Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19867 replies to this topic

#3043
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,274
  • Înscris: 14.04.2009

 octav_sergiu, on 23 februarie 2022 - 11:39, said:

Am Certificat de racrodare emis, cu nr : RO005E514042842 . Asta sa fie POD-ul?
Da...RO = Cod tara...Cod zona distributie = 005E pentru Enel Distributie Banat...urmatoarele 8 cifre sunt Cod eneltel...ultima cifra = Caracter de control...

Edited by av_myjob, 23 February 2022 - 11:55.


#3044
octav_sergiu

octav_sergiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 07.10.2010
Nu mai pot edita mesajul de mai sus. Am facut cont pe siteul e-distributie si da, acela este POD-ul.
Multumesc  @av_myjob si celorlalti ce mi-au raspuns.

Edited by octav_sergiu, 23 February 2022 - 11:59.


#3045
stericuta

stericuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 760
  • Înscris: 16.03.2005
De remarcat: Conform Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 82/2021 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de furnizare a energiei electrice la clienţii finali, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 235/2019

"Operatorii de distribuție au obligația de a asigura accesul gratuit fiecărui client final şi al furnizorului acestuia la informaţiile din baza de date prin accesarea paginilor web ale acestora, astfel încât fiecare client final de energie electrică să își poată accesa propriul istoric de consum."

#3046
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,696
  • Înscris: 21.03.2005

 stericuta, on 23 februarie 2022 - 12:43, said:

...
"Operatorii de distribuție au obligația de a asigura accesul ...

Suna bine.  Dar ce se intampla daca nu asigura? La Distributie Oltenia nu exista... deci?

#3047
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 26.02.2010
Luna asta sunt șanse să primim și noi factura la hidro?

#3048
stericuta

stericuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 760
  • Înscris: 16.03.2005

 MELODY, on 23 februarie 2022 - 12:48, said:

Suna bine.  Dar ce se intampla daca nu asigura? La Distributie Oltenia nu exista... deci?

Mai întâi cere accesul. Dacă nu se rezolvă reclamație la ANRE.

#3049
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,803
  • Înscris: 10.10.2011

 MELODY, on 23 februarie 2022 - 11:07, said:

Separat, am sunat la Hidro sa confirm schimbarile a doua contracte, pe baza de CNP. Apar ambele inregistrate si cu data de 5.03 si 9.03. Au zis ca ei notifica Distribuitorul, care Distribuitor va notifica Furnizorul vechi. Probabil de aici si lantul slabiciunilor, cu facturi emise si dupa trecerea la Hidro, pana se trimit, pana ajung notificarile, pana se inregistreaza...

Legat de sunat la ei. Imi cer scuze daca s-a mai discutat pe aici subiectul si eu nu am vazut. Daca suni la ei iti dau oare codul de client ca sa poti trimite index-ul inainte de a-ti veni prima (sau a doua) factura?

#3050
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,696
  • Înscris: 21.03.2005
Da, dar cred ca de la data inceperii contractului. Data estimata  din notificare.

#3051
Tony7Y

Tony7Y

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 05.12.2012
Pe 8 februarie am trimis si eu toate documentele cerute pe email, asa cum s-a cerut atunci.
Am asteptat, am asteptat si nimic.

Ieri cand am trimis pentru alta ruda, am primit mesajul automat care m-a trimis pe https://client.hidro....ro/contractare
Aici a mersul totul ok. Am refacut cererea pentru mine si am mai trimis pentru alte 2 rude.

Conform contractului, ar trebui sa intre in vigoare incepand cu 15/03/2022.

Edited by Tony7Y, 23 February 2022 - 14:41.


#3052
alseeme

alseeme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,954
  • Înscris: 17.03.2005
Astăzi ar trebui sa fiu clientul hidroelectrica, am cerere de la furnizor pe e-distributie pentru citire contor dar nu a venit nimeni.
Am trimis către Enel distribuție mail cu cc hidroelectrica ( cu indexul) și am primit următorul răspuns :

"...este necesar sa va adresati in acest sens noului furnizor de energie electrica. Operatorul de distributie nu inregistreaza punctual indexe autocitite transmise de frunizori/client decat pentru cazurile exceptionale in care se constata erori(in aceste cazuri  este necesar ca furnizorul sa transmita o captura de ecran din care sa reiasa eroarea, in vederea identificarii si remedierii cat mai rapide)."

Oare ce index voi avea și când se va face trecerea la H pe site-ul distribuitorului?

Edited by alseeme, 23 February 2022 - 15:16.


#3053
brody0875

brody0875

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 03.02.2006

 stericuta, on 23 februarie 2022 - 12:55, said:


Mai întâi cere accesul. Dacă nu se rezolvă reclamație la ANRE.

In cate zile trebuie sa raspunda distribuitorul la solicitarea de acces ?

#3054
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,478
  • Înscris: 28.08.2019

 alseeme, on 23 februarie 2022 - 15:06, said:

Astăzi ar trebui sa fiu clientul hidroelectrica, am cerere de la furnizor pe e-distributie pentru citire contor dar nu a venit nimeni.
Am trimis către Enel distribuție mail cu cc hidroelectrica ( cu indexul) și am primit următorul răspuns :

"...este necesar sa va adresati in acest sens noului furnizor de energie electrica. Operatorul de distributie nu inregistreaza punctual indexe autocitite transmise de frunizori/client decat pentru cazurile exceptionale in care se constata erori(in aceste cazuri  este necesar ca furnizorul sa transmita o captura de ecran din care sa reiasa eroarea, in vederea identificarii si remedierii cat mai rapide)."

Oare ce index voi avea și când se va face trecerea la H pe site-ul distribuitorului?

La mine a durat cateva zile pana au actualizat datele, iar indexul a fost estimat (bineinteles mai mult), asa ca am facut reclamatie de la ei din platforma atasand poza la contor si au inregistrat indexul trimis de mine.
Deci trebuie intai sa astepti sa estimeze ei, si daca nu-ti place, faci reclamatie...

#3055
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,204
  • Înscris: 08.12.2006

 stericuta, on 23 februarie 2022 - 12:55, said:


Mai întâi cere accesul. Dacă nu se rezolvă reclamație la ANRE.
pe bune? bai voi faceti reclamatie la ANRE si daca n le merge site ul alora...

#3056
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 12.04.2008

 cuculea, on 23 februarie 2022 - 17:26, said:

pe bune? bai voi faceti reclamatie la ANRE si daca n le merge site ul alora...
nu numai ca nu le merge, dar nu exista deloc platforma online la Distributie Oltenia, cand ei sunt obligati dpdv. legal sa ofere acces clientului final.

#3057
ccristyan

ccristyan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,037
  • Înscris: 17.03.2014
vei avea un index estimat de distribuitor, daca nu iti convine acel index poti sa faci reclamatie si sa le dai tu un index pe care il vor adauga in locul acelui estimat. Am patit asta cu un loc de consum, mi-au bagat un estimat cu vreo 2000kwh mai putin si ieseam in minus cu cateva sute de lei daca lasam indexul lor.

#3058
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,550
  • Înscris: 11.07.2014
Am făcut și eu cerere de schimbare de la Electrica la Hidroelectrica in ianuarie. Data estimată de ei era 11 februarie.  Am fost sunat de un angajat al Electrica sa îi transmit indexul pe WhatsApp. I l-am transmis și am așteptat. Abia de săptămâna asta Luni am văzut că pe siteul Electrica nu apare că nu am contor montat. Asta înseamnă că sa făcut trecerea către hidroelectrica, și urmează să îmi vina factura finala de la electrica.
Întrebarea mea e : Cum pot sa aflu exact daca sa făcut trecerea la Hidroelectrica?
Cum pot vizualiza factura de la ei și în cat timp se va emite?
Ce modalitate de plata are?

Attached Files



#3059
gamarian2010

gamarian2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 21.12.2011

 madalinmdl1, on 23 februarie 2022 - 18:12, said:

Am făcut și eu cerere de schimbare de la Electrica la Hidroelectrica in ianuarie. Data estimată de ei era 11 februarie.  Am fost sunat de un angajat al Electrica sa îi transmit indexul pe WhatsApp. I l-am transmis și am așteptat. Abia de săptămâna asta Luni am văzut că pe siteul Electrica nu apare că nu am contor montat. Asta înseamnă că sa făcut trecerea către hidroelectrica, și urmează să îmi vina factura finala de la electrica.
Întrebarea mea e : Cum pot sa aflu exact daca sa făcut trecerea la Hidroelectrica?
Cum pot vizualiza factura de la ei și în cat timp se va emite?
Ce modalitate de plata are?

- Uita-te aici -    https://www.hidroele...48-8ea9d20735f9             https://www.hidroele...45-22ddf6adf522

Edited by gamarian2010, 23 February 2022 - 18:38.


#3060
sinny

sinny

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 20.08.2003
Am initiat si eu pe 20.01.2022 schimbarea actualului furnizor (ENEL, care-mi aplica fraudulos un abonament mai costisitor de 1.35 lei/kWh decat ceea ce am semnat eu cu ei la 01.10.2021, cand inca se mai respira pe piata sub 0.85 lei/kWh) cu Hidroelectrica din motive lesne de inteles. Nici pana astazi 23.02.2022, dupa 32 de zile, nu am primit nicio reactie de la Hidroelectrica. Ar trebui sa-i reclam la ANRE? Sau sa incep o investigatie pe la distribuitor sa vad starea contractului? La telefon la Hidroelectrica n-am asteptat decat 9 minute, am vazut pe aici timpi de asteptare mai relaxati, gen 18-30 minute din viata noastra pretioasa.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate