Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum mi-am îmbrăcat mașina în ceramică
Last Updated: Aug 24 2021 07:52, Started by
faramaobscena
, Feb 06 2021 17:57
·
0
#37
Posted 07 February 2021 - 10:47
#38
Posted 07 February 2021 - 11:59
@Octavian___ Poate nici poza nu e cea mai potrivită, nici lumina. De lucioasă a ieșit umpic mai "oglindă" dar vopseaua era deja în stare destul de bună. Mă gândesc că s-ar fi văzut mai tare diferența pe o mașină mai veche. În toate clipurile pe youtube menționau că e obligatoriu polishul deci am avut ceva emoții că am sărit pasul ăsta.
@marmota_vasi Bat și eu tastatura, lucrez ca programator. |
#39
Posted 07 February 2021 - 18:52
Eu am dat cu Gtechniq C3V2 Liquid Crystal, efectul eate acelasi de bulinute de apa pe caroserie.
Acum, eu nu am facut decontaminari si altele, doar spalare cu manusa si aplicare. Rezultatul a fost ok pentru banii si efortul depus. Ca si costuri undeva la 200 de lei cu tot cu lavete pentru 5 aplicari, dau de 2 ori pe an . La un atelier costa din cate am inteles 500 de lei. Daca vrei sa vezi ceva interesant intra pe ClubMazda si citeste ce face OvidiuH ! Altfel, eu am facut-o din cauza urmelor de pilitura de la placutele eco, care intra in lac, dupa un polish total am dat cu solutia asta si pot spune ca si-a atins scopul, nu mai am acele pete maro minuscule pe portiere in halul in care erau inainte. Adica, dupa doi ani cu polimeru pe ea am mai putin de 20% din petele pe care le aveam dupa un an fara polimer. Probabil ca aplicat ca la carte tine mai mult insa...asa suntem noi, decat sa platim un specialist ne specializam pe banii nostri. Edited by SSpantzer, 07 February 2021 - 18:54. |
#40
Posted 07 February 2021 - 21:34
@SSpantzer Mulțumesc de recomandare! Am găsit acum niște poze puse de OvidiuH pe clubmazda, sunt super! Mda, eu am mers pe DIY din cauza prețului oferit de un atelier de detailing, dacă mașina ar fi fost un bolid de 50 mii de euro aș fi mers pe varianta profi dar la mașină de 15 mii de euro parcă nu se merită să mai dai o mie pe așa ceva...
Am văzut și eu că mașina asta se înnegrește foarte tare în zona jantelor, are ceva plăcuțe speciale? Am ajuns la laptopul principal între timp și am găsit o poză care îi face mai multă cinste, era la scurt timp după aplicarea protecției: IMG_7167 - Copy (2).JPG 480.26K 100 downloads |
#41
Posted 07 February 2021 - 21:38
#43
Posted 09 February 2021 - 09:05
Legat de placute... sunt eco, adica mai mult fier si pe cale de consecinta mai multa pilitura.
Eu merg bianual la curatare la reprezentanta si probabil anul asta ii mai pun sa imi mai dea un polish cum au mai dat dupa primul an. Scartaie ca o caruta la viteza mica, de parcare dar asta e...am vazut masini de 5 ori mai scumpe facand la fel... ecoshit rulz... Edited by SSpantzer, 09 February 2021 - 09:05. |
#44
Posted 23 February 2021 - 00:17
Normal ca e mai simplu, asa mi-am facut si eu o impachetare cu portelan lichid, asa ii zic eu ca suna mai bine, gyeon quartz parca, m-a tinut 2 ani si aproape 30000 km, spalata masina numai de mine cu spuma autobrite magifoam si sampon nigrin. Acum in primavara ii trag iar un strat, merge si pe folie si pe geamuri, fara probleme. Mi-a iesit super numai la bara fata ma plictisisem si parca facusem niste pete; mie mi-a luat vreo 6 sau 8 ore, deja eram terminat pe la sfarsit, toti ziceau ca nu o sa-mi iasa dar n-aveam cum sa dau rateu,solutiile astea sunt idiotproof, numai cine nu vrea nu poate. Culoarea masinii era galbena, acum am si una gri, dar cu asta nu ma stresez.
|
#45
Posted 23 February 2021 - 22:10
OvidiuH face niste lucruri minunate, eu am facut CX-30-ul si a iesit superb.
Si diferenta de pret nu-i foarte mare fata de costui DIY-ului din acest topic 50314659613_0594ca0999_o.jpg 646.21K 94 downloads |
#46
Posted 03 August 2021 - 23:58
Salutare! Câteva adnotări dacă se permite! Can Coat NU este o protecție ceramică. Este o soluție îmbogățită cu dioxid de siliciu ( SiO2 ) și se folosește în timpul procedurii de mentenanță. Protecțiile ceramice profesionale vin cu un plus de duritate și rezistență. Ba mai mult, unele au și capacități autoregenerative. Informații despre beneficii găsiți pe www.protectieceramica.ro sau pe www.highclassdetailing.ro
Referitor la procedura de aplicare / instalare a protecției ceramice, găsiți și un video pe yt despre "cum se aplică protecția ceramică". Și nu doar atit, sunt mult mai multe informații pe canal. Salutare! Câteva adnotări dacă se permite! Can Coat NU este o protecție ceramică. Este o soluție îmbogățită cu dioxid de siliciu ( SiO2 ) și se folosește în timpul procedurii de mentenanță. Protecțiile ceramice profesionale vin cu un plus de duritate și rezistență. Ba mai mult, unele au și capacități autoregenerative. Informații despre beneficii găsiți pe www.protectieceramica.ro sau pe www.highclassdetailing.ro Referitor la procedura de aplicare / instalare a protecției ceramice, găsiți și un video pe yt despre "cum se aplică protecția ceramică". Și nu doar atit, sunt mult mai multe informații pe canal. |
|
#47
Posted 23 August 2021 - 11:32
Si eu mi-am luat cu ceva timp in urma can coat dar nu l-am folosit inca ). Probabil o sa il pun candva totusi am folosit mult timp wet coat tot de la gyon si rezista la spuma activa. Bine, zicem ca rezista in sensul ca o spal de 4-5 ori si tot sta apa pe ea, cred ca totusi cancoat rezista mai mult.
|
#48
Posted 23 August 2021 - 12:22
Pentru o 'coaja' de 8-9mii nu merita, decat daca esti pasionat si freci menta prin casa cu berea in mana (adica, ai timp berechet.)
Eu prefer ceruire mai des la spalatoriile automate. |
#49
Posted 24 August 2021 - 07:52
Da, pai de asta am dat si eu cu WetCoat, pare cam aceeasi branza ca si CanCoat doar ca il dai pe masina uda apoi dai cu jetul de apa. Asa extra mai pun si PW dar nu este ceramica si tine mai putin.
Ceara de la spalatorii cam tine 1 (maxim 2) spalari dar un spray din asta il poti tine in portbagaj si poti da o spuma, apoi perie spumanta daca este cazul sau clatire cu jet dupa care dai cu wetcoat si inca o clatire. Mie mi se pare genial de cand au aparut spalatoriile astea cu mai multe posturi si nu mai sta cate unul in spatele tau sa te grabeasca ca ai bagat nu stiu cate fise... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users