Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Accidente pe banda rulanta - masuri

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
212 replies to this topic

#37
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,383
  • Înscris: 01.12.2001

View PostGif2D, on 26 iulie 2021 - 09:04, said:

Și sunt 433 km, chiar dacă mergi cu 50km/h tot nu faci 10 ore. ;)
Semafoare, intersecții, treceri de pietoni, așteptare la trenuri...
Cati km sunt cu 2 benzi întregi  pe fiecare sens de mers de la Suceava la București? Maxim 50 km.
Daca ar fi parapeți New Jersey unde e o singura banda pe sens se face coada de 400 km. Daca i se strica unuia mașina ... rămâne blocată toată România.

#38
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,068
  • Înscris: 30.07.2006

View PostMembruAnonim, on 26 iulie 2021 - 07:51, said:

Avem morti pe banda rulanta. Ia cineva masuri? Sau ce anume trebuie sa se intample ca autoritatile sa ia cu adevarat masuri?
Solutiile pe care le vad eu: prezenta mai ridicata a politiei pe sosea. Sa intervina atunci cand se impune, nu de putine ori trec nepasatori pe langa tot felul de contraventii, amenzi mai mari, dupa caz pedepse mai drastice (se confisca masina, suspendarea dreptului de a conduce pe perioade mai mari, 6luni-1-2-3 ani etc), investitii in infrastructura.

Ieri 7 morti si 5 raniti doar intr-un singur accident (microbuz si autoturism - E85 Bacau), azi alti 3 morti intr-un singur accident (E574 Olt, autoturism si tir/camion) Este indmisibil sa avem atatia morti in accidentele de pe sosele.


ieri - 7 morti
https://www.digi24.r...ul-rosu-1610295



azi - 3 morti
https://adevarul.ro/...9833/index.html

Pe autostrada A2 a fost carambol cu 50 de masini..doar raniti usor, nici un mort.

Pe E85 , ciocnire frontala intre 2 masini, 7 morti.

Concluzia trage-o singur.

Edited by marius.bunu, 26 July 2021 - 09:29.


#39
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
446 km sunt de toți, conform Google Maps, din centru-n centru
La mers legal, se atinge o viteză medie de minim 50km/h. Ar fi cam 9 ore de mers liniștit, neforțat…

Ce concluzie? Că autostrada este mai anti-prost? Că te întâlnești doar cu cei de pe același sens? și vitezele de impact se scad nu se adună?

#40
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,068
  • Înscris: 30.07.2006

View PostGif2D, on 26 iulie 2021 - 09:31, said:


Ce concluzie? Că autostrada este mai anti-prost? Că te întâlnești doar cu cei de pe același sens? și vitezele de impact se scad nu se adună?

Aici nu avem lipsuri.
Ne trebuie cat mai multe autostrazi si cat mai multe giratorii in loc de intersectii clasice.

#41
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View PostDany_Darke, on 26 iulie 2021 - 08:33, said:

va contrazic totusi. autoritatile au un cuvant greu de zis in educarea acestor idioti sinucigasi.

vad ca spuneti de alte tari, dar cum va explicati ca in alte tari, o parte din haiducii nostri circula totusi legal? fie ca au sau nu autostrazi pt a circula cu viteza...


Hai sa-ti spun eu clar: am de facut cateva mii de kilometri, cam 45% prin Romania, restul prin Europa. Mare parte a drumului il cunosc... si mai merg cu niste soferi... NU STIU  la ce ora sa plec de acasa ca sa pot ajunge in vama la o anumita ora, marja de eroare e cam de 30-40%. Din vama pana la destinatie pot estima mult mai precis. Stiu, majoritatea vor zice sa plec cat mai devreme dar ce fac la destinatie daca ajung mai devreme si nu am cazarea asigurata? Daca ajung mai tarziu nu respect contractul referitor la proiect...

De fiecare data cand am plecat in Suceava catre Bucuresti, Constanta, Galati nu am parcurs drumul in acelasi timp cu o marja de maxim 5%...

In USA o singura data nu am estimat corect, atunci a fost un carambol pe autostrada. In tarile golfului mai ca puteam estima si secunda...

Da, sunt si in tarile cu autostrazi aglomeratii dar intra in marja de eroare, in Romania, nu!

Sunt foarte multi soferi care nu respecta regulile (nclusiv eu in ce priveste viteza maxima) dar toata graba e din cauza ca nu poti face o estimare corecta... chiar daca (de exemplu) la Adjud ajung mai repede ca alte dati, tot nu pot fi sigur ca la intrarea in Bucuresti voi cand estimez desi am parcurs 50% din distanta.

#42
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
eu cred ca este mai bine sa ajungi de fiecare data cu estimare gresita decat sa nu mai ajungi deloc

#43
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,544
  • Înscris: 30.08.2017

View PostBogdansv1, on 26 iulie 2021 - 09:38, said:

Sunt foarte multi soferi care nu respecta regulile (nclusiv eu in ce priveste viteza maxima) dar toata graba e din cauza ca nu poti face o estimare corecta... chiar daca (de exemplu) la Adjud ajung mai repede ca alte dati, tot nu pot fi sigur ca la intrarea in Bucuresti voi cand estimez desi am parcurs 50% din distanta.

Sunt convins ca sunt soferi care se grabesc din motive pertinente, dar sunt si multi care incalca regulile din obisnuinta. Vad des in Bucuresti in weekend situatia in care sunt primul sau al doilea la semafor, in spate nimeni apoi vine unul, ma depaseste si se pune in fata. A castiga ceva? Doar cateva secunde pentru o abatere a carei sanctiune este suspendarea permisului. A facut-o mai degraba din obisnuinta si pentru ca se p..a pe lege. Stie ca nu-l sanctioneaza nimeni.

Ala care a intors in loc pe autostrada sau aia care mergeau pe contrasens...se grabeau de o asa maniera incat sa faca acele manevre? Ma indoiesc. Pur si simplu au facut-o din obisnuinta de a incalca legea.

Edited by george_alexandru, 26 July 2021 - 09:44.


#44
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016

View PostDany_Darke, on 26 iulie 2021 - 08:26, said:

acu ceva vreme, 2 saptamani, eram cu o dubita la o iesire din oras cu ceva serpentine. eram in dreapta si spun soferului ce accidente vazusem in saptaman respectiva si la ce coloana avem, ma astept sa vedem ceva haiduci.

nu am terminat prea bine sa zic si imi zice ca vine unul lansat, tot o dubita. zic: unde depaseste ca nu e loc de repliere si din contrasens vine masina. ete na, unde credeti ca s-a bagat? a fortat spatiul de siguranta intre noi si cel din fata.

trece cel de pe contrasens si se baga iar, insa la vreo 3 masini in fata, cu o alta de pe contrasens aparuta de dupa curba la dreapta. haiducul nostru cu japca se repliaza si cat pe ce sa se suie pe unul din coloana, ala trage dreapta maxim cat permitea drumul ca era un sant de vreo 2m in lateral sa lase idiotul satului sa se bage. evident ca restul din spate si ei franeaza ca sa evite.

scapa idiotul, lasa sa treaca masina de pe contrasens si dupa cum poate ati ghicit, fix la intrarea in curba la dreapta, fara vizibilitate, haiducul nostru viteaz depaseste voios cu durere la pedala de restul traficului. evident ca din departare s-au si auzit ceva claxoane, vazand apoi si pe altii de pe contrasens nervosi.

asadar, eroul nostru inca era activ si inca depasea ca un cretin cum apuca, suindu-se si pe altii daca e nevoie la limita accidentului pe contrasens in plina curba.

cu asemenea oameni nu vei face treaba, astia trebuie inchisi, cu permisul anulat.


Stii ce zici unii care fac asta? Ca sunt indreptatiti sa depaseasca si sa forteze spatiul, deoarece masinile trebuie sa lase intre ele un spatiu in care sa se poata replia aia care merg mai rapid. Dar cand se formeaza coloana, nu prea are sens ideea asta, ca atunci toti poate ar vrea sa depaseasca si e efect de domino, daca unu nu are loc lasat in fata lui si nu poate depasi din cauza asta, nu mai lasa nici el loc, pe principiul pai ce, pe mine m-au blocat aici, iar eu sa las sa imi intre succesiv in fata toti, pe rand?

Insa, la camioanele care merg cu 70-80kmph la 5-6m unu de altul cand nu e coloana nu mai inteleg, acolo chiar sunt nesimtiti.

#45
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View Postceanu1980, on 26 iulie 2021 - 09:41, said:

eu cred ca este mai bine sa ajungi de fiecare data cu estimare gresita decat sa nu mai ajungi deloc

Da, dar sunt cazuri in care daca intarzii, urmatoarea actiune e actualizarea CV-ului. Si s-a intamplat unor colegi. Cand e vorba de contracte de milioane de euro, nu te poti scuza...

Sunt multe domenii, nu doar transporturile (logistica), unde lipsa de punctualitate e sanctionata drastic. In Romania multe nu sunt predictibile, sigure sunt doar birocratia si nepasarea autoritatilor. De modernizarea infrastructurii se vorbeste de decenii dar rezultate ioc: in aviatie au desfiintat aeroportul Baneasa punand presiune pe Otopeni, in feroviar s-a mai actionat pe Bucuresti-Constanta dar restul magistralelor au timp de parcurgere tot mai mari, in fluvial nimic, in maritim nimic... Iar in cel rutier, aba acum se face ceva pentru Pitesti0Sibiu sau Craiova-Pitesti desi marii platitori si contribuitori la bugetul de stat cer asta de decenii, in cateva cazuri amenintand si cu retragerea... Iar o provincie intreaga nu are decat promisiuni de infrastructura, ma refer la Moldova.

#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBogdansv1, on 26 iulie 2021 - 10:07, said:

Si s-a intamplat unor colegi. Cand e vorba de contracte de milioane de euro, nu te poti scuza...


Daca este vorba de asa ceva, pleci mai devreme, poate chiar cu o zi mai devreme sa fii sigur ca ajungi mai devreme. Nu gonesti ca nebunul pana omori pe altii nevinovati.

#47
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007

View Postgeorge_alexandru, on 26 iulie 2021 - 08:31, said:

Cea mai la indemana si rapida solutie este ca politia sa fie prezenta si sa nu tolereze abaterile. N-ai nevoie de vreo lege pentru asta, ci doar de vointa. Daca nici asa nu merge, atunci inasprita legislatia.

Ah, si sa nu uit, nu avem infrastructura™ Posted Image
Cand e prezenta politia toti merg legal. Dupa ce trec de politie o ard pe barosaneala din nou.
Cea mai la indemana solutie e prezenta politiei in masini civile. Practic ghibonul nu va vedea de unde incaseaza beleaua.
Apoi camere cat mai multe care sa identifice abaterile si sa fie generate amenzile si sanctiunile complementare.


#48
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View PostMembruAnonim, on 26 iulie 2021 - 10:09, said:

Daca este vorba de asa ceva, pleci mai devreme, poate chiar cu o zi mai devreme sa fii sigur ca ajungi mai devreme...

Convocarea vine cand are clientul nevoie, nu cand vrei tu. Si nici nu poti fi tinut in zona respectiva... Modul acesta functioneaza in restul lumii, Mexic, tarile Magrebului, America de Sud unde sunt si alte variabile dar in Romania nu e predictibil.

Edited by Bogdansv1, 26 July 2021 - 10:24.


#49
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

View Postcuculea, on 26 iulie 2021 - 08:54, said:

Nu are cocosi nicio legatura cu politia romana...ce sa faca politia sa aloce un om pentru fiecare conducator auto...cat poate supravechea si politia soselele? sa stea non stop pe un tronson care e predestinat acidentelor? sa fim seriosi, nicaieri in lumea asta , politia nu sta in fundul fiecaruia.

dar cu cocalarii care se folosesc de detectoare radar si /sau statii de emise receptie tocmai pentru a evita politia? de aia ce mai zici? unde mai e vina? tot la politie.

Sa se interzica folosirea detectoarelor de radar.Sa se interzica statiiile de emisie receptie.Ai impresia ca astea-s chiar asa de importante?
Pana la ele,politia rutiera ar trebui sa amendeze in draci iar amenzile neplatite sa fie executate silit.Recidiva va aduce suspendarea permisului pentru o anumita perioada,pentru inceput mai mica,mergand pana la anularea permisului.E chiar asa de greu de inteles?Daca intrebi azi soferii,nici unul n-are frica de rutieristi,de politie in general.Toti "rezolva" situatia prin coruptie
Nu trebuie sa aiba cate un om pentru fiecare conducator auto.Doar sa-si faca datoria.
Chiar daca rolul politiei,cum se afirma aici,este de preveni,nu de a amenda,pentru inceput ar trebui sa amendeze masiv.Este si asta o masura de prevenire..

#50
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,144
  • Înscris: 19.05.2005

View Postgeorge_alexandru, on 26 iulie 2021 - 09:43, said:

Sunt convins ca sunt soferi care se grabesc din motive pertinente, dar sunt si multi care incalca regulile din obisnuinta. Vad des in Bucuresti in weekend situatia in care sunt primul sau al doilea la semafor, in spate nimeni apoi vine unul, ma depaseste si se pune in fata. A castiga ceva? Doar cateva secunde pentru o abatere a carei sanctiune este suspendarea permisului. A facut-o mai degraba din obisnuinta si pentru ca se p..a pe lege. Stie ca nu-l sanctioneaza nimeni.

Ala care a intors in loc pe autostrada sau aia care mergeau pe contrasens...se grabeau de o asa maniera incat sa faca acele manevre? Ma indoiesc. Pur si simplu au facut-o din obisnuinta de a incalca legea.

Pai asta este problema, obisnuinta, si faptul ca vad pe altii ca fac la fel si nu patesc nimic.
Foarte rar vad masini care opresc la galben, majoritatea forteaza, o parte forteaza de prind inclusiv rosu. Pe cati ii mai vezi ca semnalizeaza? 50%? Si asa mai departe.
Ei, acum, daca legea ar fi clara cu camerele de pe masini, si eu trimit filmarea cu unul care mi-a taiat calea, fara semnalizare, fara sa se asigure, si ala primeste amenda acasa, cum crezi ca s-ar circula peste 1-2 ani?

Eram la podul in lucru de peste Siret, am oprit la semafor, si vad in oglinda cum unul din coloana,cel putin vreo 4-5 masini mai in spate, a iesit, depasit coloana si a trecut pe rosu, pateste ala ceva? Normal ca repeta si data viitoare, oricum nu era la el prima data. Iti dai seama cum face el cand este el primul la semafor, crezi ca ala opreste la galben vreodata? Deci asta este obisnuinta si lipsa legilor si a aplicarii legilor.

Edited by cristiandrei, 26 July 2021 - 10:19.


#51
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,200
  • Înscris: 08.12.2006

View Postadisz, on 26 iulie 2021 - 10:17, said:


Nu trebuie sa aiba cate un om pentru fiecare conducator auto.Doar sa-si faca datoria.
Chiar daca rolul politiei,cum se afirma aici,este de preveni,nu de a amenda,pentru inceput ar trebui sa amendeze masiv.Este si asta o masura de prevenire..
Si care  datoria aia? zi ne tu

Daca amendeaza in draci, tot vor fi revoltati care vor zice ca se fac abuzuri.

Dupa parerea mea, cea mai eficienta si sigura treaba e ...camere de luat vederi si in gaura de sarpe, omologate- lege data ca probele video de la ele sa fie proba in justitie fara drept de contestare...asta va fi unica si singura solutie de a educa participantii la trafic. si bineanteles amenzi uriase

In rest...sunt povesti, cu politia care amendeaza si sta prin tufisuri, cu suspendari de permise ep 20 de ani etc.

#52
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
In week-end in 17 accidente au pierit 24 de oameni!

„În ciuda eforturilor salvatorilor, 24 de persoane și-au pierdut viața în ultimele 3 zile (vineri, 23.07.2021, 9 persoane în județele AG-1, IS-1, NT-1, OT-1 și SB-5; sâmbătă, 24.07.2021, 5 persoane în județele BV-3 și CV-2; duminică, 25.07.2021, 10 persoane în județele BC-7, BH-2 și SB-1)”, au transmis reprezentanții ISGU.
sursa: mediafax.ro

Edited by arab, 26 July 2021 - 10:35.


#53
FARAROTI

FARAROTI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 27.12.2007
Intr-o zi normala in Bucuresti inregistrarile de pe camera de bord, ar lasa fara permis zeci poate sute de pseudo soferi. Solutia cred ca e montatea de camere sau acceptarea filmarilor cu orice, fara cacaomologare.

#54
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008

View PostPololica, on 26 iulie 2021 - 08:05, said:

Autoritatile au facut destule:
  • au emis legi
  • au construit drumuri
  • au pus indicatoare si marcaje
  • etc
Soferii ce anume fac (cei care provoaca accidentele astea)?
  • dau talpa
  • se baga cu japca
Revenind: am fost weekendul asta la Nisipurile de Aur. In ambele cazuri am avut de asteptat la Ruse (la dus cred ca se facea schimbul si am stat pe Pod, dar tot se mai gaseau 2-3 care sa treaca de coloana pe contrasens, iar la intors in Ruse se blocasera niste strazi si ne-au deviat. Evident, romanasii se bagau cu japca si unul chiar mi-a batut obrazul ca de ce nu-l las, desi, inaintea lui se bagasera vreo 7 si nu putea astepta, chiar daca in spatele meu abia se inaintesera 10 m in 30 min).

Pana nu se schimba mentalitatea (sa ajungem repede, ca nu mai prindem destinatia la final), nu avem nicio sansa.


Mentalitatea nu se schimba asa tam-nesam. Nici in vestul numit civilizat civilizarea nu s-a facut decat cu forta.

Noi nu avem politie. Nu are cine sa sanctioneze. Asta e problema. Ce avem noi nu se cheama politie. E un organism politic platit degeaba, populat cu analfabeti cu singura scoala 6 luni de spalat WC-uri la Campina.
Accidentele de pe sosele sunt consecinta acestui fapt. Atat, nimic mai mult.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate