Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Digi elimina minutele internationale incluse in Optim Nelimitat catre majoritatea destinatiilor

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#37
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,716
  • Înscris: 26.02.2010

View PostAlexis, on 23 aprilie 2020 - 12:59, said:

Care este procedura de reziliere a contractului? Se poate face telefonic sau online sau trebuie mers la POP?
In principiu, trebuie mers in POP.

#38
laurwh

laurwh

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 04.02.2015
Bai stau sa ma gandesc, oricum e mai bine decat la concurenta, nu? Stiu ca nimeni nu ofera 3000min moca in extern, oriunde ar fi ele. Zic bine?
Plus pretul pe minut, pentru celelalte destinatii neincluse in DON

Edited by laurwh, 23 April 2020 - 13:30.


#39
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005

View PostBvdan2016, on 23 aprilie 2020 - 11:45, said:

Introduci nr tau si numkarul pe care vrei sa il apelezi si ti se afiseaza pretul , pana la urma asta te intereseaza sa sti cat platesti daca apelezi un anumit nr de telefon. este foarte simplu si util
https://www.digiroma...-internationale

Eu nu am intrebat de pret, ci de cum poti alfa afla retelele numerelor internationale pe care vreau sa le apelez. Cred ca utilizatorul are dreptul sa stie, inainte de efectuarea unui apel, daca va fi taxat sau i se vor scadea din minutele incluse.
Cu alte cuvinte, e o nebunie cu minutele internationale la Digi. Este ieftin, asa e. Dar naiba stă sa memoreze operatorii internaționali, ca în reteaua X au minute și in reteaua Y nu. Eu sun internațional destul de des și folosesc Lycamobile, acolo macar stiu ca minutele sunt catre anumite tari, indiferent de operator. 1000 de minute internationala = 3 euro.

#40
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,555
  • Înscris: 15.05.2010
Cred ca problema e la tine, nu la digi.
Asa cum ti-au zis si colegii, poti afla cu cat vei fi taxat inainte de a efectua un apel. Ce vrei tu, afli de la destinatar, sau de la mesterul Google. Posted Image

Edited by pupama, 23 April 2020 - 14:36.


#41
razvan2007

razvan2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 13.07.2002
Am sunat la relații cu clienții și am cerut detalii în acest sens. Mi s-au făcut următoarele precizări:
- cele 3000 de minute vor putea fi consumate doar în cadrul rețelelor specificate în acel SMS trimis de DiGi.

#42
laurwh

laurwh

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 04.02.2015
sper sa faca updateuri si pe site. clare.

#43
razvan2007

razvan2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 13.07.2002

View Postlaurwh, on 23 aprilie 2020 - 15:00, said:

sper sa faca updateuri si pe site. clare.
Cam ce vrei mai clar mai mult de-atât?! Și-n dungă s-a dezbătut subiectul. Ai adresă pe site-ul lor în care poți verifica tariful în orice moment, ai explicațiile de rigoare aici, ai tot.

#44
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,171
  • Înscris: 07.08.2003
Renunțarea la servicii se poate face și prin portare? Sau trebuie mers în POP sa ii anunți ca reziliezi și apoi portezi?

#45
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005

View Postdaniel28, on 23 aprilie 2020 - 15:25, said:

Renunțarea la servicii se poate face și prin portare? Sau trebuie mers în POP sa ii anunți ca reziliezi și apoi portezi?

Se poate face si prin portare, care practic reprezinta o reziliere. Eventual le trimiti si un mesaj in care scrii motivul portarii.

#46
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019

View Postrazvan2007, on 23 aprilie 2020 - 14:44, said:

Am sunat la relații cu clienții și am cerut detalii în acest sens. Mi s-au făcut următoarele precizări:
- cele 3000 de minute vor putea fi consumate doar în cadrul rețelelor specificate în acel SMS trimis de DiGi.
perfect; deci recomandarea ar fi sa incercati sa sunati doar prin aplicatiile dedicate (nu le mai scriu aici ca le stie toata lumea)

#47
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,716
  • Înscris: 26.02.2010

View Postdaniel28, on 23 aprilie 2020 - 15:25, said:

Renunțarea la servicii se poate face și prin portare? Sau trebuie mers în POP sa ii anunți ca reziliezi și apoi portezi?
Trebuie sa mergi la ei, completezi cerere de reziliere si apoi te portezi.

#48
razvan2007

razvan2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 13.07.2002

View Postdaniel28, on 23 aprilie 2020 - 15:25, said:

Renunțarea la servicii se poate face și prin portare? Sau trebuie mers în POP sa ii anunți ca reziliezi și apoi portezi?
Păi, de exemplu, poți rămâne abonat DiGi pe parte TV și să-ți portezi numărul pe altă rețea.
*777 - relații clienți, apelabil din rețeaua DiGi
031 400 7777 - relații clienți, apelabil din orice rețea
Este mai simplu să îi întrebați pe ei decât să puneți tot felul de întrebări aici.

#49
tenie5022

tenie5022

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 11.08.2009

View Postaris86, on 23 aprilie 2020 - 15:35, said:

Trebuie sa mergi la ei, completezi cerere de reziliere si apoi te portezi.
Daca te duci si reziliezi numarul ce numar vei mai porta la alt operator ?

În momentul depunerii unei cereri de portare, trebuie să ai numărul activ în reţeaua furnizorului de la care soliciţi portarea. Contractul încheiat cu furnizorul la care renunţi încetează automat în momentul finalizării procesului de portare.


http://www.portabili...e-portabilitate

#50
razvan2007

razvan2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 13.07.2002

View Postdaniel_vodafone, on 23 aprilie 2020 - 15:31, said:

perfect; deci recomandarea ar fi sa incercati sa sunati doar prin aplicatiile dedicate (nu le mai scriu aici ca le stie toata lumea)
Ideea este alta: cel mai bine tot prin telefon te poți înțelege cu cel de la capătul firului aflat în diaspora, căci nu ai acel delay enervant de pe VoIP și alte mici și enervante neajunsuri specifice VoIP. Dar, dacă nu se mai poate, nu se mai poate. Dacă nu convin condițiile se găsesc variante în piață. Aia e!...

Edited by razvan2007, 23 April 2020 - 15:55.


#51
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,445
  • Înscris: 03.04.2007
@Alexis: poți rezilia și telefonic.

#52
sverrisdottir

sverrisdottir

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 24.02.2017
Nu ințeleg de ce nu oferă mai puține minute, dar în toate rețelele. E prea complicat acum.

#53
laurwh

laurwh

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 04.02.2015

View Postrazvan2007, on 23 aprilie 2020 - 15:23, said:

Cam ce vrei mai clar mai mult de-atât?! Și-n dungă s-a dezbătut subiectul. Ai adresă pe site-ul lor în care poți verifica tariful în orice moment, ai explicațiile de rigoare aici, ai tot.
te-ai uitat pe site sa vezi ce ciorba e si cum sunt de imprastiate informatiile?
plus ca tarifele si destinatiile nu sunt actualizate conform SMS

#54
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003
Probabil acel calcuator de tarif va fi actualizat din momentul intrarii in vigoare. Acum e cu tarifele practicate azi. Insa stim tariful, jumatate decat azi la companiile ce dispar din minutele incluse.

View Postionut.tabacaru, on 23 aprilie 2020 - 11:35, said:

nu operatorii către care pot suna din minutele incluse în abonament.
Sunt aici (actualii): https://www.digiroma...peratori-europa
iar viitorii in sms sau prima postare a topicului.

Edited by neagu_laurentiu, 24 April 2020 - 11:09.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate