Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#614
Posted 19 January 2022 - 12:44
wicked100, on 19 ianuarie 2022 - 12:23, said:
Nu cred ca este nicio eroare. Asa a aparut la toti. Probabil incepand de azi este activ contractul. Contractul e activ din data de 08 ianuarie...cel putin asa mi-au spus cei de la serviciul clienti. Faptul ca alt consultant mi-a spus ca abia din 24 ianuarie voi vedea locul de consum etc in contul myline nu e problema mea, de asta zic ca a fost o eroare de-a lor cum au si zis ei de la bun inceput de cand tot le dau mesaje. Edited by cipri2006, 19 January 2022 - 12:44. |
#615
Posted 19 January 2022 - 14:20
Conform ultimei înștiințări (amânări de pe 4), pe 23 ianuarie ar trebui sa înceapă contractul. Azi m-am pomenit ca am în cont la Eon, că ultima factură, - 255 RON. Asta înseamnă că au băgat deja penalizarea pentru întârziere.
Cred ca m-au auzit (citit) ieri când am zis ca plec cu prima ocazie . 'apăi dragilor din energie, atât ne-ați frecat de astă vară încoace, că ați ajuns sa va iubim ca și pe politicieni: mai mult oral! Scris doar când va facem sesizari |
#616
Posted 19 January 2022 - 14:22
av_myjob, on 19 ianuarie 2022 - 12:09, said: Daca iti expira contractul cu Nova pe 16.02, vei avea acelasi pret mic pana pe 28.02 inclusiv....deci trecerea la E.ON trebuie facuta cat mai aproape de 1 martie...E.ON Home Gas se va contracta rapid la ce pret astronomic este, iar intre 1-31 martie pretul e plafonat si compensat... Salut, nu este asa. Daca ii expira contractul pe 16 din 17 pana intra noul contract pretul va fi cel primit in notificarea primita de la nova cu 45 de zile inainte. |
#617
Posted 19 January 2022 - 14:44
horean, on 19 ianuarie 2022 - 14:22, said:
Salut, nu este asa. Daca ii expira contractul pe 16 din 17 pana intra noul contract pretul va fi cel primit in notificarea primita de la nova cu 45 de zile inainte. |
#618
Posted 19 January 2022 - 15:27
De ce compensarea nu are si TVA ? Am vazut la EON si Engie pana acum asta.
Practic ei calculeaza intregul consum cu pretul normal (fara compensare), deci includ TVA, si apoi doar scad compensarea, adica o suma calculata la pretul de 33% din pretul de furnizare, pentru intreaga cantitate de gaz, dar fara TVA. Practic la final, ajungi sa platesti TVA pentru o suma pe care nu ai mai platit-o tu (o plateste statul sa zicem). De ce nu se aplica compensarea la inceput pe pretul de furnizare si apoi sa se foloseasca acel pret mai mic pentru calculul facturii ? |
#619
Posted 19 January 2022 - 15:49
Noroc de plafonarea si compensarea de la guvern, ca altfel, pt Decembrie la 80 mc consumati, valoarea de plata ar fi fost 1100 lei.
|
#621
Posted 19 January 2022 - 17:36
Vaccinatu, on 19 ianuarie 2022 - 14:20, said:
Conform ultimei înștiințări (amânări de pe 4), pe 23 ianuarie ar trebui sa înceapă contractul. Azi m-am pomenit ca am în cont la Eon, că ultima factură, - 255 RON. Asta înseamnă că au băgat deja penalizarea pentru întârziere. Cred ca m-au auzit (citit) ieri când am zis ca plec cu prima ocazie . 'apăi dragilor din energie, atât ne-ați frecat de astă vară încoace, că ați ajuns sa va iubim ca și pe politicieni: mai mult oral! Scris doar când va facem sesizari |
#622
Posted 19 January 2022 - 17:58
Sunt penalitatile pentru nerespectarea standardului de performanta, dar fara a fi detaliate.
|
|
#623
Posted 19 January 2022 - 21:17
#624
Posted 20 January 2022 - 10:46
Am primit azi prima factura de la E.On. Contract Promo Gas Digital. Nu vad nicio plafonare/compensare. E corecta?
Din calculele mele iesea altfel (pret mai mic), dar poate n-am calculat bine. Attached Files |
#626
Posted 20 January 2022 - 11:06
ce plafonare? ca pretul e sub 0.370
e chiar promo, cu pretul de 0.232 si abonament de 0.30/zi. Edited by daddy0307, 20 January 2022 - 11:08. |
#628
Posted 20 January 2022 - 11:34
daddy0307, on 20 ianuarie 2022 - 11:06, said:
ce plafonare? ca pretul e sub 0.370 e chiar promo, cu pretul de 0.232 si abonament de 0.30/zi. Cf OUG 118/2021: "(12) Prețul de referință al gazelor naturale este de 125 lei/MWh și nu include TVA, taxe și tarife reglementate, tarife de înmagazinare, precum și acciza, aplicabile la data de 30 octombrie 2021." Pretul meu fara TVA este 194lei/MWh. |
#629
Posted 20 January 2022 - 11:36
pegasys, on 20 ianuarie 2022 - 10:46, said:
Am primit azi prima factura de la E.On. Contract Promo Gas Digital. Nu vad nicio plafonare/compensare. E corecta? Din calculele mele iesea altfel (pret mai mic), dar poate n-am calculat bine. Nope, nu te incadrezi nici la plafonare si nici la compensare. Ca sa iti dai seama, vezi daca pretul tau cu tva ajunge la 0,37 per kwh. La tine se opreste la 0,355. Deci, niet plafonare. la compensare, iei valoarea acordata pe luna (in decembrie sunt 2405.61 kwh). Imparti 2405.61 la nr de zile din decembrie. Rezulta o medie de 77 kwh/zi. Inmultesti 77kwh/zi cu nr de zile de pe factura (20 zile de la 12 dec. pana la 31 dec.). Rezulta 1551 kwh permisi pentru perioada 12-31 dec. Tu ai 1978 kwh. Deci, nu, niet compensare. Edited by bbseptik2017, 20 January 2022 - 11:37. |
#630
Posted 20 January 2022 - 11:46
Multumesc pentru calcul. Nu vad nicaieri in OUG ca s-ar calcula pe zile, ci doar pe total luna. Iar eu am consum sub plafon pentru luna decembrie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users