Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Rata de retur / nepreluare magazin online
Last Updated: Aug 14 2020 18:05, Started by
Augustus1978
, Aug 14 2020 15:08
·
0
#1
Posted 14 August 2020 - 15:08
Cam care este rata de retur sau de nepreluare (coletul vine dar respectivul nu ridica sau il refuza fara ca macar sa il desfaca- vine intact) la un magazin online???
Nu vreau nume specifice - doar asa la modul general, eventual cam ce vinde magazinul respectiv (gen de imbracaminte, electronice si electrocasnice, sportive, tutun si tigari etc). Multumesc anticipat daca stie cineva administrator sau angajat. Edited by Augustus1978, 14 August 2020 - 15:09. |
#2
Posted 14 August 2020 - 15:21
Intre sub 1% si 10%.
Poate fi 15% sau mai mult, daca sunt lucruri cu valoare mare si ocazii de folosinta limitate. Vezi rochii de seara, boxe, aparate foto, etc. |
#3
Posted 14 August 2020 - 15:40
Am un coleg care are o rata de refuz de aproximativ 50%. Pana la inceputul pandemiei, singurele colete pe care le primea sigur erau cele prin Posta Romana (presupun ca erau deja platite), dar cele de la curieri (cu plata ramburs, nu stiam cate refuza din ele). Acum a mai rarit-o cu comenzile si cam onoreaza comenzile.
Sincer, nu stiu ce contineau pachetele, dar cele acceptate pareau haine/incaltaminte. |
#5
Posted 14 August 2020 - 17:09
depinde de politica sitului...
fashions days are returul gratuit. la incaltaminte, comand din start 2 perechi, ca poate nu se potriveste numarul si una sigur o returnez. daca nu-mi place modelul returnez amandoua perechile. Edited by strongsss, 14 August 2020 - 17:10. |
#6
Posted 14 August 2020 - 17:12
Cand faci o comanda se presupune ca esti cu mintea la tine si chiar ai nevoie de produsele din colet.
Sa faci comanda si sa te "amuzi" refuzand coletul fara a avea vreun motiv intemeiat, atunci inseamna ca esti complet nepotrivit. Imi imaginez ca magazinele online au propria lista black si exista posibilitati IT sa blocheze pe acesti nepotriviti. La fel, firmele de curierat pot avea acelasi tip de lista si sa refuze din start preluarea coletului de la vanzator. In 2008 am facut prima comanda online pentru un monitor Philips. Este imposibil sa stiu cate comenzi am lansat / primit / achitat pana in prezent, probabil sute, insa sunt absolut sigur ca doar pe doua dintre ele le-am refuzat pe motive intemeiate. Edited by addumi, 14 August 2020 - 17:17. |
#8
Posted 14 August 2020 - 18:05
Eu pe magazinul de consumabile pentru imprimante (cartuse si refilluri pentru reumplere)am rata de retur de aproximativ 0.5% (de obicei sun clientul aflat la prima comanda si ii dau informatii pretioase / mici secrete despre reumplerea cartuselor iar asta prinde bine). Sotia are o rata de retur de 3% pe un magazin unde vine produse cosmetice.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users