Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
FiberHome HG6544C
Last Updated: Feb 09 2024 17:34, Started by
artsoft
, Jul 11 2020 09:33
·
21
#146
Posted 21 March 2023 - 22:44
CTU99, on 21 martie 2023 - 01:30, said:
După ce am făcut upgrade la abonament în cont Digi, mi-au pus fibră și FiberHome HG6544C. Înainte am........ ionează rapid, la FiberHome funcționează foarte lent. E normal ca un router să aibă o interfață atât de lentă? Exista o bifă, opțiune, ceva: AP Isolation, prin setările wifi. Ceva cu Isolation, sau asemănător. Dacă e activa, nu vezi laptopul de pe desktop și invers. |
#147
Posted 22 March 2023 - 17:17
CTU99, on 21 martie 2023 - 01:30, said:
La FiberHome nu funcționează să forwardez portul 21, îmi spune "please enter a valid port value". La Linksys întotdeauna a funcționat să forwardez portul 21, apoi serverul FTP era accesibil din Internet. La FiberHome cum forwardez portul serverului FTP? |
#148
Posted 25 March 2023 - 13:33
Oricum, la cat de lovit de portul 21 lovit de boti, chiar se recomanda schimbarea lui.
|
#149
Posted 04 February 2024 - 11:33
Am și eu o problemă cu echipamentul ăsta. Am abonament de 1Gbps, calculatorul conectat la portul Lan2, router-ul la portul Lan1. Pe calculator, Speedtest arată viteza reală. Pe telefon/laptop, Speedtest stă către un minut, să se gândească, abia apoi face testul de viteză. Paginile se încarcă greu spre deloc pe aparatele mobile, pe calculator e OK. Am schimbat mai multe routere, de diferite mărci, acu am rămas la un Asus TUF 4200. Am schimbat porturile pentru desktop și router, am pus Fiberlink-ul ca bridge -a mers mai rău, așa că am dat reset-, am schimbat toate cablurile, am schimbat parola de acces la rețeaua DiGi. Nu mai știu ce să-i fac. Am observat că dacă dau un restart la modemul ăla, aproximativ 15 minute totul funcționează bine. Apoi reîncepe "spectacolul": sistemul de supraveghere zice "abnormal network connection", televizoarele întreabă dacă vreau să mă conectez la vreo rețea, paginile pe mobile se încarcă greu sau deloc. Are cineva vreo idee?
|
#150
Posted 04 February 2024 - 11:47
Pai faca pe doua routere face la fel inseamna ca e de la ONT/Digi. Cheama o echipa sa vina sa testeze ei.
Daca ONT e in bridge doar lan1 functioneaza. Folosesti torente? Edited by florini78, 04 February 2024 - 11:51. |
#151
Posted 04 February 2024 - 19:46
Nu mai e "bridge", că l-am resetat. Am chemat de 4 ori echipa, răspunsul a fost că nu merge router-ul meu. Le-am arătat facturile, toate erau noi, în "plastic". La Fiberhome am dezactivat doar funcția WiFi. Să fie ceva cenzură DiGi? Nu postez, folosesc router-ul pentru sistemul de supraveghere, monitorizare invertor electric, și televizoare. Pe telefoane am Orange, care merge super.
|
#152
Posted 06 February 2024 - 08:16
bridge inseamna ca folosesti routerul tau pentru internet. nu ai cum sa il setezi tu, ti-l seteaza ei, la fel si sa ti-l scoata din bridge.
problema la conectarea wifi la routerul tau sau la al lor? |
#153
Posted 09 February 2024 - 17:34
Când am observat că dă rateuri, indiferent de setările făcute, am sunat la DiGi și ei l-au pus în mod bridge. Pentru că mergea la fel de prost, am sunat din nou și mi-au spus că pot să-l resetez, după care mi-au transmis că e din nou în modul normal de funcționare. Însă problema se menține: pe cablu merge bine, iar router-ul ba dă semnal, ba nu dă. Modemul are oprită doar emisia WiFi, care și așa e cam slăbuță. Echipele venite mi-au tot spus că de vină e routerul meu. Dar după mai multe aparate schimbate, cred că modemul lor face ceva. Am schimbat și porturile LAN, fără efect.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users