Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero Stepway 3 - 1.0 CVT
#165
Publicat: 27 iulie 2021 - 07:24
Merci de pont. Intre timp mi-am cumparat un cablu scurt de 0.25m si cu telefonul in suportul lui nu mai am intreruperi sau deconectari.
haxx123, on 26 iulie 2021 - 14:45, said:
Salut @daLeo, cum ti se pare evacuarea montata in lateral ? Ai simtit miros cand stationai ? Servus, nu am simtit inca niciodata miros de la esapament. |
#166
Publicat: 13 octombrie 2021 - 12:40
Detin Sandero Stepway CVT din aprilie. In Bucuresti nu scade sub 11,8 % iar afara 7,2-7,6 %. Pe autostrada Bucuresti-Constanta , tur-retur, media a fost 9,2%. Geamul dreapta fata coboara doar cand vrea, atigelul din vas e scazut, dupa vreo 2 luni mesaj in bord baterie slaba...acum nici nu mai intra start/stop ( sigut din cauza bateriei descarcate). La trecerea peste limitatoarele de viteza suspensia se comporta de parca ar fi ,,prea scurta,,. In rest nu am ce sa-i reprosez ). Lipsa de putere in rampa sau in depasiri e mai mult un mit. Peste cateva zile am programare in service pentru a ma ,,plange,, unde trebuie de aceste probleme ( in special consumul care frecvent este intre 12,5-13,5 % in Bucuresti !! ) . Am ,,rabdat 6 luni si aproximativ 4000 km.
Daca as mai da 16000 euro pe ea? Nu!! Nici 10 000 datorita strict a consumului !! In rest sunt nemultumiri minore. |
#168
Publicat: 13 octombrie 2021 - 13:48
Hmmm, pe masinile alea, nu se dau 16KE doar ca sa ai tot felul de brizbrizuri si tablete!
La banii aia intra un Megane chel cu 1,33TCe si cutie manuala. Consumul, habar n-am in ce conditii s-a mers cu ea, pe de alta parte in oras si daca demarezi sanatos e pe undeva normal, afara, depinde de cum se merge, pe autostrada la linita de 130Km/h nu-i mare minune 7l/100Km, motorul ala desi pare micut maninca atit cit ii ceri de la el, doar in oras ai avantajul ca-i mic si consumi putin daca-l menajezi, daca tragi...atit cit tragi atit maninca. |
#169
Publicat: 13 octombrie 2021 - 13:53
Adevarul ca astea de la Dacia nu consuma atat de putin ca alte motoare turbo de cilindree mica. O diferenta poate veni si din faptul ca sunt cu injectie clasica, restul toate sunt cu injectie directa care probabil ajuta la consum.
Un megane4 sedan cu cel mai mic motor (care acum este 1,0tce injectie directa din ce stiu, 114cp) costa in jur de 13,600 plus 1350 rabla. deci in jur de 15 mii. evident in varianta efectiv de baza, cu ac simplu, fara nimic ca si entertainment nici macar senzori de parcare. stepwayul la 16 mii al colegului cu siguranta este infinit mai dotat, nu mai zic si ca e automat, probabil culoare metalizata. a comandat un vecin un Megane din asta 4 in cea mai de baza varianta zilele trecute. Editat de bossake, 13 octombrie 2021 - 13:54. |
#170
Publicat: 13 octombrie 2021 - 15:24
moicaion, on 13 octombrie 2021 - 12:40, said: Detin Sandero Stepway CVT din aprilie. In Bucuresti nu scade sub 11,8 % iar afara 7,2-7,6 %. Pe autostrada Bucuresti-Constanta , tur-retur, media a fost 9,2%.......................................................................... Daca as mai da 16000 euro pe ea? Nu!! Nici 10 000 datorita strict a consumului !! In rest sunt nemultumiri minore. Ion_Bumbu, on 13 octombrie 2021 - 13:48, said: Hmmm, pe masinile alea, nu se dau 16KE doar ca sa ai tot felul de brizbrizuri si tablete! |
#172
Publicat: 13 octombrie 2021 - 21:27
moicaion, on 13 octombrie 2021 - 12:40, said:
Detin Sandero Stepway CVT din aprilie. In Bucuresti nu scade sub 11,8 % iar afara 7,2-7,6 %. Pe autostrada Bucuresti-Constanta , tur-retur, media a fost 9,2%. Geamul dreapta fata coboara doar cand vrea, atigelul din vas e scazut, ... Daca as mai da 16000 euro pe ea? Nu!! Nici 10 000 datorita strict a consumului !! In rest sunt nemultumiri minore. Legat de antigelul scazut, e normal din ce am inteles la masinile noi, ca se aeriseste circuitul. Si eu am completat odata si de atunci nu mi-a mai scazut. Pt. geam trebuia sa mergi la service, ca de aia ai garantie. Se stie ca e un lot de macarale ce se strica. Nici eu nu am scapat, dar la mine a fost la geamul din spate. Cu bateria eu inca nu am avut probleme si sper sa nici nu am |
|
#173
Publicat: 13 octombrie 2021 - 21:43
Consumul creste cu cauciucurile de iarna. Dar doar cand e frig si se incalzeste greu motorul
Intamplator atunci si mergi cu ele. Daca ai sesiza diferenta de consum intre gumele de vara si alea de iarna la aceeasi temperatura ar fi trebuit sa simti si o lipsa de putere proportionala cu cresterea consumului datorat cauciucurilor. Ca consumul ala ar insemna putere pierduta in frecarea suplimentara. Cine-i curios de diferenta de frecare sa lase masina pe liber la 30 sau 40 la ora la un reper si sa vada cat se duce cu gumele de vara si cat se duce cu alea de iarna. PS. Sa o lase pe liber in mers daca se poate Nu recomand la CVT |
#174
Publicat: 13 octombrie 2021 - 21:48
moicaion, on 13 octombrie 2021 - 12:40, said: Daca as mai da 16000 euro pe ea? Nu!! Nici 10 000 datorita strict a consumului !! In rest sunt nemultumiri minore. dacis2, on 13 octombrie 2021 - 15:24, said: De unde 16.000 (14.500 cu Rabla) ? D-acolo din enuntul colegului, ala bolduit ca doar e un subiect deschis de el, pe mine m-au omorit cu motoarele in 3 cilindri altfel luam un Logan aproape chel. |
#175
Publicat: 13 octombrie 2021 - 22:25
Octavian___, on 13 octombrie 2021 - 15:27, said:
CVT-ul consuma mai mult, cred ca 1 litru lejer mai mult decat manuala Cand ceri mai mult lucru mecanic si cutia in loc sa creasca sarcina pe motor folosind cuplul (cat e el) satisface cerintele prin sarcina mica la turatie mai mare, ai consum tehnologic mare pt ca pt acelasi lucru mecanic trebuie sa hranesti compresia si frecarile suplimentare aferente turatiei mai mari. Cui ii afisaja consum orar pe loc poate vede diferenta de consum fara sarcina intre 2500 si 4000 rpm de ex. Cand cutia pune motorul sa faca la 4000 ce ar putea face la 2500 (sa urce un deal de exemplu), diferenta aia de consum tehnologic dintre 2500 si 4000 e risipa. Se consuma doar pt a invinge fortele interne ale motorului si compresia realizata la o frecventa mai mare. Inutil de mare as zice. CVTul fara padele (ca sa ii mai tai din entuziasm) e f ok in oras daca mergi calm. Si atat. O situatie particulara (rar intalnita in Romania) e rularea la viteza constanta pe plat. Acolo isi mai scoate parleala. Motoarele cu cuplu mare se impaca bine cu CVTul pt ca acea sarcina mica pe care o cauta CVTul va fi suficienta si in ture mici pt a face ce ii ceri din pedala in cele mai multe cazuri. Din pacate CVTul nu se impaca prea usor cu cuplu mare. Cel din topic a trebuit sa fie limitat. Nu ca avea prea mult nici fara CVT. Era un schetch cu Benny Hill cu painea si cu untul. Cam asa lucreaza CVTul. Se misca mult dar da putin. PS. Hai ca l-am gasit chiar daca e cum e... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h1K4v5gPz_s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de underb, 13 octombrie 2021 - 22:28. |
#176
Publicat: 18 octombrie 2021 - 10:00
bossake, on 13 octombrie 2021 - 13:25, said:
in ce conditii este acel consum de 12,13 ca daca e un consum strict pe aglomeratie gen dimineata la 7,30 si te intorci seara la 17 e posibil sa fie normal. reseteaza si tu consumul sambata si vezi daca strict pe weekend scoti un 8,9.. Si afara??? 7,4 - 7,6 % !!! Autostrada 9 % !. |
#177
Publicat: 18 octombrie 2021 - 18:33
moicaion, on 18 octombrie 2021 - 10:00, said:
Si afara??? 7,4 - 7,6 % !!! Autostrada 9 % !. In schimb a inceput sa imi apare o eroare legata de sistemul de SOS. E foarte aleatorie... apare si dispare cand are chef . Am sunat la reprezentanta dar doar in noiembrie m-au programat sa verifice cauza. Fișiere atașateEditat de daLeo, 18 octombrie 2021 - 18:35. |
|
#178
Publicat: 19 octombrie 2021 - 19:12
In oras (Bucuresti) cum sa conduc...in plus e automata deci schimba ea cand trebuie. In afara ( 7,5-7,6% media) mai de graba ,,voiniceste,, decat ,,la consum,,. Am incercat la consum si mi-a scos 6,5%, tot departe de ce afirma producatorul si alti detinatori, astfel ca am renuntat sa conduc stresa de consum.
Atasat foto cu ce consum are in Bucuresti. P.S. Azi am fost la sevice si vis-a-vis de consum...,,asta e!,, Masina are 6462 km dintre care 3500 afara. In aprilie 2022 face un an si atunci o pot vinde, sa am cui...( nici nu stau oe ganduri) Fișiere atașateEditat de Dany_Darke, 19 octombrie 2021 - 19:49. |
#179
Publicat: 19 octombrie 2021 - 22:49
La SOS este o rechemare, avem link pe topic-ul dedicat masinii. Consumul este urias, la modul ca pe SX4 SCross nu aveam mai mult de 8 in Bucuresti, masina mai mare decat SS3 si automata cu convertizor de cuplu, mai putin eficienta fata de CVT.
Abia dupa 5000 de km parcursi putem simti ceva imbunatatiri la consum, masina trebuie rodata si uzata pentru a incepe sa functioneze corect, acum fiind prea "stransa". Voi intreba la un amic cu un SS3 cu GPL manual sa vad ce consum are el. |
#180
Publicat: 19 octombrie 2021 - 22:53
O vinzi doar din cauza consumului?
Iesi mai ieftin daca ramai cu ea si platesti diferenta de carburant, decat daca o vinzi si cumperi altceva nou. Stiu ca nu e relevant, dar cam acelasi consum scot si eu in Bucuresti cu 1.5 CVT Ba chiar se duce si spre 13-14 in diminetile f aglomerate. Editat de igor06, 19 octombrie 2021 - 22:55. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi