Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#2539
Posted 10 February 2022 - 17:19
av_myjob, on 10 februarie 2022 - 17:14, said:
Daca ai facut trecerea la HE de la NOVA, cu schimbare de titular de contract, atunci ai primit doar 3 si nu 4 documente in emailul de confirmare...nu se mai notifica Nova... am inteles ca nu se mai notifica nova, daca ai citit ce am scris. intrebarea era de ce nu se mai notifica nova pentru a sti si nova ultima zi in care mai factureaza ei. si unde-mi scrie data de la care intra in vigoare contractul? Edited by andrew_zx, 10 February 2022 - 17:19. |
#2540
Posted 10 February 2022 - 17:30
andrew_zx, on 10 februarie 2022 - 17:19, said:
am inteles ca nu se mai notifica nova, daca ai citit ce am scris. intrebarea era de ce nu se mai notifica nova pentru a sti si nova ultima zi in care mai factureaza ei. si unde-mi scrie data de la care intra in vigoare contractul? Edited by av_myjob, 10 February 2022 - 17:30. |
#2541
Posted 10 February 2022 - 17:55
av_myjob, on 10 februarie 2022 - 17:30, said:
Data de la care intra in vigoare contractul e stabilita de noul furnizor in comunicare cu distribuitorul... n-am pus eu la indoiala ca o fi stabilita de hidroelectrica ca nu m-am asteptat sa fie stabilita de o alta entitate in colaborare cu nu mai stiu cine, sau sa o stabileasca nu stiu cine in colaborare ca nu stiu cine, dar sa-mi scrie si mie pe contract undeva eu am intrebat ''CAND'' intra in vigoare. ca eu pe contract nu am vazut scrisa o data, zicea ceva de 5 zile de la momentul semnarii atat. la nova cand am facut imi scria pe contract exact data, de la data cutare pana la data cutare Edited by andrew_zx, 10 February 2022 - 17:56. |
#2542
Posted 10 February 2022 - 18:01
Scrie in mod clar in notificare, cauta pe email si tot in modificare scrie poate sa dureze mai mult daca intervine ceva.
|
#2543
Posted 10 February 2022 - 18:12
ccristyan, on 10 februarie 2022 - 18:01, said:
Scrie in mod clar in notificare, cauta pe email si tot in modificare scrie poate sa dureze mai mult daca intervine ceva. andrew_zx, on 10 februarie 2022 - 17:55, said:
n-am pus eu la indoiala ca o fi stabilita de hidroelectrica ca nu m-am asteptat sa fie stabilita de o alta entitate in colaborare cu nu mai stiu cine, sau sa o stabileasca nu stiu cine in colaborare ca nu stiu cine, dar sa-mi scrie si mie pe contract undeva eu am intrebat ''CAND'' intra in vigoare. ca eu pe contract nu am vazut scrisa o data, zicea ceva de 5 zile de la momentul semnarii atat. la nova cand am facut imi scria pe contract exact data, de la data cutare pana la data cutare Edited by av_myjob, 10 February 2022 - 18:05. |
#2544
Posted 10 February 2022 - 18:20
scrie undeva in contract intr-un tabel ''data intrarii in vigoare : 5 zile (daca legea nu prevede altfel) de la data semnarii contractului de catre ambele parti'' sa inteleg ca din 14 ar trebui sa fiu la hidroelectrica daca ieri am facut contractul? mi se pare de bun simt cand faci un contract sa ai o data clara de la care intra in vigoare si pana cand e valabil
|
#2545
Posted 10 February 2022 - 18:26
andrew_zx, on 10 februarie 2022 - 18:20, said:
scrie undeva in contract intr-un tabel ''data intrarii in vigoare : 5 zile (daca legea nu prevede altfel) de la data semnarii contractului de catre ambele parti'' sa inteleg ca din 14 ar trebui sa fiu la hidroelectrica daca ieri am facut contractul? mi se pare de bun simt cand faci un contract sa ai o data clara de la care intra in vigoare si pana cand e valabil In notificare scrie: Data propusă pentru schimbarea efectivă a furnizorului este ........11/02/2022..............., estimata in raport de data emiterii prezentei notificari, .........19/01/2022...................... Data efectiva de schimbare a furnizorului poate suferi modificari in raport de data semnarii prezentei. In contract scrie: CONTRACT DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE Nr. ......................... din data de ........19/01/2022...................... Edited by av_myjob, 10 February 2022 - 18:29. |
#2546
Posted 10 February 2022 - 18:27
av_myjob, on 10 februarie 2022 - 18:26, said:
La contractele care au notificare scrie 21 de zile... mie teoretic doar prin 2x imi expira contractul la NOVA luna asta, si nici nu le-am raspuns la mail unde m-au anuntat noul tarif sa-i refuz, ca m-am temut ca raman fara contor sau energie cateva zile sper sa nu-mi bage penalizari ca am plecat putin mai repede |
#2547
Posted 10 February 2022 - 18:27
tinel231, on 10 februarie 2022 - 16:31, said: In aceiasi situatie sunt si eu . Nu a mers cu nici un cod de furnizor dat de @av-myjob . Sunt client HE din 13 ian. lucru confirmat atat de citirea personala a contorului de care distribuitor cat si de fostul furnizor ,Nova , intr-un ticket. |
#2548
Posted 10 February 2022 - 18:34
andrew_zx, on 10 februarie 2022 - 18:27, said:
mie teoretic doar prin 2x imi expira contractul la NOVA luna asta, si nici nu le-am raspuns la mail unde m-au anuntat noul tarif sa-i refuz, ca m-am temut ca raman fara contor sau energie cateva zile sper sa nu-mi bage penalizari ca am plecat putin mai repede Edited by av_myjob, 10 February 2022 - 18:46. |
|
#2549
Posted 10 February 2022 - 19:30
#2550
Posted 10 February 2022 - 19:42
#2551
Posted 10 February 2022 - 19:53
Hm... eu am luat de buna ce zicea Varonul. O sa vad si eu la prima factura ce si cum, daca merge din aplicatia George o sa fac direct debit. De obicei bancile care suporta plata prin robotel au aceste date si scanezi factura, o gaseste dupa aia in sistem.
patraulea100, on 10 februarie 2022 - 12:04, said:
Pana la 42 de zile de la incetarea contractului. I-am injurat eu destul si telefonic, o fatuca a zis 45 de zile (ceva,ceva stia ea) , insa sunt 42. Edited by andreic, 10 February 2022 - 19:57. |
#2552
Posted 10 February 2022 - 19:59
Varonul, on 10 februarie 2022 - 07:06, said:
Am pe cineva cu apliocatia brd. Daca apelez la ea si platesc prin aplicatia brd vine pe email chitanta ceva dovada plati? Nu vine nimic prin mail. Uite cum trebuie să fie: andreic, on 10 februarie 2022 - 19:53, said:
Hm... eu am luat de buna ce zicea Varonul. O sa vad si eu la prima factura ce si cum, daca merge din aplicatia George o sa fac direct debit. Enorm dar nu ma deranjeaza, daca e pe asa inseamna ca abia prin martie vine si probabil termenul de plata se mai lungeste si el, inseamna ca scap o luna fara factura la curent si platesc in loc impozitul Vezi mai sus... andreic, on 10 februarie 2022 - 19:53, said:
Hm... eu am luat de buna ce zicea Varonul. O sa vad si eu la prima factura ce si cum, daca merge din aplicatia George o sa fac direct debit. De obicei bancile care suporta plata prin robotel au aceste date si scanezi factura, o gaseste dupa aia in sistem. Enorm dar nu ma deranjeaza, daca e pe asa inseamna ca abia prin martie vine si probabil termenul de plata se mai lungeste si el, inseamna ca scap o luna fara factura la curent si platesc in loc impozitul Uite factura: Edited by _R_A_D_U, 10 February 2022 - 20:11. |
#2553
Posted 10 February 2022 - 20:55
Putem identifica cumva codul de client daca inca nu am factura? POD-ul mi-apare la e-distributie ....
|
|
#2554
Posted 10 February 2022 - 20:56
#2555
Posted 10 February 2022 - 21:58
shady_boy, on 10 februarie 2022 - 20:55, said:
Putem identifica cumva codul de client daca inca nu am factura? POD-ul mi-apare la e-distributie .... Dar pentru ce ai nevoie la e-distributie de codul de client de la Hidroelectrica ? Nu mai e bun sa fie folosit cel de la fostul furnizor ? Edited by av_myjob, 10 February 2022 - 22:05. |
#2556
Posted 10 February 2022 - 22:19
av_myjob, on 10 februarie 2022 - 21:58, said:
Dar pentru ce ai nevoie la e-distributie de codul de client de la Hidroelectrica ? Nu mai e bun sa fie folosit cel de la fostul furnizor ? Cel putin in cazul Delgaz, se pare ca acel cod partener / cod client se schimba odata cu schimbarea furnizorului. Poate si la e-distributie e la fel. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
2 members, 1 guests, 0 anonymous users
ovizel, l_dan