VW nu va mai dezvolta motoare cu combustie interna
#91
Posted 23 March 2021 - 08:05
ericmario, on 23 martie 2021 - 07:41, said:
Dar nu renunță la combustia internă, nu-i nevoie de exagerări. Deocamdată face un joc de-a șantajul, amenință că nu mai dezvoltă motoare noi, deci va veni momentul închiderii unor fabrici, mulți oameni vor fi lăsați pe drumuri, în grija statului. Asta se va întâmpla dacă normele Euro7 vor fi drastice, deci...ce preferați guvernanților, mai mulți sau mai puțini bani la buget? Tic tac, tic tac. Subvenția la achiziția unei mașini EV nu vine de la primărie, deci nu are legătură cu orașul. In Constanta exista cei cu bani si cei fara bani.Nu prea e clasa de mijloc.Cei fara bani viseaza la un salariul de 3000 RON care e ok pt Constanta, costurile de trai fiind mai mici vs Bucuresti. Din cei cu bani prea putini vor cumpara electrice, Constanta fiind un etalon al 'smecheriei'. Din cei fara bani clar nimeni nu va cumpara. Edited by silvyu_1987, 23 March 2021 - 08:06. |
#92
Posted 23 March 2021 - 08:07
buntzi, on 23 martie 2021 - 06:55, said:
Pentru asta ar trebui comparate prețurile de listă, fără subvenții de orice fel, caz în care nu sunt sigur că mai e valabilă afirmația... ericmario, on 23 martie 2021 - 07:41, said:
Dar nu renunță la combustia internă, nu-i nevoie de exagerări. Deocamdată face un joc de-a șantajul, amenință că nu mai dezvoltă motoare noi, deci va veni momentul închiderii unor fabrici, mulți oameni vor fi lăsați pe drumuri, în grija statului. din moment ce nu mai dezvolta motoare e fix tot aia. n-o sa fie lasati pe drum pt ca si motoarele electrice si restul de subansamble au nevoie de o fabrica, cele existente vor fi convertite treptat. Edited by _-livio-_, 23 March 2021 - 08:11. |
#93
Posted 23 March 2021 - 08:33
vrajitoruldinoz, on 23 martie 2021 - 04:25, said: Hidrogenul nu e o "sursa de enegie" ci o forma de stocare a energiei. Si cu o multime de probleme cam imposibil de rezolvat pe termen scurt. Si cum planui sa treci de la H2 la lucru mecanic? Da , dar o poti incarca in 5minute , lucru mecanic electric , se intelege e cea mai buna conversie |
#94
Posted 23 March 2021 - 08:40
Nenea cu 12 posturi care m-a contracarat:
Inteleg ca producem si noi niste firmituri de energie verde. Adica la propriu: firmituri. Mare smecherie ca nu au ruginit centralele alea hidroelectrice si nu au fost vandute la fier vechi, ca au fost construite de Ceausescu. Si vad ca ai tacut chitic la afirmatia care face poporul roman un popor de primate: ce facem cu arderea gunoaielor (noaptea ca hotii) si aruncarea la ghena totul otova si gutatul din rarunchi ca trebuie sa selecteze altii pentru noi ca d-aia platim taxe si ca de ce sa platim garantie pe pet la supermarket? Ce, petului nu-i place si lui in natura? Edited by abac, 23 March 2021 - 08:40. |
#95
Posted 23 March 2021 - 08:46
Ești sigur? Date de acum:
29.85% Hidro - 2705 MW 19.17% Hidrocarburi - 1737 MW 18.63% Eolian - 1688 MW 15.46% Nuclear - 1401 MW 13.89% Cărbune - 1259 MW 2.09% Foto - 189 MW 0.90% Biomasa - 82 MW Total 9062 MW - Productia in 23-03-2021 ora 08:44:14 |
#96
Posted 23 March 2021 - 08:49
Daca 2 treimi inseamna mizilic......no comment.
Sursa in timp real https://www.transele...ro/web/tel/home Consum: 8635 MW Productie: 9227 MW Sold schimb: -592 MW 31.07% Hidro - 2861 MW 18.89% Hidrocarburi - 1739 MW 18.00% Eolian - 1657 MW 15.24% Nuclear - 1403 MW 13.84% Cărbune - 1274 MW 2.09% Foto - 192 MW 0.89% Biomasa - 82 MW |
#97
Posted 23 March 2021 - 09:20
#98
Posted 23 March 2021 - 09:40
silvyu_1987, on 23 martie 2021 - 08:05, said: Pai nu era vorba de cine da subventia.Era vorba de dezvoltarea orasului, de salariile oferite in mediul privat, de oportunitatile de dezvoltare. In Constanta exista cei cu bani si cei fara bani.Nu prea e clasa de mijloc.Cei fara bani viseaza la un salariul de 3000 RON care e ok pt Constanta, costurile de trai fiind mai mici vs Bucuresti. Din cei cu bani prea putini vor cumpara electrice, Constanta fiind un etalon al 'smecheriei'. Din cei fara bani clar nimeni nu va cumpara. |
#99
Posted 23 March 2021 - 09:44
Ne dam noi cu fundul de pamant ca romanul sta la bloc, ca poluare si alte lucruri adevarate de altfel, dar problema e ca toate masinile noi vandute in Romania intr-n an nu sunt nici cat vinde grupul VAG in Germania intr-o luna. Neamtul vrea electrica pentru ca ei au curent verde si destui bani cat sa investeasca in asta, si asta va avea si Romania si alte tari satelit in care un motor de 3 litri reprezinta luxul absolut. Nu trebuie sa ne facem griji multi ani noi in Romania, Dacia va scoate motoare termice mult si bine, singura problema ca romanului cu 10k in buzunar ii pute Dacia si vrea Audi sau BMW.
Edited by filipxxx, 23 March 2021 - 09:45. |
#100
Posted 23 March 2021 - 10:14
asta pleaca de la venituri, daca ar fi bani de troace noi s-ar si cumpara.
|
|
#101
Posted 23 March 2021 - 10:42
#102
Posted 23 March 2021 - 11:14
ciine, on 22 martie 2021 - 22:28, said:
Nu cred in viitorul electric la masini , hidrogenul e viitorul pt sursa de energie [ https://content.fortune.com/wp-content/uploads/2016/04/screen-shot-2016-04-18-at-9-15-57-am.png?w=810 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Da, știm încă de acum aproape 20 de ani de când GW Bush și-a plimbat fundul în una pentru propagandă. Dacă mai zice și față încruntată ăla de la DozaIT clar așa trebuie să fie! Deja e plin iutubul cu mașini din alea, sigur, nu te poți sui în una că doar vorbim de viitor. filipxxx, on 23 martie 2021 - 09:44, said:
Ne dam noi cu fundul de pamant ca romanul sta la bloc, ca poluare si alte lucruri adevarate de altfel, dar problema e ca toate masinile noi vandute in Romania intr-n an nu sunt nici cat vinde grupul VAG in Germania intr-o luna. Neamtul vrea electrica pentru ca ei au curent verde si destui bani cat sa investeasca in asta, si asta va avea si Romania si alte tari satelit in care un motor de 3 litri reprezinta luxul absolut. Nu trebuie sa ne facem griji multi ani noi in Romania, Dacia va scoate motoare termice mult si bine, singura problema ca romanului cu 10k in buzunar ii pute Dacia si vrea Audi sau BMW. Păi Dacia a scos deja electrică și culmea, mulți ex hateri ale elextricelor au sărit la precomandă că "e ieftină dom'le". Deci a sosit momentul în care electricele acoperă o bună parte din necesități. Edited by benis, 23 March 2021 - 11:12. |
#103
Posted 23 March 2021 - 11:39
buntzi, on 23 martie 2021 - 06:55, said: Pentru asta ar trebui comparate prețurile de listă, fără subvenții de orice fel, caz în care nu sunt sigur că mai e valabilă afirmația... De acord. Hai sa vedem daca pretul petrolului o sa fie la fel daca nu se mai acorda subventii (generoase) pentru companiile petroliere. Intre poluare si o poluare intr-o masura mai mica banuiesc ca alegem tot prima varianta, asa-i? Copii sa aibe parte de cancer tatii. |
#104
Posted 23 March 2021 - 11:49
Companiile petroliere poate primesc pomeni, insa tu ca si coonsumator esti jumulit de taxe cand cumperi produsele. Mai mult de jumate din pretul benzinei e taxe.
Foarte probabil cand n-o sa mai consumi benzina, o sa fii jumulit cu aceleasi taxe la curent, sau altele. Ca deh, gaura din buget trebuie umpluta si cel care trebuie jumulit e intotdeauna acelasi... |
#105
Posted 23 March 2021 - 19:03
ciine, on 23 martie 2021 - 08:33, said:
Da , dar o poti incarca in 5minute , lucru mecanic electric , se intelege e cea mai buna conversie Pai aici e o problema, ca sa obtii lucru mecanic din hidrogen prin electrictate ai nevoie de o metoda de conversie a hidrogenului in electrictate (pila electrica) ceea ce deja complica lucrurile, ridica pretul si scade eficienta. Conversia electricitate -> H2 -> elctricitate are niste pierderi de eficienta. |
|
#106
Posted 23 March 2021 - 20:53
vrajitoruldinoz, on 23 martie 2021 - 19:03, said: Pai aici e o problema, ca sa obtii lucru mecanic din hidrogen prin electrictate ai nevoie de o metoda de conversie a hidrogenului in electrictate (pila electrica) ceea ce deja complica lucrurile, ridica pretul si scade eficienta. Conversia electricitate -> H2 -> elctricitate are niste pierderi de eficienta. Se limiteaza la pierderile interne dar este superior motorului diesel iar caldura ca produs secundar poate fi reutilizata in alte procese inclusiv pt electricitate prin celule peltier |
#107
Posted 23 March 2021 - 23:39
bvygKLM, on 22 martie 2021 - 21:52, said:
Nimeni nimic despre masinile astea electrice care au pe putin 1 tona. 5 locuri. otel si airbaguri sa protejeze 5 ocupanti, in timp ce vor fi folosite preponderent de maxim 2 persoane. Si bateria se degradeaza in 5 ani. Asta inseamna ca pentru un om normal care face cca 15K pe an, bateria se degradeaza undeva pe la 20 de ani. In general nu tii o masina atat, sa fim seriosi. Masina mea un Mini hibrid are 1800Kg. Versiunea full ICE are 1600Kg ... despre ce vorbim aici? O Tesla model 3 are 1800Kg. De mers , eu merg de obicei cu 3 - 4 persoane in masina .. ca e masina de familie si am luat-o ca sa ne plimbam ca familie. Electrificarea are sens si in mod clar este viitorul. Ce se va schimba in urmatorii zeci de ani va fi metoda de stocare/prioducere a energiei electrice. |
#108
Posted 23 March 2021 - 23:53
VW lucreaza la reciclarea bateriilor
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LABwwX960mk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users