Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Accident parcare, Euroins tergiverseaza

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#19
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,819
  • Înscris: 30.08.2006
A lovita puternic in roara si a infundat si aripa. E o lovitura in coltul barei. Rotile nu se pot vira singure la stanga, poate doar daca masina era aruncata cativa metri.

Edited by Leo2006, 23 September 2021 - 12:27.


#20
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,500
  • Înscris: 23.06.2004

View PostXman_ghio, on 23 septembrie 2021 - 12:14, said:

Accidentul nu e suspect, povestea in schimb este :-)
Andreea aia a dat puternic cu spatele si "s-a urcat" pe roata si aripa de la Jetta.
Problema va fi acum daca Euroins gaseste ceva sa o lege pe Andreea de fratele tau. Pare foarte suspect ca intr-o parcare goala sa dea cineva asa de tare cu spatele si sa produca daunele astea.
...
E Golf, nu Jetta, dar nu e relevant. Nu a vazut-o pe respectiva in viata lui pana la incident, deci nu are ce legatura sa gaseasca/inventeze Euroins. Da, e dubios accidentul, intrebarea pe care a repetat-o obsesiv a fost "Cat de prost poti sa fii...?". Insa daunele nu sunt atat de mari incat sa poata ascunde o eventuala dauna mai veche pe care sa fi vrut sa o repare pe asigurarea aleai, iar alt motiv de manarie eu nu vad.

Oricum, am spus de la inceput cum stau lucrurile si am precizat clar ca nu e vorba de nicio smecherie, asa ca nu mai faceti speculatii, lasati asta in seama asiguratorului.

Si poze cu masinile pozitionate aproximativ, cum zice tipa ca a lovit, probabil ca a fost mai spre dreapta Getz-ul totusi.

Parca se vede o crapatura in stopul ei?

Attached Files


Edited by aladdin2k, 23 September 2021 - 12:41.


#21
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
de asta e buna decontarea directa... masina unui amic a fost lovita de cineva in parcare cu un golf 4 care avea rca la euroins, belea mare. noroc ca avea decontare directa si polita la asirom, toate au mers perfect. in 3 zile de la declararea daunei a fost la constatare.

#22
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,074
  • Înscris: 19.12.2012

View Postaladdin2k, on 23 septembrie 2021 - 11:01, said:

1. Poate face ceva ca sa urgenteze procesul?




Sa faca galagie, nu zic sa le bage poola in gura verbal dar ideea e ca daca te vad ca esti "moale" te duc cu presul si trag de timp, te studiaza si daca vad ca esti usor de dus cu presul, incearca sa iti dea minim de despagubire...  Am avut si eu neplacerea de a trece prin asa ceva si pana nu am mers la ei sa sun sa-i adun pe cei mai in functie din filiala, cu voce tare si amenintat cu instanta si despagubiri, n-am reusit sa-i fac sa se miste mai cu talent.  
Asta e lumea asigurarilor....eschive la maxim...mai ales cu cine le merge

Or fi existand si agentii cu oameni cu bun simt cu care te poti intelege decent...la mine nu a fost cazul desi am incercat ..si cand mi s-a terminat rabdarea am aplicat metoda 2, cioban style

Edited by A10, 23 September 2021 - 12:48.


#23
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postaladdin2k, on 23 septembrie 2021 - 12:40, said:

Si poze cu masinile pozitionate aproximativ, cum zice tipa ca a lovit, probabil ca a fost mai spre dreapta Getz-ul totusi.

Parca se vede o crapatura in stopul ei?

Al naiba Getz, nici pic de albastru pe el...

Oi fi eu Toma necredinciosu, dar nu se pupă ce se vede în poze...

Edited by waterman, 23 September 2021 - 13:34.


#24
nico99900

nico99900

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,068
  • Înscris: 09.09.2010

View Postwaterman, on 23 septembrie 2021 - 13:30, said:

Al naiba Getz, nici pic de albastru pe el...
Parca aici este galben

Attached Files



#25
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 29.12.2016
E de la ei (Euroins). Asa procedeaza in aproape toate cazurile. De asta am de mai bine de 3 ani asigurare la altii cu decontare directa. Pe scurt, am avut acum vreo 3 ani niste evenimente, am fost lovit desi eram oprit in trafic. Asigurare la Euroins, cu declaratie de la cel care m-a lovit ca isi asuma vina, cu poze facute de catre reprezentantul de la amiabile, care intamplator era si angajat in politie, si descriere, tot ce trebuie. Nu mi-au aprobat inlocuirea de usa, desi primisem hartie de la service-ul autorizat de ei ca nu se poate indrepta si vopsi (elementele de siguranta indoite, tabla indoita mai mult de 3 cm pe distante mari, etc...). Imi aprobasera 350 lei. Nici vopsitul si indreptatul nu costau atat, operatiile depaseau 600 lei. Usa inlocuita a costat 2200. Masina nu avea 6 ani vechime, usa nu avea nicio urma de reparatie de dinainte sau urme de rugina. Am dus masina inapoi, cei de la service mi-au montat din nou usa veche, si iara poze si verificari cat cuprinde. A durat mai mult de o saptamana pana am primit aprobarea, asta dupa ce masina mi-a fost gata si astepta cuminte in service (cam 2 luni in total de la eveniment nu m-am folosit de masina). Tipul din service mi-a spus sa stau linistit ca nu au ce face si imi vor aproba pana la urma, asa fac la multi, poate mai exista cazuri cand asiguratul plateste diferenta din buzunar.
La Uniqa, lovitura in spate, bara din spate crapata si haionul putin indoit care s-a rezolvat prin indreptare cu un lemn, mi s-au aprobat banii pe loc si i-am primit pe card in 4 zile. Bani pentru indreptare / vopsire haion si schimbare bara.

Edited by 2Unlimited, 23 September 2021 - 14:12.


#26
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Ai vazut ca si stopul e bagat in interior ? a dat ca tuta cu toata forta , roket o facut din masina .

#27
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 29.12.2016
Practic, s-a urcat pe el :)

#28
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,500
  • Înscris: 23.06.2004

View Postwaterman, on 23 septembrie 2021 - 13:30, said:

Al naiba Getz, nici pic de albastru pe el...

Oi fi eu Toma necredinciosu, dar nu se pupă ce se vede în poze...
OK, pune-te in locul asiguratorului, care ar putea fi povestea dupa tine? A dat cu masina, inclusiv cu roata, intr-un stalp si acum vrea sa-si faca masina pe asigurarea unei cunostinte? Si culmea, a ales o cunostinta cu RCA la un asigurator de rahat? Sau?

#29
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postldpe, on 23 septembrie 2021 - 14:16, said:

Ai vazut ca si stopul e bagat in interior ?

Stopul e la linie si sus si jos...

View Postaladdin2k, on 23 septembrie 2021 - 15:03, said:

OK, pune-te in locul asiguratorului, care ar putea fi povestea dupa tine? A dat cu masina, inclusiv cu roata, intr-un stalp si acum vrea sa-si faca masina pe asigurarea unei cunostinte? Si culmea, a ales o cunostinta cu RCA la un asigurator de rahat? Sau?

Dacă aș fi în locul lui ...m-aș gândi că cel cu Golful a dat cu ea în ceva, bine de tot, și s-a gândit că e mai lesne s-o repare pe RCA ul de la Getz

După mine, dacă aia a dat așa tare de a dat roata peste cap și a afectat conductele de servo, trebuia să fie și faru spart, și oala aia de sub aripă, contraaripa de plastic.

Getzul nu prea are chestii nasoale, în afară de câteva zgârieturici, și tabla aia de sub triplă, aia se îndreaptă lejer, și Golfu e termenat.

Presimt un minim de 7-9 mii de lei reparația la Golf cu tot cu aripă nouă, bară, proiector, far, ornamente, servo... chestiile ce țin de roată...

Mulți ar încerca o manevră pentru suma asta, de asta asiguratorii se uită cu 9 ochi.

Atenție n-am zis că voi ați făcut ceva, eu doar zic cum pare.
Mie mi se pare cam dubios cât de puțin e lovit Getzu versus Golf


Plus situația, fix în campul ăla, fără camere, fără martori.

Aia a avut loc de întors tiru, de ce ar fi accelerat fix în botu golfului ?
Cam neverosimilă și povestea.

Golfu după mine e șters de ceva  mare, nu pocnit.

Edited by waterman, 23 September 2021 - 15:23.


#30
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
E normal ca aia sa investigheze, ca doar nu ceri 1000 de lei sa vopsesti o aripa si o bara. Din pacate toti se misca greu desi vezi ca sunt niste limite legale in care trebuie sa raspunda, adica nu pot investiga ei 1 luna ca asa vrea asiguratorul. Sugestia mea pentru viitor, cautati-va un broker care sa stie bine meserie nu aia de printeaza asigurari in fara supermarketului. Diferenta la pret e infima pentru ca e reglementat comisionul prin regulamente, adica unul nu poate avea 10% si altul 2% la acelasi RCA. In cazuri de genul suni si intrebi referitor la procedura, timp de raspuns si altele, probabil orice broker normal ar fi insistat sa faci asigurare cu decontare directa si nu mai aveai problemele astea.

Edited by filipxxx, 23 September 2021 - 15:25.


#31
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,500
  • Înscris: 23.06.2004
@waterman, tu vezi poze cu parcarea facute mai tarziu, nu inseamna ca parcarea era goala si la momentul accidentului (de altfel si in ultima poza se mai vede o masina).
Acum nu stiu ce sa zic, dar eu cu golful 4 vechi am fost lovit de 3 ori in spate, doua dacii (una far spart, aripa botita; a doua, fata praf, parbriz crapat) si un Ford cu carlig (eram parcati spate in spate, asta a infundat-o putin jos) iar bara mea a avut doar o ciupitura si o mica denivelare de la carligul ford-ului.
Si uite, am facut si eu o prostie acum aproape un an, unica de cand am permis, ieseam din parcare supermarket facand dreapta, m-am asigurat stanga si am presupus prost (la nivel inconstient) ca cel care iesise in fata mea plecase. Dar el era oprit pe B1 pentru ca, pe o strada cu 6 benzi, cineva tocmai incepuse sa traverseze din partea cealalta (era trecere, dar ca sa nu existe comentarii offtopic, ma asigurasem inainte de a verifica stanga ca nu e nimeni pe trecere). Am plecat de pe loc si am intrat in el, de la maxim 2 metri cu frana pe ultimii cm. Pagubele in poze, culmea, in acelasi loc ca si fratele. Pe scurt, far  spart, capota indoita, bara, aripa (asta a mers indreptata). Am facut amiabila dar omul nu a vrut sa apeleze la asigurare pentru zgarieturile alea, eu am decartat aproape 4k lei la service.
Concluzia? Golf VII pare foarte fragil in partea din fata.

LE: In fine, e clar ca daca eu intampin dificultati in a ma face crezut aici, unde nu ne cunoastem si nu am niciun interes de a prezenta o poveste falsa ca fiind adevarata, cu euroins va fi cu atat mai dificil.

Attached Files


Edited by aladdin2k, 23 September 2021 - 15:46.


#32
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007
Toate masinile sunt fragile in partea din fata, sunt asa pt a absorbi un potential impact, spatele in schimb e tanc, tabla de diferite grosimi, armatura solida si putin “burete” fix sub bara, pt cazurile in care parchezi in paris.
Si da, povestea pare putin aranjata, tocmai de aia se investigheaza, dar nu cred ca merge fortata, cel putin nu fara PCR.

Edited by _-livio-_, 23 September 2021 - 16:59.


#33
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 30.07.2007
Evident ca verfica.
La VW aia e lovitura din lateral. Pe Getz unde-s urme laterale?

#34
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,500
  • Înscris: 23.06.2004
Getz, din ce a spus tipa, a lovit cumva cu coltul spate dreapta, unde se vede in ultima poza stopul crapat si deplasat ceva sub el. Pare sa fi lovit inspre marginea barei, bara a flambat in fata, ea a continuat cursa in roata/aripa. In penultima poza se vede si aparatoarea de noroi (sau cum se numeste plasticul ala) distrusa, deci nu doar a sters masina. In fine, acum asteapta, se pare ca nu prea are ce face.

#35
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Deci va rog frumos , sunteți penibili unii din voi în comentarii,uitați ce am pățit în urmă cu 2 săpt,unu neatent(cu asigurare la City) a intrat în mine.
Cu bara față mi-a intrat exact in colțul mașinii mele unde nu există nici o ranforsare.
După cum se vede ,a lui nu are decât o infimă zgârietură (care a ieșit la șters cu o cârpă cu motorină) din cauza că partea cu care m-a lovit are ranforsare sub bară.
A reușit sa imi înfunde coltul caroseriei sub bară acesta trăgând si aripa in interior.
Contează foarte mult ce părți ale ambelor mașini intră în coliziune, ZONĂ TARE CU ZONĂ MOALE .
PS;am fost la constatare,mi-a ieșit dosarul de daună ,mi-a fost comunicată și suma pentru reparație în regie proprie, dar stiind situația in care este City sunt obligat să imi repar masina cu bani din buzunar , urmând (nu stiu când) să primesc banii de la FGA.

Attached Files



#36
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017

View Postwaterman, on 23 septembrie 2021 - 15:18, said:

Stopul e la linie si sus si jos...
Marog, nu o fi stopul , e ceva plastic/tabla sub stop care se vede ca e deplasat si apare un luft semn ca a flambat cand a intrat toanta cu viteza .
Cu spatele niciodata nu mergi tare indiferent de situatie avand in vedere ca trebuie permanent comenzile sa le executi invers la directie , aceasta cred ca i-a fost fatal d-soarei
Mai jos poza cu stopul , despre partea dreapta sub stop vorbesc :

Attached Files


Edited by ldpe, 23 September 2021 - 20:56.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate