Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW nu va mai dezvolta motoare cu combustie interna
#109
Posted 24 March 2021 - 00:11
Posibil sa fie viitorul, însă nu toți vrem să fim early adopters și să experimentăm pe pielea noastră bolile copilăriei ale unei tehnologii.
Nu s de acord sa mi fac programul după necesitățile mașinii electrice odată ce am la dispoziție o tehnologie matură, cea a motoarelor termice, Argumentul ecologist nu mă convinge, cel puțin momentan, reciclarea acumulatorilor litiu ion pare a fi un cosmar tehnologic asemanator cu reciclarea banalului tetrapack. Mă rog, termenul "bolile copilăriei" e impropriu, tehnologia acumulatorilor fiind veche. |
#110
Posted 24 March 2021 - 00:20
#111
Posted 24 March 2021 - 00:26
DarthBane, on 24 martie 2021 - 00:11, said:
Posibil sa fie viitorul, însă nu toți vrem să fim early adopters și să experimentăm pe pielea noastră bolile copilăriei ale unei tehnologii. Nu inteleg de unde vine victimizarea asta. Faptul ca nu mai dezvolta motoare cu ardere interna incepand de la momentul X nu inseamna ca nu vei mai gasi de cumparat masini cu motor cu ardere interna din acel moment incolo. Vor mai fi mult si bine. Masinile noi produse azi au motoare dezvoltate cu 5 ani in urma ... deci de la acea data mai pui 5-10 ani de producere de masini pe baza tipului de motoare existente ... apoi inca cel putin 20 de ani ca sa faca "phase out" din mainstream ultimilor masini functionale ... apoi poti incepe sa te victimizezi. Edited by ro_explorer, 24 March 2021 - 00:29. |
#112
Posted 24 March 2021 - 00:27
DarthBane, on 24 martie 2021 - 00:11, said:
Posibil sa fie viitorul, însă nu toți vrem să fim early adopters și să experimentăm pe pielea noastră bolile copilăriei ale unei tehnologii. Nu s de acord sa mi fac programul după necesitățile mașinii electrice odată ce am la dispoziție o tehnologie matură, cea a motoarelor termice, Argumentul ecologist nu mă convinge, cel puțin momentan, reciclarea acumulatorilor litiu ion pare a fi un cosmar tehnologic asemanator cu reciclarea banalului tetrapack. Mă rog, termenul "bolile copilăriei" e impropriu, tehnologia acumulatorilor fiind veche. Toyota Prius e pe piață de zeci de ani deja, majoritatea taxiurilor sunt Prius. Argumentul ecologist la o mașină clasică te convinge? Reciclarea bla bla bla... Oare chiar trebuie să te convingă? |
#113
Posted 24 March 2021 - 00:31
ericmario, on 24 martie 2021 - 00:20, said:
Pe bune? DarthBane, on 24 martie 2021 - 00:11, said:
Posibil sa fie viitorul, însă nu toți vrem să fim early adopters și să experimentăm pe pielea noastră bolile copilăriei ale unei tehnologii. Nu s de acord sa mi fac programul după necesitățile mașinii electrice odată ce am la dispoziție o tehnologie matură, cea a motoarelor termice, Argumentul ecologist nu mă convinge, cel puțin momentan, reciclarea acumulatorilor litiu ion pare a fi un cosmar tehnologic asemanator cu reciclarea banalului tetrapack. Mă rog, termenul "bolile copilăriei" e impropriu, tehnologia acumulatorilor fiind veche. Ai vazut Ioniq 5 sau KIA EV6, sexy as fuck! Edited by vj_Heaven, 24 March 2021 - 00:36. |
#114
Posted 24 March 2021 - 01:06
ro_explorer, on 24 martie 2021 - 00:26, said:
Pai si te obliga cineva sa iti cumperi masina electrica? Poti merge cu ce vrei tu. Nu inteleg de unde vine victimizarea asta. Faptul ca nu mai dezvolta motoare cu ardere interna incepand de la momentul X nu inseamna ca nu vei mai gasi de cumparat masini cu motor cu ardere interna din acel moment incolo. Vor mai fi mult si bine. Masinile noi produse azi au motoare dezvoltate cu 5 ani in urma ... deci de la acea data mai pui 5-10 ani de producere de masini pe baza tipului de motoare existente ... apoi inca cel putin 20 de ani ca sa faca "phase out" din mainstream ultimilor masini functionale ... apoi poti incepe sa te victimizezi. Nu, nici n am spus ca ma obliga cineva, am spus care e optiunea mea, asadar cade si chestia cu victimizarea, pt ca n am facut o, nu inteleg de ce insisti aiurea pe asta, ca ma victimizez. Inteleg perfect faptul ca nu mai dezvolta, sunt la limita eficientei teoretice deja, nu mai au cum sa le faca mai performante in conditiile tehnologiei actuale. ericmario, on 24 martie 2021 - 00:27, said: Toyota Prius e pe piață de zeci de ani deja, majoritatea taxiurilor sunt Prius. Argumentul ecologist la o mașină clasică te convinge? Reciclarea bla bla bla... Oare chiar trebuie să te convingă? ce sunt majoritatea taxiurilor ? Da, in ceea ce priveste reciclarea, ma convinge. Daca nu te priveste de convingerile mele pentru ce intri in discutie cu mine ? vj_Heaven, on 24 martie 2021 - 00:31, said:
Nu-ti fa griji, pentru inca cel putin 10 ani vei putea folosi motorul termic fara probleme. Doar ca electricele vor deveni mult mai atractive, design mai sexy, mai sprintene, mai smart, dezavantajul fiind bateriile si incarcarea, insa asta nu prea mai e o problema in tarile unde sunt statii de incarcare peste tot Ai vazut Ioniq 5 sau KIA EV6, sexy as fuck! Nu imi fac griji, asta e o discutie de principiu. Sunt convins ca voi putea folosi motorul termic inca 30 - 40 de ani, nu doar 10. Atractivitatea datorata designului si sprintenelii pe distante mici nu compenseaza, DPMDV , dezavantajele enumerate chiar de tine. Ms, dar eu prefer designul clasic. Daca e combinat si cu un motor fiabil si potent, e maximul ce pot cere EU de la o masina. |
#115
Posted 24 March 2021 - 10:27
DarthBane, on 24 martie 2021 - 01:06, said:
Ms, dar eu prefer designul clasic. Daca e combinat si cu un motor fiabil si potent, e maximul ce pot cere EU de la o masina. Edited by ro_explorer, 24 March 2021 - 10:27. |
#116
Posted 24 March 2021 - 10:33
Voi chiar credeti in ce declara VW, sau orice alt producator major dealtfel?
Oricum mare branza nu au mai dezvoltat de mult in materie de motoare. Mai iau la pila un cap de cilindru, o adminsie si un injector si o vand ca mare evolutie. De fapt industria asta nu a dezvoltat mare lucru in general, majoritatea "inovatiilor" cat de cat semnificative din domeniul auto sunt imprumutate din alte domenii (aeronautic, militar, chiar si feroviar). Edited by KiloW, 24 March 2021 - 10:34. |
#117
Posted 24 March 2021 - 10:38
ro_explorer, on 24 martie 2021 - 00:26, said:
Pai si te obliga cineva sa iti cumperi masina electrica? |
#118
Posted 24 March 2021 - 11:31
La un moment dat trebuie si Romania sa intre in rand cu lumea. O sa creasca si infrastructura electrica, fiind vitala pentru dezvoltarea civilizatiei in general.
Nu trebuie neaparat sa incarci masina in garaj .. o poti incarca la statii le de incarcare. Nu e la fel de comod dar nici masina cu benzina nu o incarci in garaj. Eu zic ca electrificarea auto nu mai poate fi oprita acum. Ca o sa se reflecte mai tarziu in Romania, clar ... asta e, dar se va intampla. |
|
#119
Posted 24 March 2021 - 18:02
Vad ca multi spera la o tranzitie lenta spre electrice, insa mie imi e destul de clar ca precum "telefoanele smart" si electricele se vor inmulti exponential odata cu aparitia a noi modele mai accesibile.
Un exemplu e Dacia Spring care in cateva zile are vanzari record. La toamna va fi plin Bucurestiul de electrice, O crestere brusca si accelerata catre electrice e preconizata pentru anii urmatori. Ca va fi in 2022, 2023 sau 2025 nu se stie inca, dar revolutia in domeniul auto e iminenta. VW cu certitudine va contribui din plin. Asteptam si ceilalti producatori auto anul viitor cu astfel de anunturi. Sper ca peste 5 ani sa imi pot vinde masina pe benzina luata noua in 2021 la un pret decent. Cei cu Diesel probabil le vor vinde la 10% din pretul actual. |
#120
Posted 24 March 2021 - 18:11
Karhu, on 24 martie 2021 - 10:38, said: Adevarul e că pt România e puțin fezabilă treaba cu electrificarea. La oraș cele mai multe familii locuiesc la bloc, nu au cum/ unde să o încarce. Plus ca rețeaua electrică e subdimensionată și învechită.... |
#121
Posted 24 March 2021 - 18:17
#122
Posted 24 March 2021 - 18:22
#123
Posted 24 March 2021 - 18:52
In cativa ani o sa vedem la stiri cozi la statiile de incarcare din orase, liste, nervi, scandal. Plus ca, odata cu cresterea accelerata a numarului de masini electrice, ce sa vezi... nu o sa mai fie asa de ieftin cum fac toti reclama acum.
Mai vedem, da peste 10 - 15 ani o sa fie multi care vor regreta motoarele termice. |
|
#124
Posted 24 March 2021 - 18:58
#125
Posted 29 March 2021 - 08:06
gabrolio, on 24 martie 2021 - 18:52, said:
In cativa ani o sa vedem la stiri cozi la statiile de incarcare din orase, liste, nervi, scandal. Plus ca, odata cu cresterea accelerata a numarului de masini electrice, ce sa vezi... nu o sa mai fie asa de ieftin cum fac toti reclama acum. Mai vedem, da peste 10 - 15 ani o sa fie multi care vor regreta motoarele termice. Adauga si scumpirea uriasa a curentului electric ce va decurge din nebunia asta. Young_Soul, on 24 martie 2021 - 18:02, said:
Vad ca multi spera la o tranzitie lenta spre electrice, insa mie imi e destul de clar ca precum "telefoanele smart" si electricele se vor inmulti exponential odata cu aparitia a noi modele mai accesibile. Un exemplu e Dacia Spring care in cateva zile are vanzari record. La toamna va fi plin Bucurestiul de electrice, O crestere brusca si accelerata catre electrice e preconizata pentru anii urmatori. Ca va fi in 2022, 2023 sau 2025 nu se stie inca, dar revolutia in domeniul auto e iminenta. VW cu certitudine va contribui din plin. Asteptam si ceilalti producatori auto anul viitor cu astfel de anunturi. Sper ca peste 5 ani sa imi pot vinde masina pe benzina luata noua in 2021 la un pret decent. Cei cu Diesel probabil le vor vinde la 10% din pretul actual. Daca si-au luat cativa hipsterasi din Bucuresti o cutie penibila cu 43 de cai putere cum e dacia spring aka dacia cimitir nu inseamna ca toata tara le va urma exemplul. Electricele inca nu conving la capitolul autonomie reala. Pana nu or sa apara unele cu o autonomie reala de 6-800 km in cele mai dificile conditii de trafic majoritatea romanilor nici macar nu le vor lua in considerare. Momentan vor fi cumparate de hipsterasi penibili doar ca numarul lor e redus si resursa acestei piete se va epuiza repede. Edited by Elenistic, 29 March 2021 - 08:07. |
#126
Posted 29 March 2021 - 08:19
Intrebarea e ce va mai cumpara privitorul in scarba spre hipsteri cand nu va mai avea de ales decat intre hibride plug in si electrice?
Inca un avantaj real pe care il vad la mersul cu curent electric, este ca nu se vor mai arde de-a-n pwoolea milioane de tone de benzina in trafic bara la bara in oras sau pe valea prahovei. Masina electrica nu consuma stand pe loc. Motorul termic da. Edited by abac, 29 March 2021 - 08:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users