Netrimitere tichete de vacanță
Last Updated: Jul 30 2020 07:11, Started by
Georgi0898
, Jul 29 2020 17:34
·
0
#1
Posted 29 July 2020 - 17:34
Bună! Am vrut să mă cazez la un hotel din Mamaia prin Travelminit și am vrut să folosesc ca și metodă de plată cardul de vacanță însă din neatenție am bifat tichete de vacanță. În condiții de anulare scrie așa:
1.475 lei de achitat ca avans în 2 zile lucrătoare după confirmarea rezervării! În caz de anulare se va încasa suma de 1.475 lei. În caz de neprezentare se va încasa suma de 1.475 lei. În caz de plată cu tichete de vacanță, este necesar să anunțați pe Travelminit în 2 zile lucrătoare de la confirmarea rezervării cu privire la trimiterea tichetelor, în caz contrar rezervarea nu poate fi garantată. Dacă nu trimit tichetele mi se va anula rezervarea? Va trebui să plătesc cei 1,475,00 lei? Am trimis e-mail agenției și hotelului, dar încă nu am primit niciun răspuns și devin foarte agitată. Țin să menționez că e prima dată când fac o rezervare la un hotel și nu știu foarte bine cum aș putea să rezolv situația..Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri! |
#2
Posted 29 July 2020 - 17:55
Pai ai primit confirmarea rezervarii ?
Daca NU - de ce iti faci probleme inutil ? |
#4
Posted 29 July 2020 - 18:11
Cauta-i la telefon si explica-le situatia, le spui toate detaliile nr rezervarii etc si ca de fapt platesti cu cardul
si te ghideaza ei Cum plătesc cu card de vacanță către Travelminit? Achitarea sumei este posibilă și de la distanță, prin trimiterea unui acord de debitare card semnat. Descarcă formularul aici! Printează-l! Dacă nu ai această posibilitate, poți să-l scrii cu mâna. Completează-l cu datele tale și semnează-l! Model de completare aici Trimite-l către Travelminit, scanat sau fotografiat! Prin e-mail la adresa [email protected]. La Subiect să scrii: Acord de debitare #123456789, unde "#123456789" este numărul rezervării Travelminit va debita suma acordată de pe cardul tău în termen de o zi lucrătoare. Pentru plata reușită, cardul trebuie activat! Activarea se face din aplicația cardului sau sunând la firma emitentă. |
#5
Posted 29 July 2020 - 19:54
Georgi0898, on 29 iulie 2020 - 17:34, said:
Dacă nu trimit tichetele mi se va anula rezervarea? Va trebui să plătesc cei 1,475,00 lei? Am trimis e-mail agenției și hotelului, dar încă nu am primit niciun răspuns și devin foarte agitată. Țin să menționez că e prima dată când fac o rezervare la un hotel și nu știu foarte bine cum aș putea să rezolv situația..Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri! Stai linistita, schimbarea modului de plata nu inseamna anulare. Chiar si daca vrei sa anulezi, nu au ce sa iti faca, cu exceptia cazului in care le-ai dat datele cardului (De debit, nu de vacanta). Chiar si asa, iti blochezi cardul si iti faci altul, si ei pot sa o ****, oricum, golani, sa pretinda costul integral in caz de anulare, dar ce vrei, sunt nesatuii de la Mamaia. Edited by epetroiu, 29 July 2020 - 19:57. |
#6
Posted 29 July 2020 - 20:34
epetroiu, on 29 iulie 2020 - 19:54, said: Stai linistita, schimbarea modului de plata nu inseamna anulare. Chiar si daca vrei sa anulezi, nu au ce sa iti faca, cu exceptia cazului in care le-ai dat datele cardului (De debit, nu de vacanta). Chiar si asa, iti blochezi cardul si iti faci altul, si ei pot sa o ****, oricum, golani, sa pretinda costul integral in caz de anulare, dar ce vrei, sunt nesatuii de la Mamaia. |
#7
Posted 29 July 2020 - 20:54
Am vazut si eu practica asta imbecla de a-ti cere datele cardului. Cred ca e si ilegala la o adica.
Eu am sunat la banca, la ING si ei nu agreeaza asa ceva, din contra. |
#8
Posted 29 July 2020 - 21:10
maccip, on 29 iulie 2020 - 20:54, said:
Am vazut si eu practica asta imbecla de a-ti cere datele cardului. Cred ca e si ilegala la o adica. Eu am sunat la banca, la ING si ei nu agreeaza asa ceva, din contra. Pai pe booking la multe rezervari iti cere datele cardului, chipurile ptr a "garanta rezervarea". Nu stiu pe travelminit ca nu l-am folosit. |
#9
Posted 29 July 2020 - 21:13
#10
Posted 29 July 2020 - 21:30
|
#11
Posted 30 July 2020 - 07:11
Si eu am patit.
Daca vrei totusi sa iti pastrezi rezervarea, trimite email la ei, explici situatia si ei iti vor raspunde repede (ca doar iau niste bani, nu?) cu schimbarea modului de plata... si totul se rezolva |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users