Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Statii peco pentru masinile pe baterii
Last Updated: Mar 28 2024 18:35, Started by
papagalul_ganditor_2027
, Aug 30 2021 11:57
·
16
#469
Posted 29 July 2022 - 23:40
Inca o statie de 50kW pe DN1, la Petrom Timisul de Jos. Furnizor Eldrive, 2.39RON/kWh la DC.
|
#470
Posted 02 August 2022 - 08:52
În vizită pe A2. Încărcarea la stațiile Mol nou deschise este deocamdată gratuită . Puterea maxima 100kw.
Indicator introdus https://maps.app.goo...wt17fjDMaQdcEM9 |
#471
Posted 08 August 2022 - 08:55
Stațiile de încărcare a mașinilor electrice vor putea fi instalate și racordate la rețelele de distribuție a energiei fără autorizație de construcție și fără niciun fel de documentație de urbanism sau amenajarea teritoriului, potrivit unui document guvernamental, menit să reducă riscul ca România să piardă banii prevăzuți în acest scop în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Statul român s-a angajat prin PNRR ca, că până în iunie 2026, în România să existe cel puțin 13.200 de puncte de reîncărcare a vehiculelor electrice funcționale și accesibile publicului. Bugetul alocat este de 214,5 milioane euro, iar plățile se pot face până la finalul anului 2026. Beneficiarii acestui program sunt primăriile. Datele industriei auto europene arată că, la finalul anului trecut, în România erau înregistrate oficial numai 1.161 de puncte de încărcare a vehiculelor electrice, cele mai multe (780) fiind stații de curent alternativ trifazic, de putere medie (între 7,4 kW și 22 kW). Edited by cata, 08 August 2022 - 08:55. |
#472
Posted 08 August 2022 - 09:11
fmm..eu m-am chinuit 2 ani dupa autorizatiile lor... ))
|
#473
Posted 08 August 2022 - 10:05
Reglementarea asta se adreseaza, din cate inteleg, statiilor de incarcare publice.
Pentru cele private pozitionate in garaj, curte .... nici nu a fost nevoie, cel putin in zona mea nu s-a cerut nimanui asa ceva. Nu se cere AC sau CU pentru bransament nou daca exista deja o constructie. Nu exclud ca sunt si distriuitori de energie care au citit legile altfel si au cerut vrute si nevrute tuturor celor ce au solicitat bransament. Edited by andreyvsjoker, 08 August 2022 - 10:06. |
#474
Posted 08 August 2022 - 10:08
Pentru "acasa" ai nevoie de o priza monofazata de 16A si atat. Aia este ultra-suficienta pentru a incarca o masina electrica cat timp sta parcata.
|
#475
Posted 08 August 2022 - 10:16
#476
Posted 08 August 2022 - 10:17
Pentru 2000-2500 lei eu unul nu vad nici un motiv sa ma limitez la 16A.
Mai bine o statie de incarcare, e mai comod, mai rapid.... PS: Eu am cerut bransament trifazat in garajul blocului. ATR, acordul asociatiei prin reprezentant si atat. Edited by andreyvsjoker, 08 August 2022 - 10:19. |
#477
Posted 08 August 2022 - 11:01
andreyvsjoker, on 08 august 2022 - 10:17, said:
PS: Eu am cerut bransament trifazat in garajul blocului. ATR, acordul asociatiei prin reprezentant si atat. am avut dosar de peste 100 de pagini cu tot ce au cerut. inclusiv de la mediu, de la gaze+telekom ca nu afecteaza unde montez statia, proiect facut (cu autorizatie si tot tacamu). aprobare de la primarie (semnata de primar+arhitectul general). pt un oras de peste 200 000 locuitori, curtea blocului, loc privat de parcare. de rasu curcilor. dupa care 6 luni a stat la electrica sa-mi faca bransament, ca nu aveau echipamentele. |
#478
Posted 08 August 2022 - 11:14
Pfff... ma ia cu durere de cap , eu unul m-as fi lasat pagubas.. Tot respectul ca ai rezistat si nu te-ai dat batut.
|
|
#479
Posted 08 August 2022 - 11:35
ce alta optiune aveam? statia o aveam deja (cadou la id3), ATR aveam de 22kw, acces la pct trafo aveam. toate alea au venit pe parcurs.
pt fiecare aprobare, mai cereau alte 10 in spate. pt fiecare din alea 10 , alte 3-4 samd.. cand era arhitectul in concediu, nu avea cine sa semneze. cand a venit arhitectul..guess what, a intrat primarul in concediu si nu avea cine sa semneze. dupa 4luni la primarie, nu mai gaseau dosarul. aveam nr inrergistrare, dar nu il gaseau. dupa alte 2 sapt de telefoane zilnice, l-au gasit la fundul stivei. unele s-au obtinut OK (dadeam email, ma duceam dupa ele peste 2-3 zile), altele mai greu. ca sa-mmi pun tarif noaptea mai ieftin, trebuie un contor special. trebuia sa verific EU pe stoc la ei daca au si da...sediile erau in locatii diferite. hahahah as putea sa fac un film cu prosti, si cred ca as castiga un goppo ceva. cand au venit sa dea drumul la statie..nu mai aveam id3ul. hahaha acum am statie, dar intarzie Tesla. Edited by wrc2007, 08 August 2022 - 11:36. |
#480
Posted 14 August 2022 - 19:43
Statie MOL pe A1, inainte de Sebes, sens Deva-Sebes. Inca nu erau date in folosinta. De altfel nici benzinaria nu era inca functionala.
20220814_192250.jpg 405.35K 15 downloads 20220814_192441.jpg 373.98K 15 downloads 20220814_192451.jpg 412.85K 15 downloads 20220814_192506.jpg 420.64K 13 downloads 20220814_192514.jpg 633.88K 13 downloads |
#481
Posted 22 August 2022 - 12:00
Vad ca astia de la PlugShare au integrat API-ul de la EnelX, si acum apare starea statiei (libera, ocupata, defecta) in timp real in PS.
|
#482
Posted 22 August 2022 - 12:23
#483
Posted 22 August 2022 - 12:59
Apare, dar statusul nu e corect in timp real. In continuare "adevarul" e in aplicatia fiecaruia.
|
|
#484
Posted 23 August 2022 - 15:35
Din păcate, trebuie să confirm. Plugshare arăta o stație liberă, când de fapt nu era niciuna.
|
#485
Posted 24 August 2022 - 19:22
Temerile ca "nu duce reteaua" sunt exagerate.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7LMgmg0I0GA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#486
Posted 28 September 2022 - 10:45
Piaţa globală a punctelor de încărcare pentru vehiculele electrice va ajunge la 75,5 miliarde de euro, în 2035, de la 4,5 miliarde de euro, cât valora în 2021, reiese din raportul "Digital Auto 2021/22", realizat de strategy&, Departamentul global de strategie al PwC.
Din punct de vedere al dezvoltării e-mobilităţii, Norvegia este cea mai pregătită ţară, numai la ora actuală statul nordic având peste 90.000 de puncte de încărcare a vehiculelor electrice. În raportul eReadiness al PwC, Elveţia se situează pe locul al doilea, cu un nivel ridicat de cerere susţinut de o infrastructură solidă pentru maşinile electrice. De asemenea, Regatul Unit al Marii Britanii prezintă un nivel bun al cererii din partea consumatorilor, susţinut de infrastructura vehiculelor electrice, dar şi de stimulente limitate pentru populaţie. Edited by cata, 28 September 2022 - 10:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users