Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Comanda online, compania nu vrea ...

Reduceri mincinoase Makita

Ccleaner

Interviu viza turist SUA
 medicament melatonina

La mulți ani @A_Stere!

Vrabia a infundat cosul centralei

Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B
 Recomandare sursa!

Avanti Delta Vox

20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ
 Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...

Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...
 

Dacia Sandero Stepway 3 - 1.0 CVT

- - - - -
  • Please log in to reply
219 replies to this topic

#127
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
De-aia ajung multi sa nu mai "simta" masina (de pilda pe curbe), sa nu mai fie atenti la cum "sta" pe drum, la feedback-ul de la roti etc.

Creierul nu-si mai "construieste" masina in minte, in timpul mersului.

Personal, cine nu poa' sa plece din rampa (chiar pronuntata) cu o dacie 1310, trebuindu-i un sistem (!) care sa-l ajute sa faca asta, n-are ce cauta pe drum. Pololica - nu ma refer la tine, evident.

Skills-urile de sofat au fost incet-incet pasate tehnologiei, iar in locul lasat liber, ghici ce, cei de la volan au devenit tot mai retardati.

Sunt scarbit de viteji din astia doar la drum drept. "Apasatori de pedala", asa le zic eu. Atata stiu sa faca. Ca asta e cel mai simplu pentru creierele lor din ce in ce mai netede, pe masura ce au delegat tehnologia sa faca diverse in locul lor. In timpul ramas e numai bine sa belim ochii la tableta sau in telefon, sau sa bagam o discutie prin BT la boxele masinii, sa se auda la semafor.

Curbe? pwla, le iau cu 2 km pe ora si chiar si-atunci nu pot merge paralel cu traiectoria curbei, cei mai multi intra cu botul pe sensul celalalt, uitati-va si voi cu atentie in trafic.

Incadrari la centimetru? ete draci, trebuie 1,5 metri pe lateral, fata de obiectul depasit.

Giratorii? Ca melcu. Desi inainte sa ajunga in giratoriu l-ai vazut cum gonea aiurea, giratoriul fiind un pic mai in fata, goana aia neavand sens.

Si multe alte de-astea.

Sunt din ce in ce mai multi.

Edited by cattavencu, 05 July 2021 - 12:58.


#128
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Perfect adevărat ceea ce spui și recunosc că de multe ori m am încadrat la ceea ce ai enumerat dar e bine să fim atenți pentru că sunt mulți plini de ei având mașini puternice neștiind decât faptul că ei sunt cei mai buni!

Edited by Therockstar, 05 July 2021 - 17:23.


#129
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 cattavencu, on 05 iulie 2021 - 12:46, said:

De-aia ajung multi sa nu mai "simta" masina (de pilda pe curbe), sa nu mai fie atenti la cum "sta" pe drum, la feedback-ul de la roti etc.

Creierul nu-si mai "construieste" masina in minte, in timpul mersului.

Personal, cine nu poa' sa plece din rampa (chiar pronuntata) cu o dacie 1310, trebuindu-i un sistem (!) care sa-l ajute sa faca asta, n-are ce cauta pe drum. Pololica - nu ma refer la tine, evident.

Skills-urile de sofat au fost incet-incet pasate tehnologiei, iar in locul lasat liber, ghici ce, cei de la volan au devenit tot mai retardati.

Sunt scarbit de viteji din astia doar la drum drept. "Apasatori de pedala", asa le zic eu. Atata stiu sa faca. Ca asta e cel mai simplu pentru creierele lor din ce in ce mai netede, pe masura ce au delegat tehnologia sa faca diverse in locul lor. In timpul ramas e numai bine sa belim ochii la tableta sau in telefon, sau sa bagam o discutie prin BT la boxele masinii, sa se auda la semafor.

Curbe? pwla, le iau cu 2 km pe ora si chiar si-atunci nu pot merge paralel cu traiectoria curbei, cei mai multi intra cu botul pe sensul celalalt, uitati-va si voi cu atentie in trafic.

Incadrari la centimetru? ete draci, trebuie 1,5 metri pe lateral, fata de obiectul depasit.

Giratorii? Ca melcu. Desi inainte sa ajunga in giratoriu l-ai vazut cum gonea aiurea, giratoriul fiind un pic mai in fata, goana aia neavand sens.

Si multe alte de-astea.

Sunt din ce in ce mai multi.

Nu m-a simt. E prima mașina cu acest sistem și pana m-am obișnuit (ca face ea și nu eu) a durat puțin. Și eu sunt de părere ca mașina ar trebui condusă de șofer, nu de computerul de bord, dar uneori ajuta.

#130
castiel97

castiel97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 07.02.2020

 cattavencu, on 05 iulie 2021 - 12:46, said:

De-aia ajung multi sa nu mai "simta" masina (de pilda pe curbe), sa nu mai fie atenti la cum "sta" pe drum, la feedback-ul de la roti etc.

Creierul nu-si mai "construieste" masina in minte, in timpul mersului.

Personal, cine nu poa' sa plece din rampa (chiar pronuntata) cu o dacie 1310, trebuindu-i un sistem (!) care sa-l ajute sa faca asta, n-are ce cauta pe drum. Pololica - nu ma refer la tine, evident.

Skills-urile de sofat au fost incet-incet pasate tehnologiei, iar in locul lasat liber, ghici ce, cei de la volan au devenit tot mai retardati.

Sunt scarbit de viteji din astia doar la drum drept. "Apasatori de pedala", asa le zic eu. Atata stiu sa faca. Ca asta e cel mai simplu pentru creierele lor din ce in ce mai netede, pe masura ce au delegat tehnologia sa faca diverse in locul lor. In timpul ramas e numai bine sa belim ochii la tableta sau in telefon, sau sa bagam o discutie prin BT la boxele masinii, sa se auda la semafor.

Curbe? pwla, le iau cu 2 km pe ora si chiar si-atunci nu pot merge paralel cu traiectoria curbei, cei mai multi intra cu botul pe sensul celalalt, uitati-va si voi cu atentie in trafic.

Incadrari la centimetru? ete draci, trebuie 1,5 metri pe lateral, fata de obiectul depasit.

Giratorii? Ca melcu. Desi inainte sa ajunga in giratoriu l-ai vazut cum gonea aiurea, giratoriul fiind un pic mai in fata, goana aia neavand sens.

Si multe alte de-astea.

Sunt din ce in ce mai multi.

Ai perfecta dreptate, toti calca pedala in linie drepata dar la prima curba ii ajung.sa nu mai spunde cate ori ii evit pe aia care vin pe contrasens.

#131
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,232
  • Înscris: 30.08.2006
Multi sunt soferi de duminica. Baga viteza, te depasesc si peste 50 metri opresc ca au ajuns la destinatie. Am intalnit cazuri din astea.
Cand sunt la vale stau cu pedala de frana apasata tot timpul. De frana de motor si protejarea franelor, nu e domeniul lor. La motorul meu 1.0 TSI frana de motor e cam inexistenta si tot incerc sa menajez franele ciupind scurt de pedala. Ei merg tot drumul cu pedala apasata partial. La coborare de pe Transalpina , mergeau ca dupa mort. Se formase o coloana lunga.

Edited by Leo2006, 05 July 2021 - 20:29.


#132
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,783
  • Înscris: 31.01.2010
Care frina de motor la astea noi?...in a 5 a cred ca de la 100km/h merg 1km pina sa reduca bine viteza.
Este lucrul cu care ma impac cel mai greu la astea.

#133
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,232
  • Înscris: 30.08.2006
La mine se duce in 5000 de ture chiar si in prima treapta la vale. Frana de motor inseamna treapta a doua. Nu ma mir ca ceilalti coborau si ei cu a cincea.

Edited by Leo2006, 05 July 2021 - 21:09.


#134
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,783
  • Înscris: 31.01.2010
Frina de motor inseamna ridicarea piciorului de pe acceleratie in orice treapta si trebuie sa se simta.
La Logan 1,6/8V se simte bine cum frineaza in treapta 5-a la, asta noua ... se duce aproape ca scoasa din viteza, in a 6-a ce sa mai zic.

#135
XAN

XAN

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,303
  • Înscris: 01.09.2002
Din primul post înțeleg că nu ai pus parking 1 sau 2, deci ai senzori acustici spate cum vine standard versiunea de Stepway confort. Vreau să știu dacă pe media display ai ceva detalii afișate de la senzori. Știu că nu ai cameră dar se afișează pe display mașina cu acele liniuțe în dreptul fiecărui senzor ? Sau pe mediadisplay nu apare nimic, fiind doar informație acustică ?
O fi oare ușor de pus cameră de revers la versiunea ta ? Pentru că mi se pare nejustificat de mult opțiunea parking1 la 350 euro, practic senzorii de pe față și camera costă 1750 de lei.

#136
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,042
  • Înscris: 06.04.2007

 Ion_Bumbu, on 05 iulie 2021 - 21:09, said:

Frina de motor inseamna ridicarea piciorului de pe acceleratie in orice treapta si trebuie sa se simta.
La Logan 1,6/8V se simte bine cum frineaza in treapta 5-a la, asta noua ... se duce aproape ca scoasa din viteza, in a 6-a ce sa mai zic.
Absolut, astea noi "curg" de la tr 3 in sus, mi-a trebuit si mie ceva timp sa ma obinuiesc.
Exista un avantaj care l-am observat acum de cand ma plimb mai mult cu 1.6 aspirat (Logan) prin oras mai ales, de aici vine si consumul mai mic.
La astea noi (1.0 turbo) daca lasi un pic gazu nu-si da in bot, se duce si tot duce si scade mai greu viteza, la aspirat cum ai lasat un pic gazu, incepe sa-si dea in nas. Chiar si la vale (am un pod care-l fac toata ziua) tr 4 si imi scade viteza in frana de motor, la 1.0 ori ii dau tr 3 (si nu scade viteza) ori trebuie un pic sa ciupesc frana.
Dezavantaj la astea noi e ca uzezi mai repede placutele de frana daca mergi mai "intepat" .
Dar indubitabil consumul mai mic la astea noi vine si de la faptu ca au frana f slaba de motor.

#137
daLeo

daLeo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 09.08.2007

 XAN, on 10 iulie 2021 - 08:13, said:

Din primul post înțeleg că nu ai pus parking 1 sau 2, deci ai senzori acustici spate cum vine standard versiunea de Stepway confort. Vreau să știu dacă pe media display ai ceva detalii afișate de la senzori. Știu că nu ai cameră dar se afișează pe display mașina cu acele liniuțe în dreptul fiecărui senzor ? Sau pe mediadisplay nu apare nimic, fiind doar informație acustică ?
O fi oare ușor de pus cameră de revers la versiunea ta ? Pentru că mi se pare nejustificat de mult opțiunea parking1 la 350 euro, practic senzorii de pe față și camera costă 1750 de lei.
Da, am doar senzori spate si pe media display nu apare nimic, din pacate. Doar intensitatea zgomotului se schimba cu cat te apropii de un obstacol.
Nu stiu cat de usor e sa se monteze camera, eu m-am obisnuit asa fara si desi initial ma gandeam sa montez, nu cred ca o voi mai face.

#138
GLA

GLA

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 13.08.2017
Daca vei conduce doar tu masina si nu vei fi doar "sofer de Duminica", nici eu nu cred ca o sa montezi camera. Te obisnuiesti repede doar cu senzorii acustici.

#139
mistique

mistique

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 09.04.2006
Salut!
Cu permisiunea colegului de forum, am sa postez din cand in cand  impresii despre noua mea masina Stepway 3 ECO-G 100, full fara jante si incalzire in scaune (nu era optiunea in februarie cand am comandat-o)
1.   Precizez ca pentru mine masina este un simplu obiect care imi satisface cerinta de deplasare, totusi nu imi bat joc de ea dar nici nu stau toata ziua dupa ea si sa intru in depresie pentru orice fleac. Dupa mine, o masina buna e cea care nu-mi mananca bani nejustificat si daca nu cunosc prea multi mecanici. De preferat niciunul!
2.   Ceea ce postez este de informare. Nu voi intra in dialog si in niciun caz in polemica, tinand cont ca nu e jurnalul meu!

Am ajuns la 1300 km pe bord. Masina in cea mai mare parte corespunde asteptarilor. Mai am acasa un Logan 1 facelift din 2009 cu 21.000 km la bord si pot afirma ca Stepway3 e peste  la toate capitolele.
Din 1300 km am facut 1250 km pe GPL. Consum mediu pe CB 7,9%, iar calculat dupa 3 incarcari la pompa 7,3%. Mers pana in 110km/h, AC 80% din timp, 80% extraurban. Ma declar multumit! Pe benzina, consumul este irelevant pentru ca am facut doar 50 de km, doar de curiozitate sa vad cum trage (pe CB 7,4%). Nu pot spune ca se simt cei 10 cai in minus, dar nici nu am forjat-o inca, fiind in rodaj.

Impresii: (nu sunt un pretentios, asa ca pot tece cu usurinta peste toate!!!)
- Cotiera din stanga de pe usa, inutilizabila – este prea joasa pentru mine
- Cotiera de pe dreapta este foarte scurta, abia stau cu varful cotului pe ea, cu scaunul aproape maximum dat in spate. De pe cotiera abia ating volanul cu varful degetelor
- Desi nu sunt vitezoman, se simte uneori o lipsa de putere sau reactie, mai ales sub 2000 rot/min
- Depasirile in treapta a 3-a si a 4-a sunt  foarte OK, intr-a 5-a ok, iar in a 6-a doar daca iti faci avant inainte.
- Depasirile cu a 5-a si a 6-a pe ECO si cu AC, le faci doar pe raspunderea ta, e posibil sa ai surprize
- Daca ar fi sa ma iau dupa recomandarile din bord, ar trebui sa merg doar intre 1500-2500 rot/min. Imi recomanda sa dau a 6-a la 2400 rot/min intr-a 5-a la 70 km/h
- Treapta a 3-a cam scurta, nu am incercat, dar din estimari cam intra in limitare la 110km/h  maximum cred
- In 2 saptamani s-a aprins martorul de “pana roata “ de 4 ori nejustificat. Am resetat dupa verificarea presiunii doar prima data, apoi reset direct
- Daca vrei sa te asiguri suplimentar pe stanga, in afara de oglinda, privesti montantul B asa cum am eu reglat scaunul
- In prezent scaunul este reglat in pozitia cea mai joasa. As fi vrut un pic mai sus, dar si cu volanul la maxim ridicat in sus, accesul/iesirea  in/din masina mi se pare mai dificil decat la Logan si alta masina a mea de naveta (1,81 metri, 115 kg)
- Nu am reusit inca sa conectez Madia nav pe WI-FI. Se pare ca e din cauza telefonului meu, Huawei Mate 10 Pro, care nu are frecventa de 5 GHz. Pe cablu se conecteaza la AA imediat fara probleme.
- Functia shuffle de pe media nav merge doar cand vrea ea
Ar mai fi multe de spus (despre jante si roata slim de rezerva pe care am achizitionat-o) si altele (podea inferioara in potbagaj), dar poate va mai fi si o data viitoare.

Edited by mistique, 11 July 2021 - 12:27.


#140
XAN

XAN

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,303
  • Înscris: 01.09.2002

 mistique, on 11 iulie 2021 - 12:15, said:

... impresii despre noua mea masina Stepway 3 ECO-G 100, full ....
Ar mai fi multe de spus (despre jante si roata slim de rezerva pe care am achizitionat-o) si altele (podea inferioara in potbagaj), dar poate va mai fi si o data viitoare.
Mă interesează roata de rezervă care ați cumpărat-o. Am înțeles că vine fără cric și cheie roți.
Aștept cu interes impresiile dvs, eu doar ce am plătit acontul pentru un Stepway ECO-G confort la care am pus doar culoare metalizată și navigație.

#141
mistique

mistique

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 09.04.2006

 XAN, on 11 iulie 2021 - 14:44, said:

Mă interesează roata de rezervă care ați cumpărat-o. Am înțeles că vine fără cric și cheie roți.
Aștept cu interes impresiile dvs, eu doar ce am plătit acontul pentru un Stepway ECO-G confort la care am pus doar culoare metalizată și navigație.


Salut!
Din pacate nu stiu daca va pot ajuta prea mult.
Am “alergat” cam 2 luni pentru aceasta roata de rezerva slim si din pacate nu sunt foarte multumit de achizitia facuta.

La reprezentanta ajutorul a fost inexistent: Masina nu este prevazuta cu roata slim, deci nu recomandam...
La magazine auto, din vreo 10 doar vreo 6 au avut rabdare sa caute specificatiile cerute de mine. Am obtinut cam  3 rezultate la preturi intre 600 si 1400 lei, roata luata pe comanda fara posibilitate retur in caz de ceva...
La vulcanizari mai mari din 10 locuri niciun rezultat favorabil.
Pe net am gasit, unele chiar ieftine dar am vrut sa o vad fizic inainte de a o lua...
La dezmembrari a fost ultima speranta si abia la a sasea, cea mai scumpa din zona am gasit 2 roti cat de cat in parametri.
Janta trebuie sa fie pe 15 sau 16, 4 prezoane x 100 mm, diametrul orificiului central 60,1 mm.

Tin sa precizez ca pe 16 nu am gasit niciuna in 4 prezoane X100 mm.
Am gasit si am luat pe 15, 4X100, diametrul orificiului central 57,5  mm, pret 250 de lei. In stare buna atat janta cat si cauciucul Michelin 125/80/R15. Mi s-a spus ca e de pe un Opel mai vechi.
M-a mai costat 20 de lei pentru rectificarea la strung a diametrului central de la 57,5mm la 60,1 mm.
Alt cost a mai fost scoaterea si punerea cauciucului pe janta, si probarea rotii slim pe fata si pe spate sa nu fie vreo problema, adica sa nu atinga etrierii, tamburii si sa nu se potriveasca- 30 de lei.

Roata de rezerva este cu aprox 50 de mm mai mica in diametru ca roata originala, adica 25 mm pe raza. Din ce am citit, pana in 50 mm pe diametru e OK, pentru cateva zeci de km pana la rezolvarea problemei.
Eu sper sa nu o folosesc niciodata. Pe spate chiar nu e o problema, dar pe fata...dupa parerea mea nu e chiar Ok pe distante mari...

Mai avea una in stare si mai buna, 300 de lei de pe un Ford Focus mai vechi, dar avea latimea prea mare decat imi doream eu (165 mm)
Am luat-o pe prima pentru ca latimea totala a jantei este de 140 mm, adica exact cat este  inaltimea intre planseul de pe fundul portbagajului confectionat de mine de deasupra buteliei de gaz si planseul inaltat al masinii ca optiune (100 de euro).

Asa ca roata slim mi-a intrat perfect intre cele 2 plansee. Tot acolo, ascuns  vederii am plasat Pachetul legislativ, cablurile de incarcare, o tavita cu diferite chei, trusa de prim ajutor, cricul si cheia de la Loganul vechi. In acest fel portbagajul vizibil e complet gol...

Attached Files

  • Attached File  R1.jpg   372.05K   93 downloads
  • Attached File  R2.jpg   92.16K   81 downloads
  • Attached File  R3.jpg   436.58K   77 downloads
  • Attached File  R4.jpg   444.88K   86 downloads

Edited by mistique, 11 July 2021 - 19:45.


#142
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,974
  • Înscris: 22.12.2005

 daLeo, on 02 iunie 2021 - 19:39, said:

De cateva zile sunt in posesia unei Dacia Sandero Stepway, echipare confort, cu cutie CVT, avand ca extra optionale: Pachet Confort 1 si planseu portbagaj. Nu e masina ce am comandat-o initial, dar din cazua la intarzierile cu MediaNav-ul, am schimbat-o cu asta de pe stoc.

Ca si accesorii, i-am montat antena tip "innotatoare de rechin" si deflectoare aer pentru geamurile din fata

Dupa 450km am un consum de de 6.4l/100km, facuti in mare parte in afara orasului, regim de zile libere Posted Image si cam 20% in oras. Pana acum ma declar multumit de ea.

Ca si lucruri care nu imi plac:
  • nu are frana de motor, inca nu am incercat L si imi e un pic neclar, daca pot schimba din D in L din mers, ca nu specifica clar in carte

  • dupa primul drum mai lung am observat ca la drum lung, ma cam deranjeaza centura de siguranta, in zona umarului si pasagerul sa plans de aceeasi problema, am sa vad pe viitor daca tot asa va fi sau a fost o impresie gresita
Legat de scaune, dupa un drum de 200km nu am simtit nici o durere de spate sau disconfort.

Cutia mi se pare ok, accelereaza bine cand apesi hotarat acceleratia (desi am evitat sa depasesc 3000 rot/min, ca asa recomanda cartea pana la 1000km), iar in traficul bara la bara e o placere Posted Image . Motorul porneste instant, cand incepi sa ridici piciorul de frana, daca a fost oprit de sistemul start-stop, dar atunci se simte o mica trepidatie in pedala de frana.

Voi reveni cu alte detalii, probleme (sper sa nu fie) etc si daca aveți întrebări  voi  incerca sa va raspund tuturor.

Poze nu prea am cu ea, ca e o vreme ploioasa, in a 2 poza cum stateam in trafic, admiram ce frumos se reflecta luminile mele de zi in stopurile lui Posted Image


s-o stapenesti sanatos si te bucuri de km fain cu ea
nu-ti bate joc de ea in trafic ( si nici de noi, restul ) - pentru trafic mergi pe 2 roti.

ca sa ti fie si mai usor de masurat - daca ai in jur de 10 km/h media (trafic) e naspa.

daca este peste 30 km / h este ok.

consumul mi se pare cam marisor( la Duster 4x4 am consumul asta ), pesemne ca se mai lasa dupa rodaj.
sa faci reviziile la 10k ( nu cum scrie in carte, 20k sau 30k).

in rest numai de bine!

btw..alte motorizari mai sunt disponibile pe acest model ( eu n-am gasit). ceva in 4 cilindrii si de peste 120 CP?

a..da . si frana de motor e..nu e de fapt.
la duster( compar pentru ca 1.3 150 CP e de fapt acelasi motor in mare doar ca in 4 cil) e fix 0  ( zero).
la varianta diesel se mai simte ceva dar la benzina e apa de ploaie
daca e s o compar cu o ponitoare de 1.3 diesel..aia merge pe Transalpina in tr 3 si scade viteza la coborare :).
bezinarele noastre ( eco plm..) nu au nicio rezistenta la "coborare" deci e nevoie de modificare stil de condus ( ture, folosire frana picior cu incredere etc)

ce m-ar interesa - cum se poarta cu 4 persoane si bagaje pe o TA ?
am incercat un sandero 0.9 si a fost dezastru..tr 1 95% din timp.
cu o persoana  era ok dar incarcata..0.

#143
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,232
  • Înscris: 30.08.2006
Cu un Golf VII 1.0 TSI 110CP  incarcata bine ,pe Transalpina a fost ok.  Treapta a doua la 3000 rot/min la o urcare fara probleme. In treapta a treia cobora la 2200 rot/min si tragea cam greu. Probabil ca un motor de 150 CP iti permitea sa stai tot in a doua dar la 2500 rot/min.
Sandero are niste trepte ceva mai lungi ( demultiplicare mai mica) pentru un mod cat mai eco. Asta nu prea ajuta la urcare cand conteaza mult cuplul.

#144
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,187
  • Înscris: 15.06.2007

Quote

Dupa 450km am un consum de de 6.4l/100km, facuti in mare parte in afara orasului, regim de zile libere
Nu mi se pare prea economica, avand in vedere inovatiile -caroserie usoara, probabil motor in 3 cilindri pentru economie de combustibil, tehnologie avansata , turbine etc, injectie nu stiu de care.  Pe alte jurnale de bord, se laudau unii cu consumuri de sub 5 la skoda Fabia pe benzina.
Acuma, ai niste scuze IMENSE! Ai spus chiar tu ca masina pare sa nu aibe frana de motor, sau cel putin, tu nu ai recurs la asa ceva deloc, fapt care explica din plin consumul, de unde cred ca se mai poate rade un litru prin condus anticipativ.
Cum se manifesta motorul cand iei piciorul de pe accelerator? Scade la ralanti sau ramane turat?

 castiel97, on 05 iulie 2021 - 19:40, said:



Ai perfecta dreptate, toti calca pedala in linie drepata dar la prima curba ii ajung.sa nu mai spunde cate ori ii evit pe aia care vin pe contrasens.
eu ii f*tpe serpentine, gen Predeal, Dealu negru: eu frana de motor,  ei accelereaza la vale. In curbe aproape ca se opresc de frica, eu nici nu ating franele

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate