Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Netrimitere tichete de vacanță

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Georgi0898

Georgi0898

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.04.2020
Bună! Am vrut să mă cazez la un hotel din Mamaia prin Travelminit și am vrut să folosesc ca și metodă de plată cardul de vacanță însă din neatenție am bifat tichete de vacanță. În condiții de anulare scrie așa:
1.475 lei de achitat ca avans în 2 zile lucrătoare după confirmarea rezervării!

În caz de anulare se va încasa suma de 1.475 lei.

În caz de neprezentare se va încasa suma de 1.475 lei.

În caz de plată cu tichete de vacanță, este necesar să anunțați pe Travelminit în 2 zile lucrătoare de la confirmarea rezervării cu privire la trimiterea tichetelor, în caz contrar rezervarea nu poate fi garantată.
Dacă nu trimit tichetele mi se va anula rezervarea? Va trebui să plătesc cei 1,475,00 lei? Am trimis e-mail agenției și hotelului, dar încă nu am primit niciun răspuns și devin foarte agitată. Țin să menționez că e prima dată când fac o rezervare la un hotel și nu știu foarte bine cum aș putea să rezolv situația..Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!

#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,267
  • Înscris: 13.03.2017
Pai ai primit confirmarea rezervarii ?
Daca NU - de ce iti faci probleme inutil ?

#3
Georgi0898

Georgi0898

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.04.2020
Da, am primit confirmarea rezervării, din păcate..

#4
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,756
  • Înscris: 29.10.2017
Cauta-i la telefon si explica-le situatia, le spui toate detaliile nr rezervarii etc si ca de fapt platesti cu cardul
si te ghideaza ei


Cum plătesc cu card de vacanță către Travelminit?
Achitarea sumei este posibilă și de la distanță, prin trimiterea unui acord de debitare card semnat.
Descarcă formularul aici!
Printează-l! Dacă nu ai această posibilitate, poți să-l scrii cu mâna.
Completează-l cu datele tale și semnează-l! Model de completare aici
Trimite-l către Travelminit, scanat sau fotografiat!
Prin e-mail la adresa [email protected].
La Subiect să scrii: Acord de debitare #123456789, unde "#123456789" este numărul rezervării
Travelminit va debita suma acordată de pe cardul tău în termen de o zi lucrătoare.
Pentru plata reușită, cardul trebuie activat! Activarea se face din aplicația cardului sau sunând la firma emitentă.

#5
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

 Georgi0898, on 29 iulie 2020 - 17:34, said:

Dacă nu trimit tichetele mi se va anula rezervarea? Va trebui să plătesc cei 1,475,00 lei? Am trimis e-mail agenției și hotelului, dar încă nu am primit niciun răspuns și devin foarte agitată. Țin să menționez că e prima dată când fac o rezervare la un hotel și nu știu foarte bine cum aș putea să rezolv situația..Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!

Stai linistita, schimbarea modului de plata nu inseamna anulare.

Chiar si daca vrei sa anulezi, nu au ce sa iti faca, cu exceptia cazului in care le-ai dat datele cardului (De debit, nu de vacanta). Chiar si asa, iti blochezi cardul si iti faci altul, si ei pot sa o ****, oricum, golani, sa pretinda costul integral in caz de anulare, dar ce vrei, sunt nesatuii de la  Mamaia.

Edited by epetroiu, 29 July 2020 - 19:57.


#6
Georgi0898

Georgi0898

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.04.2020

 epetroiu, on 29 iulie 2020 - 19:54, said:



Stai linistita, schimbarea modului de plata nu inseamna anulare.

Chiar si daca vrei sa anulezi, nu au ce sa iti faca, cu exceptia cazului in care le-ai dat datele cardului (De debit, nu de vacanta). Chiar si asa, iti blochezi cardul si iti faci altul, si ei pot sa o ****, oricum, golani, sa pretinda costul integral in caz de anulare, dar ce vrei, sunt nesatuii de la  Mamaia.
Mulțumesc foarte mult pentru răspuns..M-am liniștit.

#7
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,341
  • Înscris: 06.01.2007
Am vazut si eu practica asta imbecla de a-ti cere datele cardului. Cred ca e si ilegala la o adica.
Eu am sunat la banca, la ING si ei nu agreeaza asa ceva, din contra.

#8
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

 maccip, on 29 iulie 2020 - 20:54, said:

Am vazut si eu practica asta imbecla de a-ti cere datele cardului. Cred ca e si ilegala la o adica.
Eu am sunat la banca, la ING si ei nu agreeaza asa ceva, din contra.

Pai pe booking la multe rezervari iti cere datele cardului, chipurile ptr a "garanta rezervarea".
Nu stiu pe travelminit ca nu l-am folosit.

#9
Georgi0898

Georgi0898

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.04.2020

 epetroiu, on 29 iulie 2020 - 21:10, said:



Pai pe booking la multe rezervari iti cere datele cardului, chipurile ptr a "garanta rezervarea".
Nu stiu pe travelminit ca nu l-am folosit.
Deoarece am bifat plata cu tichete de vacanță nu mi s-au cerut datele cardului de debit..

#10
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

 Georgi0898, on 29 iulie 2020 - 21:13, said:

Deoarece am bifat plata cu tichete de vacanță nu mi s-au cerut datele cardului de debit..

Atunci poti sa stai 100% relaxata, nu au cum sa te oblige la vreo plata in caz de anulare. Nu e ca si cum ai semnat un contract.

#11
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
Si eu am patit.
Daca vrei totusi sa iti pastrezi rezervarea, trimite email la ei, explici situatia si ei iti vor raspunde repede (ca doar iau niste bani, nu?) cu schimbarea modului de plata... si totul se rezolva

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate