Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#1693
Posted 30 December 2022 - 11:48
Oare de ce nu primim notificare de la E.On ca, datorita scaderii preturilor pe piata mondiala, pretul din contract este cu 50% mai mic?
https://www.g4media....ile-gazelo.html Edited by pegasys, 30 December 2022 - 11:49. |
#1694
Posted 30 December 2022 - 11:57
Da, așa ar fi normal la 380 lei/MWh.
Să vedem engie cu ce ofertă vine, după 1 ianuarie. |
#1695
Posted 30 December 2022 - 12:38
Pai EON a avut doar contractare spot, doar futures a scazut
|
#1696
Posted 02 January 2023 - 13:31
In decembrie operatorul distributie a citit contorul pe 12. Eu pe 26 am dat indexul prin telefon, s-a salvat. Si acum vad ca nu pare nimic trecut la istoric citiri pentru luna decembrie, e blanc.. sa fie pentru ca distributorul a citit contorul, sau m-am ramolit eu si nu am introdus bine in aplicatie?
|
#1697
Posted 02 January 2023 - 15:05
OCM, on 27 decembrie 2022 - 10:34, said:
Se pare ca raman cu pretul de anul trecut daca am refuzat mărirea? In poza cele doua contracte Eon promo gas digital , al meu si al părinților, eu am raspuns nu la mail , la ei nu am răspuns (nu am vrut sa riscam sa ajunga la FUI dupa experienta neplacuta cu restart). La ei vad deja pretul mărit in aplicație cu toate ca scrie si acolo ca abia din februarie s-a reușit trecerea la eon ( depuse cereri in aceeași săptămâna la mine si la ei dar la ei a durat doua luni sa se facă transfer de la fui la eon). Am putea invoca asta si sa păstrez pretul până in februarie măcar? |
#1698
Posted 02 January 2023 - 15:29
La mine n au mai trimis notificare și au lăsat prețul mic. O fi după cum expiră la fiecare.
|
#1699
Posted 03 January 2023 - 11:08
Eu le-am cerut sa pastreze conditiile initiale, si in 3 ian (contract din 9 ian 2022) mi-au raspuns ca nu pot. Ce sa mai fac acum?
Iata raspunsul eon: Ca urmare a solicitării dumneavoastră înregistrată cu nr. xxx vă comunicăm următoarele : Criza energetică existentă în întreaga Europă influențează în mod direct și piața de energie din România. Prețul gazelor naturale din piața angro este calculat în raport cu prețul energiei electrice care a crescut semnificativ, ajungând să se tranzacționeaze pe piețele la termen la prețuri maxime istorice. Toate aceste elemente ne pun în imposibilitatea menținerii prețului contractual actual. Volatilitatea extremă a preturilor, combinată cu lipsa de lichiditate pe pietele angro, pe fondul intrarii in vigoare a OUG 27/2022, duc la imposibilitatea oferirii unui pret fix pentru 1 an de zile, atata timp cat energia nu poate fi achizitionată la pret intr-un mod predictibil. Pe fondul modificărilor substanțiale ale condițiilor care au stat la baza încheierii inițiale a contractului între părți, v-am informat că suntem nevoiți să actualizăm prețul de contract. Cu privire la locul de consum xxx mentionăm că : Începând cu data de 09.01.2022, beneficiați de un contract negociat de furnizare a gazelor naturale, de tip E.ON Promo Gas Digital, încheiat între dumneavoastră, în calitate de consumator, și E.ON Energie România S.A., în calitate de furnizor. Vă rugăm să observați, la punctul 1.2 sunt menționate serviciile incluse, unde este prevăzut “un preţ de furnizare corelat cu evoluția pieței”. Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră, prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condiţiile de piaţă, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7. Alte mențiuni: “7. Alte mențiuni Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condiţiile de piaţă. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiţii comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.” În acord cu această prevedere, v-am transmis o notificare, în data de 14.11.2022, în contul dumneavoastră Myline, prin care v-am informat faptul că, începând cu data de 09.01.2023, preţul de furnizare a gazelor naturale va fi 0,99500 lei/KWh, cu abonament de 0,40 lei/zi. Majorarea prețului de furnizare este determinată de necesitatea corelării acestui preț cu evoluția pieței. Menționăm faptul că, în cadrul notificării sunt menționate: „Te asigurăm că prețul final facturat pentru furnizarea de gaze naturale va fi maximum 0,31 lei/kWh cu TVA inclus pe durata de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 27/2022 (OUG 27/2022) - vezi detalii pe eon.ro/plafonare-pret.” “În conformitate cu prevederile din contractul de furnizare gaze naturale, în cazul în care nu sunteti de acord cu noile condiții comerciale, aveati posibilitatea de a ne comunica : 1.refuzul dumneavoastră. În cazul în care nu sunteti de acord cu propunerile noastre exprimate mai sus, aveti dreptul de a denunţa în mod gratuit contractul. În situaţia în care, până la data de 14.12.2022, nu recepţionăm din partea d-voastră o astfel de notificare, în acord cu prevederile contractuale agreate, vom considera că avem acceptul d-voastră tacit şi vom continua furnizarea gazelor naturale în condițiile stabilite prin prezenta notificare, începând cu data de 09.01.2023. În cazul în care înregistrăm refuzul dumneavoastră. de acceptare al noului preț până la împlinirea termenului limită, agreat contractual, adică pâna la data de 14.12.2022 , prin prezenta v-am notificat despre faptul că nu vom mai prelungi contractul de furnizare după împlinirea termenului de 12 luni. Ca urmare, exprimarea refuzului determină în mod automat încetarea de plin drept la termen a contractului la data de 09.01.2023, fără a mai fi necesară comunicarea vreunei alte notificări sau efectuarea unei alte formalități. 2.denunțarea unilaterală. Puteți denunța contractul înainte de expirarea duratei acestuia printr-o notificare trimisă cu 21 de zile înainte de data dorită pentru încetarea contractului. În situațiile de încetare a contractului, menționate mai sus, pentru continuarea furnizării de gaze naturale, puteți încheia un alt contract de furnizare cu E.ON pentru un alt produs din portofoliul nostru, poți încheia un contract cu un alt furnizor sau poți beneficia de furnizarea de ultimă instanță.” La solicitarea d-voastră in data de 15.12.2022 v-am transmis propunerea noastră , ofertă de pret, prin care speram ca va corespunde asteptarilor d-voastră ,respectiv tariful E.ON Promo Gas Alternativ si E.ON Start Gas pentru care exista un termen de raspuns de maxim 3 zile lucrătoare . În cazul în care doriți să încheiați un alt contract de furnizare cu un alt furnizor, vă informăm despre posibilitatea pe care o aveți de a demara procesul de schimbare a furnizorului, acesta fiind gratuit. Vă invităm să consultați toate ofertele noastre pe www.eon.ro și să alegeți ce vi se potrivește cel mai bine. Pentru mai multe informații, vă puteți adresa consultantului de vânzări din cel mai apropiat magazin E.ON sau ne puteți contacta prin e-mail, telefon sau corespondență. |
#1700
Posted 03 January 2023 - 11:25
acum vad ca au pe comparator anre oferta EON Actual Gas la 0.26050 lei/kWh, care duce exact la pretul plafonat!
|
#1701
Posted 03 January 2023 - 11:33
animi, on 03 ianuarie 2023 - 11:08, said:
Eu le-am cerut sa pastreze conditiile initiale, si in 3 ian (contract din 9 ian 2022) mi-au raspuns ca nu pot. Ce sa mai fac acum? Iata raspunsul eon: Ca urmare a solicitării dumneavoastră înregistrată cu nr. xxx vă comunicăm următoarele : Criza energetică existentă în întreaga Europă influențează în mod direct și piața de energie din România. Prețul gazelor naturale din piața angro este calculat în raport cu prețul energiei electrice care a crescut semnificativ, ajungând să se tranzacționeaze pe piețele la termen la prețuri maxime istorice. Toate aceste elemente ne pun în imposibilitatea menținerii prețului contractual actual. Volatilitatea extremă a preturilor, combinată cu lipsa de lichiditate pe pietele angro, pe fondul intrarii in vigoare a OUG 27/2022, duc la imposibilitatea oferirii unui pret fix pentru 1 an de zile, atata timp cat energia nu poate fi achizitionată la pret intr-un mod predictibil. Pe fondul modificărilor substanțiale ale condițiilor care au stat la baza încheierii inițiale a contractului între părți, v-am informat că suntem nevoiți să actualizăm prețul de contract. Cu privire la locul de consum xxx mentionăm că : Începând cu data de 09.01.2022, beneficiați de un contract negociat de furnizare a gazelor naturale, de tip E.ON Promo Gas Digital, încheiat între dumneavoastră, în calitate de consumator, și E.ON Energie România S.A., în calitate de furnizor. Vă rugăm să observați, la punctul 1.2 sunt menționate serviciile incluse, unde este prevăzut “un preț de furnizare corelat cu evoluția pieței”. Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră, prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condițiile de piață, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7. Alte mențiuni: “7. Alte mențiuni Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condițiile de piață. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiții comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.” În acord cu această prevedere, v-am transmis o notificare, în data de 14.11.2022, în contul dumneavoastră Myline, prin care v-am informat faptul că, începând cu data de 09.01.2023, prețul de furnizare a gazelor naturale va fi 0,99500 lei/KWh, cu abonament de 0,40 lei/zi. Majorarea prețului de furnizare este determinată de necesitatea corelării acestui preț cu evoluția pieței. Menționăm faptul că, în cadrul notificării sunt menționate: „Te asigurăm că prețul final facturat pentru furnizarea de gaze naturale va fi maximum 0,31 lei/kWh cu TVA inclus pe durata de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 27/2022 (OUG 27/2022) - vezi detalii pe eon.ro/plafonare-pret.” “În conformitate cu prevederile din contractul de furnizare gaze naturale, în cazul în care nu sunteti de acord cu noile condiții comerciale, aveati posibilitatea de a ne comunica : 1.refuzul dumneavoastră. În cazul în care nu sunteti de acord cu propunerile noastre exprimate mai sus, aveti dreptul de a denunța în mod gratuit contractul. În situația în care, până la data de 14.12.2022, nu recepționăm din partea d-voastră o astfel de notificare, în acord cu prevederile contractuale agreate, vom considera că avem acceptul d-voastră tacit și vom continua furnizarea gazelor naturale în condițiile stabilite prin prezenta notificare, începând cu data de 09.01.2023. În cazul în care înregistrăm refuzul dumneavoastră. de acceptare al noului preț până la împlinirea termenului limită, agreat contractual, adică pâna la data de 14.12.2022 , prin prezenta v-am notificat despre faptul că nu vom mai prelungi contractul de furnizare după împlinirea termenului de 12 luni. Ca urmare, exprimarea refuzului determină în mod automat încetarea de plin drept la termen a contractului la data de 09.01.2023, fără a mai fi necesară comunicarea vreunei alte notificări sau efectuarea unei alte formalități. 2.denunțarea unilaterală. Puteți denunța contractul înainte de expirarea duratei acestuia printr-o notificare trimisă cu 21 de zile înainte de data dorită pentru încetarea contractului. În situațiile de încetare a contractului, menționate mai sus, pentru continuarea furnizării de gaze naturale, puteți încheia un alt contract de furnizare cu E.ON pentru un alt produs din portofoliul nostru, poți încheia un contract cu un alt furnizor sau poți beneficia de furnizarea de ultimă instanță.” La solicitarea d-voastră in data de 15.12.2022 v-am transmis propunerea noastră , ofertă de pret, prin care speram ca va corespunde asteptarilor d-voastră ,respectiv tariful E.ON Promo Gas Alternativ si E.ON Start Gas pentru care exista un termen de raspuns de maxim 3 zile lucrătoare . În cazul în care doriți să încheiați un alt contract de furnizare cu un alt furnizor, vă informăm despre posibilitatea pe care o aveți de a demara procesul de schimbare a furnizorului, acesta fiind gratuit. Vă invităm să consultați toate ofertele noastre pe www.eon.ro și să alegeți ce vi se potrivește cel mai bine. Pentru mai multe informații, vă puteți adresa consultantului de vânzări din cel mai apropiat magazin E.ON sau ne puteți contacta prin e-mail, telefon sau corespondență. Daca NU, fa o contestatie a răspunsului lor în care Contesti decizia de a înceta contractul fara preavizul contractual de 45 de zile, in subsidiar , partea B - scrii că dacă eon și ANRE și ANPC vor găsi contestația ta nejustificată sa se aplice prețul ofertei xxx - vezi ce alegi convenabil, scrii că ai fost dezinformată deoarece contractual termenul de acceptare a oricărei oferte este de 15 zile și EON a impus ilicit 3 zile, situație de nelegalitate care te a pus în imposibilitatea luării unei decizii corecte. Trimiți și la ANPC. Soliciți suspendarea oricărei masuri a EON pana la soluționarea contestației. Arată în încheiere că ai fost un client ireproșabil cu toate facturile plătite la zi. Nu uita pct B, îți lași portiță deschisă să rămâi client EON. Vezi cum ești trecută în cont utilizator, majoritatea avem contract pe perioada NEDeterminata, ceea ce înseamnă că nu are nevoie de prelungiri anuale, iarăși situație care te a confuzionat bla bla bla Edited by Sinmbad, 03 January 2023 - 11:30. |
#1703
Posted 03 January 2023 - 11:58
La Contractele mele nu scrie nimic de durata, apare doar ca Activ, si nici nu este anexat contractul pe pagina. Nu este nici data de incepere.
In contract la 4.2 am asa: 'Contractul se încheie pe o perioada de 12 luni care începe să se calculeze de la data intrarii in furnizare și se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial, dacă nici Noi, nici Dvs. nu notificăm cu minimum 45 de zile înainte de data expirării că nu dorim prelungirea.' Am primit o prima notificare in octombrie, apoi a doua in 15.11.2022, la care EON face referire. Le-am spus ca este inacceptabila, si in 15.12.2022 mi-au trimis cele doua propuneri cu termen de 3 zile. Am trimis contestatie a doua zi, si raspunsul este mai sus. |
#1704
Posted 03 January 2023 - 12:53
@animi, vezi ce a scris si @aris86, poate nu merita efortul.
-------------------------- EON iti cere: 1a-refuzul dumneavoastră. 1b-acceptul pt oferta cea mai convenabila (uita sa aminteasca acceptul insa este logic ca nu poate fi varianta doar refuz, atat timp cat inca asteapta refuzul, asteapta si acceptarea) 2.denunțarea unilaterală. Iar tu poti veni cu pct. 3, asa cum am scris mai sus, o acceptare a uneia din oferte la care aveai termen pana pe 15.12.2022+15 zile = 30.12 - adica acum cateva zile, acceptare conditionata de solutionarea noii tale contestatii. Atat timp cat trimiti contestatia peste tot (ANRE, ANPC), ei (EON) nu pot sa-ti inchida contractul (inca in vigoare pana pe 09.01) fara solutionarea contestatiei or, chiar daca toate autoritatile inclusiv EON iti gasesc contestatia neintemeiata, tu ai punctul B al contestatiei - de genul - in subsidiar , daca veti gasi prezenta contestatie neintemeiata, accept oferta xxx cu precizarea ca lipsa ilicita a preavizului de 45 de zile precum si incalcarea dreptului de refuz/accept de 15 zile, toate acestea impreuna cu dezinformarea (3 zile in loc de 15) au incalcat drepturile mele de consumator, aflandu-ma in imposibilitatea luarii unei decizii potrivite, la timp. Contestatia ta cu acceptul tau conditionat sau doar acceptul tau (neconditionat de contestatie) trebuie trimise cat ai contract valabil - pana pe 9. Varianta 4 este sa accepti prin capitulare orice oferta a lor si sa le ramai clienta dar eu as merge pe varianta 3, cum zice si colegul @aris86, riscul maxim este ca vei plati 3 lei in plus la suta de kW. Numai tu stii daca 3 lei la suta kW merita efortul. NOTA: Cei care am ramas cu pretul mic vom fi primii alungati in decembrie 2023 de catre EON, devenind indezirabili meanwhile. Va trebui prin octombrie-noiembrie 2023 sa compilam oferte "mai dure" ca restul. |
#1705
Posted 03 January 2023 - 13:22
eon ul ne zice ca piata mondiala a explodat si preturile sunt astronomice, asa ca nu pot vinde numai cu 1000 lei MWH si ori acceptam ori plecam si pe de alta parte oferta actuala e cu 310.
dar de ce nu ne da aceeasi oferta pe care o au in prezent pentru oricine? |
#1706
Posted 03 January 2023 - 16:35
#1707
Posted 03 January 2023 - 17:24
aris86, on 03 ianuarie 2023 - 11:46, said:
Pentru 3 bani/kWh, atâta bătaie de cap. Care-i treaba cu oferta de pe comparatorul ANRE de 0,310/KWh pentru 12 zile (03.01-15.01)? Nu inteleg ofertele E.On... Unora le pastreaza pretul, altora nu, primim oferte dupa cum bate vantul... Edited by pegasys, 03 January 2023 - 17:25. |
|
#1708
Posted 03 January 2023 - 17:32
#1709
Posted 03 January 2023 - 23:52
#1710
Posted 04 January 2023 - 06:46
Nu nici un contraatac. Conform renumitei ordonante , incepind cu 1 ianuarie nici un furnizor nu mai poate face oferte mai mari decit pretul plafonat. Oricum deocamdata pe site-ul Eon nu se poate contracta deocamdata si e chiar posibil sa ramina asa o perioada !
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users