Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Fără tramvaie viața e pustiu

* - - - - 6 votes
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,573
  • Înscris: 13.06.2004
Știu că formularea corectă e "viața e pustie", dar am preluat și eu greșeala...
Nu știu de ce, dar tramvaiele au anumit farmec. Pe care autobuzele nu-l pot avea. Și în multe orașe au dispărut tramvaiele, ca să facă loc unui nou zeu, automobilul. De mic mi-a plăcut să merg cu tramvaiul. Și tramvaiul era în sufletul oamenilor din altor țări... povestea pe YouTube genul masculin cum puteai sta alături de genul feminin pe banchetă dublă în tramvai și să fie frumos... la autobuz nu cred că e așa de romantic.
Și troleibuzele au specificul lor, chiar dacă nu sunt așa de romantice precum tramvaiele. Din păcate și ele au dispărut din multe orașe...

#2
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Tu esti din Bucuresti unde ai tramvaie la 3 min si troleibuze sa te saturi - desigur nu peste tot si nu vin mereu cand vrei, si vin cate 6 cand nu vrei, dar in mare sunt.

  Tramvaiele nu sunt romantice ca nu sunt trase de cai, si fac o galagie infernala si se hurducane imbecil,  demn de  oligofreni, printre altele galagia fiind produsa de sinele strambe pt ca sunt prost intretinute, si de amortizoarele cacacioase, si de lucrarile la metrou neinchise si traseul schimbat in curbe tembele.

Troleibuzele fac mai putina galagie si fata de autobuzele turcesti cu motoare Diesel prost amortizate, prost antifonate, si cu tobe de esapament dimensionate pt. prostii din estul Europei. Si asa zis hibridele mercedes sunt galagioase si se aude Dieselul tot timpul deci hibridizarea e falsa - inca o tzeapa in plus. Dar si troleibuzele pot avea probleme colaterale, trasee schimbate prost prin locuri cu trafic impotmolit unde pierzi ore pe cateva sute de m, de ex prin Cotroceni...

Daca pui un dupa e, merge si pustiu.

Edited by loock, 15 December 2021 - 03:06.


#3
c4n1b4lul

c4n1b4lul

    Expert în procrastinare

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,310
  • Înscris: 30.08.2010

View Postloock, on 15 decembrie 2021 - 02:58, said:

si fac o galagie infernala si se hurducane imbecil,  
Stai să vezi noile tramvaie Astra din Cluj, la acelea simți trepidațiile de pe la 500 de metri. Posted Image În schimb, troleele sunt OK pentru standardele anului 2021 (imediat 2022), acolo au nimerit-o bine oamenii lui Boc, cumpărând din Cehia și Polonia niște vehicule de calitate.

Edited by c4n1b4lul, 15 December 2021 - 03:13.


#4
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Da, e superb...

Esti un romantic incurbil.

Cand te trezesti, realitatea doare.

#5
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012
...."Surasul fetei din tramvai
M-a fermecat definitiv
Am inca'o drama la activ
Exact ca domnul Ion Susai...
-Cine e Ion Susai? -Un prieten de-al meu,...
Versuri de la poetul garii de nord....
In Galati primaria a adus si pus in circulatie tramvaie de la Astra Arad model 2021, cineva povestea ca sunt foarte silentioase nu troncane, nu bate....
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FmerHL4vz-Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Tin minte ca prin anii 75 erau cateva cu 2 vagoane fabricate prin anii 55, cand treceau pe strada credeai ca vine sfarsitul lumii.

#6
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Un detaliu oribil care contribuie la viata cenusie a orasului Bucuresti e jumatatea aia de tramvai ce, candva, mai tragea un vagon dupa el. Eu ii zic juma' de carnat.

#7
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
Labis se opune vehement.

#8
AKSAGUAM

AKSAGUAM

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 24.09.2021
Fara tramvaie subterane viata e pustiu.
Subterane.

#9
Municipalwaste

Municipalwaste

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,364
  • Înscris: 20.09.2020
Hibridizarea nu e falsa pentru ca se aude dieselul tot timpul, asta presupune hibridul, ca un motor sa mearga in sarcina mai mica si constanta, accelerarile fiind preluate de baterie. Reducerea consumului constand tocmai in aceasta functionare constanta.

#10
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,566
  • Înscris: 20.08.2014
In America de Nord, de cativa ani incoace se revitalizeaza liniile de tramvai, tramvaiele in general, indiferent ca sunt cele clasice, pe captatori, sau cele de metrou usor, pe linie de trafic separata.
La noi, au distrus cat au putut primari fara viziune, gen Mazare, pe principiul ca-i deranja pe cei care stau la bloc pe bd. Lapusneanu (si nu numai, ca aveam tramvaie si in alte parti ale orasului). Sa distrugi ceva e foarte usor, stiti cat de usor? Intr-un an ai scos toate sinele si cu asta basta, dar e mult mai greu sa accesezi proiecte europene pt. energie verde si pt. transport electric, pt. ca de acolo nu-ti ies spagi grase!
Te uiti la Oradea, la Cluj, la Iasi, Timisoara si te intrebi aia cum au putut, cum si-au dat interesul sa pastreze si sa imbunatateasca infrastructura pt. tramvaie, iar la Constanta s-a distrus totul? Constanta a avut intotdeauna bugete mai mari decat orasele astea, dar nu s-a dorit reabilitarea sinelor de tramvai si cumpararea unor tramvaie bune. E adevarat si ca, la noi tramvaiele au aparut foarte tarziu, abia prin 1984 fata de vestul tarii si poate ca e si lumea altfel, mai necioplita, alta mentalitate, nu stie sa pastreze, orasul e mizerabil, dar si autoritatile n-au facut nimic, s-au lasat pe o ureche, si-apoi ce sa inteleaga despre transportul electric niste tarani ca Mazare si Constantinescu, care au trecut UMC-ul cu chiu cu vai?
Au preferat sa prioritizeze interesele soferilor, decat cele ale navestistilor, care au fost trecuti pe planul doi, marile bulevarde pe care circulau tramvaiele au fost prioritizate doar pt. soferi carese inmulteau de la an la an, pe restul, miile de navetisti, de copii care merg la scoala dimineata, da-i incolo, aia nu sunt tot cetateni? Azi, autobuzele astea noi circula mult mai greu/rar decat acum cativa ani cand inca mai existau tramvaiele, si decat in anii '90-2000! Si, inevitabil, oamenii se aduna multi in statii si te inghesui ca sardele pt. ca vin rar. N-au nici capacitate precum tramvaiul, in care nu stateai inghesuit...

#11
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,636
  • Înscris: 15.01.2017

View Postdjl, on 15 decembrie 2021 - 02:22, said:

…..genul masculin cum puteai sta alături de genul feminin pe banchetă dublă în tramvai şi să fie frumos... la autobuz nu cred că e aşa de romantic.
Şi troleibuzele au specificul lor, chiar dacă nu sunt aşa de romantice precum tramvaiele. Din păcate şi ele au dispărut din multe oraşe...

sa vezi ce romantic este pe bancheta din spate la masina personala, ai fi uimit sa afli. Posted Image Ai uita de bancheta dubla din tramvai. .

#12
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

View PostMosotti, on 15 decembrie 2021 - 08:00, said:

Labis se opune vehement.

Si Lucescu senior.

#13
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postdjl, on 15 decembrie 2021 - 02:22, said:

Nu ştiu de ce, dar tramvaiele au anumit farmec.
Musai de vazut. :)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C7u4af_qnbU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#14
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,081
  • Înscris: 20.12.2007

View Posttoto_riina, on 15 decembrie 2021 - 08:38, said:

In America de Nord,
Mdea, de ce naiba m-as sui in trmavai, tren sau autobuz cand as putea sa conduc asa ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fXm16iQENCQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View PostHunor_66, on 15 decembrie 2021 - 09:19, said:

Musai de vazut. Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C7u4af_qnbU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Gizas, asa de dimineata ?!

#15
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,516
  • Înscris: 02.09.2006

View Postdjl, on 15 decembrie 2021 - 02:22, said:

Ştiu că formularea corectă e "viaţa e pustie", dar am preluat şi eu greşeala...
Nu ştiu de ce, dar tramvaiele au anumit farmec.
.....................
Ai dreptate, ce poate fi mai placut ca troncanitul scos de tramvaie pe la patru si jumatate dimineata!?

#16
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

View PostMosotti, on 15 decembrie 2021 - 08:00, said:

Labis se opune vehement.

View Postadisz, on 15 decembrie 2021 - 08:57, said:

Si Lucescu senior.

Si posesorii de BMW.

#17
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View Posttoto_riina, on 15 decembrie 2021 - 08:38, said:

Te uiti la Oradea, la Cluj, la Iasi, Timisoara si te intrebi aia cum au putut, cum si-au dat interesul sa pastreze si sa imbunatateasca infrastructura pt. tramvaie,
Nu stiu cum e "la Oradea, la Cluj, la Iasi" ... da' la Timisoara numa' de "dat interesul sa pastreze si sa imbunatateasca infrastructura pt. tramvaie" nu poate fi vorba cita vreme in ultimii ani au fost desfiintate  2 trasee iar vatmanii se dau jos din cabina sa schimbe macazu' cu ranga.

Singuru' lucru (sa speram ca) bun este achizitia unor tramvaie turcesti ... lansate oficial ieri "cu surle si trimbite". De ce turcesti si nu romanesti ... n-am idee Posted Image

Edited by adrian_r5, 15 December 2021 - 11:02.


#18
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View Posttoto_riina, on 15 decembrie 2021 - 08:38, said:

In America de Nord, de cativa ani incoace se revitalizeaza liniile de tramvai, tramvaiele in general, indiferent ca sunt cele clasice, pe captatori, sau cele de metrou usor, pe linie de trafic separata.
La noi, au distrus cat au putut primari fara viziune, gen Mazare, pe principiul ca-i deranja pe cei care stau la bloc pe bd. Lapusneanu (si nu numai, ca aveam tramvaie si in alte parti ale orasului). Sa distrugi ceva e foarte usor, stiti cat de usor? Intr-un an ai scos toate sinele si cu asta basta, dar e mult mai greu sa accesezi proiecte europene pt. energie verde si pt. transport electric, pt. ca de acolo nu-ti ies spagi grase!
Te uiti la Oradea, la Cluj, la Iasi, Timisoara si te intrebi aia cum au putut, cum si-au dat interesul sa pastreze si sa imbunatateasca infrastructura pt. tramvaie, iar la Constanta s-a distrus totul? Constanta a avut intotdeauna bugete mai mari decat orasele astea, dar nu s-a dorit reabilitarea sinelor de tramvai si cumpararea unor tramvaie bune. E adevarat si ca, la noi tramvaiele au aparut foarte tarziu, abia prin 1984 fata de vestul tarii si poate ca e si lumea altfel, mai necioplita, alta mentalitate, nu stie sa pastreze, orasul e mizerabil, dar si autoritatile n-au facut nimic, s-au lasat pe o ureche, si-apoi ce sa inteleaga despre transportul electric niste tarani ca Mazare si Constantinescu, care au trecut UMC-ul cu chiu cu vai?
Au preferat sa prioritizeze interesele soferilor, decat cele ale navestistilor, care au fost trecuti pe planul doi, marile bulevarde pe care circulau tramvaiele au fost prioritizate doar pt. soferi carese inmulteau de la an la an, pe restul, miile de navetisti, de copii care merg la scoala dimineata, da-i incolo, aia nu sunt tot cetateni? Azi, autobuzele astea noi circula mult mai greu/rar decat acum cativa ani cand inca mai existau tramvaiele, si decat in anii '90-2000! Si, inevitabil, oamenii se aduna multi in statii si te inghesui ca sardele pt. ca vin rar. N-au nici capacitate precum tramvaiul, in care nu stateai inghesuit...

La Constanta toti cetatenii erau in extaz cand au scos tramvaiele si au aduz MAZuri din Belarus =)))))))))))))))))))))))))))))
Mai ca nu i-ar fi si *************** lui Mazare atunci. Il vedeau ca si Dumnezeu. Si cand au scos troleibuzele si tot cu MAZuri din Belarus le-au schimbat tot in extaz erau.

View Postadrian_r5, on 15 decembrie 2021 - 10:51, said:

Singuru' lucru (sa speram ca) bun este achizitia unor tramvaie turcesti ... lansate oficial ieri "cu surle si trimbite". De ce turcesti si nu romanesti ... n-am idee Posted Image

Caiet de sarcini facut prost. Eu as fi facut caietu de sarcini in asa fel incat sa luam tramvaie ori romanesti de la Astra pe principiul, chiar daca nu sunt cele mai cel, macar sunt din Romania, sau sa mergem pe Pesa, Skoda, sau chiar Siemens, CAF - astia deja sunt mai premium.

Aveam nevoie de autonomie pe baterii de 65 de km? Initial voiau 100 de km, de nu s-a inscris nimeni la licitatie :)))

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate