Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Site ROVACCINARE
Last Updated: Jul 23 2021 06:27, Started by
mrfe
, Jan 19 2021 09:20
·
0
#37
Posted 20 January 2021 - 18:00
mrfe, on 19 ianuarie 2021 - 10:48, said:
Mi-a spus o persoană de la HR-ul companiei că s-a interesat și până pe la jumatea lui februarie nu mai sunt vaccinuri... Nu era vorba că la rapel se rezervă din oficiu un loc că vaccinul este în 2 ture ? Well lăsând la o parte glumele proaste.. site-ul este făcut de STS adică unul din serviciile secrete ale statului .. la cum funcționează sper să nu avem nevoie pe bune vreodată de instituții/servicii.. m-am uitat și pe mun Cluj... 4 centre.. bravo terminăm vaccinare în 2121 au inscris in etapa 2 ~300k persoane. deci trebe 1 milion de vaccinuri. pana acum au intrat in tara 550k vaccinuri. deci momentat sunt in gaura cu 450k de vaccinuri. pentru ultimii programati si pentru rapel, se bazeaza pe vaccinurile care vor mai intra. |
#39
Posted 21 January 2021 - 10:23
Hai să mai dau o veste ”bună”:
Mă sună un prieten că o reușit să se programeze la începutul lui martie. îl întreb cum, pentru că nu mai erau locuri. Zice: păi m-au sunat de la firmă să intru repede că au încărcat datele la angajați și se poate programa. Eu: acum mă uit și site-ul nu merge. El: aa păi pe la 7 dimineața El lucrează la un hypermarket. În centrală nu am auzit să meargă omenii la lucru mai repede de ora 8, și dacă a fost sunat la ora 7... deci noaptea ca hoții și la vaccin PS era vorba că vor anunța noile locuri când vor fi... |
#40
Posted 21 January 2021 - 10:25
pai da, ai dovada ca se intampla, prietenul tau a fost anuntat.
|
#41
Posted 21 January 2021 - 11:45
Merge din nou platforma.
Tocmai am facut doua programari. |
#42
Posted 21 January 2021 - 11:50
mda am văzut.
M-am pus pe 4 martie. la fix o lună Oricum și acum este ceva șmen pentru că au spus că au deschis programările după 8 februarie. Dar doar din 1 martie te putea programa... |
#43
Posted 21 January 2021 - 15:47
Saga continuă: colegul care a pățit ca mine, doar lui probabil i -sau salvat ceva date.. a fost sunat și i s-a spus că defapt nu trebuia să vadă acele centre și că il programează în 2 zile peste program !
Mă apuc să sun la call center, acolo zici că am sunat la aeroport să întreb cum este mersul trenurilor. Am sunat la DSP. o doamnă îmi ascultă problema după care îmi spune că nu știe ce să zică dar merge și întreabă seful și mă resună. După 10 min revine și îmi spune că trebuia să sun la armată. Dar îmi dă un număr ”de jos” unde să sun . Sun la acel număr și acolo din nou.. nu știu, nu am cum să vă ajut. Îi spun că cineva a fost sunat de la ei la care îmi spune să scriu toate astea într-un mail și mâne vede directorul ce și cum că o auzit de încă cineva tot așa și au rezolvat cumva. PS la callcenter am așteptat 56 minute. |
#44
Posted 22 January 2021 - 08:36
Eu intru pe site, imi apar locatii cu locuri disponibile...dau click pe o locatie si ma duce la calendar la luna martie
doar ca in calendar nu poti sa alegi nicio zi ca sa dai pe urmatorul pas, dai click si nu se intampla nimic |
#45
Posted 22 January 2021 - 10:34
"Buna ziua,
Programarea persoanelor in vederea vaccinarii intra, pentru Faza 2 de vaccinare, in atributiile medicului de familie si a angajatorilor din domeniile esentiale conform strategiei de vaccinare. In situatia dumneavoastra Directia de Sanatate Publica Mures, nu poate interveni in niciun fel deoarece platforma de programare nu este in administrarea noastra ca si institutie , in vederea solutionarii acestor situatii s-a infiintat un call-center dedicat in acest sens care poate fi apelat la nr. de tel. Buna ziua, Programarea persoanelor in vederea vaccinarii intra, pentru Faza 2 de vaccinare, in atributiile medicului de familie si a angajatorilor din domeniile esentiale conform strategiei de vaccinare. In situatia dumneavoastra Directia de Sanatate Publica Mures, nu poate interveni in niciun fel deoarece platforma de programare nu este in administrarea noastra ca si institutie , in vederea solutionarii acestor situatii s-a infiintat un call-center dedicat in acest sens care poate fi apelat la nr. de tel. 021.414.44.25. Cu stima DSP Mures." România 2021 am sunat la respectivul număr și acolo persoana mi-a cerut datele, mailurile trimise etc și mi-a spus că ridică problema la șeful lui. Și mă resună când află ceva. |
#46
Posted 22 January 2021 - 12:19
Salut! S-a dat o hotarare de guvern ce spune ca in faza a doua de vaccinare intra si persoanele cu handicap,insotitorii acestora si cei care locuiesc sub acelasi acoperis,oameni strazii etc.Eu locuiesc cu bunica mea cu grad de handicap si nu am reusit sa ne programam.Pe platforma online nu apare aceasta categorie iar la telefon suna ocupat tot timpul A reusit cineva?
|
|
#47
Posted 22 January 2021 - 13:57
etajudoi, on 22 ianuarie 2021 - 12:19, said:
Salut! S-a dat o hotarare de guvern ce spune ca in faza a doua de vaccinare intra si persoanele cu handicap,insotitorii acestora si cei care locuiesc sub acelasi acoperis,oameni strazii etc.Eu locuiesc cu bunica mea cu grad de handicap si nu am reusit sa ne programam.Pe platforma online nu apare aceasta categorie iar la telefon suna ocupat tot timpul A reusit cineva? Stai lejer până se vaccinează aparatura de stat, corporațiile și dacă mai rămâne ceva vă vaccinați și voi |
#48
Posted 25 January 2021 - 19:09
Tot incerc sa-mi completez profilul, dupa completare date butonul finalizeaza este dezactivat.. care-i poanta ?
|
#49
Posted 26 January 2021 - 11:29
Bună ziua! Știți cumva de ce când intru să fac o programare îmi arată zile cu iconița aceea de vizualizare cu mesaj deasupra de ”locuri epuizate”, dar fără mențiune de locuri epuziate. Normal ar fi ca cele fără ”locuri epuizate” să aibă locuri disponibile, dar culmea, nu au. Vouă tot așa vă apare?
|
#50
Posted 26 January 2021 - 11:38
Nu mai sunt locuri de câteva zile.
dacă vrei să te programezi. Sfatul meu este să verifici în fiecare zi seara după 2200 și dimineața înainte de 0800 |
#51
Posted 26 January 2021 - 11:43
Apar din senin locuri? )
Nu pentru mine vreau, ptr angajați. Oricum, mi se pare ciudat ptr că în dreptul centrelor apare uneori că ar fi 0 locuri, dar dacă totuși accesezi centrul respectiv mai găsești câte un loc liber. |
|
#52
Posted 26 January 2021 - 11:51
Apoape tot valul 2 a fost pentru "cine trebuie"
sunt centre care nu apar pe site și deservesc aparatura de stat. |
#53
Posted 27 January 2021 - 07:55
După explicațiile de ieri, cei 65+ și cronici care nu au reușit să se programeze până acum, vor mai avea mult de așteptat.
Sincer nu cred de lipsa vaccinului în ideea în care dacă nu băgau toate categoriile alea în plus era totul ok, fapt demonstrat prin decalarea programării la exact acele persoane. Nu vor recunoaște că ”piloșii” au adus această situație și dau vina pe scăderea livrărilor. Oricum platforma este praf și încep să am dubii serioase despre acele nefuncționări.. poate era intenționat blocat pentru a se putea programa cine trebuie. Știu, veți spune că sunt cu paranoia și conspirație dar vorba aia " Just because you are paranoid, it doesn't mean they'e not out to get you" |
#54
Posted 27 January 2021 - 09:23
Eu nu inteleg cum o sa functioneze reprogramarea "esentialilor" !
Daca se decaleaza cu 10 zile o sa se suprapuna cu cei care erau deja programati de drept. Adica "esentialii" de pe 28.01 o sa fie reprogramati pe 7.02. dar pe 07.02 erau deja programari si toate locurile ocupate. O sa fie bulibaseala si aglomeratie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users