Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
Last Updated: Apr 26 2024 17:43, Started by
Dany_Darke
, Apr 29 2021 14:26
·
52
#1513
Posted 02 October 2021 - 22:46
Nu e problema mea....dar nu e noua!
Noua e 0km!Unii isi permit, altii nu! Edited by raducut123, 02 October 2021 - 22:48. |
#1514
Posted 03 October 2021 - 21:04
raducut123, on 02 octombrie 2021 - 22:46, said:
Nu e problema mea....dar nu e noua! Noua e 0km!Unii isi permit, altii nu! Vad ca insisti cu tampenia asta. Nu exista masina cu zero km la bord, cei mai putini km i-am avut la un Golf 7 si anume 4 (patru). Doar nu crezi ca din fabrica pana la dealer se aduc masinile pe sus, nu? Legat de ce imi permit sau nu, tu ce fier conduci si la cati km l-ai cumparat? Doar ca idee, nu facem polemici stupide. |
#1515
Posted 04 October 2021 - 07:10
Cineva pe un forum cu lume mai inteligenta decat pe acesta (stim la cine ne referim pe SP, nu?), a dat un link cu un clip despre un meniu secret si activarea anumitor chestii-socoteli. Aviz amatorilor: exista si riscuri!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ivhp75BHhcU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pun si un screenshot cu meniul respectiv, facut de mine pentru mai buna lizibilitate. Functiile activate de tip sunt cu verde. Atentie la butonul "cap de mort"! nu-l atingeti! msl3.jpg 181.55K 82 downloads Edited by ursamajor, 04 October 2021 - 07:20. |
#1517
Posted 04 October 2021 - 09:17
Huh? Eco off/on doar activeaza meniul INFORMATIV Eco, adica ofera date despre calatorie, nu economiseste nimic. Economia se face mergand Eco, eventual activand functia Eco din butonul prezent sub displey. Vorbim sa nu adormim, asa- i?
|
#1518
Posted 04 October 2021 - 09:55
Nu are importanta ce face ... sa il dezactivezi din meniul de debug al masinii, aia inseamna sa fii cu adevarat eco. Eventual start/stop sa il anulezi complet ... si apoi sa te lauzi ce economica si ecologica e masina cu combustie interna ... un adevarat mafiot.
|
#1519
Posted 04 October 2021 - 09:58
Nasol cu analfabetismul asta functional. I give up. Habar n-ai ce vorbesti. Mai citeste o data ce am scris mai sus, eu tot sper ca nu esti praf.
Doar de curiozitate am vrut sa vad ce spui, ca esti pe Ignore, dar vad ca am facut bine ca ti-am ascuns prostiile. |
#1521
Posted 04 October 2021 - 10:46
Asta inseamna EcoDriving, cel putin la modelul anterior si nu are legatura directa cu functia Eco care poate fi activata /dezactivata prin apasarea unui comutator.
Are doar un rol de informare si eventual de educare a soferului pentru a conduce cat mai eco cu putinta. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z1NFYa8tMWQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1522
Posted 04 October 2021 - 10:57
Stiu asta ... am avut masini cu asa ceva (un Citroen si un Mini). Fiecare producator alege metoda favorita de a implementa un indicator din asta ... dar scopul final este acelasi: educarea soferului. Oricum, la unii autosuficienti asa ceva este o insulta ... cum sa indrazneasca producatorul asa ceva .. nu mai bine intram in meniurile de fabrica si sa le oprim ? Dar, deh ... fiecare cum vrea si cum simte .. numai ca unii cred ca au descoperit america cu chestiile astea.
|
|
#1523
Posted 04 October 2021 - 12:25
Habar n-ai ce vorbesti. Meniul ala a fost dezactivat TOCMAI de producator (primele versiuni il aveau si cred ca si acum cele doar pe benzina), fiindca se pare ca se produceau ceva erori in soft (probabil la masinile bifuel, de exemplu, eu n-am acel meniu). Asa am auzit, asa spun mai departe. Si mi se pare credibila informatia. Ca unii vor sa-l activeze, acum au ocazia. Atat. Nu logoreea pe care ai tot facut-o pe-aici, fara macar a VREA sa intelegi contextul. La asa interventii, asa raspunsuri. Politetea se castiga.
PS: iar ca o completare, se pare ca activarea acelui meniu se poate face, dar nu primeste date. Exact din cauza pe care am amintit-o anterior: erori. Macar se poate activa sunetul de WinXP. )))) Edited by ursamajor, 04 October 2021 - 12:38. |
#1524
Posted 04 October 2021 - 12:52
Aaaa ... deci "asa ai auzit, asa dai mai departe" ... replica data cuiva pe care il ai la ignore .... "si dă-i si luptă ... curat murdar coane Fănică ".
O zi buna in continuare ... coane Fănică ... P.S.: Ai dreptate cu partea ca meniul de eco-drive e dezactivat de producator, asta am inteles-o eu pe dos caci nu ma uitasem la filmul ala de la YT ... Edited by ro_explorer, 04 October 2021 - 13:00. |
#1525
Posted 05 October 2021 - 19:34
AWE, on 02 octombrie 2021 - 17:30, said:
Voua consumul asta de 6-7 in medie la un motor de 1L vi se pare mic? Da deoarece fiind turbo motorul de 1l este echivalentul unuia de 1,6-1,8l, in functie de presiunea de supraalimentare. Mai repede la astea consumul este in functie de puterea debitata nu de cilindree, adica de ...talpa. |
#1526
Posted 05 October 2021 - 21:45
Da asa e, la urma urmei un consum este bun sau nu in functie de masa, dimensiunile masinii, coeficientul aerodinamic, dimensiunile rotilor si vitezele de deplasare/nivelul de trafic al traseului
nu raportat la capacitatea cilindrica |
#1527
Posted 07 October 2021 - 17:06
De ce nu si raportat la capacitatea cilimdrica?
Un 1.6 mpi 87 cp pe acelasi Logan consuma la fel ca un 0.9 tce 90cp sa spunem la 100/h ? Sau un Duster 1.0 tce consuma la aceeasi viteza la fel cu un Duster 1.6 sce ? Asta ca vorbim la subiect Dacia. La alte marci diferenta e mai notabila, vezi ex Ford focus mk3 1.6 16v 105 sau 125 cp vezi daca are acelasi consum cu mk3 1.0 1.0 100 sau 125 cp urban si extraurban...mu e wow, dar overall polizoru turbo consuma ceva mai putin Pomenesc de focus pt ca am mers regim de autostrada cu 1.6 aspirat si 1.0 turbo cam ~7,5 vs ~ 6,x diferenta In oras tot cam 1-1,5 litri diferenta Edited by Octavian___, 07 October 2021 - 17:08. |
|
#1528
Posted 07 October 2021 - 18:20
Mai ales si oras se simte, totusi stiti si de ce?
In afara orasului, la 100Km/h sint cam pe acolo, pe la 0,5l in plus Logan 1,6MPi, diferenta nu-i foarte mare totusi este si acolo, motor in 3 cilindrii, segmenti subtiri, pompa de ulei cu debit variabil servo electric, alternator pilotat si or mai fi. |
#1530
Posted 07 October 2021 - 18:45
...dar parte trebuie sa dau afirmativ si la colegul Stalker pt ca altfel n-ar fi corect, anume ca in regim sever de functionare (forja) diferentele nu prea mai sunt de notat intre un clasic aspirat si un turbo cu cil mica de putere similara.
Ideea e ca poti scoate consumuri mai bune la regimuri normale de exploatare la astea mici turbo, dupa cum spuneati, componente gandite in ideea de a intampina motoru cat mai putine/mici solicitari La mers mai sever...si fac offtopic, dizalul turbo ramane tata, nu benzinaru mic turbo. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users