Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...
 Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...
 Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl
 Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...
 

Teapa booking.com

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#19
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,761
  • Înscris: 08.10.2004
booking s-au balarit in ultimul timp. eu daca amposibilitatea lucrez direct cu hotelul/pensiunea si evit intermediarii.

#20
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 daniMMM, on 01 septembrie 2021 - 09:58, said:

Plata aia si acceptul pensiunii din iunie reprezinta baza unui contract. Cum ar fi sa dai avans la masina si peste doua luni sa iti spuna ca s-a triplat pretul? Acelasi lucru s-a intamplat acum cu gazele si curentul, si asta ti se pare normal?

Corect, dar pensiunea a făcut asta.
Booking e doar intermediar.

#21
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

 petrutjim, on 01 septembrie 2021 - 09:22, said:

Am facut o reclamatie la Centrul European al Consumatorilor. Sa vedem ce se rezolva.

PS: intre timp am gasit alta cazare dar nu vreau sa las chestia asta asa.

Ce parere aveti?

Multumesc!

Un caz interesant. Litigiile se rezolva acolo unde are booking sediul, adica in Olanda. Textul relevant este asta:

https://www.consumen...van-het-artikel

Quote

Je mag ervan uitgaan dat de prijs op het prijskaartje de juiste prijs is. ... Dan had je kunnen weten dat de verkoper een foutieve prijs heeft aangegeven (kennelijke vergissing). Is daar geen sprake van, dan is de koop rechtsgeldig en moet de verkoper het product voor de prijs op het prijskaartje aan je verkopen.

Nu ma pune sa caut legislatia pe tema asta in Olanda. Inteleg ceva olandeza, dar nu suficient. Daca nu se rezolva, atunci compui frumos un text si il trimiti catre protectia olandeza a consumatorului.
Pe scurt: daca pretul afisat reprezinta o greseala fara intentie a vinzatorului, atunci acesta are dreptul sa-l schimbe.
Ar fi ideal sa ai scris negru pe alb declaratia ca intentia de schimbare a fost comunicata cu o zi mai tirziu decit rezervarea ta --> adica 8 Iunie fata de 7 Iunie.
Cu asta i-ai prins ;)

#22
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Booking trebuie actionat la protectia consumatorilor pentru mizerii de genul asta. Chiar daca apar in termenii si conditiile lor, daca este un comportament abuziv (fapt decis de autoritatea de reglementare/control) atunci vor fi sanctionati.

Ce va recomand e sa evitati pe cat posibil sa rezervati prin booking sejururi la gazde particulare sau unitati de cazare gen pensiuni, sunteti efectiv la mila lor si booking nu isi asuma nimic.

Am rezervat o noapte la un "apartament" in Batumi, Georgia. Confirmat pe mesaje ca e ok si ne asteapta, sa luam cheia de la receptie (apartament in aparthotel). Confirmat si cu 2h inainte sa ajung. Cand ajung, evident cei de la receptie nu stiau nimic. Abia am dat la telefon de proprietar, la ora 6 seara. Care a bagat-o ca "a avut pe cineva cu covid" dar are ceva "similar, dar fara vedere si mai mic". Clasic bait and switch. Ii zic rusului ca m-am prins de schema si nu tine, imi rade in nas si imi inchide telefonul. Contactat booking.com pe telefon, mi-au zis sa le scriu. Le-am scris, nici un raspuns timp de o luna. Scriu review negativ in care incerc sa-i avertizez si pe altii sa nu-si ia teapa, nu mi-l publica fiindca "nu am stat la hotel". I-am informat ca am facut plangere la Protectia COnsumatorului, m-a contactat imediat cineva pe mail ca "revizuiesc cazul". Teapa totala.

#23
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,359
  • Înscris: 22.10.2007

 GaBogdan, on 01 septembrie 2021 - 09:46, said:

Faptul ca i-au triplat pretul dupa intelegerea prealabila si achitarea acesteia?! Crezi ca au procedat corect?
corect sau nu tot nu e teapa.
cam orice rezervare se poate schimba cu o saptamana inainte, iar in cazul asta pare ca problema vine de la pensiune, nu de la site.

#24
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,459
  • Înscris: 20.02.2008
Nu prea conteaza rezervarea (data rezervarii) ci data platii. Practic serviciul este platit si ulterior se solicita alti bani.

Daca era doar rezervare, fara plata, nu era nicio teapa.

#25
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 waterman, on 01 septembrie 2021 - 10:03, said:

Corect, dar pensiunea a făcut asta.
Booking e doar intermediar.

Booking e cam complice, nu e prima oara cand fac magarii, la o faza ca asta ei trebuie sa le dea eject teparilor, atfel ii incurajeaza. Multe pensiuni bune si ieftine au plecat de pe Booking, de exemplu Sureanu la care merg de obicei.

Edited by daniMMM, 01 September 2021 - 10:11.


#26
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,459
  • Înscris: 20.02.2008

 _-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:07, said:

corect sau nu tot nu e teapa.
cam orice rezervare se poate schimba cu o saptamana inainte, iar in cazul asta pare ca problema vine de la pensiune, nu de la site.

Tu intelegi ca a platit?
NU e doar rezervare.

#27
GaBogdan

GaBogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 02.09.2020

 _-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:07, said:

corect sau nu tot nu e teapa.
cam orice rezervare se poate schimba cu o saptamana inainte, iar in cazul asta pare ca problema vine de la pensiune, nu de la site.
Da, dar initiatorul a fost anuntat ca ei din 8 Iunie au de gand sa schimbe preturile, dar rezervarea a fost facuta pe 7 :-D

Aveti dreptate, teapa nu, dar purtare abuziva o putem numi...

#28
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Tocmai ca e teapa, au anuntat ca din 8 tripeaza preturile, dar au bagat in asta si rezervarile anterioare care nu stiau nimic. E teapa

#29
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,630
  • Înscris: 30.08.2017

 GaBogdan, on 01 septembrie 2021 - 09:46, said:



Faptul ca i-au triplat pretul dupa intelegerea prealabila si achitarea acesteia?! Crezi ca au procedat corect?

De fapt pensiunea a triplat prețul, dar aparent booking a uitat să actualizeze.

Totusi, pensiunea a cerut actualizarea prețului la o zi după rezervare, am așa o bănuială că și pensiunea își dorește cei 700 ron/zi, altfel ar putea rezolva simplu și rapid problema.

Quote


Booking.com mi-au spus la telefon ca au facut o comparatie de preturi si daca pretul este prea mic comparativ cu alte locatii din zona, in aceeasi perioada, ei pot actualiza pretul.


Asta e cam fucked up. Adică ei pot pune preturi mai mari decât cel cerut de proprietar + comisionul aferent?

Edited by george_alexandru, 01 September 2021 - 10:30.


#30
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,359
  • Înscris: 22.10.2007

 ioppo, on 01 septembrie 2021 - 10:10, said:

Tu intelegi ca a platit?
NU e doar rezervare.
e irelevant ca a platit, orice rezervare se poate schimba din x motive, cum si un zbor se poate anula samd.

 GaBogdan, on 01 septembrie 2021 - 10:12, said:


Aveti dreptate, teapa nu, dar purtare abuziva o putem numi...
e un "romanism", ar cam trebui spus si numele pensiunii, ca de la ei a venit duda.

Edited by _-livio-_, 01 September 2021 - 10:35.


#31
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,980
  • Înscris: 04.10.2007
90% vina pensiunii - dupa plata nu mai ai dreptul sa modifici pretul
10% vina Booking - la o astfel de abatere ar fi trebuit sa zbori de la ei de pe platforma....

Cat timp ai rezervare facut poti lasa review... as lasa si pe booking review negativ, si pe Google si peste tot unde am posibilitatea sa lasi un review.

#32
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,459
  • Înscris: 20.02.2008

 _-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:30, said:

e irelevant ca a platit, orice rezervare se poate schimba din x motive, cum si un zbor se poate anula samd.

NU unilateral.
Altfel ai plati avans pentru masina de 30000 Euro si peste 1 luna, cand iti vine, iti cer 60000 euro.

#33
GaBogdan

GaBogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 02.09.2020

 _-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:30, said:

e un "romanism", ar cam trebui spus si numele pensiunii, ca de la ei a venit duda.
L-a spus, "pensiunea Max - Cluj"

#34
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021

 _-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:30, said:

e irelevant ca a platit, orice rezervare se poate schimba din x motive, cum si un zbor se poate anula samd.

Filozofia tepei.


Si la restaurant, ar trebui sa treaca in meniu un pret.
Comanzi, mananci.

La sfarsit isi dau seama ca au uitat EI sa actualizeze meniul.
Dar TU trebuie sa platesti triplu.


Si conform reulamentului lor de ordine interioara scrijelit pe un colt de hartie igienica, e perfect legal.

#35
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,359
  • Înscris: 22.10.2007
aia nu e rezervare, ci vanzare.

 ioppo, on 01 septembrie 2021 - 10:45, said:

NU unilateral.
Altfel ai plati avans pentru masina de 30000 Euro si peste 1 luna, cand iti vine, iti cer 60000 euro.
nici aia nu e rezervare.

#36
bvygKLM

bvygKLM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 07.01.2021

 _-livio-_, on 01 septembrie 2021 - 10:48, said:

aia nu e rezervare, ci vanzare.


nici aia nu e rezervare.

Vanzare e schimbul de bunuri sau servicii.
In cazul de fata servicii de cazare hoteliera.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate