Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tesla - informatii practice
#1171
Posted 26 February 2024 - 12:42
Iti arata Drowsiness detection unavailable la fiecare pornire dar in rest nu limiteaza nimic.
Nu imi place ideea de a avea o camera ce se uita permanent la mine. |
#1172
Posted 26 February 2024 - 22:47
raven75, pe 26 februarie 2024 - 08:07, a scris:
Primul drum lung in afara tarii cu model Y LR 2023 - Austria. Ce am aflat si nu stiam: - pe pilot automat (unde tine banda) nu te lasa sa mergi mai tare de 140 km/h. - zic ok! dam doar pe cruise control adaptiv (fara sa tina banda) nu te lasa sa mergi mai tare de 150km/h Daca vreau sa merg cu 160km pe autostrazi (e optiunea mea) merge doar cu Acc dezactivat. Pe pilot automat - drum drept - ma enerveaza la culme cand ma atentioneaza sa tin mainile pe volan - eu avand mainile pe volan. Trebuie sa misc de volan sa vada ca traiesc! La un moment dat mi-a taiat autopilotul pentru ca nu am miscat de volan pe cat de repede voia ea. Taiat in sensul ca nu ma lasa sa il mai activez. (pentru drumul in curs). Prea multa tehnologie cateodata strica...devine prea intruziva ca o soacara acra. Si eu tot prin Austria saptamana asta. De la Viena pana la Salzburg, pe autostrada, 2-3 benzi. Plin pe camioane pe banda 1 si alte camioane devansand pe banda 2. A trebuit sa tot trec de pe b2 pe b3 si invers. Am renuntat la autopilot...doar ACC. Cu Teavel Assist de la Tiguan pornesc sistemul la urcare pe autostrada si mare lucru daca pana la coborare da un rateu. In schimb, ca eficienta, Model 3 imi depaseste inca o data asteptarile. 1100 km in doua zile din care 98 % autostrada, cu 130 km/h constant , anvelope de iarna 245/45 R18, climatizarea pe 21-22.5 grade si consum mediu sub 17 kWh/100 km. Azi am incarcat pentru prima data la un SuC V4. Am remarcat doua chestii: - handshake-ul dureaza foarte putin, 1-3 secunde. La V3 dureaza 5-10 s. - imediat dupa handshake masina incepe sa traga cu putere mare, 50-60 kW, dupa care creste pana la puterea maxima posibila. La V3 incepe sa traga cu putere mult mai mica, sub 10 kW si apoi creste mult mai lent pana atinge puterea maxima posibila. Edited by r_vlad, 26 February 2024 - 22:38. |
#1173
Posted 27 February 2024 - 18:28
Model Y continuă să obțină punctaj maxim in 2024, cu toată că s-au înăsprit unele cerințe referitoare la protecția pasageri spate și pietoni.
https://twitter.com/...SB23YI5D_Q&s=19 Edited by Co5min, 27 February 2024 - 18:29. |
#1174
Posted 27 February 2024 - 21:24
r_vlad, pe 26 februarie 2024 - 22:47, a scris:
Este inutilizabil CC adaptiv cu mentinere banda. La fiecare schimbare de banda se dezactiveaza. Il poti cumpara din aplicatie, "doar" 3800 euro. Presupun ca nici la Tiguan Travel Assist-ul nu era gratuit, desi probabil nici nu costa chiar ~4000 euro. Pe de alta parte, la Tesla Basic Autopilot este "gratuit" (= inclus in pretul de baza), ceea ce nu stiu daca ofera vreun alt constructor auto... O optiune ar fi sa cumperi EAP-ul pentru max 47 ore, pentru drumul de intoarcere - > si sa-l anulezi in intervalul respectiv. Da' sa nu dai vina pe mine daca iese prost; nu am incercat asta myself (anularea unui upgrade in max 48 ore), asa ca uita-te atent la clauze si conditii. O alternativa (mult) mai ieftina ar putea fi Continuous Autopilot de la Enhance (S3XY app/buttons) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GtbjXhTaGHg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca are cineva S3XY Buttons/App, poate ne spune cum merge Continuous Autopilot, in real-life. r_vlad, pe 26 februarie 2024 - 22:47, a scris:
Azi mi-a pus o frana de s-au trezit toti din masina. L-a vazut pe unul care era pe breteaua de urcare pe autostrada si a crezut ca va intra in mine. Asa conduc ei, la modul general sunt paranoici cand e vorba de propria securitate -> si in special cand e vorba de situatii de trafic potential periculoase. Eu m-am obisnuit sa trec pe control "manual" (*) al acceleratiei, in situatii de trafic care la bunul simt sunt riscante, dar care in RO fac parte din cotidian. (*) manual cu piciorul, intelegeti voi. /s Edited by mars2k, 27 February 2024 - 21:27. |
#1175
Posted 27 February 2024 - 22:43
ro_explorer, pe 26 februarie 2024 - 12:20, a scris:
Maine dimineata am testdrive cu M3-Highland si MY, ambele versiune LR. Am pregatit gopro-ul - il voi monta central pe plafon (cu ventuza) si am sa inregistrez sunetul in toate cele 3 versiuni (a 3-a fiind M3 LR 2021 din dotare), pentru o comparatie subiectiva dar bazata pe dare concrete, pe acelasi segment de drum, cu aceeasi viteza ... As promised ... comparatie: https://drive.google...afD?usp=sharing Nota1: NEPARAT CASTI!!! - Nu folositi filmarile ca date absolute, ci ca date relative intre modele. Nota2: Toate masinile au roti de iarna NOKIAN, M3 au de 18", MY de 19". Soseaua aici in nord e foarte rugoasa asadar zgomotul interior e semnificativ mai pronuntat comparativ cu sosele fine. Nota3: Camera a fost fixata pe plafon cu un sistem de fixare cu ventuza. Zgomotul de frecventa f joasa care se aude este cauzat de vibratia transmisa prin caroserie - ala nu se aude in mod normal. Observatii personale: M3 highland e semnificativ mai confortabil - atat scaunele cat si "ride quality". Comparativ cu 2021 este ca si cum ai conduce pe un nor. Usile se inchid asa cum trebuie ... Zgomotul interior nu e semnificativ mai mic decat in modelul 2021 dar are o alta tonalitate. Ca volum e cam tot pe acolo. MY 2024 e cea mai silentioasa in mod clar. Nu pot trece peste lipsa manetelor de semnalizare. Am crezut ca por - in mod cert e o chestie de obisnuinta, dar eu nu vreau sa ma obisnuiesc cu asta. Am lasat intentionat in clip (chiar la inceput) cretinatatea de semnalizare la iesirea din sens giratoriu ... Daca M3 avea manete de semnalizare ca orice masina din lumea asta, comandam M3 - e clar o evolutie fata de linia de pana acum, dar asa, cu handicap in utilizare, am trimis spre aprobare de comanda un Y LR alb cu interior negru. Mi-ar fi placut noul rosu disponibil pe Y dar nu pot sa dau cu inima curata 3000 eur ptr vopsea colorata ... Edited by ro_explorer, 27 February 2024 - 22:57. |
#1176
Posted 27 February 2024 - 23:04
mars2k, on 27 februarie 2024 - 21:24, said: Ai nevoie de Enhanced Autopilot (EAP), pentru a nu se dezactiva la schimbarea de banda. Il poti cumpara din aplicatie, "doar" 3800 euro. Presupun ca nici la Tiguan Travel Assist-ul nu era gratuit, desi probabil nici nu costa chiar ~4000 euro. Pe de alta parte, la Tesla Basic Autopilot este "gratuit" (= inclus in pretul de baza), ceea ce nu stiu daca ofera vreun alt constructor auto... Continuous Autopilot pare sa rezolve destul de elegant problema reactivarii lane keep assist. E o solutie de luat in seama dar la cat de prost funtioneaza toata colectia de sisteme ADAS de pe Model 3 mi-ar fi greu sa imi justific o cheltuiala suplimentara pentru a "repara" un lucru care trebuia sa mearga de la inceput. Am foarte multe exemple de situatii in care greseste grav. In cazul particular al Tiguanului din exemplul meu Travel Assist a costat cateva sute de euro peste ACC care era inclus in inchiparea standard. Inteleg ce vrei sa zici, Model 3/Y iti include mai toate sistemele ADAS in standard pe cand la altii trebuie sa platesti in plus. Corect dar pe masura ce pretul masinilor creste iar pretul tehnologiilor care stau la baza ADAS scade mai toti producatorii de masini concurente pentru Model 3 si Y vor putea aduce dotarile astea in standard. Pana atunci crezi ca va putea Tesla sa aduca sistemul lor la aceleasi performante bazandu-se doar pe Tesla Vision ? Edited by r_vlad, 27 February 2024 - 23:06. |
#1177
Posted 27 February 2024 - 23:30
ro_explorer, on 27 februarie 2024 - 22:43, said:
Observatii personale: Nu pot trece peste lipsa manetelor de semnalizare. Am crezut ca por - in mod cert e o chestie de obisnuinta, dar eu nu vreau sa ma obisnuiesc cu asta. Am lasat intentionat in clip (chiar la inceput) cretinatatea de semnalizare la iesirea din sens giratoriu ... |
#1178
Posted 28 February 2024 - 09:07
Si eu m-am obisnuit rapid cu semnalizarea, in sensurile giratorii folosesc un totusi buton amplasat pe bord pentru a semnaliza iesirea.
La trecerea de pe o masina pe alta, e ca si de la automata la manuala, imi trebuie 1-2 apasari ca sa trec de pe un sistem pe altul fara sa stau sa ma gandesc. Dar normal, daca ar fi sa aleg, maneta de semnalizare sau nu, as alege maneta toata ziua. @ro_explorer, la cum se aude pe laregistrarea M3-highland, eu cred ca tu ai uitat un geam intredeschis pe spate. Edited by andreyvsjoker, 28 February 2024 - 09:12. |
#1179
Posted 28 February 2024 - 09:11
@andreyvsjoker
"Dar normal, daca ar fi sa aleg, maneta de semnalizare sau nu as alege maneta toata ziua." - imi traduci si mie ca nu inteleg, e da (ai alege) sau e nu (nu ai alege) |
#1181
Posted 28 February 2024 - 10:18
andreyvsjoker, pe 28 februarie 2024 - 09:07, a scris:
@ro_explorer, la cum se aude pe la inregistrarea M3-highland, eu cred ca tu ai uitat un geam intredeschis pe spate. Oricum, mi-a plăcut mult highland ... poate iau gen 2, în 2027 ... sa vad cum o sa ma împac cu Y (căci mi-a plăcut mai mult Y). Culmea ... același preț la ambele. Edited by ro_explorer, 28 February 2024 - 10:19. |
#1182
Posted 28 February 2024 - 14:04
Overall daca e singura masina, sau principala masina MY e mai versatila decat M3. Dar ambele sunt o alegere buna.
Mie M3 mi se potriveste mult mai bine avand in vedere ca e masina noastra de oras, consuma mai putin, e o idee mai mica, ride mai confortabil peste canale gropi... |
#1183
Posted 28 February 2024 - 14:07
Eu mereu am avut o singura masina in familie - mi se pare nesustenabil sa ai 2 masini, exceptie cazuri extreme in care nu se poate altfel.
|
#1184
Posted 28 February 2024 - 14:19
Sunstenabil, nesustenabil. De aia muncesc sa am confort. Cand plec cateva zile nu imi place sa o las pe sotie fara masina.
Da, in unele situatii s-ar putea descurca si fara dar dupa cum ziceam. De aia muncim. Edited by andreyvsjoker, 28 February 2024 - 14:19. |
#1185
Posted 28 February 2024 - 14:37
|
#1186
Posted 28 February 2024 - 14:59
#1187
Posted 28 February 2024 - 15:02
relu11051, pe 28 februarie 2024 - 14:59, a scris:
Copilul tau, care i-ai luat Civic, nu face parte din familie? Edited by ro_explorer, 28 February 2024 - 15:04. |
#1188
Posted 28 February 2024 - 15:08
Eu nu te impung cu nimic, doar scoteam in evidenta ceva ce mai acum cateva luni spuneai chiar tu. Din partea mea poti sa ai si 10 masini sau nici una.
|
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
2 members, 2 guests, 0 anonymous users
tatimeu, HEX2FUN