Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
#649
Posted 20 January 2022 - 19:59
#650
Posted 20 January 2022 - 20:16
animi, on 20 ianuarie 2022 - 18:19, said:
si totusi, de unde 255, cand toate sumele din ordin se termina in 0??? sau nu vad eu bine? Teoretic ai dreptate. Dar am o retinere sa mai fac vreo reclamatie: ma trezesc ca ma pun iar in st -by si cine stie cand mai activeaza contractul . Cred ca de la asta mi s-a tras la prima amanare. N-am cum sa demonstrez asta dar am monitorizat topicul asta ci cel de la reo si, conform experientei si a altor utilizatori, cei ce am facut valuri, am cam fost urmariti de ghinion. O fi pura coincidenta, teoria conspiratiei, paranoia, pana mea. N-ar fi de mirare sa lase urme la tartacuta stresul ce ni l-au indus animalele astea. Lasa ca beau o bere si-mi revin: Noroc Al Betiv si toti ailalti! (ca si tu/voi ai/ati calcat prin cacaturile astea, si nu ti/v-au adus vreo bafta)... Edited by Vaccinatu, 20 January 2022 - 20:17. |
#651
Posted 20 January 2022 - 23:23
animi, on 20 ianuarie 2022 - 18:19, said: si totusi, de unde 255, cand toate sumele din ordin se termina in 0??? sau nu vad eu bine? Pe 2021 se termina în 5.Solicitare originara in 2021 finalizată 2022. Este 105 pe 2021 plus 150 pe 2022. Vaccinatu, on 20 ianuarie 2022 - 20:16, said: M-ai facut de am verificat: e fix -255 Lei. Teoretic ai dreptate. Dar am o retinere sa mai fac vreo reclamatie: ma trezesc ca ma pun iar in st -by si cine stie cand mai activeaza contractul . Cred ca de la asta mi s-a tras la prima amanare. N-am cum sa demonstrez asta dar am monitorizat topicul asta ci cel de la reo si, conform experientei si a altor utilizatori, cei ce am facut valuri, am cam fost urmariti de ghinion. O fi pura coincidenta, teoria conspiratiei, paranoia, pana mea. N-ar fi de mirare sa lase urme la tartacuta stresul ce ni l-au indus animalele astea. Lasa ca beau o bere si-mi revin: Noroc Al Betiv si toti ailalti! (ca si tu/voi ai/ati calcat prin cacaturile astea, si nu ti/v-au adus vreo bafta)... Nu mai face reclamație. Acum la ANRE e cu bon de ordine format din cod de bare. Îți stă inima în loc cum înregistrează petițiile mai nou. Au cipat registratura. Oricum ești monitorizat 24/24 că ți ai permis să inițiezi topicul cu Eon. Acum, după cum ți o fi norocul ... Pe la biserica mai aprinzi și tu cate o lumânare ? Edited by Malineanu, 20 January 2022 - 23:26. |
#652
Posted 20 January 2022 - 23:39
#653
Posted 21 January 2022 - 07:30
#654
Posted 21 January 2022 - 07:46
Indecșii s corecți și ai consum peste 0.7 MC pe zi ?
|
#655
Posted 21 January 2022 - 09:56
Malineanu, on 20 ianuarie 2022 - 23:23, said:
Pe 2021 se termina în 5.Solicitare originara in 2021 finalizată 2022. Este 105 pe 2021 plus 150 pe 2022. Nu mai face reclamație. Acum la ANRE e cu bon de ordine format din cod de bare. Îți stă inima în loc cum înregistrează petițiile mai nou. Au cipat registratura. Oricum ești monitorizat 24/24 că ți ai permis să inițiezi topicul cu Eon. Acum, după cum ți o fi norocul ... Pe la biserica mai aprinzi și tu cate o lumânare ? Malineanu, on 20 ianuarie 2022 - 23:23, said:
Pe 2021 se termina în 5.Solicitare originara in 2021 finalizată 2022. Este 105 pe 2021 plus 150 pe 2022. Nu mai face reclamație. Acum la ANRE e cu bon de ordine format din cod de bare. Îți stă inima în loc cum înregistrează petițiile mai nou. Au cipat registratura. Oricum ești monitorizat 24/24 că ți ai permis să inițiezi topicul cu Eon. Acum, după cum ți o fi norocul ... Pe la biserica mai aprinzi și tu cate o lumânare ? Malineanu, on 20 ianuarie 2022 - 23:39, said:
Da, de aia ți au dat 255. Dar mi se pare sau de când ai compilat multiplele acțiuni contra Reo ai dobândit jargon avocățesc ? |
#656
Posted 21 January 2022 - 10:06
Vaccinatu, on 21 ianuarie 2022 - 09:56, said: Asta-i din Conspiracy Theory (1997) cu Mel Gibson. Multumesc de calcul. Cat despre procese, daca ma pricepeam, ma bagam. REO n-are dreptate si poate fi obligat sa plateasca pentru asta. Da', ia zi, ca tot ai adus vorba: cum mai merge judecata? I-ai "infrant"? In februarie avwm primul termen. Au fost înfrânți deja pe EE si ar fi fost înfrânți și pe GN daca nu fugeau. Ce ar mai fi de făcut. Excluderea clauzelor abuzive și puși să plătească FUI și Eon. |
#657
Posted 21 January 2022 - 11:31
Bună ziua.
Am o cerere de încheiere contract trimisă pe 9 ianuarie către E-on, spunându-mi că în câteva zile apare și contractul pe email!....De atunci nici un semn de la ei. Mi-au trimis pe 10 ianuarie să îmi activez contul E-on Myline. Am activat contul, dar ceea ce mi se pare ciudat este faptul că activarea contului apare înaintea contractului de furnizare! Menționez că locul de consum este trecut pe numele dezvoltatorului de la care am cumpărat apartamentul (el având contract cu Engie), iar acum după ce am preluat eu, trebuie să fac contract cu cineva, cum e și normal! E iarnă, se consumă gaze.....deja s-au adunat vreo 200m3, n-am cui să plătesc!!! Am trimis sesizare la E-on (se rezolvă în max. 30 de zile....bla, bla, bla) N-aș mai vrea să pierd alte 30 de zile și cu ANRE că vine primăvara până atunci.... Aveți vreo idee ceva, vreo sugestie? Alt furnizor apropiat ca preț în București?? |
#658
Posted 22 January 2022 - 09:50
200 m3? E parfum, eu am strâns vreo 600, contractul trebuia să fie activ din 16 Decembrie.
Iar la ANRE a durat o săptămână până au înregistrat cererea. De la ANPC încă niciun semn de viață. Edited by Dyonissos, 22 January 2022 - 09:53. |
|
#659
Posted 22 January 2022 - 13:04
Am primit si eu o factura de la EON pe luna noiembrie pentru electricitate la pret de FUI pentru Bucuresti (E-Distributie Muntenia).
(Poveste lunga cum am ajuns la FUI: AIK a terminat contractul unilateral cand le-am zis ca nu vreau sa il prelungesc, iar Hidroelectrica s-a miscat in reluare cu noul contract asa ca m-am trezit o luna la EON la pret de FUI). Ignorand faptul ca indexul de reziliere este gresit si ca peste tot pe factura scrie pret SU cand in realitate ei au folosit pretul de FUI stabilit de ANRE pentru noiembrie. Incerc sa inteleg cum au aplicat plafonarea si compensarea Tariful de FUI folosit in factura e de 2.18798 lei/kWh (exact ca in documentul ANRE) Tariful de FUI defalcat per kWh Plafonarea Pare aplicata corect din tariful total cu TVA (2.716550945) au scazut ce era peste 1 leu/kWh rezultand un pret de 1.71655 si au facut calculele invers. Energie activa 1.15912408 Distrib 0.15718 Tarif extragere TL 0.01922 Tarif intro TG 0.0013 Servicii sistem 0.01082 Contrib cogen 0.02554 Cert verzi 64.06592 Acciza energie 5.23 Total FARA TVA 1.44248 x 170 = 245.22 (valoare afisata pe factura la plafonare) Valoare TVA 0.2740712 x 170 = 46.59 (valoare afisata pe factura la plafonare) Total cu TVA 1.7165512 Compensarea Ma incadrez in marja de compensare deci se aplica asa cum arata si factura dar nu inteleg calculele. Pretul de referinta cu toate taxele si TVA conform OUG este de 0.68 lei/kWh Pretul meu de contract (FUI) cu toate taxele si TVA este de 2.71655 lei/kWh conform calculelor de mai sus. Deci diferenta e mai mare decat 0.291 lei / kWh asadar aceasta ar trebui sa se aplice integral insa in factura a aplicat doar 0.26891 lei/kWh. DE CE? Edited by gabriel_ro, 22 January 2022 - 13:09. |
#660
Posted 22 January 2022 - 13:25
Daca ai calculat valoarea care ti s-a acordat pe kwh in urma plafonarii FARA TVA, aplica 33% asupra acesteia si obtii valoarea care ti se acorda in urma compensarii pe kwh
La compensare nu se mai aplica TVA. |
#661
Posted 22 January 2022 - 14:14
Am primit si eu o factura de la EON pe luna noiembrie pentru electricitate la pret de FUI pentru Bucuresti (E-Distributie Muntenia).
(Poveste lunga cum am ajuns la FUI: AIK a terminat contractul unilateral cand le-am zis ca nu vreau sa il prelungesc, iar Hidroelectrica s-a miscat in reluare cu noul contract asa ca m-am trezit o luna la EON la pret de FUI). Ignorand faptul ca indexul de reziliere este gresit si ca peste tot pe factura scrie pret SU cand in realitate ei au folosit pretul de FUI stabilit de ANRE pentru noiembrie. Incerc sa inteleg cum au aplicat plafonarea si compensarea Tariful de FUI folosit in factura e de 2.18798 lei/kWh (exact ca in documentul ANRE) Tariful de FUI defalcat per kWh Energie activa 1.99946 Distrib 0.15718 Tarif extragere TL 0.01922 Tarif intro TG 0.0013 Servicii sistem 0.01082 Contrib cogen 0.02554 Cert verzi 64.06592 Acciza energie 5.23 Total FARA TVA 2.28281592 Valoare TVA 0.433735025 Total cu TVA 2.716550945 Plafonarea Pare aplicata corect din tariful total cu TVA (2.716550945) au scazut ce era peste 1 leu/kWh rezultand un pret de 1.71655 si au facut calculele invers. Energie activa 1.15912408 Distrib 0.15718 Tarif extragere TL 0.01922 Tarif intro TG 0.0013 Servicii sistem 0.01082 Contrib cogen 0.02554 Cert verzi 64.06592 Acciza energie 5.23 Total FARA TVA 1.44248 x 170 = 245.22 (valoare ce apare pe factura) Valoare TVA 0.2740712 x 170 = 46.59 (valoare ce apare pe factura) Total cu TVA 1.7165512 Compensarea Ma incadrez in marja de compensare deci se aplica asa cum arata si factura dar nu inteleg calculele. Pretul de referinta cu toate taxele si TVA conform OUG este de 0.68 lei/kWh Pretul meu de contract (FUI) cu toate taxele si TVA este de 2.71655 lei/kWh conform calculelor de mai sus. Deci diferenta e mai mare decat 0.291 lei / kWh asadar aceasta ar trebui sa se aplice integral insa in factura a aplicat doar 0.26891 lei/kWh. DE CE? Attached FilesEdited by gabriel_ro, 22 January 2022 - 14:16. |
#662
Posted 22 January 2022 - 15:20
postare eronata
Edited by crocko.dilul, 22 January 2022 - 15:23. |
#663
Posted 22 January 2022 - 17:08
|
#664
Posted 22 January 2022 - 17:39
gabriel_ro, on 22 ianuarie 2022 - 14:14, said:
Am primit si eu o factura de la EON pe luna noiembrie pentru electricitate la pret de FUI pentru Bucuresti (E-Distributie Muntenia). (Poveste lunga cum am ajuns la FUI: AIK a terminat contractul unilateral cand le-am zis ca nu vreau sa il prelungesc, iar Hidroelectrica s-a miscat in reluare cu noul contract asa ca m-am trezit o luna la EON la pret de FUI). Ignorand faptul ca indexul de reziliere este gresit si ca peste tot pe factura scrie pret SU cand in realitate ei au folosit pretul de FUI stabilit de ANRE pentru noiembrie. Incerc sa inteleg cum au aplicat plafonarea si compensarea Tariful de FUI folosit in factura e de 2.18798 lei/kWh (exact ca in documentul ANRE) Tariful de FUI defalcat per kWh Energie activa 1.99946 Distrib 0.15718 Tarif extragere TL 0.01922 Tarif intro TG 0.0013 Servicii sistem 0.01082 Contrib cogen 0.02554 Cert verzi 64.06592 Acciza energie 5.23 Total FARA TVA 2.28281592 Valoare TVA 0.433735025 Total cu TVA 2.716550945 Plafonarea Pare aplicata corect din tariful total cu TVA (2.716550945) au scazut ce era peste 1 leu/kWh rezultand un pret de 1.71655 si au facut calculele invers. Energie activa 1.15912408 Distrib 0.15718 Tarif extragere TL 0.01922 Tarif intro TG 0.0013 Servicii sistem 0.01082 Contrib cogen 0.02554 Cert verzi 64.06592 Acciza energie 5.23 Total FARA TVA 1.44248 x 170 = 245.22 (valoare ce apare pe factura) Valoare TVA 0.2740712 x 170 = 46.59 (valoare ce apare pe factura) Total cu TVA 1.7165512 Compensarea Ma incadrez in marja de compensare deci se aplica asa cum arata si factura dar nu inteleg calculele. Pretul de referinta cu toate taxele si TVA conform OUG este de 0.68 lei/kWh Pretul meu de contract (FUI) cu toate taxele si TVA este de 2.71655 lei/kWh conform calculelor de mai sus. Deci diferenta e mai mare decat 0.291 lei / kWh asadar aceasta ar trebui sa se aplice integral insa in factura a aplicat doar 0.26891 lei/kWh. DE CE? Imi raspund singur ca i-am dat de cap pana la urma. Au aplicat compensarea ca diferenta intra preturile fara TVA plafonat (1 leu / kWh) si referinta (0.68 lei / kWh). Adica 0.84034 - 0.57143 = 0.26891 lei / kWh Ceea ce e gresit! Trebuia luata diferenta intre pretul de contract (FUI) si pretul de referinta ceea ce era mai mult decat 0.291 lei / kWh cat e limita compensarii deci trebuia aplicata compensarea maxima de 0.291. Inca o reclamatie la ANRE/ANPC! |
#666
Posted 22 January 2022 - 17:55
În data de 04.12.2021 am încheiat online un contract de furnizare gaz cu e-on, după 21 zile , în data de 25.12.2021 trebuia să intre în vigoare conform contractului draft, însă NU am primit ulterior nici un contract. După numeroase sesizări și telefoane am primit în sfârșit răspunsul următor:
- Ca urmare a solicitarii dumneavoastra cu nr. 6082749830 / 20.12.2021, va informam ca procesul de schimbare furnizor presupune prelucrarea unor documente între furnizorii și distribuitorii implicaţi în proces. - Te informăm că din cauze independente de noi, am întâmpinat dificultăți în procesul de schimbare furnizor. Momentan suntem în imposibilitatea de a continua acest proces și implicit de a face posibilă intrarea în vigoare a contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON. - Operatorul de rețea ne-a comunicat că adresa loc consum este incompleta. În cazul în care dorești să reluăm procesul de schimbare furnizor, te rugăm sa ne transmiți, în cel mai scurt timp pentru finalizarea contractului de furnizare si urmatoarele documente completate si semnate, etc, bla, bla, bla NIȘTE MINCINOȘI ! Își ascund neputința și mediocritatea prin minciuni, am vorbit cu operatorul de rețea care mi-a spus că nu s-a cerut de către nimeni ADRESA LOCULUI DE CONSUM, iar operatorul de rețea mia confirmat adresa ca fiind corectă. Am încheiat un nou contract e-on promo gas digital, care va intra în vigoare conform contractului draft, în data de 10.02.2022. Aștept să primesc contractul pe e-mail. În aplicația lor te întreabă dacă ești client e-on pentru a continua, bifezi că ești client și poți finaliza contractul. DECI pentru cei care nu ați reușit, puteți încheia din nou un contract e-on promo gas digital. Baftă! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users