Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla - informatii practice
Last Updated: May 30 2024 20:57, Started by
Ahasverus
, Aug 30 2021 14:50
·
22
#1135
Posted 04 February 2024 - 22:02
Eu mi-am cumparat o tableta de 12" pe care o pun pe volan (de fapt in spatele lui pe coloana) pentru altceva (job related) si nu imi obtureaza absolut deloc campul vizual. Mentionez ca nu sunt foarte inalt. Nu cred ca ce vreti voi sa montati e mai mare deci nu va va obstructiona campul vizual.
Edited by pin_73, 04 February 2024 - 22:03. |
#1136
Posted 04 February 2024 - 22:20
Am o intrebare la voi. Nu am mai condus pana acum masini cu tractiune spate si nu stiu daca asta e cauza dar azi mi s-a intamplat a doua oara intr-o depasire din scurt (adica dupa ce am stat destul de mult in spatele cuiva sa-i dau talpa) sa simt ca o scap de sub control. Tractiunea spate e cauza?
|
#1137
Posted 04 February 2024 - 22:23
Lipsa de aderenta e problema, dar se simte diferit fata de tractiunea fata.
|
#1138
Posted 04 February 2024 - 22:24
Nu are legătură cu tracțiunea spate ci cu puterea, probabil ca nu ești obișnuit sa conduci o masina puternica și cu direcție precisă. Exersează când ai drum liber să accelerezi mașina și sa simți direcția, care este precisă. Orice mișcare din mână înseamnă și o mișcare a roților.
Când depășești nu este nevoie să îi dai kickdown ca are destulă putere. Alternativ, poți să o conduci mai mult în chill mode. |
#1139
Posted 04 February 2024 - 22:36
Prima data am zis ca e de la lipsa de aderenta ca era ud pe jos dar acum era uscat Se poate sa ai dreptate insa. O sa mai urmaresc. In mod normal nu fac asta. Nu cred ca mai exista setare de chill la noua versiune. Exista doar pentru directie Relaxat.
HEX2FUN, on 04 februarie 2024 - 22:27, said:
Nu e ger deloc (cel puțin pentru mine nu este), dar când mă dau jos din mașină mereu îi pun “keep temperature”. La fel, dacă mașina a stat afară, îi dau preconditionare cu 30 de minute înainte (habitaclul ajunge la 19 grade in 5-10 minute, dar bateria are nevoie de timp). Dacă ai de mers mai mult cu ea Tesla recomanda 1 ora înainte să îi dai preconditionare. Edited by pin_73, 04 February 2024 - 22:39. |
#1140
Posted 05 February 2024 - 00:48
Nu este expusa o setare "preconditioneaza bateria", dar sunt mai multe situatii specificate in manual pentru a declansa preconditionarea bateriei:
- daca folosesti Comenzi > Încărcare > Plecare programată, iar nivelul bateriei este peste 20%, atunci masina preconditioneaza (incalzeste) bateria sa fie pregatita la ora programata - daca folosesti Planificatorul de traseu si setezi ca destinatie o statie SuperCharger, se apuca sa preconditioneze bateria sa fie calda cand ajungi la statie - daca pornesti climatizarea sa incalzesti aerul din masina, poate sa incalzeasca si bateria de inalta tensiune daca e necesar (probabil profita de faptul ca se foloseste de pompa de caldura) - daca folosesti Climatizare > Dejivrare mașină sa dezgheti geamurile, oglinzile si/sau portul de incarcare, poate sa incalzeasca si bateria de inalta tensiune la fel ca atunci cand ii ceri sa incalzeasca aerul din cabina Pre-conditionarea, odata pornita, dureaza maxim 40 minute. Tesla recomanda ca orice actiune intreprinzi care porneste preconditionarea, sa te asiguri ca oferi 30-40 minute masinii pana in momentul in care incepi sa o conduci sau o conectezi la un SuC. Unele aplicatii (de exemplu Teslogic), care se folosesc de dispozitive conectate la bus-ul de date al masinii, expun optiunea de a activa manual pre-conditionarea. |
#1141
Posted 05 February 2024 - 07:41
Chill mode există în continuare în meniu : Controls > Pedals & Steering > Acceleration
Încălzirea bateriei se face când preconditionezi habitaclul, în cazul în care este rece (apare “bacon icon” în aplicație). Dimineață eu am pusă mașina să fie gata de drum la 7:30, și în funcție de temperatura de afară o să încălzească bateria astfel încât să fie optimizată. Temperaturi reci (și calde) afectează viața bateriei, așa ca dacă are posibilitatea, mașina se protejează (dacă este conectată la rețea). Dacă nu, se protejează doar în cazurile de limită (-10 grade și +60), dar aici deja apare o degradare a celulelor. |
#1142
Posted 05 February 2024 - 10:07
#1143
Posted 06 February 2024 - 13:07
Salutare!
Sunt posesor recent de Tesla MY LR, și am doua întrebări. Știe cineva cum poți activa precondiționarea bateriei in vederea incarcarii la o stație DC CCS, alta decât SuC? Nu e vreun alt SuC prin zona, să pot seta SuC la destinație, și mai apoi sa conduc spre alt charger. Am văzut că sunt tot felul de butoane ce pot comanda precondiționarea bateriei (acele s3xy buttons, sau mai nou s3xy knob), dar parca nu as intervenii asupra cablajului. Apoi, de foarte multe ori în mers pe drum național, european sau autostrada, rămân fără sistemul de avertizare părăsire banda, cu toate că (pot sa jur) că nu depășesc banda, dar nici departe nu sunt. Înțeleg, mă penalizezi și tai autopilot cu autosteer, dar Tesla taie inclusiv o măsură de siguranță activă (Lane keep assist), măsură de siguranță ce a stat la baza certificării euro-ncap. E normal ca Tesla să dezactiveze sistemul (ca o penalizare pentru stilul de mers) de asistență, chiar daca acesta reprezintă o măsură de siguranță? |
#1145
Posted 06 February 2024 - 13:26
anothertwo, on 06 februarie 2024 - 13:07, said: Apoi, de foarte multe ori în mers pe drum național, european sau autostrada, rămân fără sistemul de avertizare părăsire banda, cu toate că (pot sa jur) că nu depășesc banda, dar nici departe nu sunt. Înțeleg, mă penalizezi și tai autopilot cu autosteer, dar Tesla taie inclusiv o măsură de siguranță activă (Lane keep assist), măsură de siguranță ce a stat la baza certificării euro-ncap. E normal ca Tesla să dezactiveze sistemul (ca o penalizare pentru stilul de mers) de asistență, chiar daca acesta reprezintă o măsură de siguranță? Eu la a mea (M3P) am observat ca sistemul de parasire a benzii pare sa avertizeze mult mai mult daca nu sunt cu ochii beliti la drum, daca ii mai misc lateral si intorc capul. Daca ma uit drept in fata pot sa ma apropiu de liniile de pe marginea drumului si nu zice nimic in multe cazuri. E doar o observatie, nu stiu sigur daca se uita camera de habitaclu la cat de atent sunt. |
#1146
Posted 06 February 2024 - 13:31
sparkyson, on 06 februarie 2024 - 13:17, said:
[/size] Welcome to the dark side! pisoiu2, on 06 februarie 2024 - 13:26, said: Eu la a mea (M3P) am observat ca sistemul de parasire a benzii pare sa avertizeze mult mai mult daca nu sunt cu ochii beliti la drum, daca ii mai misc lateral si intorc capul. Daca ma uit drept in fata pot sa ma apropiu de liniile de pe marginea drumului si nu zice nimic in multe cazuri. E doar o observatie, nu stiu sigur daca se uita camera de habitaclu la cat de atent sunt. O sa mă uit sa vad cum pot monta o camera in interior, să surprindă afișajul tabletei și camera laterala de sub semnalizare. Cum ziceam și mai sus, pot sa jur că nu depășesc banda, și cu toate astea, mă penalizează. |
#1147
Posted 06 February 2024 - 14:49
pisoiu2, on 06 februarie 2024 - 13:26, said: Eu la a mea (M3P) am observat ca sistemul de parasire a benzii pare sa avertizeze mult mai mult daca nu sunt cu ochii beliti la drum, daca ii mai misc lateral si intorc capul. Daca ma uit drept in fata pot sa ma apropiu de liniile de pe marginea drumului si nu zice nimic in multe cazuri. E doar o observatie, nu stiu sigur daca se uita camera de habitaclu la cat de atent sunt. Daca e asa cum spui tu, Implementarea Tesla pentru Lane Keeping Assist (LKA) e degeaba. Fix atunci cand nu esti atent la drum (din varii motive, spre exemplu oboseala), masina nu te ajuta cu toate ca, conform legislatiei europene, Emergency Lane Keeping (ELK) este default ON pe toate masinile ce sunt evaluate pentru Lane Support Systems. Extras din Euro NCAP Assessment Protocol - SA - v9.0.3, sectiunea 6 Quote
Emergency Lane Keeping (ELK) – default ON heading correction that is applied automatically by the vehicle in response to the detection of the vehicle that is about to drift beyond the edge of the road or into oncoming or overtaking traffic in the adjacent lane. Tot de pe siteul euro-ncap, Tesla MY a primit rating verde pentru evaluarea Lane Assist System, ceea ce inseamna ca masina a fost evaluata pentru LSS, deci trebuie sa pastreze ELK pornit tot timpul. |
#1148
Posted 06 February 2024 - 15:01
Nu stiu, poate nu m-am exprimat bine. Cand nu sunt atent la drum masina piuie mult mai mult decat cand sunt cu ochii la drum. Dar cum am zis, e doar o observatie. Plus ca mai da si mesaje false, mi se intampla daca merg pe banda 1 in curba mai puternica si sunt pietoni pe trotuar, masina imi da alerta de impact cu pietonii.
|
#1149
Posted 06 February 2024 - 18:33
anothertwo, on 06 februarie 2024 - 13:07, said:
Știe cineva cum poți activa precondiționarea bateriei in vederea incarcarii la o stație DC CCS, alta decât SuC? Nu e vreun alt SuC prin zona, să pot seta SuC la destinație, și mai apoi sa conduc spre alt charger. Nu am incercat niciodata sa vad daca merge la noi in Romania, dar asta merge in alte parti: activeza pe harta afisarea statiilor de incarcare third party (e tab-ul Incarcatoare din bara de sus) si ar trebui sa apara asemena puncte de incarcare (de care stie Tesla) ca simboluri fulger gri pe harta. Apasa cu degetul pe simbolul unei asemenea statii de incarcare, si alege sa navighezi la ea. Pre-conditionarea bateriei se porneste si in asemenea cazuri, daca statia de incarcare aleasa este considerata "rapida" (posibil peste 70kW), dar nu stiu daca la noi in Romania merge sau nu. |
|
#1150
Posted 09 February 2024 - 03:57
Se pare ca cei care au marcat in relief pe far XCERTV vir primi totusi candva activarea farurilor matrix adaptive.
https://driveteslaca...aptive-ability/ |
#1151
Posted 13 February 2024 - 09:26
Mi-a venit si mie mesaj sa instalez update-ul care include si adaptive high beams
|
#1152
Posted 13 February 2024 - 12:59
Hai cu falimentul !!
Compania americană Tesla a încasat circa 9 miliarde de dolari prin creditele verzi vândute producătorilor auto care și-au depășit cota de emisii. În contextul posibilității de a comercializa creditele verzi, Tesla continuă să încaseze bani de pe urma altor producători auto care au nevoie de ajutor pentru a respecta standardele de emisii. Mulți constructori auto, inclusiv Volkswagen sau General Motors, au avut nevoie de achiziționarea unor astfel de credite pentru a se încadra în standardele impuse de autorități în ultimii ani. În situația dată, nu mai este un secret pentru nimeni că directorii rivalilor din industria auto regretă că trebuie să plătească Tesla pentru a nu încasa amenzi mult mai costisitoare de la autoritățile de reglementare. „Îi enervează foarte tare faptul că Tesla a primit un impuls atât de mare de pe urma faptului că este singurul producător de mașini pur electrice. Mai exact, simplul fapt că au ajutat la finanțarea acestei companii care abia intra pe piață are farmecul său”, declara pentru Bloomberg, în 2017, Mary Nichols, fost președinte al California Air Resources Board. Edited by 2cata, 13 February 2024 - 13:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users