Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Cat valoreaza aceste monede?
 ce parere au fetele despre barbat...

Prima comanda pe aliexpress

Temperaturi mari in idle rtx 3060

Schema Statie amplificare Electro...
 MBP de pe OLX

Vrei sa lucrezi la stat? Creaza-t...

Cum se inmulteste Caprifoiul?

Cum reciclați ambalajele Tet...
 Probleme cuptor aragaz Beko

Toaletare/taiere cais batran

Reparatie garaj

Retete simple slow cooker
 

Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#109
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,122
  • Înscris: 15.07.2013

View Posttatimeu, on 12 ianuarie 2022 - 08:21, said:

Toate mașinile făcute de Audi sunt premium in categoria lor de preț. - asta e banc sau?
Nu este, A1 este premium in clasa super mini, A3 e premium in clasa de sub-compacte si tot așa. Ca un A1 sau un Q2 nu au același calitate a asamblării/materialelor ca un Q5 sau A6 , aia da, dar pentru clasa din care fac parte sunt premium.

#110
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,635
  • Înscris: 15.10.2007
ok, dar nu inteleg iexprimarea "......n categoria lor de pret"

faptul ca acum clasificarea premium o faci pe clase si nu dupa pret suma mai altfel

#111
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,177
  • Înscris: 01.07.2007
Consecinta preturilor mari: https://www.automark...ml#comment_post

#112
haxx123

haxx123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 18.01.2014

View Posthaxx123, on 05 ianuarie 2022 - 21:47, said:

Scuze de off topic, dar Scala am vazut ca nu mai este de ceva timp in configuratorul Skoda, l-au scos datorita crizei actuale cu livrarile sau si-a terminat perioada de viata ?
Am fost la un dealer Skoda, se pare ca modelul Scala mai face parte din oferta, doar ca s-a atins nivelul maxim de productie din 2022 pentru acest model, iar pana spre sfarsitul anului nu mai poate fi comandat, damn.


#113
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,323
  • Înscris: 08.09.2006

View Post_R_A_D_U, on 11 ianuarie 2022 - 20:39, said:

Măi, terminați-o odată pentru totdeauna cu acest cuvânt... În cadrul grupului, premium e de la Audi A4 în sus.
Da, si nu. Daca te duci sa vezi si Passat si A4(asta toamna luai a4 automat si destul de ok dotat cu 35k) o sa vezi ca nu sunt diferente asa mari. Lucrurile au mai evoluat in timp.
Dar totul este subiectiv, mie, spre exemplu, Mazda 3 mi se pare premium la interior, pacat ca e cam inghesuita gen Ford.

Partea proasta la Skoda este ca una vezi pe site la preturi si alta in showroom iar aici conteaza momentul, unde te duci, etc. Poti prinde reduceri mari sau nu cine stie ce. Plus ca au pachete care cand le adauga au reduceri mari sau aduc o reducere ceva, mai sunt si reduceri de la importator... Mie mi se pare aiurea chestia asta ca ajungi sa te duci si la x si la y sa vezi ce pret iti da si ai senzatia ca toti vor sa te jegmaneasca; oricum asa fac si altii dar e aiurea. Mai bine ar pune preturile lor gata reduse pe site si nu mai pierzi timpul cu ei aiurea.

#114
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,622
  • Înscris: 06.04.2007
Nu pun preturile gata reduse pt ca tre sa vada/verifice prima data cat pot sa traga de pe tine.
Asa fac toti, numai visatorii in idealism cred ca o reprezentanta auto oferteaza corect, totul standardizat, etc...e tot ca la piata, dar intr-un mediu care iti prosteste simturile

Edited by Octavian___, 13 January 2022 - 12:01.


#115
haxx123

haxx123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 18.01.2014

View Postgabrolio, on 13 ianuarie 2022 - 09:58, said:

Consecinta preturilor mari: https://www.automark...ml#comment_post

Sunt interesat de un Kamiq sau Scala, avand in vedere ca Scala nu am nici o sansa s-o comand acum, m-am orientat catre Kamiq.
Atunci cand s-a lansat aka sfarsitul lui 2019 varianta Style (varianta top) pleca de la ~17800 Euro, acum varianta Active (cea mai de jos varianta) pleaca de la 17339 Euro, iar varianta Style de la 20337 Euro, adica o crestere de aproximativ 2500 de euro in doi ani.
Si da, la dealer era ca la piata, dar cel putin in prezent nu mai pare deloc asa, cea mai mare reducere pe care am reusit sa o obtin a fost de 650 de euro la varianta Style fata de pretul de lista, adica aproape nimic.
Si atitudinea a fost la fel peste tot, nu-ti convine, asta este.
Asa ca momentan mai astept, ramane de vazut cum va evolua piata, anul asta pare ca lucrurile merg in aceeaai directie, poate anul urmator se mai schimba ceva.





#116
lyanna

lyanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,076
  • Înscris: 02.09.2007

View Posthaxx123, on 14 ianuarie 2022 - 00:28, said:

.

Confirm experienta cu octavia anul trecut.

#117
MiG29

MiG29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 851
  • Înscris: 16.12.2002
Am cerut si eu o oferta ptr Kamiq in vara, de la acelasi dealer de la care luasem Octavia cu 1 luna inainte si am obtinut doar 650 de euro.Mai mult mi-a zis ca nu poate sa scada. Cu tot cu ce mai pusesem pe masina ajungeam la 19 si un pic cu timp de livrare de 40 de saptamani adica mai iunie 2022, asa ca am luat altceva, care a si venit intre timp, inainte de termenul de livrare Posted Image

#118
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,177
  • Înscris: 01.07.2007
Parca vad ca ies din top zece in 2-3 ani la preturile astea, la cele noi ma refer... cele sh se vor cauta in continuare.

#119
kriiss

kriiss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 06.06.2005

View PostOctavian___, on 13 ianuarie 2022 - 12:00, said:

Nu pun preturile gata reduse pt ca tre sa vada/verifice prima data cat pot sa traga de pe tine.
Asa fac toti, numai visatorii in idealism cred ca o reprezentanta auto oferteaza corect, totul standardizat, etc...e tot ca la piata, dar intr-un mediu care iti prosteste simturile

Hyundai face asta.
Si ghici ce ...au ajuns pe locul 2 la vanzari in RO , dupa Dacia. Sigur , nu neaparat din motivul asta , mai degraba din motiv de preturi mai mici .

Edited by kriiss, 14 January 2022 - 14:57.


#120
haxx123

haxx123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 18.01.2014
Nu cred ca este cazul doar la Skoda cu cresterile de pret, este un trend in toata piata auto din motive pe care le cunoaste toata lumea. Adica la Kamiq nu puteam sa adaug si asistentul de unghi mort din oglinzi, pur si simplu era blocata optiunea datorita lipsei de piese.

Edited by haxx123, 14 January 2022 - 14:59.


#121
destrug

destrug

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,620
  • Înscris: 03.08.2004
La Hyundai a disparut sectiunea de preturi. Oare de ce?

#122
mistique

mistique

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 741
  • Înscris: 09.04.2006

View Postdestrug, on 14 ianuarie 2022 - 15:49, said:

La Hyundai a disparut sectiunea de preturi. Oare de ce?

Pentru ca ieri s-au anuntat bonusurile de la Rabla 22 si trebuie "sa aranjeze" preturile in noile conditii!:)

#123
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,622
  • Înscris: 06.04.2007

View Postkriiss, on 14 ianuarie 2022 - 14:56, said:



Hyundai face asta.
Si ghici ce ...au ajuns pe locul 2 la vanzari in RO , dupa Dacia. Sigur , nu neaparat din motivul asta , mai degraba din motiv de preturi mai mici .
Poate gresesc, dar din ce vad eu Hyundai a crescut la preturi ca Fat Frumos "un an cat altii in zece"
Kia cred ca acum e mai ieftina raportat la aceleasi modele de la Hyundai, sunt sub acelasi acoperis nu?

Dar cam asa e, au preturi ok pe piata si o disciplina financiara mai buna, cel putin asa se vede de-afara :)


#124
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,884
  • Înscris: 16.10.2018

View Postgabrolio, on 14 ianuarie 2022 - 13:03, said:

Parca vad ca ies din top zece in 2-3 ani la preturile astea, la cele noi ma refer... cele sh se vor cauta in continuare.

Eu mi-aș dori din tot sufletul să scadă drastic la vânzări tot grupul. Poate revin cu picioarele pe pământ...

#125
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,217
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmax_01, on 29 decembrie 2021 - 16:12, said:

In perioada 2008-2012, foarte mulți romani își cumpărau Skoda Octavia.In ultimii ani, datorita prețului care a crescut foarte mult, Skoda Octavia nu mai este atractiva pentru foarte mulți romani.
Sa platesti aproape 50.000 euro pe o Octavia diesel care nici macare nu este un RS este ceva normal in aceasta perioada.

DE CE OCTAVIA ESTE ATAT DE SCUMPA?

Pentru ca motorizarile diesel entry level precum 1.6 TDI au disparut complet din oferta, iar versiunile 2.0 TDI de 115 CP nici macar nu sunt aduse de catre dealerii Skoda pe piata din Romania.

Daca vrei o Octavia cu un nivel de echipare  mediu diesel cu transmisie DSG trebuie sa platesti in medie peste 37.000 euro, pret pentru care la Kia sau Hyundai pleci acasa cu un SUV 4×4 de ultima generatie Hybrid cu garantie de 5 sau 7 ani!

In plus fata de acestea, masina vanduta de Skoda are in continuarea cea mai mica garantie din Europa, “celebra” 2 ani fara limita de km.

In urma configuratorului de la Porsche Romania descoperim ca un model Octavia Sportline 2.0 TDI DSG cu dotari ajunge la un pret de vanzare de 47.000 euro TVA inclus.

Aici clientul are deja costuri de leasing la nivelul unei masini premium BMW sau Mercedes, respectiv a unei rate lunare cu CASCO inclus de aproximativ 700 euro!

Si daca tot vrei o versiune de baza 2.0 TDI de 115 CP, pretul real de vanzare al masinii depaseste suma de 28.000 euro, aceeasi Octavia fiind vanduta cu 10 ani in urma cu maxim 19.000 euro.


Diferenta de preturi anunta o scadere considerabila a vanzarii masinilor Skoda pe toate pietele pentru ca acestea nu sunt modele premium, politica de preturi fortand de fapt o electrificare pietei auto sortita esecului.

În schimb, mașinile sud coreene sunt apreciate din ce în ce mai mult de romani dar și în întreaga Europa chiar daca au un consum ceva mai mare și un cuplu motor mai mic, la aceeași categorie de motorizare.
deci dupa 10 ani, (in 2021 deschizi o discutie despre ce se cumpara prin 2008-2012), zici ca nu se mai aduc skode. Pai in 2016 mi-am luat 1,6 diesel, cu 17000 de euro. Pana la 50000 cred ca mai cumparam inca doua.
Si defapt, la 50000 de euro, skoda este la maximum de dotata. Iar la banii aia, deja se gasesc marci premium mai chele.
Doatarile suplimentare platite se pierd prin devalorizare in maximum 4 ani masina ajungand la 50% din valoarea de nou. Aici ii lasam pe nemti sa-si cumpere flote pentru firme, cheltuind banii de pe impozite pe profit pe niste masini comune care pentru Romania sunt scumpe.

Motorizarea 1.6 tdi nu era "entry level",  ci mai degraba versiunea "bio" sau "eco". Pentru ca nu toata lumea este interesata de acceleratii puternice, (pentru asta exista motoarele Otto- RS) , dar conteaza mai mult consumul- 1.6 tdi, condus linistit, are dupa manual- consum declarat de 3,3l/100km, iar acceleratia este suficienta - 0-100km/h in 10 secunde.

Edited by tfmercedez, 14 January 2022 - 18:05.


#126
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,217
  • Înscris: 15.06.2007

View PostOctavian___, on 14 ianuarie 2022 - 17:06, said:


Poate gresesc, dar din ce vad eu Hyundai a crescut la preturi ca Fat Frumos "un an cat altii in zece"
Kia cred ca acum e mai ieftina raportat la aceleasi modele de la Hyundai, sunt sub acelasi acoperis nu?

Dar cam asa e, au preturi ok pe piata si o disciplina financiara mai buna, cel putin asa se vede de-afara :)
ce inflatie avem?  Cat mai valoreaza  banii nosti?

View Postbobitad, on 29 decembrie 2021 - 16:27, said:

tu nu spui toata povestea. a crescut pretul la diesel, care inainte era ieftin. varianta de baza a skodei pe benzina e 20.000. o fi submotorizata cu 110cp si 3 cilindrii, dar atat e.

si romanii nu cumparau skode sau VW noi, ci sh. in marea lor parte. mai mereu aud propaganda asta cu koreenele care vin si o sa mature tot. dar na, nu prea se intampla niciodata. daca omu are de ales intre octavia si hyundai, o sa ia Skoda.
eu nu-i inteleg pe oamenii care se manifesta cu expresii de genul "masina submotorizata". Wtf? Adica ramane pe loc, nu se clinteste, ca nu are putere motorul?  110cp sunt peste dublu fata de cat avea o Dacia 1300 acum 30 de ani, pe care daca o aveai, erai cineva.  Ce am fost si ce am ajuns.  Intr-adevar, ca sa provoci accidente cu peste 5 morti, nu-ti ajung 110cp.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate