Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Centrala Termica Heat Line pe Gaz

Problema conectare radio

Functionare lada frigorifica
 Impunerea preturilor de catre Stat?

Norma de munca, part-time.

Lucrari publice in bataie de joc ...

Huawei health
 Recomandare Aparat de incalzit ae...

Ford a inceput construirea celui ...

Unde sunt descarcarile de pe yout...

Camera supraveghere solara
 Somaj Germania

Amareala constanta in cavitatea b...

Trepidatii Fiat Ducato 2.3 JTD 120

Cum aflu numar de dosar de la jud...
 

Rezumat despre masinile electrice

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
271 replies to this topic

#253
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,166
  • Înscris: 31.01.2010

View Postrhadoo_ds, on 11 martie 2022 - 04:24, said:

��‍♂️
Pai și dacă a fost o zi înnorată,
��‍♂️

Pentru ca asta este anotimpul!
Lumina si soare la vara!

#254
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 16.05.2012

View PostIon_Bumbu, on 11 martie 2022 - 11:07, said:

Pentru ca asta este anotimpul!
Lumina si soare la vara!
Sunt zile si zile. Am aratat ca sunt zile rele dar cand tragi linie e un mare plus sa ai benzinaria pe acoperis. Asta vara ofeream cupoane gratuite de incarcat la Kaufland (kolfleading poate sa confirme) pentru ca productia din fotovoltaice era asa de mare ca nu apucam sa descarc masinile in acelasi ritm.

#255
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 990
  • Înscris: 06.08.2006
https://www.forbes.r...e-anului-275452

Volvo vrea electrificarea completa a mașinilor noi mai devreme (2030) decât s-a votat la nivelul UE (2035).
Go for it!

#256
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,166
  • Înscris: 31.01.2010
Adica Geely daca tot ei il mai detin...

#257
costini

costini

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 367
  • Înscris: 18.05.2019

View PostIon_Bumbu, on 10 iulie 2022 - 13:58, said:

Adica Geely daca tot ei il mai detin...
Si cam ce legatura are Geely cu brand-ul Volvo?

#258
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,582
  • Înscris: 29.05.2004
Gely e cuscru din partea nepotului cu nasu de cununie a cumnatului vitreg a lu' Volvo.

#259
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,402
  • Înscris: 08.01.2021
Geely are dăcât 80% din acțiunile de la Volvo Cars.

Cică Panasonic + Tesla = 20% mai multa densitate energetica pana în 2030.
https://www.reuters....030-2022-07-13/

Partea buna e ca mai multa densitate energetica e de bine. O sporire a autonomiei cu 20% ar putea fi tipping point pentru mine.

Partea proasta e ca până în 2030 mai e.... Lumea visează la baterii revoluționare poimâine nu 20% în 8 ani...

Edited by KiloW, 13 July 2022 - 14:13.


#260
cosmin147

cosmin147

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 16.02.2013
Stiinta asta, bat-o vina, ce e valabil si dovedit stiintific astazi nu mai e valabil maine, in functie de cum bate vantul prin industrii si interese globaliste.

View PostSpeedo, on 19 mai 2002 - 23:57, said:

Asa ca o consideratie generala despre baterii; Li-ion sunt "suitable" pentru device-uri ce nu merg in "sarcina" tot timpul ci numai anumite perioade de timp si nici acelea foarte mari, pe cat posibil fara actionare de motoare. Cu alte cuvinte Li-ion nu rezista mult timp in sarcina, scade curentul la borne sub limita mult mai repede decat la omoloagele lor  Ni-Mh.
Va dati seama astfel ca ceasurile, radiourile portabile, telefoanele mobile, etc se incadreaza cel mai bine in domeniu de activitate al bateriilor Li-ion.

Pentru aplicatii in care este nevoie de actionari de motoare, device-uri care consuma constant si mult, conditii vitrege de mediu, Ni-Mh si uneori chiar Ni-Cd raman de nadejde.

Nu v-am spus ca Li-ion face foarte urat sub -2 grade Celsius, performantele scazand ingrijorator, iar sub -10 este afectata si viata bateriei.

Greets,
Speedo


#261
revenco_andrei

revenco_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 26.04.2005

View PostKiloW, on 13 iulie 2022 - 14:12, said:


Partea buna e ca mai multa densitate energetica e de bine. O sporire a autonomiei cu 20% ar putea fi tipping point pentru mine.

Partea proasta e ca până în 2030 mai e.... Lumea visează la baterii revoluționare poimâine nu 20% în 8 ani...

Nu cred ca o sa vedem prea curand autonomii mai mari de 700 Km. Din cate vad se tot ieftinesc bateriile LiFePo4, care sunt mai degraba folosite in masini cu autonomie de pana in 500 Km.

Mai ieftine decat LiFePo4 sunt bateriile sodiu-ion, pe care CATL (si nu numai) deja a inceput sa le fabrice:
https://pushevs.com/...um-ion-battery/

Daca Volvo (adica Geely) vrea sa incheie cu automobilele cu combustie interna mai devreme de 2030 inseamna ca au ei ceva asi in maneca in ceea ce proveste bateriile.

#262
ionnedelcu

ionnedelcu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.04.2011
Cei care incarca acasa de la priza: cum va pregatiti pentru pragul de 300 KW atasat plafonarii preturilor la energie electrica?
(daca subiectul a fost abordat, va rog sa ma directati; multumesc)

#263
george_alexandru

george_alexandru

    `·.žž ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,967
  • Înscris: 30.08.2017
Se muta la Hidroelectrica :D

#264
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,024
  • Înscris: 01.03.2013

View Postionnedelcu, on 26 august 2022 - 11:32, said:

Cei care incarca acasa de la priza: cum va pregatiti pentru pragul de 300 KW atasat plafonarii preturilor la energie electrica?
(daca subiectul a fost abordat, va rog sa ma directati; multumesc)
Uite-asa, ca in poza din atasament. Posted Image
PS1: In ritmul acesta, am sanse sa ma incadrez si la plafonarea de 100 kWh pe luna, cu consum real in jur de 600 kWh pe luna.
PS2: "From Battery" se refera la bateria instalatiei fotovoltaice, nu a masinii. In poza e consumul total al casei mele, inclusiv incarcarea masinii.

Attached Files


Edited by kolfleading, 26 August 2022 - 11:49.


#265
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 16.05.2012

View Postkolfleading, on 26 august 2022 - 11:46, said:

Uite-asa, ca in poza din atasament. Posted Image
Sigur nu e raspunsul corect...voia sa vada cum se zvarcolesc posesorii de electrice, cum isi baga picioarele in ea masina si iau un second diesel din Germania.
Idea e ca si pentru cei care nu au fotovoltaice tot nu e un capat de tara. Sa presupunem ca nu stai la casa si incarci doar la statii cu plata si luam varianta cea mai scumpa 2,45/kw ca e mai de calitate curentul...la consumul meu mediu de 15,5kw/h rezulta un cost de 38 de lei/100 km adica echivalent 4,3l/100 km la motorina.
Banuiesc ca daca depasesti plafonul lui peste tot e mai ieftin curentul ca la statiile cu plata adica tot iesi sub 4l/100 km cost de transport daca ai priza acasa.

Edited by raven75, 26 August 2022 - 16:32.


#266
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,024
  • Înscris: 01.03.2013
Si motorina s-a scumpit.
In Timisoara se vor pune in functiune statii cu 1.05 lei / kWh
EnelX si probabil si altii ofera preturi sub 2 lei / kWh cu abonament lunar, pentru cei care nu pot incarca acasa.

#267
costini

costini

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 367
  • Înscris: 18.05.2019
Pe langa pomana EnelX, inca mai sunt EV-Mag cu 1.65 (AC), statiile celor de la electromagnetica (parca si alea pe la 1.5-1.6, nu mai retin), unele McDonald's / Dedeman cu 1.39, unele PlugPoint cu 1.6. Astea fiind doar cele peste care dau eu prin oras.

#268
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,804
  • Înscris: 01.08.2007

Vizualizare mesajraven75, pe 26 august 2022 - 16:30, a scris:

Sigur nu e raspunsul corect...voia sa vada cum se zvarcolesc posesorii de electrice, cum isi baga picioarele in ea masina si iau un second diesel din Germania.

daca pun inca o statie si fac al2a abonament am plafonare iar? :)))))

#269
cosmin147

cosmin147

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 16.02.2013

 raven75, pe 26 august 2022 - 16:30, a scris:


Sigur nu e raspunsul corect...voia sa vada cum se zvarcolesc posesorii de electrice, cum isi baga picioarele in ea masina si iau un second diesel din Germania.
Idea e ca si pentru cei care nu au fotovoltaice tot nu e un capat de tara.

Repede te mai aprinzi, omul doar a pus o intrebare, nu cred c-a vrut sa loveasca voalat in temelia cultului ev pe baterii.

Da' de ce trebuie sa iei musai diesel din Germania cand poti sa iei o benzinara natural aspirata simpla si fiabila (noua sau sh) pe care sa o folosesti doar pt drumurile lungi sau cand cari chestii (sau transporti oameni) si sa lasi lenea si sa mergi pe jos sau cu bicicleta? M-am trezit si eu intrebandu-ma. Sau mintea ta are impresia ca inlocuind un poluant cu un alt poluant (in haine verzi) va rezolva decongestionarea traficului si nu lenea?
Tu ce faci pentru decongestionarea traficului? Mai stii cum arata o piață cu tarabe? Cand ai mers ultima oara un amarat de km cu 2 kile de cartofi intr-o mana si 2 de rosii in cealalta?

#270
Vlad_22

Vlad_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,526
  • Înscris: 16.07.2015
Nu, pentru unii EV-urile sunt mai "eco" decât mersul pe jos. Asta va reprezenta noua "normalitate", unde cele cu ICE vor fi interzise, în următorii zeci de ani, doar EV-urile nu... Ne întoarcem la anumite regimuri și pumnul în gură.
Soluția e munciți mai mult, tovarăși, ca să vi le permiteti, că oricum nu aveți de ales.

Vor ieși ele la iveală și interesele, dedesubturile din spatele promovării agresive a EV, așa cum e și cu cele pe ICE. "Băieții deștepți" știu de ce.

Edited by Vlad_22, 08 September 2022 - 17:19.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate