Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Mondeo Vignale Hybrid
Last Updated: Mar 14 2024 15:48, Started by
adair
, Nov 18 2020 10:25
·
0
#110
Posted 19 December 2023 - 16:12
Ah, ok, am inteles. Eu am luat modelul fix pentru Fiesta de-o avem asta dupa ce i-am umplut frigiderul de carne cat pentru 2 ani celui de la Ford care a venit cu ideea piulitelor originale (chestie pentru care in US mi se pare ca si-au luat si un class action peste bot si au schimbat pe banii lor piulitele de genul ala pentru masinile vandute).
|
#111
Posted 19 December 2023 - 17:36
#113
Posted 20 December 2023 - 10:46
valceanuraoul, on 27 octombrie 2023 - 16:06, said:
Cred ca nu știți, dar va spun eu: al meu Mondeo Hibrid Titanium, sedan, cumparat de nou, în 2020, a fost 24.000 euro+TVA. [ https://i.postimg.cc/c1hFJX0K/Screenshot-20231220-104517-Opera-beta.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nici euro nu mai e ce a fost candva. |
#114
Posted 04 March 2024 - 18:22
Salutare posesori de Mondeo Vignale. @adair
Ma bate gandul sa schimb si eu al meu Mk4 cu Mk5 Vignale. Ma intereseaza opinia posesorilor legat de : 1. silentiozitate la viteza mare, 130kmh. Zgomot exterior de la vant, roti, motor. Comparati va rog cu alte modele care le-ati condus. 2. Are cineva cutia automata cu buton rotativ? Cum este la condus ? 3. Cum se comporta pe sosea? Inteleg ca e mult mai soft decat Mk4. Multumesc |
#115
Posted 06 March 2024 - 09:16
Salut.
1. La viteza mare e mai silentios ca fostul E-Klasse W212. De fapt per total e mai silentios. In acceleratie este zgomotos din cauza cutiei de viteze E-CVT care urla pana ajungi la viteza dorita. Oricum fiind motor pe benzina, nu se compara cu fostul 220 CDI. A mea este hibrida. 2. Nu am buton rotativ, as fi vrut, mai ales ca maneta ocupa spatiu inutil. Dar ma tin de ea, de multe ori. 3. Nu am condus Mk4, am un vecin cu asa ceva 1.6 turbo benzina dar nu stiu cu merge. Comparat cu E-Klasse este mai rigid pe drum dar ma simt mai in siguranta in curbe, directia este la fel, cu toate ca pe Ford este electrica si pe E eu o aveam hidraulica. Am un prieten cu un E identic cu al meu dar era pachet AMG si motor de 3000 cmc, la care directia era electrica si mult mai putin precisa. 4. Per total pot spune ca imi place mai mult ca E-ul (culmea), in primul rand datorita dotarilor dar si prin faptul ca e un Ford care se simte la nivel de Mercedes. Evident norocul este pielea de pe bord care da un feeling de calitate. Fetele de usi insa in partea de jos se vede ca sunt sub nivelul de la Mercedes. 5. Ca fiabilitate, am luat-o la 57000 km si am acum 89500 km. Am pus doar cauciucuri, am facut revizii si am schimbat bateria pe care o au toate masinile, deoarece era moarta ( am mentionat sa nu se creada ca am schimbat bateria hibridului). 6. Consumul este la fel de bun, afara din oras ca la E 220 CDI iar in oras mai mic, VIZIBIL. Ca imbunatatiri i-am schimbat becurile de la oglinzile exterioare cu leduri, prezoanele cu unele rezistente fara camasi din tabla, am pus masti negre la ornamentele cromate de la toba (sa nu se vada negreala de pe crom) si astept cheie cu care sa pornesc masina din casa. Am activat deja pornirea cu softul Forscan. Edited by adair, 06 March 2024 - 09:26. |
#116
Posted 07 March 2024 - 10:01
#117
Posted 07 March 2024 - 12:17
Nu am modem. Forscan permite activarea pornirii din cheie dar este nevoie si de cheia care are butonul de pornire pe ea. Am cumparat o cheie pe 433,92 Mhz cu butonul de pornire pe ea si urmeaza sa vina sa o imperechez cu masina. Ai putina rabdare sa vina sa o testez si revin aici. Butonul de pornire este cel cu 2x pe el. Pentru pornire din cheie se apasa de 2 ori.
Attached FilesEdited by adair, 07 March 2024 - 12:19. |
#118
Posted 14 March 2024 - 09:54
Bun, aseara am rezolvat pornirea din telecomanda. Ca si pasi intai se imperecheaza noua cheie cu masina (exista o locatie in cotiera unde se invata cheile), apoi se activeaza din Forscan pornirea remote in 2 locuri si trebuie modificata o cifra pentru functionarea cheii noi, modificare care face cheile originale nefunctionale (evident se poate reveni la setarea initiala si cheile vor merge, insa nu va merge cheia noua). In bord apare meniu de Remote start unde te poti juca la niste setari (timp cat sa fie pornita masina 5-10-15 min, cum sa porneasca AC, incalzire parbriz si luneta, incalzirea scaunului sofer si pasager). Pentru pornire se apasa pe butonul de Lock apoi de 2 ori pe 2X. Cheia noua are bataie identica cu cele stoc cam de 50m. Calitatea cheii este identica cu a celor stoc. Eu ma declar multumit.
|
|
#119
Posted 14 March 2024 - 14:07
adair, on 14 martie 2024 - 09:54, said:
insa nu va merge cheia noua Using Forscan with full 1-year license and the recommended cable. Under the service menu (wrench icon) found the setting that has PATS in the description Activated this procedure, got a warning that it must be with supported cable and full license -> confirmed There were a couple of options there, one was to enable the programing procedure (which I believe what enables the procedure described in the 1st post here) -> I enabled it. placed my new key with the remote start button on the programming tray. There is an option to program a new key -> ran this, it confirmed that the new key is programmed. Exited this PATS settings. In the modules menu in IPC and BCM enabled the options as described above (didn't change any RTM) exited everything, tuned off the car, got out, locked the car. on the new remote press once on "lock" and then twice on the "remote start" button -> the car starts All keys (old and new) are working (button, proximity and ignition) without the need to be in the programming tray. |
#120
Posted 14 March 2024 - 15:48
Fara modificarea din RTM, la cheia noua nu functioneaza nici un buton. Asa am incercat si eu prima oara si era moarta cheia, prin urmare am facut modificarea in RTM. Pesemne depinde de cheie sau de masina sau de ambele.
Edited by adair, 14 March 2024 - 15:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users