Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: May 08 2024 08:18, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
294
#3043
Posted 23 February 2022 - 11:51
octav_sergiu, on 23 februarie 2022 - 11:39, said:
Am Certificat de racrodare emis, cu nr : RO005E514042842 . Asta sa fie POD-ul? Edited by av_myjob, 23 February 2022 - 11:55. |
#3044
Posted 23 February 2022 - 11:58
Nu mai pot edita mesajul de mai sus. Am facut cont pe siteul e-distributie si da, acela este POD-ul.
Multumesc @av_myjob si celorlalti ce mi-au raspuns. Edited by octav_sergiu, 23 February 2022 - 11:59. |
#3045
Posted 23 February 2022 - 12:43
De remarcat: Conform Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 82/2021 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de furnizare a energiei electrice la clienţii finali, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 235/2019
"Operatorii de distribuție au obligația de a asigura accesul gratuit fiecărui client final şi al furnizorului acestuia la informaţiile din baza de date prin accesarea paginilor web ale acestora, astfel încât fiecare client final de energie electrică să își poată accesa propriul istoric de consum." |
#3046
Posted 23 February 2022 - 12:48
#3047
Posted 23 February 2022 - 12:51
Luna asta sunt șanse să primim și noi factura la hidro?
|
#3048
Posted 23 February 2022 - 12:55
#3049
Posted 23 February 2022 - 13:26
MELODY, on 23 februarie 2022 - 11:07, said:
Separat, am sunat la Hidro sa confirm schimbarile a doua contracte, pe baza de CNP. Apar ambele inregistrate si cu data de 5.03 si 9.03. Au zis ca ei notifica Distribuitorul, care Distribuitor va notifica Furnizorul vechi. Probabil de aici si lantul slabiciunilor, cu facturi emise si dupa trecerea la Hidro, pana se trimit, pana ajung notificarile, pana se inregistreaza... Legat de sunat la ei. Imi cer scuze daca s-a mai discutat pe aici subiectul si eu nu am vazut. Daca suni la ei iti dau oare codul de client ca sa poti trimite index-ul inainte de a-ti veni prima (sau a doua) factura? |
#3050
Posted 23 February 2022 - 14:30
Da, dar cred ca de la data inceperii contractului. Data estimata din notificare.
|
#3051
Posted 23 February 2022 - 14:33
Pe 8 februarie am trimis si eu toate documentele cerute pe email, asa cum s-a cerut atunci.
Am asteptat, am asteptat si nimic. Ieri cand am trimis pentru alta ruda, am primit mesajul automat care m-a trimis pe https://client.hidro....ro/contractare Aici a mersul totul ok. Am refacut cererea pentru mine si am mai trimis pentru alte 2 rude. Conform contractului, ar trebui sa intre in vigoare incepand cu 15/03/2022. Edited by Tony7Y, 23 February 2022 - 14:41. |
#3052
Posted 23 February 2022 - 15:06
Astăzi ar trebui sa fiu clientul hidroelectrica, am cerere de la furnizor pe e-distributie pentru citire contor dar nu a venit nimeni.
Am trimis către Enel distribuție mail cu cc hidroelectrica ( cu indexul) și am primit următorul răspuns : "...este necesar sa va adresati in acest sens noului furnizor de energie electrica. Operatorul de distributie nu inregistreaza punctual indexe autocitite transmise de frunizori/client decat pentru cazurile exceptionale in care se constata erori(in aceste cazuri este necesar ca furnizorul sa transmita o captura de ecran din care sa reiasa eroarea, in vederea identificarii si remedierii cat mai rapide)." Oare ce index voi avea și când se va face trecerea la H pe site-ul distribuitorului? Edited by alseeme, 23 February 2022 - 15:16. |
|
#3053
Posted 23 February 2022 - 15:55
#3054
Posted 23 February 2022 - 16:28
alseeme, on 23 februarie 2022 - 15:06, said:
Astăzi ar trebui sa fiu clientul hidroelectrica, am cerere de la furnizor pe e-distributie pentru citire contor dar nu a venit nimeni. Am trimis către Enel distribuție mail cu cc hidroelectrica ( cu indexul) și am primit următorul răspuns : "...este necesar sa va adresati in acest sens noului furnizor de energie electrica. Operatorul de distributie nu inregistreaza punctual indexe autocitite transmise de frunizori/client decat pentru cazurile exceptionale in care se constata erori(in aceste cazuri este necesar ca furnizorul sa transmita o captura de ecran din care sa reiasa eroarea, in vederea identificarii si remedierii cat mai rapide)." Oare ce index voi avea și când se va face trecerea la H pe site-ul distribuitorului? La mine a durat cateva zile pana au actualizat datele, iar indexul a fost estimat (bineinteles mai mult), asa ca am facut reclamatie de la ei din platforma atasand poza la contor si au inregistrat indexul trimis de mine. Deci trebuie intai sa astepti sa estimeze ei, si daca nu-ti place, faci reclamatie... |
#3055
Posted 23 February 2022 - 17:26
#3056
Posted 23 February 2022 - 17:32
#3057
Posted 23 February 2022 - 17:45
vei avea un index estimat de distribuitor, daca nu iti convine acel index poti sa faci reclamatie si sa le dai tu un index pe care il vor adauga in locul acelui estimat. Am patit asta cu un loc de consum, mi-au bagat un estimat cu vreo 2000kwh mai putin si ieseam in minus cu cateva sute de lei daca lasam indexul lor.
|
|
#3058
Posted 23 February 2022 - 18:12
Am făcut și eu cerere de schimbare de la Electrica la Hidroelectrica in ianuarie. Data estimată de ei era 11 februarie. Am fost sunat de un angajat al Electrica sa îi transmit indexul pe WhatsApp. I l-am transmis și am așteptat. Abia de săptămâna asta Luni am văzut că pe siteul Electrica nu apare că nu am contor montat. Asta înseamnă că sa făcut trecerea către hidroelectrica, și urmează să îmi vina factura finala de la electrica.
Întrebarea mea e : Cum pot sa aflu exact daca sa făcut trecerea la Hidroelectrica? Cum pot vizualiza factura de la ei și în cat timp se va emite? Ce modalitate de plata are? Attached Files |
#3059
Posted 23 February 2022 - 18:35
madalinmdl1, on 23 februarie 2022 - 18:12, said:
Am făcut și eu cerere de schimbare de la Electrica la Hidroelectrica in ianuarie. Data estimată de ei era 11 februarie. Am fost sunat de un angajat al Electrica sa îi transmit indexul pe WhatsApp. I l-am transmis și am așteptat. Abia de săptămâna asta Luni am văzut că pe siteul Electrica nu apare că nu am contor montat. Asta înseamnă că sa făcut trecerea către hidroelectrica, și urmează să îmi vina factura finala de la electrica. Întrebarea mea e : Cum pot sa aflu exact daca sa făcut trecerea la Hidroelectrica? Cum pot vizualiza factura de la ei și în cat timp se va emite? Ce modalitate de plata are? - Uita-te aici - https://www.hidroele...48-8ea9d20735f9 https://www.hidroele...45-22ddf6adf522 Edited by gamarian2010, 23 February 2022 - 18:38. |
#3060
Posted 23 February 2022 - 19:05
Am initiat si eu pe 20.01.2022 schimbarea actualului furnizor (ENEL, care-mi aplica fraudulos un abonament mai costisitor de 1.35 lei/kWh decat ceea ce am semnat eu cu ei la 01.10.2021, cand inca se mai respira pe piata sub 0.85 lei/kWh) cu Hidroelectrica din motive lesne de inteles. Nici pana astazi 23.02.2022, dupa 32 de zile, nu am primit nicio reactie de la Hidroelectrica. Ar trebui sa-i reclam la ANRE? Sau sa incep o investigatie pe la distribuitor sa vad starea contractului? La telefon la Hidroelectrica n-am asteptat decat 9 minute, am vazut pe aici timpi de asteptare mai relaxati, gen 18-30 minute din viata noastra pretioasa.
|
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users