VW nu va mai dezvolta motoare cu combustie interna
#73
Posted 22 March 2021 - 22:07
loock, on 22 martie 2021 - 17:41, said:
In Bucuresti poluarea e de 200 X peste limita maxima care e deja toxica si cancerigena. In alte tari s-a ajuns la asta sau si mai rau din anii '80. Pe de alta parte, sunt orase din Elvetia unde este complet interzis deja de 10-15 ani accesul cu masini cu motor pe combustie. Tarile germane nu sunt un etalon in privinta echilibrului. Sunt popoare cuminti, ascultatoare si docile, usor de convins. Astfel de oameni sunt ideali pentru a implementa orice idee. |
#74
Posted 22 March 2021 - 22:08
bvygKLM, on 22 martie 2021 - 21:52, said:
Nimeni nimic despre masinile astea electrice care au pe putin 1 tona. 5 locuri. otel si airbaguri sa protejeze 5 ocupanti, in timp ce vor fi folosite preponderent de maxim 2 persoane. Si bateria se degradeaza in 5 ani. Din care 20 din 24 de ore le va sta. Se bate toba cu risipa si ne cacam pe noi la masini de spalat, dar cumva la asta e ok. Viitorul rational al masinii electrice de oras, cred ca e mai apropiat de mopedul celor de la Citroen, cu module active colision avoidance. Dar hei, hai sa plimbam minim 500 de kg aiurea, in timp ce crestem pretul energiei electrice pentru toata lumea. Ia vezi cate KG are un Passat si cate KG are un Model 3. Edited by vj_Heaven, 22 March 2021 - 22:09. |
#75
Posted 22 March 2021 - 22:28
Nu cred in viitorul electric la masini , hidrogenul e viitorul pt sursa de energie
[ https://content.fortune.com/wp-content/uploads/2016/04/screen-shot-2016-04-18-at-9-15-57-am.png?w=810 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ciine, 22 March 2021 - 22:34. |
#76
Posted 22 March 2021 - 22:35
Karhu, on 22 martie 2021 - 21:05, said:
Dacă se măresc taxele și impozitele pt mașinile cu combustie internă, la fel și pretul carburantului sus de tot, o sa treci din motive economice la electrică. Infrastructura electrica. E usor sa faci statii de alimentare, dar cu ce alimentezi? Infrastructura electrica (construita in anii 60-70 pentru necesarul de atunci) e deja la limita, abia face fata consumului actual, nu mai poate alimenta si masini electrice. In vestul Europei mai e cum e, dar in Est e deja depasita cu mult. Ar trebui construite 4-5 atomocentrale pentru fiecare oras mic daca se va trece la masini electrice. Ceea ce e imposibil. Masinile electrice depind grav de materiale rare si foarte rare. vrajitoruldinoz, on 22 martie 2021 - 21:09, said:
Cu mica diferenta ca sint strazile pline de masini electrice. |
#77
Posted 22 March 2021 - 22:44
#78
Posted 23 March 2021 - 00:03
ldpe, on 22 martie 2021 - 17:39, said:
O tampenie , sa ne gandim la masinile de gaurit pe acumulatori cand au aparut cu ni-cd , erau dezastru, dupa a intrat tare Makita cu ni-mh pro si rezistau mai binisor , Cam o oră-oră jumătate ținea o baterie în exploatare aproape continuă, în cel mai rău caz. |
#79
Posted 23 March 2021 - 01:11
Karhu, on 22 martie 2021 - 22:44, said:
În Norvegia e plin de electrice și nici vorbă de așa ceva... Oamenii sanatosi la cap au hidrocentrale, generatoare eoliene, panouri solare, wave power generators, etc. Cimpanzeii vai de capul lor stiu sa produca curent electric nuclear, cu carbuni si cu pacura, exact ca acum 100 de ani (mai putin nuclear care e ceva mai recent). Trebuie sa dea foc la ceva ca sa genereze energie (sau ca sa scape de gunoaie). Deci hai sa intelegem ca asta e mentalitatea in Romania, atata stiu, atata fac. Edited by abac, 23 March 2021 - 01:12. |
#80
Posted 23 March 2021 - 01:25
Am citit primele pagini...
Banuiesc ca ne meritam soarta. |
#81
Posted 23 March 2021 - 01:40
Norvegia e o excepţie. Ţară nu prea dens populată, multe râuri, deci îşi permit 70% hidro. Hai 60% dacă creşte consumul. Dar Norvegia este excepţia, nu regula.
Şi eu visam la maşini electrice şi alte chestii. Dar mi-am dat seama că m-am lăsat dus de val. Vom avea mai multe maşini electrice în viitor. Dacă se vor rezolva parte din probleme (în special autonomia), da, vor fi mai multe electrice. Sper să se dezvolte supercapacitorii, că sunt teoretic mai durabili şi conţin mai puţine metale rare. Autonomia nu ţine numai de drum lung... e cam enervant ca la 4-5 zile să ţii cel puţin juma de oră maşina în priză... dacă ai o maşină care papă carburant mult, în caz că benzinăria nu e departe şi nu e coadă la ea, încarci mai repede. Eventual mai iei în canistră. Maşina mai are nevoie şi de încălzire/a.c., deci şi asta mai papă din autonomie la electrice. "Volkswagen", dacă reuşeşte să facă o electrică o.k. îşi va mai spăla din păcate. Pentru transport marfă în oraşe se pot folosi reţelele de tramvai, troleibuz, metrou. Dar multe oraşe au distrus de-a lungul timpului transportul electric + asemenea transport are nevoie de o anumită coordonare, care cu greu se poate obţine, mai ales în România. Edited by djl, 23 March 2021 - 01:44. |
#82
Posted 23 March 2021 - 01:49
loock, on 22 martie 2021 - 17:41, said:
In Bucuresti poluarea e de 200 X peste limita maxima care e deja toxica si cancerigena. In alte tari s-a ajuns la asta sau si mai rau din anii '80. Pe de alta parte, sunt orase din Elvetia unde este complet interzis deja de 10-15 ani accesul cu masini cu motor pe combustie. Da si? poluarea asta in Bucuresti nu se datoreaza nicicum masinilor ci a gropilor de gunoi care se ard pe sub nasucu la astia de la garda de mediu, au fost zile si zeci de zile in care poluarea in Bucuresti era cu mult peste limita admisa si masini pe strada nu erau, ba chiar cand e traficu ala al dracu din Bucuresti poluarea nu e mare . Asa ca documenteaza te mai bine, cand e "ceata" aia de Bucuresti de nu poti sa respiri si te ard narile de la ce fum este, nu este de la masini. |
|
#83
Posted 23 March 2021 - 03:20
abac, on 23 martie 2021 - 01:11, said:
Oamenii sanatosi la cap au hidrocentrale, generatoare eoliene, panouri solare, wave power generators, etc. Cimpanzeii vai de capul lor stiu sa produca curent electric nuclear, cu carbuni si cu pacura, exact ca acum 100 de ani (mai putin nuclear care e ceva mai recent). Trebuie sa dea foc la ceva ca sa genereze energie (sau ca sa scape de gunoaie). Deci hai sa intelegem ca asta e mentalitatea in Romania, atata stiu, atata fac. Nu mi dau seama daca te referi la romani, in speta la Romania, merg pe presupunerea ca da. Romania are hidrocentrale, are si fotovoltaic prin Dobrogea, are si eoliene, cam tot ce inseamna energie verde aplicabila. Ne scuzati ca nu am facut wave power generators, cica la ocean e una, la valurile Marii Negre e alta, mde... Cimpanzeii de romani, asemenea cimpanzeilor de francezi, americani, canadieni, rusi si alte enspe modele de cimpanzei stiu si o si fac, produc si energie nucleara. Chiar si cimpanzeii de nemti au centrale nucleare, desi i a lovit valul corectitudinii politice sau cel al fascismului ecologist, nu e clara treaba, desi inchid atomocentrale si deschid termocentrale pe carbuni, o chestie maxim ecologica. Deci, daca asta e situatia in toata lumea, dumneavoastra, roman fiind, de ce denigrati romanii si Romania fara argumente valide ? Poate ar trebui sa va fie rusine domnule @abac pt aceste afirmatii... Oricum, postul dvs e complet off topic. Implicit si al meu, pt ca am raspuns la aberatiile postate. |
#84
Posted 23 March 2021 - 04:25
ciine, on 22 martie 2021 - 22:28, said:
Nu cred in viitorul electric la masini , hidrogenul e viitorul pt sursa de energie Hidrogenul nu e o "sursa de enegie" ci o forma de stocare a energiei. Si cu o multime de probleme cam imposibil de rezolvat pe termen scurt. Si cum planui sa treci de la H2 la lucru mecanic? Friskey, on 22 martie 2021 - 22:35, said:
Hai mai taie din ele da-le dracu! Bai, e plin! Ma duc prin orice parcare si iti fac imediat citeva poze cu tesle, egolfuri si leafuri. Nu sint o majoritate a masinlor dar le vezi peste tot. |
#85
Posted 23 March 2021 - 05:32
Friskey, on 22 martie 2021 - 22:35, said: Atunci nu o sa mai avem deloc masina. Nu va mai imbatati cu apa rece, masinile electrice au foarte multe neajunsuri, depind de cateva probleme care nu se poat rezolva prea curand. Infrastructura electrica. E usor sa faci statii de alimentare, dar cu ce alimentezi? Infrastructura electrica (construita in anii 60-70 pentru necesarul de atunci) e deja la limita, abia face fata consumului actual, nu mai poate alimenta si masini electrice. In vestul Europei mai e cum e, dar in Est e deja depasita cu mult. Ar trebui construite 4-5 atomocentrale pentru fiecare oras mic daca se va trece la masini electrice. Ceea ce e imposibil. Masinile electrice depind grav de materiale rare si foarte rare. |
#86
Posted 23 March 2021 - 06:45
Vrem, nu vrem viitorul e electric, deja Tesla 3 se bate cot la cot cu seria 3 si clasa C ca pret dar vine cu taxe 0 plus mentenanta minima in primii 2-3 ani.
La clasa mai mica e cam la fel, electricele incep sa se apropie cam tare ca pret de variantele cu combustie/hibride incat in curand nu o sa mai renteze altceva decat electrica. Iar VW e deja al 3lea producator ce renunta la combustie interna, incepe sa se formeze un “trend”. |
#87
Posted 23 March 2021 - 06:55
|
#88
Posted 23 March 2021 - 07:20
Subventiile probabil or sa se scoata cand o sa scada pretul de productie. Cred ca momentan tine mult de puterea de cumparare/dezvoltarea orasului. In Constanta nu prea am vazut electrice cand am fost, in schimb in Bucuresti la fiecare 5 minute cred ca vezi una.
|
#89
Posted 23 March 2021 - 07:29
Haide sa fim seriosi, cine nu si ar dori o electrica in firea ei ?
Sa aiba minim 500 km autonomie, chit ca utilizatorul face doar 50 de km zilnic, nimeni nu vrea sa si faca programul dupa masina, sa ai incarcare rapida, max 5 minute de la 0 la full, sa ai statii unde poti face asta. Cat timp asta nu exista, oamenii, majoritatea lor, nu vor fi interesati de ele. Vad ca nu e nimeni interesat sa explice nici cum evolueaza fulminant acumulatorii, nici cum apar ca ciupercile statiile de incarcare, nici cum se recicleaza acumulatorii. |
#90
Posted 23 March 2021 - 07:41
_-livio-_, on 23 martie 2021 - 06:45, said:
Dar nu renunță la combustia internă, nu-i nevoie de exagerări. Deocamdată face un joc de-a șantajul, amenință că nu mai dezvoltă motoare noi, deci va veni momentul închiderii unor fabrici, mulți oameni vor fi lăsați pe drumuri, în grija statului. Asta se va întâmpla dacă normele Euro7 vor fi drastice, deci...ce preferați guvernanților, mai mulți sau mai puțini bani la buget? Tic tac, tic tac. silvyu_1987, on 23 martie 2021 - 07:20, said:
Subventiile probabil or sa se scoata cand o sa scada pretul de productie. Cred ca momentan tine mult de puterea de cumparare/dezvoltarea orasului. In Constanta nu prea am vazut electrice cand am fost, in schimb in Bucuresti la fiecare 5 minute cred ca vezi una. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users