Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Utilizare corecta ambreiaj
Last Updated: Jul 28 2011 12:21, Started by
gigi_p
, Mar 30 2006 12:33
·
0
#37
Posted 23 February 2008 - 01:36
Iti scapa,in frana de motor injectia este taiata o scurta perioada pana cand ajunge motorul la turatia de relanti si incepe sa alimenteze.
|
#38
Posted 23 February 2008 - 02:26
Aham. E vreo metoda sa verific exact cum lucreaza la mine, ca sincer nu mi se pare ca ar face asa ceva, zgomotul e acelasi, pe evacuare scoate la fel etc... poate doar ii reduce debitul ?
Edited by andreic, 23 February 2008 - 02:27. |
#39
Posted 24 February 2008 - 18:39
Faci acelasi experiment pe o masina care indica consumul instant.
|
#40
Posted 24 February 2008 - 18:47
Pai astea care indica cred ca sunt masini mai noi, a mea e generatie 2001, nu arata nimic de genul asta. Cred ca cel mai sigur imi intreb mecanicul cand mai vorbesc cu el.
|
#41
Posted 24 February 2008 - 18:58
Gasesti o panta lunga, resetezi CB si ii dai drumul la vale avand grija sa nu cazi sub cca 1500 rpm. Citesti la baza rezultatele.
|
#42
Posted 24 February 2008 - 19:12
andreic, on Feb 23 2008, 00:45, said: Citesc pe aici ce au scris forumistii in timp si am mari indoieli ca se taie injectia in frana de motor, e in regimul normal de relanti atata tot, deci consumi relanti. No injectie => no combustibil in motor... doar nu o sa invarti motorul nealimentat, a facut din gresela un amic de-al meu asa ceva la o masina de lux si 10 min nu i-a mai pornit motorul, nu mai putea de frica, a intrat in avarie Daca imi scapa ceva va rog corectati-ma. In rest despre ambreiaj, la modul general nu inteleg de ce atata grija, cand se uzeaza se schimba, oricum rezista mult avand in vedere la ce sarcini este supus. Transmisiei nu ii face rau frana de motor pentru ca se asigura uzura uniforma pe pinioane, cand acestea sunt in forta intr-un sens (acceleratie mai ales treapta 5 care e in sarcina mult timp in mers normal) doar una din rampele dintelui pinionului se uzeaza, cand franezi de motor practic sarcina se comuta in sens invers implicit pe cealalta rampa de dinte care in mod normal nu e folosit, eu vad un lucru pozitiv aici. Corect,consumul nu este o in frana de motor,faptul ca unii cred ca e 0 este indicatia din CB,eronat.HAi sa va propun un exp. simplu:coborati spre Sibiu de pe Transfagarasan in frana de motor,notati km . parcursi apoi vedeti pe CB autonomia pana la pompa cat a scazut,cu acelasi nr. de km cati a-ti parcurs?sau n-a scazut deloc?daca consumul ar fi 0 autonomia pana la pompa nu ar tb sa scada dar in realitate ea scade calumea deoarece motorul merge cu ceva turatie,acum cine are un contraexemplu sa ma contrazica. |
#43
Posted 24 February 2008 - 19:38
Eu n-am sa ma mai bag in discutia asta. S-a discutat, ras-discutat, se gaseste aici threadul potrivit si se poate citi acolo tot.
Pe scurt: te inseli. |
#44
Posted 24 February 2008 - 19:50
Se pare ca misterul a fost partial elucidat Am discutat cu un pusti priceput in tuning si masini in general, mi-a spus ca este o confuzie creata de faptul ca la diesel nu se alimenteaza in decelerare (frana de motor) dar la benzina se alimenteaza Am gasit si pe internet cateva confirmari, o sa ma mai documentez ca sa gasesc toate situatiile posibile ca sa elucidam complet dar in linii mari pare sa fie cam asa: "Unlike a diesel engine, which delivers no fuel on deceleration, a gasoline engine continues to deliver fuel on deceleration."
http://www.o-f-i.com...age=sec/faq.htm Edited by andreic, 24 February 2008 - 20:04. |
#45
Posted 24 February 2008 - 19:53
A vazut cineva sa se opreasca motorul diesel cand mergi cu frana de motor ?
|
#46
Posted 24 February 2008 - 20:03
|
#47
Posted 24 February 2008 - 22:43
Daca te poti prezenta in Craiova, cu cea mai mare placere, nu-s uko.
Daca nu, poate dezgroapa cineva topicul in care s-a dezbatut _deja_ subiectul asta. |
#48
Posted 24 February 2008 - 22:51
rambo, pe cei de la Porsche ii crezi? citeste penultimul paragraf:
http://www.porsche.c...riendlydriving/ mai uite una, tot oficiala (uita-te la grafice) http://www.mitsubish...2002/14E_03.pdf ideea e ca partial au dreptate si cei care sustin ca nu intotdeauna se intrerupe alimentarea cu combustibil la frana de motor. da, nu intotdeauna consumul este zero in frana de motor. sunt doua variabile: turatia minima de la care se taie alimentarea si turatia minima la care se reia alimentarea in regimul frana de motor. ambele variabile depind de temperatura agentului de racire, turatiile respective scazand odata cu cresterea temperaturii. |
#49
Posted 26 February 2008 - 10:20
Erik, ceea ce ai vazut tu in pdf este intr-adevar "fuel cut". Problema sta in felul urmator : la motoarele diesel, exista o asa-numita turatie de regulator. Aceasta turatie la Diesel este si turatia la care se dazvolta puterea maxima ( atentie, NU momentul maxim ! ). La aceasta turatie regulatorul taie alimentarea cu combustibil, in caz contrar motorul se autotureaza. Alimentarea se reia in momentul in care turatia motorului scade SUB turatia de regulator. Daca observi pe diagrame, pe pag. 3, sus de tot scrie "vehicle speed", sub aceasta "throttle angle" ( romaneste: unghiul clapetei de acceleratie ). Daca compari diagramele, e logic ca alimentarea se taie la un unghi mare al acceleratiei, viteza reprezentind viteza maxima (sa presupunem ca autovehiculul se afla in treapta superioara a cutiei de viteze ).
Deci sunt de aceeasi parere cu RamboX, alimentarea nu se taie la frana de motor, ci se mentine doar la nivelul de relanti, altfel motorul s-ar opri cand cobori o panta ( si atunci sa vezi servofrana, servodirectie, etc ). |
#50
Posted 26 February 2008 - 10:25
gyilaoli, on Feb 26 2008, 10:20, said: Deci sunt de aceeasi parere cu RamboX, alimentarea nu se taie la frana de motor, ci se mentine doar la nivelul de relanti, altfel motorul s-ar opri cand cobori o panta ( si atunci sa vezi servofrana, servodirectie, etc ). Aici parca este vorba de ambreiaj. Tu crezi ce spui ? Sa se opreasca motorul in panta ? Pai nu este cuplat la cutie ? Ajung sa spun ca un alt moderator, cei care conduc/sofeaza numai la NFS, nu au ce cauta aici, mai ales sa dea si sfaturi. |
#51
Posted 26 February 2008 - 11:12
gyliaoli, ai interpretat gresit graficul. este doar o simulare, un exemplu in care se arata cum se manifesta injectia in cazul in care la viteza de 100 km/h se ridica piciorul de pe acceleratie, tps sesizeaza ca unghiul clapetei de acceleratie este 0 (graficul 2), turatia motorului incepe sa scada (graficul 4).
graficul 5 iti spune cand se taie alimentarea si cand se reia. eu spun ca e destul de clar. astfel de grafice gasesti pe google cu nemiluita, l-am ales pe asta pentru ca prezinta credibilitate fiind pe site-ul unui producator si nu pe un blog oarecare. |
|
#52
Posted 29 February 2008 - 21:56
pai hai sa va zic ceva simplu: cand apesi ambreiajul rulmentul apasa pe placa de presiune nu? sa scoti o placa de preiune sa vezi ca apare o oarece uzura in locul ala de contact mai ales ca ti soarele indoit. parerea mea e ca la plecare ai grija sa nu ti mult ambreiajul patinat sa nu il ti mult apasat si sa il folosesti cat mai putin adica sa conduci preventiv nu sa freci schimbatoru si frana ca taximetristii=pericol public!
|
#53
Posted 29 February 2008 - 22:26
geopsi, on Feb 29 2008, 21:56, said: parerea mea e ca la plecare ai grija sa nu ti mult ambreiajul patinat sa nu il ti mult apasat si sa il folosesti cat mai putin adica sa conduci preventiv nu sa freci schimbatoru si frana ca taximetristii=pericol public! Edited by andreic, 29 February 2008 - 22:29. |
#54
Posted 29 February 2008 - 23:10
uitati niste filmulete interesante
partile componente si functionarea ambreiajului (click watch movie): http://www.clutchindustries.com.au/# pentru cei cu motoare diesel de generatie noua, este foarte probabil sa aiba asa ceva - volanta cu masa dubla: http://www.zf.com/mu...Englisch_V3.wmv sistemul hidraulic de actionare a ambreiajului: http://www.zf.com/co...ayerContentPage Edited by erik, 29 February 2008 - 23:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users