Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Mercedes EQS - a fost lansat!

- - - - -
  • Please log in to reply
243 replies to this topic

#109
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postberia81, on 23 iulie 2021 - 12:38, said:

dar sunt sigur ca vor fi prinsi din urma la un moment dat.
Ar fi frumos sa fie asa. Si eu mi-as dori un telefon non-apple care sa isi mentina fluiditatea si sa functioneze la fel sau chiar mai bine ca un iphone ... inca nu am gasit. Sunt solutii mai bune la ceva, sau ala altceva .. dar nu mai bune in general (nu vreau sa pornesc un versus, doar spun cum vad eu lucrurile acum).

Eu inca nu am vazut producator de masini care sa dedica resurse multe pentru dezvoltarea unui sistem media dedicat si atat de rafinat incat sa fie in general mai bun ca ce are momentan Tesla. Ori se se misca sacadat, ori necesita update la service, ori nu functioneaza mereu la fel de fluid ori, ori , ori .... si asta pentru ca nu se merge pe dezvoltare "in-house" ci se tinteste pur profitul. Decat sa se puna bazele unei echipe care sa dezvolte hardware si software la unison, pentru toata masina se recurge la solutii "off the shelf" de la terti (bosch si altii) ... si asta se vede in rezultatul final.

Eu astept cu nerabdare sa vad produse hardware imbinate cu software la nivelul la care le produc alte Apple si Tesla ... as vrea sa am de unde alege. Si sunt convins ca o sa vedem un progres in priviinta asta, la fel cum se vede si in lumea telefoanleor si a laptopurilor.

Secretul este "integrare" .... asta lipseste acum de la multi.

#110
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 23.12.2008

View Postro_explorer, on 23 iulie 2021 - 12:59, said:

Ar fi frumos sa fie asa. Si eu mi-as dori un telefon non-apple care sa isi mentina fluiditatea si sa functioneze la fel sau chiar mai bine ca un iphone ... inca nu am gasit. Sunt solutii mai bune la ceva, sau ala altceva .. dar nu mai bune in general (nu vreau sa pornesc un versus, doar spun cum vad eu lucrurile acum).

Eu inca nu am vazut producator de masini care sa dedica resurse multe pentru dezvoltarea unui sistem media dedicat si atat de rafinat incat sa fie in general mai bun ca ce are momentan Tesla. Ori se se misca sacadat, ori necesita update la service, ori nu functioneaza mereu la fel de fluid ori, ori , ori .... si asta pentru ca nu se merge pe dezvoltare "in-house" ci se tinteste pur profitul. Decat sa se puna bazele unei echipe care sa dezvolte hardware si software la unison, pentru toata masina se recurge la solutii "off the shelf" de la terti (bosch si altii) ... si asta se vede in rezultatul final.

Eu astept cu nerabdare sa vad produse hardware imbinate cu software la nivelul la care le produc alte Apple si Tesla ... as vrea sa am de unde alege. Si sunt convins ca o sa vedem un progres in priviinta asta, la fel cum se vede si in lumea telefoanleor si a laptopurilor.

Secretul este "integrare" .... asta lipseste acum de la multi.

ai dreptate, integrarea este un mare avantaj, avem in Apple cel mai bun exemplu…
deocamdata, Tesla, pe partea de software sunt mult in fata competitiei, dar sunt convins ca nu va ramane asa. Si sunt la fel de convins ca si Tesla o sa incerce sa se aproprie de Mercedes la calitatea si design-ul interior, in acest moment sunt la ani lumina de ei.

#111
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View PostTruculMagic, on 15 aprilie 2021 - 19:48, said:

Asta autonomie si opulenta, nu mizeria aia de spring facuta in china pentru piata din india. Posted Image
politica protectionista a Indiei nu permite importuri auto, motiv pentru care orice fabricant care vrea sa vanda pe piata indiana trebuie musai sa construiasca o fabrica locala.
Orice strain care doreste sa intre in India la bordul unui autoturism trebuie sa achite la granita o garantie echivalenta cu cel putin jumatate din valoarea masinii. Garantia se returneaza la parasirea tarii.
Asa ca MB a construit fabrici si in China si in India.

#112
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,306
  • Înscris: 23.07.2014
Configurator pentru varianta EQS 450+ (uni-motor, RWD, 333 ps). Porneste de la 106k de iepuroi si ajunge...unde vrei Posted Image  . Partea cu vopseaua Kombi-Code, cea pentru first edition, a fost specialitatea zilei, 13700 de euro.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0hwadVbPXLQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#113
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 23.12.2008

View PostSorinGT, on 11 august 2021 - 15:44, said:

Configurator pentru varianta EQS 450+ (uni-motor, RWD, 333 ps). Porneste de la 106k de iepuroi si ajunge...unde vrei Posted Image  . Partea cu vopseaua Kombi-Code, cea pentru first edition, a fost specialitatea zilei, 13700 de euro.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0hwadVbPXLQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

era de asteptat… nicideum 80k cum se vehicula pe aici, era o cifra nerealista.

#114
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Era vorba de 80k pounds, adică cca 100k euro. Vezi pe pagina anterioară.

Edited by ro_explorer, 12 August 2021 - 10:57.


#115
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 23.12.2008

View Postro_explorer, on 12 august 2021 - 10:56, said:

Era vorba de 80k pounds, adică cca 100k euro. Vezi pe pagina anterioară.

Da, ai dreptate…totusi EQS 580, pleaca de la 140k..si cred ca este singurul model cu adevarat atractiv. Pana cum cateva sapt nici nu stiam ca exista un model fara hyperscreen.
Ma asteptam sa se ajunga undeva la 150k…o suma destul de piperata, nu cred ca voi face pasul catre acest model, cel putin nu in urmatorii 2-3 ani.

#116
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Eu nu cred ca îmi voi permite vreodată o mașină de 100k euro sau peste. Așadar ma uit la astea pe care le pot accesa.

#117
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 23.12.2008

View Postro_explorer, on 12 august 2021 - 11:21, said:

Eu nu cred ca îmi voi permite vreodată o mașină de 100k euro sau peste. Așadar ma uit la astea pe care le pot accesa.

Si bine faci :)

#118
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,306
  • Înscris: 23.07.2014
Un pic de fapt divers, Audi are un concept, Skysphere, care vrea sa aduca unele notati (sau, unele, "noutati" resuscitate, ramase in faza de concept la altii). Se vrea un super car, cu performante din zona celor de 600+cp, dar cu autonomie level 4 si cu ampatament variabil. Ca idee de linie de design mi se pare un mix de Dodge Viper si BMW Z4,anyway, e ramarcabil.

https://www.autobild...h-20420003.html

View Postberia81, on 12 august 2021 - 11:15, said:

Da, ai dreptate…totusi EQS 580, pleaca de la 140k..si cred ca este singurul model cu adevarat atractiv.

Trebuie portofel barosan, daca 450-ul pleaca de la 106k si cu optiunile pe care majoritatea posesorilor cu un anumit statut si le-ar dori,ajungi la 200k, unde ajunge asta? Sau versiunea AMG.

#119
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostSorinGT, on 12 august 2021 - 12:54, said:

Un pic de fapt divers, Audi are un concept, Skysphere, care vrea sa aduca unele notati (sau, unele, "noutati" resuscitate, ramase in faza de concept la altii). Se vrea un super car, cu performante din zona celor de 600+cp, dar cu autonomie level 4 si cu ampatament variabil. Ca idee de linie de design mi se pare un mix de Dodge Viper si BMW Z4,anyway, e ramarcabil.

Sorine, n-are treabă Audi aici.
EQS-ul l-am văzut parcat în Tann (Hessen), o comună mititică, iar Skysphere e doar un concept.
End of offtopic.

#120
Drumroll

Drumroll

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 16.07.2021
Interiorul standard arata ca la S si C. Hyperscreenul e o optiune de >8500 eur.

Au gafat major cu experiorul imo, arata ca un fel de Logan mai mare. :lol:

Attached Files



#121
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,306
  • Înscris: 23.07.2014
Stiu ca e concept (si Audi, nu Mercedes), de-aia l-am si mentionat in treacat ca fapt divers, adica topic pentru un concept...nu prea merita ...era interesanta partea cu volanul rabatabil si cu ampatamentul armonica :)

View Postericmario, on 12 august 2021 - 15:00, said:

EQS-ul l-am văzut parcat în Tann (Hessen), o comună mititică, iar Skysphere e doar un concept.

N-am dubii ca e misto de condus, dar cred ca asta deja e mai mult masina pentru chauffeur.

#122
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 23.12.2008

View PostDrumroll, on 13 august 2021 - 08:59, said:

Interiorul standard arata ca la S si C. Hyperscreenul e o optiune de >8500 eur.

Au gafat major cu experiorul imo, arata ca un fel de Logan mai mare. Posted Image

daca si masina asta arata ca un Logan… no comment

View PostSorinGT, on 13 august 2021 - 09:40, said:

Stiu ca e concept (si Audi, nu Mercedes), de-aia l-am si mentionat in treacat ca fapt divers, adica topic pentru un concept...nu prea merita ...era interesanta partea cu volanul rabatabil si cu ampatamentul armonica Posted Image



N-am dubii ca e misto de condus, dar cred ca asta deja e mai mult masina pentru chauffeur.

merge si fara chauffeur, 100% :). Cred ca este cea mai atractiva masina de pe piata in momentul asta… dpmdv, binenteles

#123
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Cea mai atractiva mașină de pe piața a fost, este și mereu va fi 911. Ne-negociabil. 😎

#124
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Cu ce ai visat exploratorule?

#125
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Cu sufletul.

#126
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Wow, asta e ceva nou!
Dar de ce zici că 911 e cea mai atractivă?
Te-ai plictisit de Model 3?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate