Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Teapa booking.com
Last Updated: Apr 14 2022 10:04, Started by
petrutjim
, Sep 01 2021 09:22
·
0
#19
Posted 01 September 2021 - 09:58
booking s-au balarit in ultimul timp. eu daca amposibilitatea lucrez direct cu hotelul/pensiunea si evit intermediarii.
|
#20
Posted 01 September 2021 - 10:03
daniMMM, on 01 septembrie 2021 - 09:58, said:
Plata aia si acceptul pensiunii din iunie reprezinta baza unui contract. Cum ar fi sa dai avans la masina si peste doua luni sa iti spuna ca s-a triplat pretul? Acelasi lucru s-a intamplat acum cu gazele si curentul, si asta ti se pare normal? Corect, dar pensiunea a făcut asta. Booking e doar intermediar. |
#21
Posted 01 September 2021 - 10:04
petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:
Am facut o reclamatie la Centrul European al Consumatorilor. Sa vedem ce se rezolva. PS: intre timp am gasit alta cazare dar nu vreau sa las chestia asta asa. Ce parere aveti? Multumesc! Un caz interesant. Litigiile se rezolva acolo unde are booking sediul, adica in Olanda. Textul relevant este asta: https://www.consumen...van-het-artikel Quote Je mag ervan uitgaan dat de prijs op het prijskaartje de juiste prijs is. ... Dan had je kunnen weten dat de verkoper een foutieve prijs heeft aangegeven (kennelijke vergissing). Is daar geen sprake van, dan is de koop rechtsgeldig en moet de verkoper het product voor de prijs op het prijskaartje aan je verkopen. Nu ma pune sa caut legislatia pe tema asta in Olanda. Inteleg ceva olandeza, dar nu suficient. Daca nu se rezolva, atunci compui frumos un text si il trimiti catre protectia olandeza a consumatorului. Pe scurt: daca pretul afisat reprezinta o greseala fara intentie a vinzatorului, atunci acesta are dreptul sa-l schimbe. Ar fi ideal sa ai scris negru pe alb declaratia ca intentia de schimbare a fost comunicata cu o zi mai tirziu decit rezervarea ta --> adica 8 Iunie fata de 7 Iunie. Cu asta i-ai prins |
#22
Posted 01 September 2021 - 10:07
Booking trebuie actionat la protectia consumatorilor pentru mizerii de genul asta. Chiar daca apar in termenii si conditiile lor, daca este un comportament abuziv (fapt decis de autoritatea de reglementare/control) atunci vor fi sanctionati.
Ce va recomand e sa evitati pe cat posibil sa rezervati prin booking sejururi la gazde particulare sau unitati de cazare gen pensiuni, sunteti efectiv la mila lor si booking nu isi asuma nimic. Am rezervat o noapte la un "apartament" in Batumi, Georgia. Confirmat pe mesaje ca e ok si ne asteapta, sa luam cheia de la receptie (apartament in aparthotel). Confirmat si cu 2h inainte sa ajung. Cand ajung, evident cei de la receptie nu stiau nimic. Abia am dat la telefon de proprietar, la ora 6 seara. Care a bagat-o ca "a avut pe cineva cu covid" dar are ceva "similar, dar fara vedere si mai mic". Clasic bait and switch. Ii zic rusului ca m-am prins de schema si nu tine, imi rade in nas si imi inchide telefonul. Contactat booking.com pe telefon, mi-au zis sa le scriu. Le-am scris, nici un raspuns timp de o luna. Scriu review negativ in care incerc sa-i avertizez si pe altii sa nu-si ia teapa, nu mi-l publica fiindca "nu am stat la hotel". I-am informat ca am facut plangere la Protectia COnsumatorului, m-a contactat imediat cineva pe mail ca "revizuiesc cazul". Teapa totala. |
#23
Posted 01 September 2021 - 10:07
GaBogdan, on 01 septembrie 2021 - 09:46, said:
Faptul ca i-au triplat pretul dupa intelegerea prealabila si achitarea acesteia?! Crezi ca au procedat corect? cam orice rezervare se poate schimba cu o saptamana inainte, iar in cazul asta pare ca problema vine de la pensiune, nu de la site. |
#24
Posted 01 September 2021 - 10:08
Nu prea conteaza rezervarea (data rezervarii) ci data platii. Practic serviciul este platit si ulterior se solicita alti bani.
Daca era doar rezervare, fara plata, nu era nicio teapa. |
#25
Posted 01 September 2021 - 10:08
waterman, on 01 septembrie 2021 - 10:03, said:
Corect, dar pensiunea a făcut asta. Booking e doar intermediar. Booking e cam complice, nu e prima oara cand fac magarii, la o faza ca asta ei trebuie sa le dea eject teparilor, atfel ii incurajeaza. Multe pensiuni bune si ieftine au plecat de pe Booking, de exemplu Sureanu la care merg de obicei. Edited by daniMMM, 01 September 2021 - 10:11. |
#26
Posted 01 September 2021 - 10:10
#27
Posted 01 September 2021 - 10:12
_-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:07, said:
corect sau nu tot nu e teapa. cam orice rezervare se poate schimba cu o saptamana inainte, iar in cazul asta pare ca problema vine de la pensiune, nu de la site. Aveti dreptate, teapa nu, dar purtare abuziva o putem numi... |
#28
Posted 01 September 2021 - 10:14
Tocmai ca e teapa, au anuntat ca din 8 tripeaza preturile, dar au bagat in asta si rezervarile anterioare care nu stiau nimic. E teapa
|
|
#29
Posted 01 September 2021 - 10:22
GaBogdan, on 01 septembrie 2021 - 09:46, said: Faptul ca i-au triplat pretul dupa intelegerea prealabila si achitarea acesteia?! Crezi ca au procedat corect? De fapt pensiunea a triplat prețul, dar aparent booking a uitat să actualizeze. Totusi, pensiunea a cerut actualizarea prețului la o zi după rezervare, am așa o bănuială că și pensiunea își dorește cei 700 ron/zi, altfel ar putea rezolva simplu și rapid problema. Quote Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul. Asta e cam fucked up. Adică ei pot pune preturi mai mari decât cel cerut de proprietar + comisionul aferent? Edited by george_alexandru, 01 September 2021 - 10:30. |
#30
Posted 01 September 2021 - 10:30
ioppo, on 01 septembrie 2021 - 10:10, said:
Tu intelegi ca a platit? NU e doar rezervare. GaBogdan, on 01 septembrie 2021 - 10:12, said: Aveti dreptate, teapa nu, dar purtare abuziva o putem numi... Edited by _-livio-_, 01 September 2021 - 10:35. |
#31
Posted 01 September 2021 - 10:45
90% vina pensiunii - dupa plata nu mai ai dreptul sa modifici pretul
10% vina Booking - la o astfel de abatere ar fi trebuit sa zbori de la ei de pe platforma.... Cat timp ai rezervare facut poti lasa review... as lasa si pe booking review negativ, si pe Google si peste tot unde am posibilitatea sa lasi un review. |
#32
Posted 01 September 2021 - 10:45
#33
Posted 01 September 2021 - 10:45
|
#34
Posted 01 September 2021 - 10:45
_-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:30, said:
e irelevant ca a platit, orice rezervare se poate schimba din x motive, cum si un zbor se poate anula samd. Filozofia tepei. Si la restaurant, ar trebui sa treaca in meniu un pret. Comanzi, mananci. La sfarsit isi dau seama ca au uitat EI sa actualizeze meniul. Dar TU trebuie sa platesti triplu. Si conform reulamentului lor de ordine interioara scrijelit pe un colt de hartie igienica, e perfect legal. |
#35
Posted 01 September 2021 - 10:48
#36
Posted 01 September 2021 - 10:55
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users