Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Wagonetta 2 - Black Booty - Hyundai i40 Wagon
Ultima postare: ian 05 2024 11:47, Inițiat de
danX
, aug 27 2020 18:10
·
10
#91
Publicat: 06 aprilie 2021 - 11:41
Mihai_mb, on 26 martie 2021 - 19:04, said:
Ia-ti o coarba mai lunga, o pui pe piulita si te sui cu piciorul pe ea si impingi cu piciorul (salti putin pe ea), cu atentie sa faca priza in continuare pe prezon. Desfaci asa orice, pe urma ridici masina pe cric. Pana una - alta am fost la constatare, s-a constatat cauciucul taiat su, surprize, ambele jante de pe stanga ciobite. Asa ca asteptam sa vina si jantele. |
#94
Publicat: 16 aprilie 2021 - 17:12
Si o gherla draguta.
Tot aveam impresia ca vibreaza ceva la relanti sau la plecare de pe loc. Ma uit sub capota, suportii de motor par ok, nimic altceva nu vibra. O mufa conectata la nimic parea sa vibreze. Zic hai sa o duc la Tiriac de data asta, ca pot sa fac programare online, sa vedem care e problema. Imi ridica capota si imi arata cum calculatorul masini joaca liber in locasul lui. Desteptii de la dealerul anterior l-au desfacut de pe suportul bateriei cu tot cu tabla pe care e montat, au rupt un surub de fixare care e prins in caroserie si l-au lasat asa, atarnat. Calitate superioara marca Neo Motors. Cateva ore mai tarziu suna telefonul, de la miscarile tablei respective e si un fir dezizolat. EPIC! 234 RON mai tarziu izoleaza firul, prind ca lumea suportul computerului si eu urmeaza sa dau un mail civilizat la Neo sa ii poftesc sa imi achite deranjul. Si vedem ce se intampla de acolo. Intre timp am declarat sezonul de ski incheiat si masina a trecut pe gumele de vara. Editat de danX, 16 aprilie 2021 - 17:13. |
#95
Publicat: 10 mai 2021 - 11:55
Wagonetta a ajuns la estetician pentru un nip-tuck.
Dosarul de Casco merge mai departe, o saptamana am pe mana un Citroen C4 de noua generatie. Simpatica masina, dar tot nu mi-as lua asa ceva. SUV-izata nitel, rau nu arata pe afara, dar e mica tare in interior. Si plasticele scartaie. La o masina cu pana in 700km in bord. |
#96
Publicat: 11 mai 2021 - 13:35
Am facut cam 100 km cu C4.
Plusuri: - Luminile Full LED - superbe - Motorasul in 3 cilindri trage frumos - ICE-ul merge fluid si fara lag - Butoane dedicate pentru a aduce pe ecran functiile masinii gen auto stop&go, senzorii de parcare, etc. - Clima se poate comanda separat, de pe butoane hardware dedicate. - Suspensia confortabila - Sistemele de siguranta activa gen lane keep assist, tempomat adaptiv - Parbriz incalzit Minusuri: - Spatiul interior: masina nu e mica pe afara, dar inauntru e comparabila cu un Focus Mk3 Hatch. - Pozitia la volan nu seamana cu cea dintr-un SUV, stai tot cu picioarele intinse. Aspect care afecteaza spatiul interior - Cutia de viteze automata cu 8 trepte foarte indecisa, in special pe retrogradare de la viteze mici, scutura si da in nas. La drum intins e ok, cea de pe i40 e mult mai smooth. - Plafonul panoramic scade intaltimea interioara pana la nivelul unde persoane de 1.85m nu stau foarte confortabil cu spatarul drept. Iese pe la vreo 23k EUR pretul de lista pentru masina primita. |
#97
Publicat: 12 mai 2021 - 14:02
O tura de autostrada astazi, vreo 120km in total.
Inca un + pentru sistemele de asistenta, a trebuit doar sa tin mainile pe volan si sa semnalizez cand schimbam banda, in rest s-a ocupat masina de tot. LKAS functioneaza bine, masina nu "unduieste" intre marcaje. Scaunele au un design frumos interiorul sezutului si spatarului sunt de "piele" si restul textil. Nu strica sa fie si ventilate, incet incet te cam lipesti de ele la drum lung. Acoperisul panoramic e filtreaza bine caldura, comparati cu Focus mk4 unde ma coceam si cu "perdeaua" trasa, la C4 nu-s probleme de genul. Vezi lumina, nu simti caldura. |
#98
Publicat: 17 mai 2021 - 08:33
s-a intors Wagonetta de la nip/tuck.
La receptie au rezultat niste imperfectiuni asa ca se lasa cu polish peste doua saptamani, asigurat tot de dealer. Meanwhile a venit si dongle-ul de la AA Wireless https://www.indiegog...ts/aawireless#/ L-am instalat in 10 minute si uite asa avem Android Auto wireless in masina. Sta ascuns si porneste cam in 40 de secunde. Singura problema pe care o am e ca nu suporta doua device-uri conectate alternativ sau mai trebuie eu sa sap nitel. Altfel, super scula. Si facuta de un roman de-al nostru. Pacat ca nu apare la stiri omu, a primit vreo 2.5mil USD backing pe indiegogo doar pentru proiectul asta. https://www.linkedin...ressy-68b25921/ |
#99
Publicat: 12 iulie 2021 - 21:14
Salut.
Ai reusit sa faci cumva sa sa mearga si WiFi pentru conectarea la scula AAwireless si datele mobile in acelasi timp, in functie de reteaua la care este conectat telefonul? Sau ai activat vreo functie a telefonului prin care daca vede ca WiFi nu are banda suficienta comuta pe date? |
#100
Publicat: 19 iulie 2021 - 13:55
mi20r, on 12 iulie 2021 - 21:14, said:
Salut. Ai reusit sa faci cumva sa sa mearga si WiFi pentru conectarea la scula AAwireless si datele mobile in acelasi timp, in functie de reteaua la care este conectat telefonul? Sau ai activat vreo functie a telefonului prin care daca vede ca WiFi nu are banda suficienta comuta pe date? |
|
#101
Publicat: 29 iulie 2021 - 15:26
In curand va implini 130k Wagonetta, cado va primi a doua revizie de cand e la mine.
Programata in 5 zile la Tiriac Expozitiei, sper sa faca treaba buna. Verificare generala sa vedem si daca mai e ceva in neregula si ar trebui folosita garantia si update de harti la navigatie. Caut masina pentru o zi, sa vedem ce ne da Spark. |
#102
Publicat: 03 august 2021 - 17:04
Cat a fost I40-ul in garantie, am facute service la Expozitiei (revizii + garantii). Motivul a fost ca era reprezentanta cea mai aproape de casa. Dar sunt mediocri... Iar de cand au service comun cu Mitsubishi, s-au dus si mai mult in cap. La o revizie, am venit la 8.30 si am plecat la 19.00. Oricum, m-am mai dus si cu filtrele si uleiul meu, ca mi se luase sa decartez mereu cate 1000 lei la revizii. Daca vrei detalii, da pm.
|
#103
Publicat: 03 august 2021 - 19:52
Revizia a fost vreo 1100 RON, inca vreo 700 placutele fata.
Pana acum, comparativ cu Neo Motors, imi par mai buni Tiriac. Si mai civilizati. Au facut si update la head unit si la harti, acum arata mult mai bine hartile, interfata e putin diferita si parca se misca si mai repede. La Neo mi-au zis "se face greu update-ul si daca nu e cer senin se arde unitatea si n-o inlocuim pe garantie". Atunci m-am ridicat si am plecat. Probabil ca economiseam 3-400 RON daca ma duceam cu placutele mele, dar la modul sincer nu aveam timp sa stau sa caut, sa imi bat capul cu comenzi si alte balarii. First world problems. Masina a ajuns acolo la 8, a fost gata la 13. S-au tinut de cuvant destul de ok. Editat de danX, 03 august 2021 - 20:05. |
#104
Publicat: 04 august 2021 - 17:19
Cand m-au ars la placutele frana fata, n-am comentat si le-am pus de la ei (600 lei acum cativa ani buni). Dupa vreo 2 ani, cand mi-au spus ca si placutele spate sunt mancate (600 lei), m-am dus si le-am luat de la King cu 300 lei (tot Mobis). In 2 ore am fost inapoi cu ele. Cele de spate le-am gasit in portbagaj, cele de fata nu.
|
#106
Publicat: 31 august 2021 - 16:13
Si a trecut o saptamana cu evenimente interesante:
1. Deschis hayonul intre doi copaci ( nu zic cine), hayonul ajunge in niste ramuri proaspat tunse. Injur, ma uit repede sa vad pagube, spre norocul meu a ratat vopseaua si s-a infipt in numarul de inmatriculare. Bucurie de scurta durata, dau sa pornesc, bag marsarier si camera nu mai da nimic in afara de lapte. Ma dau jos, lentila de la camera s-a desprins. 2. Masina sta parcata cateva zile prin centrul Sibiului. Cand sa plec vad niste urme pe stanga spate, zic ca s-a atins cineva de ea cand trecea printre masini. Din nefericire la spalatorie apare dezastrul. Doua zgarieturi frumoase si lac desprins pe o zona draguta. 3. La intoarcerea de la Sibiu incepe sa se auda o huruiala interesanta pe stanga fata. Verificam prezoane, placute, etc. Verdictul relativ evident, din experienta anterioara. Rulment. Masina ajunge la Tiriac la verificare, rezulta rulment bolnav, cerere de inlocuire in garantie facuta vineri, aprobata luni, marti masina e gata si din nou silentioasa. Pentru 1 si 2 astept sa termine asigurarea cu dosarele sa o duc la doctor. Si am facut Casco pentru noul an, de data asta cu fransiza, ca fara iesea cam scump. 4000 RON, Generali, plata one shot. |
#107
Publicat: 31 august 2021 - 16:50
In primul an la cand am avut Golful ( si la Toyota cand am luat-o ), Generali mi-au dat pret bun pe Casco ( vreo 2500 lei la Golf cu multe acoperiri si fransiza), apoi din al doilea an m-am mutat tot timpul la altceva ( acum is pe Asirom ), pentru ca oferta de reasigurare era penibila, aproape dubla ( vreo 4000 lei ) fata de oferta initiala, fara sa fi avut vreun incident. N-am inteles politica, probabil se bazeaza pe comoditate... Prefer sa schimb asiguratorul in fiecare an decat sa platesc 4000 vs sub 3000 lei pt acelasi serviciu.
Editat de Mihai_mb, 31 august 2021 - 16:52. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi