Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: May 19 2024 14:53, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
62
#379
Posted 21 December 2021 - 11:01
Stiti vreun truc (combinatie de comenzi in meniul interactiv sau comenzi vocale) prin care sa o pacalesc pe Andreea si sa ajung sa discut cu un operator?
LE: sunt pe abonament. Edited by epuru, 21 December 2021 - 11:11. |
#380
Posted 21 December 2021 - 11:09
Combinatiile de taste sunt diferite intre postpaid si prepaid, si nu stim ce ai tu.
Orice situatie ce nu poate fi rezolvata de catre robot te va conduce la operator. Alegi probleme de retea, de exemplu. Edited by MembruAnonim, 21 December 2021 - 11:09. |
#381
Posted 21 December 2021 - 11:13
Sunt pe abonament. Am incercat de cateva ori si tot prin meniul interactiv ma baga. O sa incerc si cu probleme retea.
|
#382
Posted 21 December 2021 - 11:47
Mentioneaza cuvantul magic "REZILIERE" si iti face transfer la un operator.
|
#383
Posted 21 December 2021 - 12:20
#384
Posted 21 December 2021 - 21:58
Asa frumos mi-au raspuns sa imi asociez nr de telefon si codul de client sa vad factura, de nu are rost.
Nu functioneaza butoanele aferente facturii, nimic ce e sub acel buton. Cred ca e o chestie de bun simt, daca nu chiar legal sa cer factura sa vad ce platesc. O seara placuta! [ https://i.postimg.cc/k5xqs2C5/Screen-Shot001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#385
Posted 22 December 2021 - 08:47
#387
Posted 25 December 2021 - 12:30
Am si au o problema cu un abonament facut online de Black Friday anul acesta: Red 9 redus la 5 euro. Am portat cartela fetei depe prepay Vodafone la abonament.
Prima factura a fost de 50 de lei si am zis ca poate e transportul prin curier al cartelei. Problema este ca si a doua factura e de 50 de lei si asta e mai mult decat 5 euro. Am vorbit cu Andreea si ma plimba prin toate meniurile fara rezultat. Ce as putea face? Multumesc! |
#388
Posted 25 December 2021 - 12:36
Ii zici lu andreea reziliere sau probleme semnal si te transfera la operator, bine azi probabil ca nu.
|
|
#390
Posted 26 December 2021 - 13:41
Am cautat si nu am gasit, am posibilitatea din contul meu sa anulez o comanda agatata? Am in magazinul online o comanda facuta, initial a fost stoc ok apoi am primit mail ca e stoc 0. Acea comanda a ramas activa, acum vreau sa fac o noua comanda si nu se poate. Pot sa anulez acea comanda mai veche sa fac alta noua?
|
#392
Posted 27 December 2021 - 18:49
Mda, credeam/speram ca am rezolvat ceva dupa discutia telefonica. Mi-a confirmat la telefon ca prima comanda a fost anulata pentru ca telefonul nu era in stoc si acea oferta a expirat, a ramas in final valabila oferta 2. De fapt nu s-a rezolvat nimic. Am primit mail mai devreme in care eram intrebat pe care din cele 2 oferte o pastrez ca ambele comenzi au acelasi produs si ambele erau active. Binenteles ca telefonul iar nu e in stoc. Totusi, nu inteleg cum se poate face o comanda daca produsul nu e in stoc. Am verificat dupa ce am trimis comanda 2 si inca 30 de minute (cel putin) telefonul era in stoc si se putea face comanda noua. Parca am discutat cu Rds despre oferta Vodafone, parca am vorbit cu peretii.
|
#393
Posted 28 December 2021 - 14:15
Imi poate spune cineva o combinatie de cifre la *222 ca sa pot ajunge la un operator? (abonament)
|
|
#394
Posted 30 December 2021 - 17:25
stiti de ce nu functioneaza personal hotspot
iphone vodafone |
#395
Posted 31 December 2021 - 18:15
vince085, on 25 decembrie 2021 - 12:36, said:
Ii zici lu andreea reziliere sau probleme semnal si te transfera la operator, bine azi probabil ca nu. A mers cu "probleme semnal" dupa cum ai zis. Au dezactivat abonamentul pus in plus. Am platit doua facturi, dar sunt multumit ca au rezolvat. Ce m-a amuzat a fost ca, dupa ce am vorbit cu "roboata" Andreea, am vorbit cu o opetatoare pe care o cheama tot Andreea. Asa ca pot sa va confirm ca "Andreea exista!" kopilu_198, on 25 decembrie 2021 - 13:19, said:
Pai si in factura ce scrie ca ai de plata? Sincer nu m-am uitat pe factura ca e online si am platit-o din aplicatia de pe telefon. |
#396
Posted 13 January 2022 - 17:53
Primesc constant un mesaj de la vodafone precum ca mi au rezervat un abonament și sa apelez la nr 0372023333 la care mi se spune ca e incorect . La *222 nu sunt căci sunt in alta rețea . Cum pot dialoga ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users