Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Chiar e nevoie azi de mașină?
Last Updated: Oct 18 2020 21:33, Started by
djl
, Oct 02 2020 18:50
·
0
#38
Posted 02 October 2020 - 20:30
lost_in_a_dream, on 02 octombrie 2020 - 20:18, said:
Mie mi se pare condusul o prostie. Stiu si eu ca e aglomerat Bucurestiul. O solutie ar fi gratuitatea transportului in comun. (ca in alte orase europene) Nu pretul e cauza. E oricum (cred) cel mai ieftin transport urban european. 10 euro / luna pe toate liniile orasului? E infim. In Bucuresti, da - condusul e o masocheala fara rost. Edited by cattavencu, 02 October 2020 - 20:31. |
#39
Posted 02 October 2020 - 20:32
#40
Posted 02 October 2020 - 20:38
Daca nu ai serviciu si nici familie/copii, e usor sa nu ai masina, daca ai vreuna sau ambele din astea 2, e greu fara masina.
|
#41
Posted 02 October 2020 - 20:38
lost_in_a_dream, on 02 octombrie 2020 - 20:18, said:
Mie mi se pare condusul o prostie. Stiu si eu ca e aglomerat Bucurestiul. O solutie ar fi gratuitatea transportului in comun. (ca in alte orase europene) evident, in fine la Bucale e ieftin. Insă dacă ar fi moca ptr toţi atunci ce rost electoral ar mai avea transportul public? Nu neapărat vorba de pret ci de futterea aia cu existenţa unui bilet fie si virtual sau electronic, unei validări, unui control. Adică asta e mult disconfort peste problema condusului alimentării cu combustibil. Asta e si motivul existeneti acelor validări si bilete si controale, adică transportul public să rămână mai departe al celor care sunt saraci si care se injosesc, cine e cu demnitate evident are autoturism propriu şi e controlat doar de militie ptr diverse acte si taxe. |
#42
Posted 02 October 2020 - 20:38
djl nu are permis si nici nevoie de masina nu are, dar isi tot pune intrebari legat de asta. Bine, el de fel isi pune multe intrebari pe minut.
|
#43
Posted 02 October 2020 - 20:41
Neaceasca85, on 02 octombrie 2020 - 20:38, said:
Daca nu ai serviciu si nici familie/copii, e usor sa nu ai masina, daca ai vreuna sau ambele din astea 2, e greu fara masina. fără maşină proprie esti legat de mâini. Un drum de 10 minute cu maşina proprie durează 15-30 minute cu transportul public in multe cazuri. Asta intr-un caz bun, altfel ajunge la peste o oră Edited by cipri2bau, 02 October 2020 - 20:50. |
#44
Posted 02 October 2020 - 20:51
#45
Posted 02 October 2020 - 20:53
am mai zis asta si altadata. In general, poti trai si fara masina, dar si cand ai nevoie de masina, nimic nu o poate inlocui, Acum cativa ani a avut mama sotiei niste probleme de sanatate si cateva saptamani a tot trebuit sa umblu prin Bucuresti cu diverse treburi. Pai as fi innebunit fara masina in acele saptamani.
In rest, locuiesc langa metrou, si biroul de munca e tot langa metrou asa ca pt mersul la munca foloseam (inainte de pandemie) 95% metroul. |
#46
Posted 02 October 2020 - 21:08
|
#47
Posted 02 October 2020 - 21:09
Mai bine faci direct o lista,cred ca ai cruta serverele de niste cerneala cibernetica. Eventual si o paralela cu nevoie omului in socialism si cele din epoca perversa si consumerista a capitalismului.
|
#48
Posted 02 October 2020 - 21:11
djl, on 02 octombrie 2020 - 18:50, said:
Şi eu mi-am dorit maşină, de ce să nu recunosc. Dar azi, când mai toată lumea are, nu-i văd rostul. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3dfIM7dQJTM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tu esti anti-sistem: cand lumea o ardea pe euro-dance, tu erai cu rock'n roll anii 50, cand lumea a uitat de CD-uri si de DVD-uri, tu ii tragi inainte cu Laser ediscuri si casete. Cred ca te-ai nascut cu vreo 30 de ani prea tarziu On: daca transportul in comun (incl. feroviar) ar merge brici, nici ca ai avea nevoie de masina. Dar cum la noi trebul merge ca melcul si autobuzele sunt vai mama lor (sa nu mai zic de metroul cu dush din Dr. Taberei). cred ca masina e indispensabila. Din pacate, pentru ca toti cred asta, se produc si ambuteiajele din orasele mari sau de pe valea Prahovei. |
#49
Posted 02 October 2020 - 21:16
cipri2bau, on 02 octombrie 2020 - 20:38, said:
Asta e si motivul existeneti acelor validări si bilete si controale, adică transportul public să rămână mai departe al celor care sunt saraci si care se injosesc, cine e cu demnitate evident are autoturism propriu şi e controlat doar de militie ptr diverse acte si taxe. |
#50
Posted 02 October 2020 - 21:42
asa a zis si țața Leana, pe vremuri "Mai Nicule, tu crezi ca oamenii astia chiar au nevioe de masina?" si pac, cota la benzina. la ce-i buna masina...
pentru cine vrea sa iasa din pestera, masina este necesara. djl judeca prin prisma bucuresteanului: e transport in comuna care merge, ce ne trebuie masina. sunt cateva capitale de judet si cateva sute de orasele fara transport in comun, oamenii aceia trebuie sa iasa si ei din casa. mii de sate in care nu intra autobuzul. sunt o gramada de locuri unde poti ajunge doar cu masina. asta nu inseamna ca in bucuresti nu e buna masina, te scuteste de mult timp pierdut aiurea, dar sunt zone in tara unde intrebarea asta nu o poti pune deloc. |
#51
Posted 02 October 2020 - 21:44
cipri2bau, on 02 octombrie 2020 - 20:38, said:
Asta e si motivul existeneti acelor validări si bilete si controale, adică transportul public să rămână mai departe al celor care sunt saraci si care se injosesc, cine e cu demnitate evident are autoturism propriu şi e controlat doar de militie ptr diverse acte si taxe. E greu sa validezi un card la cititor? Sau sa trimiti un SMS? Nu cred ca e asa greu. In nici un caz nu capeti demnitate detinand o masina sau mergand cu masina prin oras. Ai senzatia, in masina proprie fiind, ca aia de pe trotuare se uita la tine cu jind sau cu invidie? Se uita cu dezinteres, iti zic eu. Sa vezi cum se uita aia din tramvaie la coloanele de masini nemiscate. Sau cat de linistit ma uit eu cand ies de la metrou la sirurile de masini incremenite. Dar altfel, o masina, orice fieratanie pe 4 roti, iti da libertate de miscare. Uite, maine vreau sa trag o tura la barajul Paltinu. @djl - cu ce ma duc? Despre genul asta de libertate vorbesc. Edited by cattavencu, 02 October 2020 - 21:48. |
|
#52
Posted 02 October 2020 - 21:58
cipri2bau, on 02 octombrie 2020 - 20:38, said:
evident, in fine la Bucale e ieftin. Insă dacă ar fi moca ptr toţi atunci ce rost electoral ar mai avea transportul public? Nu neapărat vorba de pret ci de futterea aia cu existenţa unui bilet fie si virtual sau electronic, unei validări, unui control. Adică asta e mult disconfort peste problema condusului alimentării cu combustibil. Asta e si motivul existeneti acelor validări si bilete si controale, adică transportul public să rămână mai departe al celor care sunt saraci si care se injosesc, cine e cu demnitate evident are autoturism propriu şi e controlat doar de militie ptr diverse acte si taxe. Apropo de servici, eu am avut grija si mi-am permis in ulimii aproape 40 de ani, ca locul de munca sa nu fie la mai mult de 10 minute de mers pe jos de locuinta! chiar si acuma, cind am ingrosat numarul provincialilor (re)veniti in Bucuresti, am ales un job aflat la 8 minute de mers lejer de locuinta! Edited by tytysor, 02 October 2020 - 22:01. |
#53
Posted 02 October 2020 - 22:13
Numai eu stiu cat frig am indurat prin vant si ploaie, iarna prin statii de autobuz, care nu mai veneau sau pe marginea drumului stand la masini de ocazie care nu vroiau sa opreasca sau treceau pline. Nici nu se poate compara, acum ma sui in masina dau drumul la caldura in scaun si clima si plec si nu ma mai opresc pana la locul de munca. Drum pe care il faceam inainte in 2 ore, acum il fac in 30 de minute.
|
#54
Posted 02 October 2020 - 22:36
Eu sunt unul din acei oameni nascuti dupa 89 ce a "avansat" in ale deplasarii. Noi nu am avut masina pana in 2009 si pana acum cativa cativa ani faceam posta 2 soferi pe o masina deoarece nu era fezabil economic o a doua masina. Am inceput de jos, mers pe jos la scoala, role, inapoi pe jos, intr-un timp mai mergem cu taxi de doua trei ori pe luna, apoi taxi de 2-3 ori pe saptamana, apoi mutat din oras, apoi ocazie/bicicleta, apoi mers cu vecini/bicicleta, apoi doar posta pe singura masina, apoi doar masina personala; acum merg doar cu masina dar pentru deplasari de pana intr-o ora pentru diverse cumparaturi mici(o bluza, o pereche de pantofi, legume, fructe etc) ma duc pe jos dar sincer nu m-as descurca fara masina nici in interes personal daramite sa mai si merg la munca, ma mai roaga soacra sa mergem la bunica, concedii cu tot tacamul de condus doar in tara, ma duc tot la 2-3 zile la parinti langa oras, drace, langa oras la propriu ca sunt vreo 4km de la iesirea din oras pana la ei acasa si ghici ce? abia de un an-doi s-a introdus transportul in comun numit "decent" dar doar pentru anumite ore. Nu ma pot intoarce de la ei la ora 9 seara deoarece nu este autobus, ultimul este 6, de dus idem, circula total anapoda si fix in capatul opus al orasului ceea ce inseamna ca ar trebui sa schimb vreo 4 mijloace de trasport in comun fara aer conditionat, aer proaspat de axile si fofoloance nespalate... mi-as face abonament daca ar circula decent in ideea ca as putea bea 3-4 beri la parinti si as avea autobus la ora 10-11 seara macar pana in oras ca de acolo daca iau taxiul ma costa vreo 20-25 de lei, daca il iau de la ai mei pe tarif de noapte ma costa vreo 40-45, cu masina dus intors ma costa vreo 7-8 lei(~25km, 10% gpl=5% diesel=25 de lei/4=6 lei+alte cheltuieli).
Chiar e nevoie de masina azi? DA! ma uit la soacra cum merge cu sacosele pline cu alimente "promotie" la purtator, pentru asa ceva s-au sacrificat parintii la revolutie? Sa ramanem la acelasi stadiu de bataie de joc? Nu multumesc, prefer sa ma fac gigolo pentru un minim de trai decent daca tot traiesc intr-un oras super mega extra laudat nu sa car sacosele dupa mine pana imi rup mainile cum facea mama in anii 90. Oh stai, in anii 90 inca mai era un transport in comun decent, in timp s-a rarit, ca chilotii in zona curului. As ca djl baga mare, atinge varsta la care vei avea par pe penis, apoi 18 ani, apoi insoara-te si vezi daca iti trebuie masina sau nu in Romania!!! nu zic, sunt unele situatii in care masina efectiv nu isi are rostul, daca muncesti de acasa si concediul il petreci doar prin tenerife cu avionul luat din propriul oras ce rost isi are masina daca o conduci 1000km pe an? Atunci mai bine taxi. sau daca ai masina de scarbici florynsv, on 02 octombrie 2020 - 22:13, said:
Numai eu stiu cat frig am indurat prin vant si ploaie, iarna prin statii de autobuz, care nu mai veneau sau pe marginea drumului stand la masini de ocazie care nu vroiau sa opreasca sau treceau pline. Nici nu se poate compara, acum ma sui in masina dau drumul la caldura in scaun si clima si plec si nu ma mai opresc pana la locul de munca. Drum pe care il faceam inainte in 2 ore, acum il fac in 30 de minute. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users