Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Digi elimina minutele internationale incluse in Optim Nelimitat catre majoritatea destinatiilor

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#55
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,848
  • Înscris: 26.02.2010

 tenie5022, on 23 aprilie 2020 - 15:50, said:


Daca te duci si reziliezi numarul ce numar vei mai porta la alt operator ?

ĂŽn momentul depunerii unei cereri de portare, trebuie să ai numărul activ Ă®n reţeaua furnizorului de la care soliciţi portarea. Contractul Ă®ncheiat cu furnizorul la care renunţi Ă®ncetează automat Ă®n momentul finalizării procesului de portare.


http://www.portabili...e-portabilitate
Când reziliezi, te întreabă, dacă vrei sa portezi numărul sau se întoarce la operatorul donor, ai o bifă.

#56
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Portarea automat implica reziliere, iar modificarea asta anuleaza obligatiile contractuale cu Digi. Nu ai de facut niciun demers la operatorul actual daca vrei sa pleci, te duci direct la cei la care vrei sa te portezi.

Edited by MembruAnonim, 24 April 2020 - 20:00.


#57
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
E exact cum a spus @w21.

#58
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017
Cam radicala miscarea, posibil sa-i coste...



#59
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005
Pai posibil sa ii coste... posibil sa nu ii coste...
Alternative mai bune ai?

Off: Companiile alea care au bonus la bonus daca consumi bonusul pe care l-ai primit pentru ca ai incarcat niste euro acum 6 luni si ai primit bonus ca ai telefon, bonus ca stai la bloc, bonus ca esti roman, bonus ca porti masca, bonus ca pastrezi distanta?
Partea buna ca bonusurile se consuma in ordine alfabetica a zodiillor chinezesti... ca sa fii sigur ca nu le incurci. Si daca ai dubii, verifici anticul cost-control de 70 de ori pe zi, ca sa vezi cate minute si cati giga mai ai...

on topic: e decizia lor de business. Cum au zis si colegii mai sus, optiuni de comunicare in afara sunt. Chiar sunt: minim 5 aplicatii super utilizate si folosite poate enumera oricine.
Pana la urma, reiau, in afara de niste apeluri ocazionale sau de business, unde, ce sa vezi, ai abonament de persoana fizica si faci business cu reteaua mocaciunilor...daca ai rude sau prieteni saraci in Europa, care nu au bani sa sune ei si asteapta sa ii sune rudele lor bogate din Romania, carora le trimit cateva sute de euro, probabil la cateva luni, ii pui pe acei prieteni sau acele rude sa se mute in retelele cu care Digi are 3000 minute si gata. Gata. Asta este tot efortul lor. Ca sa poata fi sunati de rudele sarace din Ro care nu au mers la munca in afara.

Smiorcaiala marca inregistrata Ro a celor mai pretentiosi saraci.

Edited by MELODY, 25 April 2020 - 19:28.


#60
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Mie nu-mi convine cu Free Francais.

#61
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017

 MELODY, on 25 aprilie 2020 - 19:27, said:

Pai posibil sa ii coste... posibil sa nu ii coste...
Alternative mai bune ai?


Pe mine nu ma afecteaza aceasta decizie. Sa vedem daca nu cumva va fi un val mare de portari din Digi spre celelalte retele...

#62
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005
Asa... si "sa vedem" si daca o sa fie, ce?
Pe bune, drobul de sare?
Nu dormim de grija businessului lui Digi?
O sa fie mai libera reteaua. Mult mai libera. Macar sa mearga netul ala mai bine. Ca la 3 euro cat dau lunar, suntem super pretentiosi si facem scandal ca nu avem constant 100Mbps indoor... outdoor vrem 200Mbps. Si 12 luni reducere 50% la abonament. Ca e pandemie.

 KyKyKyKy, on 25 aprilie 2020 - 19:29, said:

Mie nu-mi convine cu Free Francais.
S-a notat. Ai urmatoarele optiuni:

1. Reclamatie la ANPC.
2. Sau reziliere definitiva.
3. Sau portare.
4. Sau reteaua SFR.
5. Toate de mai sus.


Au/ai SFR. Ca erau 2 in Franta. Se muta cei care sunt in Franta pe una din cele 2. Sau te suna ei. Pe banii lor.

#63
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Și banii îi dai tu pentru mutări?


#64
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017

 MELODY, on 25 aprilie 2020 - 19:46, said:

Asa... si "sa vedem" si daca o sa fie, ce?
Pe bune, drobul de sare?
Nu dormim de grija businessului lui Digi?
O sa fie mai libera reteaua. Mult mai libera. Macar sa mearga netul ala mai bine. Ca la 3 euro cat dau lunar, suntem super pretentiosi si facem scandal ca nu avem constant 100Mbps indoor... outdoor vrem 200Mbps. Si 12 luni reducere 50% la abonament. Ca e pandemie.


Usor cu pianul pe scari cumetre. Te comporti ca un copil de 16 ani sau aperi biznissul asta mai ceva decat Zoltan Teszari. Respira.

Ce tot pui pumnul in gura celor care comenteaza aici?

#65
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,230
  • Înscris: 22.01.2004
Sincer eu ma foloseam de acele 3000 de minute. Sunt niste situatii mai deosebite la mine in familie, familia raspandita prin strainatate, unii de acolo nu au date prea multe si prefera sa ii sun eu. A fost bine cu Digi o perioada, acum nu ma mai ajuta. Nici macar pe whatsapp sau pe skype, ca la cat de bine merge netul de la Digi mai bine dau apel pe voce. Nu ma intereseaza absolut deloc cat castiga sau cat pierde Digi, mi se rupe, ca nu am actiuni la ei si nu sunt nici tata nici mama. Variante alternative sunt destule, da, o sa ma coste in plus contravaloarea la un pachet sau 2 de tigari pe luna. Presupun ca nu o sa mor de foame de la faptul ca portez, ma duc la cine o sa vad ca imi ofera cea mai buna varianta care sa se potriveasca la ce nevoi am eu. Decat sa mut toata familia pe retelele agreate de Digi mai bine ma mut doar eu. Atata timp cat am variante din care pot sa aleg, voi alege. Nu ma intereseaza cum se numeste providerul atata timp cat imi ofera ce am eu nevoie.

#66
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
Multă smiorcăitoare la romani dar când au lansat oferta cu 3000 minute in străinătate ați țipat cu aceeași înverșunare la  
concurenta?
Asta e noua oferta care este onesta și pe fata și cui nu ii convine poate sa place .
Ați platit zeci de ani la cine e cazul la concurenta prețuri astronomice pt câteva minute și câțiva Mb de net . Nu am auzit sa ieșiți in strada când digi oferea 2GB și restul 50mb la preț de 5 ori msi mare .
MELODY a expus frumos problema și citet și foarte intuitiv expusă in pagina .
Ar trebui sa mai terminati cu ipocrizia și cu bocetele astea false

#67
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,134
  • Înscris: 04.02.2011

 catalinman, on 23 aprilie 2020 - 08:55, said:

SMS-ul este corect. Titlul topicului cum ca se elimina minutele internationale este gresit.
Nu chiar, din zeci de rețele UE, minutele alea rămân valabile în nici 10% din ele. Adică fix pixul.

Digi rămâne însă ieftin dar și tot mai prost. Cel puțin la RC îți dau cu flit cam orice problemă ai avea.

Edited by benis, 25 April 2020 - 22:33.


#68
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,230
  • Înscris: 22.01.2004

 Bvdan2016, on 25 aprilie 2020 - 20:21, said:

Multă smiorcăitoare la romani

Formulare tendentioasa cu scopul de a-i pune intr-o lumina negativa pe cei nemultumiti de aceste schimbari de oferta. Metoda clasica de manipulare a imaginii unor evenimente.

 Bvdan2016, on 25 aprilie 2020 - 20:21, said:

dar când au lansat oferta cu 3000 minute in străinătate ați țipat cu aceeași înverșunare la  
concurenta?

Cand Digi a oferit 3000 de minute cu strainatatea (si nu in strainatate) concurenta nu a ridicat preturile ba din contra, a reactionat la oferta Digi si a redus treptat tarifele, imbunatatind ofertele. Au avut de castigat si cei care s-au abonat la Digi dar, indirect, si cei care au ramas la vechii operatori. De ce ar fi "tipat" lumea? Pe ce motiv? Toti au avut de castigat.

 Bvdan2016, on 25 aprilie 2020 - 20:21, said:

Asta e noua oferta care este onesta și pe fata și cui nu ii convine poate sa place .

De aici se poate deduce ca restul ofertelor au fost mincinoase.

 Bvdan2016, on 25 aprilie 2020 - 20:21, said:

Ați platit zeci de ani la cine e cazul la concurenta prețuri astronomice pt câteva minute și câțiva Mb de net .

Asa cum si astazi platim 3 euro la Digi pentru 50 Gb iar peste 10 ani e posibil sa consideram acest tarif astronomic. Tehnologia evolueaza, tendinta generala este de scadere a costurilor. Nu este nimic anormal la asta si nu este nici o vina a clientilor. S-a ajuns de la preturi "astronomice" (pentru tine) pentru cativa Mb de net la oferte cu internet nelimitat, asa cum au Vodafone, Orange si, intr-o oarecare masura si Telekom (unde este nelimitat, dar si o reducere a vitezei in cazul stream-urilor video).


 Bvdan2016, on 25 aprilie 2020 - 20:21, said:

Nu am auzit sa ieșiți in strada când digi oferea 2GB și restul 50mb la preț de 5 ori msi mare .

Sa iasa in strada pentru ce? Iarasi formulari tendentioase, exagerate si care nu au nici o legatura cu realitatea. Fiecare operator, atunci cand considera oportun, iese cu oferte care sa sparga trendul pietei si sa atraga un numar cat mai mare de clienti de la ceilalti operatori. Nu este "marinimia" Digi, e pur si simplu marketing. Inainte de Digi a fost Vodafone (Connex) care a lansat Kamarad, apoi Connex Cent. Au fost Cosmote cu 2000 de minute in retea, Vodafone cu ofertele de la cartela la care primeai inapoi traficul de internet consumat, Orange si Cosmote cu minute nelimitate in orice retea nationala, si abia apoi Digi cu nelimitat national la jumatate de pret fata de cat oferea Cosmote.

 Bvdan2016, on 25 aprilie 2020 - 20:21, said:

Ar trebui sa mai terminati cu ipocrizia și cu bocetele astea false

Ca sa nu o dam in injurii cum faci tu, as zice sa terminam cu fanboyismele astea si retorica comunista si sa ne uitam in portofel analizand toate ofertele si sa vedem unde ne convine cel mai bine sa platim niste servicii de care avem nevoie. Hai sa lasam deoparte sentimentalismele legate de o companie sau alta fiindca nu este vorba decat de o relatie comerciala intre un client si o firma.

Este perfect normal ca orice oferta buna exprimata prin reducerea unor costuri sa multumeasca clientii. La fel, este perfect normal ca atunci cand o oferta se modifica in sens nefavorabil pentru clienti sa produca nemultumire. Chestiile de genul "Digi e miezul si daca esti nemultumit esti ipocrit, bocitor, smiorcait" si asa mai departe sunt doar o incercare de a influenta la nivel sentimental clientul, de a-l face sa se simta prost ca e nemultumit de o oferta care nu ii este favorabila. Pe asta se baza si comunismul cu toata retorica din categoria "fie painea cat de rea tot mai bine-n tara ta" si asa mai departe.

Dar avantajul nostru este ca suntem inca intr-o societate in care avem posibilitatea sa alegem. Dincolo de manipularea la nivel sentimental, comparam toate ofertele de pe piata si vedem care ne satisface cel mai bine nevoile de comunicare. Si putem migra sau porta foarte usor la alti operatori, asa cum mai demult am facut-o catre Digi.

Intr-o relatie comerciala nu ar trebui sa existe sub nici o forma loialitate din partea clientului. Clientul nu ar trebui sa relationeze sentimental cu firma in nici un fel, desi toate companiile incearca sa influenteze clientii in aceasta directie, de a-i face loiali, de a se baza pe ei chiar daca le pun in brate oferte dezavantajoase. Dar relatia cu firmele trebuie sa fie pur si simplu o relatie comerciala.

#69
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,128
  • Înscris: 10.07.2013

 sverrisdottir, on 23 aprilie 2020 - 20:55, said:

Nu ințeleg de ce nu oferă mai puține minute, dar în toate rețelele. E prea complicat acum.

2000 de minute internationale pentru abonamentul Digi Optim Nelimitat ar fi de bun simt.Posted Image

#70
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,848
  • Înscris: 26.02.2010
Minutele costă, trafic redus internațional spre digi și nu mai este fezabil actual plan tarifal. Este bine că există portarea.

#71
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 07.08.2003
Decât sa avem încă un operator care crapă, similar cu TK, mai bine sa avem o ajustare a ofertei. Nu s-a mărit abonamentul, iar tariful se 1.2 cenți pe mobil in UE e chiar decent.

#72
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
Personal nu sunt afectat pentru ca nu folosesc constant apeluri in UE,acum fiecare dupa cum folosește decide ce e bine pentru el. 1.2 centi e decent.Sa nu uitam ca reteaua portocalie taxează redirecționarea națională cu 17 centi fara tva/minut. 😁

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate