Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident parcare, Euroins tergiverseaza
Last Updated: Jan 11 2023 13:05, Started by
aladdin2k
, Sep 23 2021 11:01
·
0
#37
Posted 23 September 2021 - 21:37
waterman, on 23 septembrie 2021 - 13:30, said:
Al naiba Getz, nici pic de albastru pe el... Oi fi eu Toma necredinciosu, dar nu se pupă ce se vede în poze... Edited by andreic, 23 September 2021 - 21:37. |
#38
Posted 23 September 2021 - 21:43
O sa iasa cu circ.
Golfu are o sumedenie de zgarieturi/julituri la zona de impact, deci grav i-a julit-o si indoit-o, in contrast micul Getz e un pic crapat lacu la spoiler jos si un pic sub stop miscata tablia aia...hai da-o drac...zona tare, zona moale, dar e trasa de par Dupa poze masinile n-au nicio legatura una cu alta la impact. Probabil ca cineva incearca ceva si altcineva (euroins) i-a mirosit smecherie. |
#39
Posted 23 September 2021 - 21:48
Eu as pune pariu ca o sa dea negație.
Și Doamne ferește sa nu va acuze de tentativa de frauda, fals in declarații și alte alea Aia cu Getzu e posibil sa acopere pe cineva care nu avea RCA sau era băut sau cine știe... Părerea mea finala ca e prea avariat golfu și cum am zis pare șters pe colț dar bine de tot, iar aia cu getzu are niște zgârieturi și o tăbliță sub tripla înfundată Dar, noi suntem amatori, un polițist de la rutieră și un constatator de la asigurări pot da verdicte Noi presupunem doar, ne dam cu părerea De curios mâine arat pozele unor amici din gasca sa gad ce zic și revin cu părerile lor. Ah, dacă era parcarea plină la momentul coliziunii, toamba aia de ce mă-sa accelera ? Și cum de a lovit-o numa pe aia dacă era plin, trase frumos mașinile, sigur mai lua una cu spatele Și dacă era plină parcarea, unde a avut loc sa prindă viteza aia? Și cu ce viteza, aia nu e lovitura de 20 km /h de a rupt conducte pe la roata Povestea e cam cusuta cu ața albă Apropo e 500 de lei o camera BUNA cu parking mode La cât costa mașina, acum nu aveați dureri de cap Viofo alea sunt nebunie Eu zic ca golfu e lovit ori de un stâlp plus bordura, ori de un suv Edited by waterman, 23 September 2021 - 21:47. |
#40
Posted 23 September 2021 - 21:51
am eu viofo a129 plus pro duo, cu parking mode pus.Confirm ca sunt bune
|
#41
Posted 23 September 2021 - 21:53
missionnad, on 23 septembrie 2021 - 19:45, said:
Deci va rog frumos , sunteți penibili unii din voi în comentarii,uitați ce am pățit în urmă cu 2 săpt,unu neatent(cu asigurare la City) a intrat în mine. Cu bara față mi-a intrat exact in colțul mașinii mele unde nu există nici o ranforsare. După cum se vede ,a lui nu are decât o infimă zgârietură (care a ieșit la șters cu o cârpă cu motorină) din cauza că partea cu care m-a lovit are ranforsare sub bară. A reușit sa imi înfunde coltul caroseriei sub bară acesta trăgând si aripa in interior. Contează foarte mult ce părți ale ambelor mașini intră în coliziune, ZONĂ TARE CU ZONĂ MOALE . PS;am fost la constatare,mi-a ieșit dosarul de daună ,mi-a fost comunicată și suma pentru reparație în regie proprie, dar stiind situația in care este City sunt obligat să imi repar masina cu bani din buzunar , urmând (nu stiu când) să primesc banii de la FGA. 1 Nu te-a jignit nimeni, pentru asta ai report 2 Ai bara declipsata, Sparta și o aripa înfundată Normal la ce impact a fost Aripa se trage la loc, schimbi bara și o vopsești Cost 300-500 bara, 500 vopsit hai 1300 așa peste cap Nu ai roti rupte Golfu ăla are reparație de 10000 de lei |
#42
Posted 23 September 2021 - 23:23
OK, mai spun o singura data chestia asta, ca vad ca unii au dat-o rau in teorii ale conspiratiei. Nu veneam de nebun sa deschid topic pe softpedia ca sa aflu cum ar putea frate-miu sa traga o teapa euroins. Plecasem de la faptul ca lucrurile treneaza, ca in urma loviturii a fost afectata si servo si voiam sa stiu daca se pot grabi cumva lucrurile intrucat masina ii este foarte necesara. Si s-a ajuns la fals in declaratii, dosare penale, ...
Totul s-a petrecut exact asa cum am spus la inceput, singura necunoscuta, ca sa zicem asa, e daca s-a intamplat exact ce a declarat tipa si martorii de acolo. Avand in vedere ca in trecut doua masini au iesit sifonate rau dupa ce au lovit bara din spate a vechiului meu golf 4 iar la bara nu se cunostea mai nimic, avand in vedere experienta personala pe care am expus-o mai inainte (reparatii de 4k lei pentru o lovitura in spatele unui Logan van oprit, pornind de pe loc, iar loganu-ul a avut doar doua zgarieturi), nu exclud deloc faptul ca lucrurile sa se fi intamplat cum a spus ea. Trei exemple personale in care masina care a lovit din spate a suferit daune serioase iar cea lovita, mai nimic. A-propos, din poze, daunele golfului meu bat cu cele ale loganului? Sau trebuia si loganul sa aiba macar usa indoita, bara sparta, ceva? Daca tipa incearca sa protejeze pe altcineva, sunt doar presupuneri. Si daca ar fi asa, si presupunand ca euroins incearca sa se spele pe cap, se poate indrepta in civil impotriva tipei pentru recuperarea pagubei, avand in vedere ca a recunoscut tot in amiabila? (btw, probabil ca pentru unii asta ar fi cea mai buna dovada ca nu a fost nicio intelegere intre ei) Alta intrebare, exista experti independenti care sa examineze cele doua masini si sa stabileasca daca accidentul a avut loc asa cum s-a declarat? Si daca da, se pot apoi imputa costurile euroins? Banuiesc ca numai in instanta totusi. Intre timp i-am spus sa vorbeasca cu tipa sa nu repare nimic la masina ei pana nu se rezolva problema. @waterman, nu am spus ca era plina parcarea, de fapt nici nu stiu cate masini erau acolo in momentul accidentului, nici el nu stie, dar ideea era sa nu pleci de la faptul ca parcarea era pustie si de ce aia nu a avut loc sa intoarca tancul. Iar legat de viteza, nu stiu, nu ai auzit de femei care sa incurce pedalele? Desigur, speculez si eu. Are doar declaratiile unor baieti de acolo, ca a dat sanatos fata. PS: nu pare sa aiba probleme la directie, masina a mers pe rotile ei pana la service, dar fara servo. Nu a observat sa traga stanga-dreapta, doar la denivelari plasticele alea de la roata mai atingeau. Edited by aladdin2k, 23 September 2021 - 23:25. |
#43
Posted 24 September 2021 - 00:07
1. Nu compari golfu 4 care e tanc ( am avut) cu jucăria aia de Hyundai
2. Cu ce viteza a dat aia înapoi in parcare și de ce ? Care e logica ? 3. Deci servo defect nu e de la accidentul asta, e doar o coincidenta Eu va urez bafta, sa repare fratele mașina; și sa ne ții la curent cu mersul... |
#44
Posted 24 September 2021 - 00:16
waterman, on 24 septembrie 2021 - 00:07, said:
1. Nu compari golfu 4 care e tanc ( am avut) cu jucăria aia de Hyundai 3. Deci servo defect nu e de la accidentul asta, e doar o coincidenta |
#45
Posted 24 September 2021 - 06:31
Da, va voi tine la curent. Dar in urma discutiilor de aici, reiese ca s-ar putea sa trebuiasca sa aveti rabdare
|
#46
Posted 24 September 2021 - 07:19
waterman, on 23 septembrie 2021 - 21:53, said:
Golfu ăla are reparație de 10000 de lei Aripa aia se inlocuieste, nu se repara (daca vrei sa mai fie ceva de ea). Altfel pune chit de doua degete si in 2 ani sare vopseaua iarasi. |
|
#47
Posted 24 September 2021 - 07:29
waterman, on 23 septembrie 2021 - 21:53, said: Ai bara declipsata, Sparta și o aripa înfundată Normal la ce impact a fost Aripa se trage la loc, schimbi bara și o vopsești Cost 300-500 bara, 500 vopsit hai 1300 așa peste cap Nu ai roti rupte Golfu ăla are reparație de 10000 de lei Am vrut sa arăt că mașina celui care m-a lovit nu are nimic in timp ce a mea are ceva pagube. Mai este si suportul bării in care se clipseaza,plus acel plastic negru de la aerisire. La service au zis ca trebuie si aripa vopsita deoarece este puțin cutată in zona bușonului de alimentare ,cută care nu iese la o simplă tragere a aripii. |
#48
Posted 24 September 2021 - 10:18
aladdin2k, on 23 septembrie 2021 - 23:23, said:
Trei exemple personale in care masina care a lovit din spate a suferit daune serioase iar cea lovita, mai nimic. Aici e invers, cea lovita e cea prapadita. Chestia care mi se pare mie dubioasa e ca lovitura de pe masina fratelui tau e oblica (se vede cum vopseaua e stearsa), iar pe Getz nu se vede asa ceva. Nu spunem ca minti tu, spunem ca e posibil sa se fi intamplat altceva decat stii tu - de exemplu sa fi fost lovit de alta masina, care nu avea asigurare sau care nu vrea sa-si strice clasa aia de risc. |
#49
Posted 24 September 2021 - 11:43
Da, ma refeream de fapt la lovituri fata cu spate, fata a iesit mereu sifonata rau iar spatele n-a avut nimic. Mai devreme mi-a spus ca erau si urme de cauciuc pe asfalt, practic botul masinii fusese mutat cativa cm din loc de la forta loviturii. Din pacate nu a fost inspirat sa faca poza si la urme.
Dupa ce a citit discutiile de aici, a ajuns sa se intrebe si el daca nu cumva incearca sa fraudeze euroins |
#50
Posted 24 September 2021 - 12:45
De fapt, la o privire mai atenta, se vad un pic in poza a doua urmele de cauciuc de pe asfalt.
|
#51
Posted 27 October 2021 - 13:02
Nu am mai scris nimic pentru ca abia ieri a primit raspuns de la Euroins. Cum deja era de asteptat, refuz de despagubire.
Intre timp am discutat cu un vecin de bloc care este inspector de daune si care, pe baza pozelor si explicatiilor, a concluzionat ca accidentul ar fi putut avea loc asa cum l-am descris. Probabil la o expertiza ar trebui data bara jos si la Getz si vazut pe dedesubt daca are ceva urme. Mi-a spus ca din pacate, cu Euroins, in stadiul asta singura solutie ar fi instanta, cu un avocat specializat pe daune auto. Unul din motivele pentru care refuza despagubirile ar fi tocmai multiplele tentative de frauda, asa ca in cazuri cat de putin suspecte, dau refuz. Cei care incearca sa fraudeze asigurarile de obicei renunta sa mearga mai departe, in instanta. Orice alta sugestie de rezolvare, plecand de la premiza ca nu e o incercare de fraudare, e binevenita. Eventual, daca stiti un avocat bun in Constanta, cu experienta in daune auto. PS: Asa-zisa expertiza s-a facut doar pe poze, nu s-a deplasat nimeni sa vada cele doua masini implicate. Attached Files |
|
#52
Posted 27 October 2021 - 14:41
Momentan sesizari la ASF si ANPC (la care atasezi toate documentele legate de incident si de interactiunea cu Euroins ) ar fi urmatorul pas de facut . Daca nici asa nu se sensibilizeaza atunci instanta e singura optiune ramasa .
In mod normal daca chiar era vorba de frauda atunci Euroins ar fi trebuit sa depuna plangere penala impotriva ambelor parti semnatare pt. incercare de inselaciune /fals in inscrisuri (nu sunt legist sa stiu exact incadrarea insa oricum e de sfera penalului frauda in asigurari ) . Ca invatare de minte v-as sugera ca pe viitor sa aveti RCA cu decontare directa de la unul din asiguratorii decenti din piata . |
#53
Posted 27 October 2021 - 16:35
#54
Posted 27 October 2021 - 18:30
In primul rand, nu e vorba despre mine, am RCA Generali de peste 10 ani si decontare directa de cand s-a introdus pe piata optiunea. In al doilea rand, evenimentul a avut loc intr-o sambata intr-o parcare din Costinesti, fata l-a asteptat la masina pe fratele meu si i-a posvestit isprava, masina nu era deplasabila, e la primul incident, nu s-a gandit ca ar trebui sa mearga la politie doar ca sa ia aia amenda. Cat despre decontarea directa, si-a invatat lectia, acum e vorba despre ce se poate face in continuare.
ASF inteleg, dar plangere la ANPC?! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users