Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19866 replies to this topic

#13015
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,744
  • Înscris: 13.03.2005
In 24 de ore, lucrătoare...

#13016
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,543
  • Înscris: 01.08.2006
Daca e același număr de factură, aceeași sumă, e probabil doar o eroare de trimitere a emailurilor, nu trebuie plătită de 2 ori.

#13017
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,863
  • Înscris: 26.02.2010
Și eu am mai primit in trecut câte 2 mailu-uri cu aceeași factură, dar in cont figura câte o factură si atumci plateam una singură.

Edited by aris86, 02 April 2023 - 16:40.


#13018
Razvan319

Razvan319

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,891
  • Înscris: 07.06.2021

 crown51, on 02 aprilie 2023 - 15:30, said:

In data de 29.03 mi-a expirat contractul HE. In POSF figurez cu contractul expirat. Când au de gând sa actualizeze in POSF datele?
Cum ar putea sa-ti actualizeze HE datele in aplicatia POSF care este a ANRE-ului atat timp cat HE nu si-a sincronizat propriile baze de date , in propria aplicatie ?

#13019
loed1002

loed1002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 31.07.2020

View Postdanghetau, on 31 martie 2023 - 13:46, said:

Au incercat sa ajunga pentru toti pe la un iulie-august.
Cum unii aveau facturi neemise pentru martie si altii pentru iulie, e clar care au primit mai multe si de ce.

Pt mine nu e clar deloc. Am trecut la HE in 18 Apr 2022 si inca nu am primit absolut nici o factura de la ei. Sper sa fi uitat de mine si sa beneficiez de curent gratuit pana la sfaristul zilelorPosted Image
... Dar nici n-o sa-i zgandaresc cu batul prin gard plangandu-ma la ei ca nu m-au facturat.

#13020
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,744
  • Înscris: 13.03.2005
Poți verifica situația, trimitind un email. Pentru sesizări legate de sold, compania a înființat special adresa de mail [email protected] .

Edited by wertyck, 03 April 2023 - 06:55.


#13021
loed1002

loed1002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 31.07.2020

View Postwertyck, on 03 aprilie 2023 - 06:54, said:

Poți verifica situația, trimitind un email. Pentru sesizări legate de sold, compania a înfiinţat special adresa de mail [email protected] .

Speram ca am fost destul de clar ca nu o sa le cer socoteala, ci ma voi bucura de un credit fara dobanda "cat mai nelimitat"

#13022
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,997
  • Înscris: 24.04.2013
@loed1002: Inainte de a te bucura ca nu primesti facturi, ar trebui sa te asiguri 100% ca (1) cererea ta de contractare de anul trecut nu a ramas in limbo si (2) acele facturi lipsa chiar nu au fost emise.

Legat de (1), daca nu ai mai primit facturi de la vechiul furnizor probabil esti ok. Daca pe vremea cand aveai acces la facturi, sau chiar acum la datu’ indexului, daca te recunoaste de client dupa CNP si locul de consum apare pe site pentru index, atunci sigur esti ok.

Legat de (2), mult prea multi s-au aruncat cu capu’ inainte in ‘onlain’ ca e cool-misto-hipstereala ignorand unele lucruri esentiale. Cum ar fi ca NU EXISTA ABSOLUT NICI O GARANTIE ca un e-mail ajunge la destinatie. Poate intr-adevar facturile nu au fost emise, dar poate ca mail-urile cu facturi au ajuns in spam sau nu au ajuns deloc. Sunt servere (inclusiv cele ‘mari’) care fac sa dispara complet unele mail-uri pe care le considera ‘prea spam’, nu le pun in director separat si deci nici macar nu ai de unde sti ca ai ratat ceva. Pe vremea cand functiona sectiunea de facturi de pe site-ul Hidroelectrica puteai afla de acolo cu certitudine, dar pentru eventualele facurile emise dupa Marea Repauzare nu mai ai cum.

#13023
loed1002

loed1002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 31.07.2020

View Postsags, on 03 aprilie 2023 - 07:38, said:

@loed1002: Inainte de a te bucura ca nu primesti facturi, ar trebui sa te asiguri 100% ca (1) cererea ta de contractare de anul trecut nu a ramas in limbo si (2) acele facturi lipsa chiar nu au fost emise.

Legat de (1), daca nu ai mai primit facturi de la vechiul furnizor probabil esti ok. Daca pe vremea cand aveai acces la facturi, sau chiar acum la datu’ indexului, daca te recunoaste de client dupa CNP si locul de consum apare pe site pentru index, atunci sigur esti ok.

Legat de (2), mult prea multi s-au aruncat cu capu’ inainte in ‘onlain’ ca e cool-misto-hipstereala ignorand unele lucruri esentiale. Cum ar fi ca NU EXISTA ABSOLUT NICI O GARANTIE ca un e-mail ajunge la destinatie. Poate intr-adevar facturile nu au fost emise, dar poate ca mail-urile cu facturi au ajuns in spam sau nu au ajuns deloc. Sunt servere (inclusiv cele ‘mari’) care fac sa dispara complet unele mail-uri pe care le considera ‘prea spam’, nu le pun in director separat si deci nici macar nu ai de unde sti ca ai ratat ceva. Pe vremea cand functiona sectiunea de facturi de pe site-ul Hidroelectrica puteai afla de acolo cu certitudine, dar pentru eventualele facurile emise dupa Marea Repauzare nu mai ai cum.

Am verificat pe site-ul ANRE si apar ca si client la HE. Undeva prin toamna 2022 am semnat cu ei si contractul de Prosumator si va dati seama ca nu mi-l aprobau daca nu eram deja client la ei. Intr-adevar, e posibil sa ajunga in spam mailurile, desi nu am gasit vreunul acolo, insa care poate fi riscul? Ca ma trezesc ca imi taie curentul ca nu am platit sau ca sunt contactat cumva de ei si ma pun la plata penalitatilor?! La cum stau lucrurile cu intarzierile lor, atata le trebuie...

#13024
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,693
  • Înscris: 21.03.2005

View Postwertyck, on 03 aprilie 2023 - 06:54, said:

Poți verifica situația, trimitind un email. Pentru sesizări legate de sold, compania a înființat special adresa de mail [email protected] .
Am dat doua email-uri de pe 2 adrese, corespunzator a doua locuri de consum... trecura vreo 3 saptamani pe putin, dar nu am primit nimic.

#13025
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,997
  • Înscris: 24.04.2013
Riscul ar fi intr-adevar ca platesti penalitati. Si nu ai ce face: neprimirea facturii nu e acceptata ca motiv de neplata; in conditiile date consider ca e o clauza abuziva, dar uzuala in contractele de utilitati si tin minte ca ea exista si in contractul cu Hidroelectrica. Si poate (doar poate) intrerupere alimentare cu energie electrica. Cat despre contactat, ei nu reusesc sa raspunda la sesizari unde sunt obligati sa raspunda si inca intr-un termen limitat prevazut de lege, daramite sa te contacteze spre binele tau fara a avea vreo obligatie…

Poate ar fi bine sa ceri o fisa client (sau cum i-o zice, vezi pe aici ca sunt colegi care au obtinut-o), ca acolo trebuie sa apara ce ai de plata (deci afli sigur daca ai facturi) si ce ai platit (adica nimic - aici esti sigurPosted Image).

#13026
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,716
  • Înscris: 07.02.2003
https://economie.hot...torul-final.htm
"Hidroelectrica NU mărește prețul energiei pentru consumatorul final"

"Hidroelectrica este cea mai profitabilă companie din România, societatea înregistrând o cifră de afaceri de 6,3 miliarde lei în anul 2021 (ultimul an fiscal încheiat), mai mare cu 63% faţă de anul precedent, şi un profit operaţional (EBITDA) de 4,7 miliarde lei, de asemenea în creştere cu 71% (faţă de anul precedent). Compania contribuie anual către bugetul de stat cu 90% din profitul obţinut."

Edited by andreic, 03 April 2023 - 10:11.


#13027
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,478
  • Înscris: 28.08.2019
Prețul actual este valabil până la 30.06, așa că încă nu îl măresc, însă din iulie nu se știe.

#13028
alinx1

alinx1

    JustMe

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,594
  • Înscris: 06.01.2012
O gluma buna de pe 01.04 :) :

https://gadget.ro/du...android-si-ios/

Probabil ca va fi si realitate candva

#13029
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019
Chiar nu vad necesitatea unei astfel de aplicatii. Implementarea unui sistem banal de cont online, la care sa te autentifici din browser, cu nume utilizator plus parola, e arhisuficient pentru a avea acces la locurile de consum, facturi si indecsi. Il mai legi de un sistem de help-desk si cu asta basta.

Maine poimaine o sa fie necesar ne cumparam telefoane cu 1 TB memorie doar pentru a tine o tona de aplicatii, folosite maxim 5 minute pe luna.

Edited by unu999, 03 April 2023 - 13:13.


#13030
pce

pce

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 04.04.2006

View PostRazvan319, on 02 aprilie 2023 - 20:40, said:

Cum ar putea sa-ti actualizeze HE datele in aplicatia POSF care este a ANRE-ului atat timp cat HE nu si-a sincronizat propriile baze de date , in propria aplicatie ?
Eu am trimis o intrebare la:
[email protected]
Rezolvat in 3 zile (prelungire contract).
RASPUNS si la email:
"Avand in vedere solicitarea dvs inregistrata cu numarul 34349.16.4 va transmitem:

Conform art. 18.2 din TERMENI ȘI CONDIȚII DE AFACERI CU CLIENTII  parte integranta din contractul de furnizare energie electrica:
Contractul se încheie pe o perioadǎ inițialǎ de 12 luni calculatǎ de la data intrǎrii sale în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului, Furnizorul nu notificǎ Clientul data încetǎrii cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni. Propunerea de modificare a prețului de facturare a energiei electrice active se va transmite de cǎtre Furnizor prin metodele de transmitere a facturilor și va produce efecte numai dupǎ acceptarea de cǎtre Client. Clientul își poate exprima dezacordul cu privire la modificǎrile de preț, în scris, în termen de 7 (șapte) zile calendaristice de la data primirii notificǎrii, caz în care Contractul va înceta in ziua comunicării rǎspunsului Clientului. Dacǎ Clientul nu își exprimǎ dezacordul în scris în termen de 7 (șapte) zile calendaristice de la data primirii notificǎrii anterior menționate, se considerǎ cǎ acesta și-a exprimat acordul cu privire la modificarea prețului și acceptǎ ca Furnizorul sǎ punǎ în aplicare noile prevederi.

Va multumim pentru intelegere si ramanem in continuare la dispoziția dumneavoastra pentru informatii specifice activitatii de furnizare a energiei electrice."

#13031
marius_rg

marius_rg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 19.12.2006
Eu am trimis deja cateva mail-uri atat la formular.client cat si la sold.....legat de facturarea aiurea pentru un loc de consum, unde am "0" consum de peste 1an, cu conventia de consum pe "0", index lunar trimis si ei tot imi factureaza sute de kw pe baza consumului mediu din anii trecuti.

Azi am zis sa-i si sun, iar dupa +1h de stat in asteptare, o duduie nu a putut deloc sa ma ajute, ca nu are acces la nimic. Legat de facturi, ma sfatuia sa le platesc, chiar daca sunt eronate, sa nu primesc penalizari! WTF?!! Adica eu sa le achit sute de lei pentru greseala lor, cand ei nu sunt in stare sa tina cont de nimic si emit facturi din burta!?

#13032
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,890
  • Înscris: 25.01.2007

View Postsags, on 03 aprilie 2023 - 09:29, said:

Riscul ar fi intr-adevar ca platesti penalitati. Si nu ai ce face: neprimirea facturii nu e acceptata ca motiv de neplata; in conditiile date consider ca e o clauza abuziva, dar uzuala in contractele de utilitati si tin minte ca ea exista si in contractul cu Hidroelectrica. Si poate (doar poate) intrerupere alimentare cu energie electrica. Cat despre contactat, ei nu reusesc sa raspunda la sesizari unde sunt obligati sa raspunda si inca intr-un termen limitat prevazut de lege, daramite sa te contacteze spre binele tau fara a avea vreo obligatie…

Poate ar fi bine sa ceri o fisa client (sau cum i-o zice, vezi pe aici ca sunt colegi care au obtinut-o), ca acolo trebuie sa apara ce ai de plata (deci afli sigur daca ai facturi) si ce ai platit (adica nimic - aici esti sigurPosted Image).
Penalitățile sunt minuscule la ăștia.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

puzzlewood

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate