Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 18 2024 10:11, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#12979
Posted 01 April 2023 - 16:07
av_myjob, on 01 aprilie 2023 - 09:20, said:
Factura pe august a fost emisa la peste 4 saptamani distanta de factura pe iulie...factura pe septembrie poate veni oricand in aprilie... Eu transmit indexul doar pe 28 data limita si apare cu 28 sau 29 in cont la e-Distributie Muntenia...cel tarziu pe 1 ale lunii apar sigur autocitirile si la distribuitor (acum apare autocitirea din 28.03 data limita cu data de 28.03, in februarie apare autocitirea din 26.02 data limita cu data de 27.02)... Ai avut perfecta dreptate! Am verificat din nou si azi (1 Apr) apare citirea din 24 Martie |
#12980
Posted 01 April 2023 - 16:25
pce, on 01 aprilie 2023 - 14:18, said:
Au scazut 38 ESTIMATI anterior si au adaugat 35 REALI consumati. Tot ce trebuie sa faci este sa verifici sa fie corect in tabelul "Detalii măsurări:" adica indecsii |
#12981
Posted 01 April 2023 - 16:45
wally_walrus, on 01 aprilie 2023 - 16:07, said:
Ai avut perfecta dreptate! Am verificat din nou si azi (1 Apr) apare citirea din 24 Martie Edited by av_myjob, 01 April 2023 - 16:48. |
#12982
Posted 01 April 2023 - 16:57
Deoarece în prezent foarte mulţi abonaţi Hidroelectrica încearcă să instaleze aplicaţia (mulţi şi-au salvat indexul în pix şi acum îşi doresc să câştige timpul pierdut), sunt şanse destul de mari ca aplicaţia să nu fie vizibilă tuturor în magazinele de aplicaţii, deci nu disperaţi. Pentru unii aşteptarea poate varia de la câteva ore, la câteva luni. Cert este că până în 2024 o veţi putea descărca cu siguranţă toţi.
https://gadget.ro/du...android-si-ios/ Deci până în 2024 o sa avem și aplicația. Acum avem și confirmarea 😂😅😂 se da cu lingurița |
#12983
Posted 01 April 2023 - 17:06
ANRE a lansat primul confirmarea cum ca POSF va fi functional pana in 2025 si au timp suficient sa bricoleze la POSF...de ce ar fi HE mai prejos cu aplicatia mobila...
|
#12984
Posted 01 April 2023 - 17:25
#12985
Posted 01 April 2023 - 17:32
Nu am dat indexul pe luna martie, dar pe 21 martie a venit distribuitorul cu citirea. Deci există acest index. Hidroelectrica îl vor lua în considerare sau vor merge pe estimare?
|
#12986
Posted 01 April 2023 - 17:38
Da, HE va factura consumul pana pe 21 martie pe baza indexului real citit de distribuitor si va estima consumul pentru restul de 10 zile pana la sfarsitul lunii martie...eu am citire reala pe 1 ale lunii din 1 decembrie...astept factura pe noiembrie sa vad daca HE va mai estima consumul pentru zilele ramase din noiembrie sau va factura indexul real de la distribuitor...
Edited by av_myjob, 01 April 2023 - 17:45. |
#12987
Posted 01 April 2023 - 19:52
av_myjob, on 01 aprilie 2023 - 17:38, said:
Da, HE va factura consumul pana pe 21 martie pe baza indexului real citit de distribuitor si va estima consumul pentru restul de 10 zile pana la sfarsitul lunii martie...eu am citire reala pe 1 ale lunii din 1 decembrie...astept factura pe noiembrie sa vad daca HE va mai estima consumul pentru zilele ramase din noiembrie sau va factura indexul real de la distribuitor... |
#12988
Posted 01 April 2023 - 21:24
Cum plătiți pe PAGO factura acum? Văd că au schimbat pe factură cont colector și cod client, iar pago ia contul colector la cod client și va trimite plata aiurea.
Știu, la UniCredit au actualizat, dar la PAGO? Ce părere aveți? |
|
#12989
Posted 01 April 2023 - 21:50
Pe septembrie aveti idee cand vine factura? Au anuntat vreun plan de trimitere a facturilor?
|
#12991
Posted 01 April 2023 - 22:14
D-Nblog, on 01 aprilie 2023 - 21:24, said:
Cum plătiți pe PAGO factura acum? Văd că au schimbat pe factură cont colector și cod client, iar pago ia contul colector la cod client și va trimite plata aiurea. Știu, la UniCredit au actualizat, dar la PAGO? Ce părere aveți? Eu am platit recent doua facturi si totul e in regula. S-a inregistrat corect plata iar soldul pe factura primita ieri, este 0. |
#12992
Posted 01 April 2023 - 22:17
av_myjob, on 01 aprilie 2023 - 11:36, said: Se factureaza haotic...eu as trimite o sesizare la email [email protected] si facturile vor venii cand vor venii... Eu am trimis însă aplicatia nu le mai permite stornarea facturilor deocamdată și sunt amendați daca nu emit facturile deci probabil stornari vor mai fi prin toamna iarna după ce emit tot ce trebuie la zi |
#12993
Posted 01 April 2023 - 22:25
Eu deocamdata sunt multumit de HE, au facturat corect consumul.
Ce nu prea imi place si nu prea inteleg este faza cu estimatul pt 28-31 ca mai apoi sa scada estimatul pe luna trecuta. Care este rostul? Dau un exemplu, luna asta au estimat 50kwh pt cele 4 zile insa au scazut din factura 48 kwh estimat luna trecuta pt cele 4 zile. Care este rostul sa ne jucam cu adunare si scadere ? EDIT Poate vede cineva din conducerea HE si ne explica si noua de ce procedeaza asa. Exemplu: IULIE (sa presupunem ca pe 1 iulie clientul s-a mutat la HE) 1 iulie - 28 iulie = consum real declarat/citit 500kwh 28 iulie - 31 iulie = estimat 40kWh de catre HE. TOTAL de plata 540kwh (500 + 40) AUGUST 28 iulie - 28 august = consuma real declarat/citit 600kwh 28 august - 31 august = estimat 55 kWh de catre HE TOTAL DE PLATA 600 + 55 - 40 (estimat de luna trecuta) = 615 kwh Si asa mai departe. Deci in fiecare luna iti adauga estimatul pt intervalul 28-30/31 luna curenta si apoi scade ce au estimat luna trecuta pt intervalul 28-30/31. Ok, functoneaza, nu sunt erori. Insa care este logica? Edited by MembruAnonim, 01 April 2023 - 22:34. |
|
#12994
Posted 01 April 2023 - 22:45
Sunt de acord cu tine ca le-ar fi mult mai simplu fie să:
- factureze intre autocitiri fără estimarea distribuitorului pe cele 4/5 zile ( in lipsa autocitirii vor factura strict procesul verbal de la distribuitor) asa facea si Nova in cazul meu. - factureze ca acum autocitirea + estimarea pe cele 4/5 zile fara sa mai scada pe factura urmatoare perioada estimata. (asa facea ENEL la mine) Oricum eu sunt ok si cu modul asta al lor. Mai ciudat, mai ilogic, dar nu ma deranjeaza pentru ca l-am inteles si am vazut ca nu imi afecteaza viata ☺️ În alta ordine de idei avand cont pe DEER TN, distribuitorul meu, practic eu stiu deja cat vor factura in fiecare luna caci vad acolo procesele verbale de consum. Pana acum le-au respectat în tocmai. Edited by blackskorpion, 01 April 2023 - 22:46. |
#12995
Posted 01 April 2023 - 23:41
Plateste cineva prin aplicatia CEC Online? HE este listata ca furnizor (HIDROELECTRICA SA) si informatiile necesare sunt:
- Nume Client (desi apare si mai sus in pagina in campul NUME PLATITOR) - Cod Client/Cont contract - Nr factura Au fost ceva probleme cu (ne)plata sau intarzieri mari? Pana acum am folosit fara probleme pentru plati la Vodafone, totdeauna procesate a doua zi de business Multumesc anticipat, Edit - am cautat dupa CEC si inafara de mentiuni ca "se pare ca se poate" nu am gasit pe nimeni sa afirme concret "am platit si merge brici" Edited by wally_walrus, 01 April 2023 - 23:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users