![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rezumat despre masinile electrice
Last Updated: May 10 2023 13:22, Started by
Adm
, Nov 11 2021 12:58
·
22

#271
Posted 08 September 2022 - 22:29

Ce vorbesti colegule, pumn in gura sa-ti dai tu, poate in felul asta te vei trezi din lumea viselor in care traiesti, daca tu ai impresia ca o masina scumpa sau ieftina (sau orice obiect de pe lumea asta) te ridica moral in societate si sa nici nu mai conteze ceea ce faci sau nu faci, e clar ca esti in hibernare neuronala.
Eu am ales sa merg pe jos si cu bicicleta pt ca nu ma duce capul sa vad alta solutie pentru a scapa de cozile interminabile si soselele care au devenit parcari si in acest fel merg pe jos si cumpar marfa cu bani cash, din piete, de la romani, facuta de romani. Dar lasa asta, astea-s chestiuni neinsemnate, pe tine vad nu te intereseaza tara in care traiesti, asa ca te intreb si pe tine: ce faci mataluta efectiv pentru decongestionarea traficului? Eu imi risc pielea cu bicicleta si merg si pe jos pt tine si alti inverziti baterizati ca tine, fac CEVA, incerc, ma zbat. Tu, ce faci? Evident, trec peste faptul ca esti vegan, eco, bio si ca plantezi pomi in fiecare saptamana. Stiu ca faci toate astea, si-ti multumesc, respect, plecaciune! Deci? Zi, raspunde la intrebare. Edited by cosmin147, 08 September 2022 - 22:31. |
#272
Posted 08 September 2022 - 23:45

Păi am menționat ceva de moralitate?
În legătură cu ceea ce fac eu, incerc să sortez selectiv pe cât posibil și aleg mersul pe jos la market și în oras, în detrimentul mașinii, pe cât posibil. Vara, cel puțin, folosesc și bicicleta. Altceva nu văd ce aș putea face. Am mașina Euro 5, un Duster, dacă contează la ceva. Mai ușor cu ironiile, zic, să nu o luăm personal. Edited by Vlad_22, 08 September 2022 - 23:46. |
#273
Posted 08 November 2022 - 12:01

Am gasit un material video pe you tube care se vrea un rezumat detailat in cifre intre o masina electrica si versiunea pe benzina.
Omul a ales sa compare doua Mini Cooper. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-D7iZ3V8Q9g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#274
Posted 08 November 2022 - 20:57

Am gasit un material video pe you tube care se vrea un rezumat detailat in cifre intre o masina electrica si versiunea pe benzina. Omul a ales sa compare doua Mini Cooper. Clar in cazul acesta Mini electric iese mult mai ieftin. Problema cu masina asta este ca are o baterie mica (30kwh), incarcare lenta pentru 2022 (50kw)...pentru drumuri mai lungi e nevoie de celalalt Cooper. |
#275
Posted 09 November 2022 - 12:15

Mini Cooper electric a fost foarte bine gândit cu baterie mică.
Soția ore unul pe benzină cu care face naveta. Am fost cu el până la Craiova și este destul de incomod. Din doua motive nu i-a pus baterie mai mare și bine au făcut. 1) Este mașină de oraș sau naveta (așa cum am spus este incomodă la drum lung) deci are autonomie suficientă 2) Cu o baterie mare se pierdea din esența de go kart a Mini. Cu bateria actuala este doar cu 50 kg mai greu decât cel pe benzină astfel încât rămâne la fel de manevrabil și plăcut de condus. Eu am rămas plăcut impresionat cum puteam aborda virajele la trecerea munților in drum spre Craiova. Deși are numai 105 CP, datorită manevrabilității ei am depășit aproape toate mașinile care urcau atât pe Oituz cât și pe Rucar-Bran, unele mult mai puternice. |
#276
Posted 09 November 2022 - 12:47

Deși are numai 105 CP, datorită manevrabilității ei am depășit aproape toate mașinile care urcau atât pe Oituz cât și pe Rucar-Bran, unele mult mai puternice. |
#277
Posted 09 November 2022 - 13:41

Si nu inteleg ca cei care au acum masina electrica au avut si masina termica inainte si au termen de comparatie.
|
#278
Posted 09 November 2022 - 15:23

Asta nu inteleg unii ca degeaba pui transmisie automata pe un ICE de 105CP, ca nu-i acelasi lucru. Nu înțeleg la ce te referi. Ideea a fost că dacă pe Mini EV puneau o baterie mai mare se pierdea din manevrabilitatea din curbe datorita greutății mai mari. Așa are aproape aceeași greutate ca un Mini pe benzină. |
#279
Posted 09 November 2022 - 15:41

Intr-un alt material video cei doi protagonisti au facut un scurt rezumat despre masinile electrice pornind de la un versus intre Mini Cooper e si BMW i3.
La minutul 01:13 prezentatorul a facut o comparatie amuzanta intre cele doua masini dar dupa aceea rezumatul despe masinile electrice a fost mai mult decat serios punctand plusurile si mai ales minusurile masinilor electrice. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Pgp0t2uxXfc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#280
Posted 09 November 2022 - 17:25

Am prezentat pe alt topic avantajele unei motorizari EV vs. ICE.
Mi s-a raspuns ca daca iei un ICE si pui transmisie automata, o sa faca exact ce face si EV. Edited by kolfleading, 09 November 2022 - 17:26. |
#281
Posted 09 November 2022 - 19:51

Am prezentat pe alt topic avantajele unei motorizari EV vs. ICE. Mi s-a raspuns ca daca iei un ICE si pui transmisie automata, o sa faca exact ce face si EV. Am înțeles acum la ce te referi. E corect. Daca as fi avut automata nu as fi putut merge la fel. Dar aici plusul era dat de manevrabilitatea foarte buna a lui Mini. Mă îndoiesc că toate cele depășite erau numai cu cutie automată |
|
#282
Posted 10 November 2022 - 08:46

Am prezentat pe alt topic avantajele unei motorizari EV vs. ICE. Mi s-a raspuns ca daca iei un ICE si pui transmisie automata, o sa faca exact ce face si EV. Toti agentii de vanzari mi-au descris cu lux de amanunte masinile si performantele lor. Trebuie sa subliniez ca toate masinile electrice vazute aveau un numitor comun si anume ''transmisie automata''. Ei bine agentul de vanzari de la Fiat mi-a facut niste precizari suplimentare privitor la ''transmisia automata''. Citez din explicatiile agentului: -''Masina are o ''transmisie automata'' dar este diferita de ceea ce stim noi despre cutiile de viteze automate pentru ca aceasta cutie de viteze este de fapt doar un ''reductor mono treapta''. Deci o cutie de viteze cu o singura treapta care sigur va fi mult mai fiabila in exploatare.'' Acum stau si ma gandesc doar Fiat sa aibe ''transmisia automata'' cu ''reductor mono treapta'' sau toate electricele au la fel? |
#283
Posted 10 November 2022 - 09:46

Majoritatea masinilor au un reductor de turatie. Probabil toate care se vand pe la noi.
Mai sunt cateva care au doua viteze. Nu cred ca ajuta atat pentru eficienta la viteza mare, unde consumul este generat majoritar de rezistenta aerului care este proportionala cu patratul vitezei. Mai curand sunt folosite in masinile electrice de performanta pentru a atinge viteze mai mari. https://www.wired.co...ission-gearbox/ |
#284
Posted 11 December 2022 - 10:32

da, toate masinile electrice au un reductor cuplat permanent la motorul electric.
ADica o "cutie de viteze" foarte simpla si fiabila , cu doar 2-3 pinioane si 3-4 rulmenti ... Dezavantajul, cum a spus colegul mai sus, ca la viteze mari motorul electric se tureaza mult , scazand eficienta electrica si generand caldura foarte mare. |
#285
Posted 11 December 2022 - 12:29

Abia acum inteleg de ce sunt la mare cautare in tarile nordice 🤣🤣
|
#286
Posted 11 December 2022 - 17:50

andrei_221, on 11 decembrie 2022 - 10:32, said:
da, toate masinile electrice au un reductor cuplat permanent la motorul electric. ADica o "cutie de viteze" foarte simpla si fiabila , cu doar 2-3 pinioane si 3-4 rulmenti ... Dezavantajul, cum a spus colegul mai sus, ca la viteze mari motorul electric se tureaza mult , scazand eficienta electrica si generand caldura foarte mare. ai inteles gresit, nu eficienta motorului electric scade la viteza mare si nici cu ganereaza "foarte multa caldura". |
|
#287
Posted 11 December 2022 - 18:25

scade eficienta de consum , la asta ma refeream. De asta scade autonomia la mers cu viteza mare pe autostrada. Si te asigur ca la 10 -15.000 rotatii genereaza multa caldura campurile magnetice din motor.
|
#288
Posted 23 December 2022 - 18:58

Abia acum fac școala, la a doua tinerețe, deci nu sunt la curent cu diverse banalități.
Farurile mai trebuie aprinse ziua? Asta ar fi revoltător pentru cei cu EV. 1 kwh consumat pe lumini, ar putea face diferența ca să împingi mașina până la stație cateva zeci de metri pentru cei cu baterii anemice, Dacia Spring sau altele uzate. Edited by NelsonMandela, 23 December 2022 - 18:59. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
clamx