Digi elimina minutele internationale incluse in Optim Nelimitat catre majoritatea destinatiilor
Last Updated: May 09 2020 22:39, Started by
ludiconiric
, Apr 23 2020 00:48
·
0
#37
Posted 23 April 2020 - 13:22
#38
Posted 23 April 2020 - 13:30
Bai stau sa ma gandesc, oricum e mai bine decat la concurenta, nu? Stiu ca nimeni nu ofera 3000min moca in extern, oriunde ar fi ele. Zic bine?
Plus pretul pe minut, pentru celelalte destinatii neincluse in DON Edited by laurwh, 23 April 2020 - 13:30. |
#39
Posted 23 April 2020 - 14:19
Bvdan2016, on 23 aprilie 2020 - 11:45, said:
Introduci nr tau si numkarul pe care vrei sa il apelezi si ti se afiseaza pretul , pana la urma asta te intereseaza sa sti cat platesti daca apelezi un anumit nr de telefon. este foarte simplu si util https://www.digiroma...-internationale Eu nu am intrebat de pret, ci de cum poti alfa afla retelele numerelor internationale pe care vreau sa le apelez. Cred ca utilizatorul are dreptul sa stie, inainte de efectuarea unui apel, daca va fi taxat sau i se vor scadea din minutele incluse. Cu alte cuvinte, e o nebunie cu minutele internationale la Digi. Este ieftin, asa e. Dar naiba stă sa memoreze operatorii internaționali, ca în reteaua X au minute și in reteaua Y nu. Eu sun internațional destul de des și folosesc Lycamobile, acolo macar stiu ca minutele sunt catre anumite tari, indiferent de operator. 1000 de minute internationala = 3 euro. |
#40
Posted 23 April 2020 - 14:36
Cred ca problema e la tine, nu la digi.
Asa cum ti-au zis si colegii, poti afla cu cat vei fi taxat inainte de a efectua un apel. Ce vrei tu, afli de la destinatar, sau de la mesterul Google. Edited by pupama, 23 April 2020 - 14:36. |
#41
Posted 23 April 2020 - 14:44
Am sunat la relații cu clienții și am cerut detalii în acest sens. Mi s-au făcut următoarele precizări:
- cele 3000 de minute vor putea fi consumate doar în cadrul rețelelor specificate în acel SMS trimis de DiGi. |
#43
Posted 23 April 2020 - 15:23
#44
Posted 23 April 2020 - 15:25
Renunțarea la servicii se poate face și prin portare? Sau trebuie mers în POP sa ii anunți ca reziliezi și apoi portezi?
|
#45
Posted 23 April 2020 - 15:28
#46
Posted 23 April 2020 - 15:31
razvan2007, on 23 aprilie 2020 - 14:44, said:
Am sunat la relații cu clienții și am cerut detalii în acest sens. Mi s-au făcut următoarele precizări: - cele 3000 de minute vor putea fi consumate doar în cadrul rețelelor specificate în acel SMS trimis de DiGi. |
|
#47
Posted 23 April 2020 - 15:35
#48
Posted 23 April 2020 - 15:45
daniel28, on 23 aprilie 2020 - 15:25, said:
Renunțarea la servicii se poate face și prin portare? Sau trebuie mers în POP sa ii anunți ca reziliezi și apoi portezi? *777 - relații clienți, apelabil din rețeaua DiGi 031 400 7777 - relații clienți, apelabil din orice rețea Este mai simplu să îi întrebați pe ei decât să puneți tot felul de întrebări aici. |
#49
Posted 23 April 2020 - 15:50
aris86, on 23 aprilie 2020 - 15:35, said:
Trebuie sa mergi la ei, completezi cerere de reziliere si apoi te portezi. În momentul depunerii unei cereri de portare, trebuie să ai numărul activ în reţeaua furnizorului de la care soliciţi portarea. Contractul încheiat cu furnizorul la care renunţi încetează automat în momentul finalizării procesului de portare. http://www.portabili...e-portabilitate |
#50
Posted 23 April 2020 - 15:54
daniel_vodafone, on 23 aprilie 2020 - 15:31, said:
perfect; deci recomandarea ar fi sa incercati sa sunati doar prin aplicatiile dedicate (nu le mai scriu aici ca le stie toata lumea) Edited by razvan2007, 23 April 2020 - 15:55. |
#52
Posted 23 April 2020 - 20:55
Nu ințeleg de ce nu oferă mai puține minute, dar în toate rețelele. E prea complicat acum.
|
#53
Posted 24 April 2020 - 08:38
razvan2007, on 23 aprilie 2020 - 15:23, said:
Cam ce vrei mai clar mai mult de-atât?! Și-n dungă s-a dezbătut subiectul. Ai adresă pe site-ul lor în care poți verifica tariful în orice moment, ai explicațiile de rigoare aici, ai tot. plus ca tarifele si destinatiile nu sunt actualizate conform SMS |
#54
Posted 24 April 2020 - 11:07
Probabil acel calcuator de tarif va fi actualizat din momentul intrarii in vigoare. Acum e cu tarifele practicate azi. Insa stim tariful, jumatate decat azi la companiile ce dispar din minutele incluse.
ionut.tabacaru, on 23 aprilie 2020 - 11:35, said:
nu operatorii către care pot suna din minutele incluse în abonament. iar viitorii in sms sau prima postare a topicului. Edited by neagu_laurentiu, 24 April 2020 - 11:09. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users