Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...
 

Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
849 replies to this topic

#379
epuru

epuru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 27.03.2007
Stiti vreun truc (combinatie de comenzi in meniul interactiv sau comenzi vocale) prin care sa o pacalesc pe Andreea si sa ajung sa discut cu un operator?

LE: sunt pe abonament.

Edited by epuru, 21 December 2021 - 11:11.


#380
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Combinatiile de taste sunt diferite intre postpaid si prepaid, si nu stim ce ai tu.

Orice situatie ce nu poate fi rezolvata de catre robot te va conduce la operator.
Alegi probleme de retea, de exemplu.

Edited by MembruAnonim, 21 December 2021 - 11:09.


#381
epuru

epuru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 27.03.2007
Sunt pe abonament. Am incercat de cateva ori si tot prin meniul interactiv ma baga. O sa incerc si cu probleme retea.

#382
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,126
  • Înscris: 29.01.2016
Mentioneaza cuvantul magic "REZILIERE" si iti face transfer la un operator.

#383
Ares14

Ares14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 17.08.2019

View Postjuannn, on 20 decembrie 2021 - 18:11, said:

La mine mine in sectiunea facturi nu-mi apare "setari factura" daca dau pe facturi vad doar cit am de plata. Cred ca e o problema cu contul....am sa dau mail la support.

IDEM.

#384
Ares14

Ares14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 17.08.2019
Asa frumos mi-au raspuns sa imi asociez nr de telefon si codul de client sa vad factura, de nu are rost.
Nu functioneaza butoanele aferente facturii, nimic ce e sub acel buton.
Cred ca e o chestie de bun simt, daca nu chiar legal sa cer factura sa vad ce platesc.

O seara placuta!
[ https://i.postimg.cc/k5xqs2C5/Screen-Shot001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#385
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,759
  • Înscris: 06.03.2018

View PostMagicwisewolf, on 21 decembrie 2021 - 11:47, said:

Mentioneaza cuvantul magic "REZILIERE" si iti face transfer la un operator.

Uneori îți înregistrează sesizare automat pentru reziliere și nu trece...qm pățit-o eu

#386
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Cu "probleme semnal" ajungi garantat la operator. :)

#387
vladutgm

vladutgm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,169
  • Înscris: 19.01.2008
Am si au o problema cu un abonament facut online de Black Friday anul acesta: Red 9 redus la 5 euro. Am portat cartela fetei depe prepay Vodafone la abonament.
Prima factura a fost de 50 de lei si am zis ca poate e transportul prin curier al cartelei. Problema este ca si a doua factura e de 50 de lei si asta e mai mult decat 5 euro.
Am vorbit cu Andreea si ma plimba prin toate meniurile fara rezultat.

Ce as putea face?
Multumesc!

#388
vince085

vince085

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,253
  • Înscris: 10.02.2015
Ii zici lu andreea reziliere sau probleme semnal si te transfera la operator, bine azi probabil ca nu.

#389
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,396
  • Înscris: 25.10.2008
Pai si in factura ce scrie ca ai de plata?

#390
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,611
  • Înscris: 30.12.2007
Am cautat si nu am gasit, am posibilitatea din contul meu sa anulez o comanda agatata? Am in magazinul online o comanda facuta, initial a fost stoc ok apoi am primit mail ca e stoc 0. Acea comanda a ramas activa, acum vreau sa fac o noua comanda si nu se poate. Pot sa anulez acea comanda mai veche sa fac alta noua?

#391
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,611
  • Înscris: 30.12.2007
Rezolvat azi cu telefon la *3333.

#392
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,611
  • Înscris: 30.12.2007
Mda, credeam/speram ca am rezolvat ceva dupa discutia telefonica. Mi-a confirmat la telefon ca prima comanda a fost anulata pentru ca telefonul nu era in stoc si acea oferta a expirat, a ramas in final valabila oferta 2. De fapt nu s-a rezolvat nimic. Am primit mail mai devreme in care eram intrebat pe care din cele 2 oferte o pastrez ca ambele comenzi au acelasi produs si ambele erau active. Binenteles ca telefonul iar nu e in stoc. Totusi, nu inteleg cum se poate face o comanda daca produsul nu e in stoc. Am verificat dupa ce am trimis comanda 2 si inca 30 de minute (cel putin) telefonul era in stoc si se putea face comanda noua. Parca am discutat cu Rds despre oferta Vodafone, parca am vorbit cu peretii.

#393
Adrian1509

Adrian1509

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 262
  • Înscris: 11.06.2020
Imi poate spune cineva o combinatie de cifre la *222 ca sa pot ajunge la un operator? (abonament)

#394
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 25.12.2005
stiti de ce nu functioneaza personal hotspot

iphone vodafone

#395
vladutgm

vladutgm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,169
  • Înscris: 19.01.2008

View Postvince085, on 25 decembrie 2021 - 12:36, said:

Ii zici lu andreea reziliere sau probleme semnal si te transfera la operator, bine azi probabil ca nu.

A mers cu "probleme semnal" dupa cum ai zis. Au dezactivat abonamentul pus in plus. Am platit doua facturi, dar sunt multumit ca au rezolvat.

Ce m-a amuzat a fost ca, dupa ce am vorbit cu "roboata" Andreea, am vorbit cu o opetatoare pe care o cheama tot Andreea. :D
Asa ca pot sa va confirm ca "Andreea exista!" :D

View Postkopilu_198, on 25 decembrie 2021 - 13:19, said:

Pai si in factura ce scrie ca ai de plata?

Sincer nu m-am uitat pe factura ca e online si am platit-o din aplicatia de pe telefon.

#396
lde1078

lde1078

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 20.08.2018
Primesc constant un mesaj de la vodafone precum ca mi au rezervat un abonament și sa apelez la nr 0372023333 la care mi se spune ca e incorect . La *222 nu sunt căci sunt in alta rețea . Cum pot dialoga ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate