Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

FiberHome HG6544C

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#145
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
nu cumva esti pe CGNAT?

#146
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 16.12.2003

View PostCTU99, on 21 martie 2023 - 01:30, said:

După ce am făcut upgrade la abonament în cont Digi, mi-au pus fibră și FiberHome HG6544C. Înainte am........

ionează rapid, la FiberHome funcționează foarte lent. E normal ca un router să aibă o interfață atât de lentă?

Exista o bifă, opțiune, ceva: AP Isolation, prin setările wifi. Ceva cu Isolation, sau asemănător. Dacă e activa, nu vezi laptopul de pe desktop și invers.

#147
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,224
  • Înscris: 05.01.2006

View PostCTU99, on 21 martie 2023 - 01:30, said:

La FiberHome nu funcționează să forwardez portul 21, îmi spune "please enter a valid port value". La Linksys întotdeauna a funcționat să forwardez portul 21, apoi serverul FTP era accesibil din Internet. La FiberHome cum forwardez portul serverului FTP?
Unele porturi nu ti le permit unele device-uri sa fie forward-ate, poti totusi seta pe serverul ftp intern un alt port (21215 de ex) si sa faci port forward la acela. Evident ca si pe clienti va trebui sa setezi sa se conecteze la adresa_ta:21215 si nu la portul default 21.

#148
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,442
  • Înscris: 06.06.2006
Oricum, la cat de lovit de portul 21 lovit de boti, chiar se recomanda schimbarea lui. :D

#149
cody100

cody100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 25.05.2007
Am și eu o problemă cu echipamentul ăsta. Am abonament de 1Gbps, calculatorul conectat la portul Lan2, router-ul la portul Lan1. Pe calculator, Speedtest arată viteza reală. Pe telefon/laptop, Speedtest stă către un minut, să se gândească, abia apoi face testul de viteză. Paginile se încarcă greu spre deloc pe aparatele mobile, pe calculator e OK. Am schimbat mai multe routere, de diferite mărci, acu am rămas la un Asus TUF 4200. Am schimbat porturile pentru desktop și router, am pus Fiberlink-ul ca bridge -a mers mai rău, așa că am dat reset-, am schimbat toate cablurile, am schimbat parola de acces la rețeaua DiGi. Nu mai știu ce să-i fac. Am observat că dacă dau un restart la modemul ăla, aproximativ 15 minute totul funcționează bine. Apoi reîncepe "spectacolul": sistemul de supraveghere zice "abnormal network connection", televizoarele întreabă dacă vreau să mă conectez la vreo rețea, paginile pe mobile se încarcă greu sau deloc. Are cineva vreo idee?

#150
florini78

florini78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 614
  • Înscris: 11.04.2013
Pai faca pe doua routere face la fel inseamna ca e de la ONT/Digi. Cheama o echipa sa vina sa testeze ei.
Daca ONT e in bridge doar lan1 functioneaza.
Folosesti torente?

Edited by florini78, 04 February 2024 - 11:51.


#151
cody100

cody100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 25.05.2007
Nu mai e "bridge", că l-am resetat. Am chemat de 4 ori echipa, răspunsul a fost că nu merge router-ul meu. Le-am arătat facturile, toate erau noi, în "plastic". La Fiberhome am dezactivat doar funcția WiFi. Să fie ceva cenzură DiGi? Nu postez, folosesc router-ul pentru sistemul de supraveghere, monitorizare invertor electric,  și televizoare. Pe telefoane am Orange, care merge super.

#152
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,394
  • Înscris: 25.10.2008
bridge inseamna ca folosesti routerul tau pentru internet. nu ai cum sa il setezi tu, ti-l seteaza ei, la fel si sa ti-l scoata din bridge.
problema la conectarea wifi la routerul tau sau la al lor?

#153
cody100

cody100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 25.05.2007
Când am observat că dă rateuri, indiferent de setările făcute, am sunat la DiGi și ei l-au pus în mod bridge. Pentru că mergea la fel de prost, am sunat din nou și mi-au spus că pot să-l resetez, după care mi-au transmis că e din nou în modul normal de funcționare. Însă problema se menține: pe cablu merge bine, iar router-ul ba dă semnal, ba nu dă. Modemul are oprită doar emisia WiFi, care și așa e cam slăbuță. Echipele venite mi-au tot spus că de vină e routerul meu. Dar după mai multe aparate schimbate, cred că modemul lor face ceva. Am schimbat și porturile LAN, fără efect.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate