Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Digi elimina minutele internationale incluse in Optim Nelimitat catre majoritatea destinatiilor
Last Updated: May 09 2020 22:39, Started by
ludiconiric
, Apr 23 2020 00:48
·
0
#73
Posted 26 April 2020 - 11:07
Am primit si eu mesajul de la digi.
Sincer nu ma afecteaza, chiar daca am apelat des pe Three Uk, ca am ca si alternativa aplicatii pe internet. Mai tare ma afecta daca se scotea orange Polonia, unde nu as avea alternativa. |
#74
Posted 26 April 2020 - 11:15
Oare trimit mesajul la toți? Sau doar la cei care făceau apeluri către aceste rețele?
|
#75
Posted 26 April 2020 - 11:51
Trimit la toti. Abea ce am facut 3 abonamente si am primit sms
|
#76
Posted 26 April 2020 - 12:18
Se poate rezilia online pe acest motiv?Care sunt pasii care trebuie urmati?
|
#77
Posted 26 April 2020 - 14:22
#80
Posted 26 April 2020 - 15:08
Trimit doar la cei care au apelat numere din retelele care o sa fie scoase din oferta.
Mama nu a apelat anul acesta international, deci nu a primit mesajul. Am sunat la customer support la Three UK ca sa fac un apel international si dupa doua ore a primit si ea mesaj. |
#81
Posted 26 April 2020 - 15:13
Umbla vorba ca il primesc doar cei ce se uita la Antene.
|
#82
Posted 26 April 2020 - 15:34
Oricum, tariful pe minut e foarte mic... cât ai putea vorbi ca să conteze?
Edited by sverrisdottir, 26 April 2020 - 15:35. |
|
#83
Posted 26 April 2020 - 19:29
Din punctul meu de vedere, Digi incearca sa reduca din consturi fara a mari tariful abonamentului. Din "punctul de comanda" probabil au "cantarit" numarul de abonati care fac apeluri internationale contra celor care nu, si au luat decizia actuala.
Tinand cont ca unii operatori de telefonie au fost nevoiti sa faca si doua mariri de tarife anul trecut si inca una anul acesta, Digi face parte din acelasi mediu economic care trebuie sa se adapteze si pentru a nu scufunda "corabia" trebuie sa rotesti carma sa o tii pr linia de plutire. In acelasi timp este posibil sa existe niste deficiente in ce priveste colaborarea cu operatorii internationali care sa fi dus la aceste ajustari. Aceeasi metoda cu optiunea de reziliere fara costuri a fost aplicata si de ceilalti concurenti, asa ca astfel de manevre se vor tot intampla. Pe unii ii afecteaza mai mult si vor porta in alte zari, pe altii nu. No offence, e o piata libera, fiecare face ce vrea cu banii si afacerea lui. |
#85
Posted 27 April 2020 - 06:55
Ca sa vezi, o afacere vrea sa faca profit pe spinarea clientilor. Soc si groaza!!!!!!!!!!!
|
#87
Posted 27 April 2020 - 08:26
S-a zis si cu netul gratis in roaming in Ungaria de pe 31 martie, bine oricum nu prea isi mai avea rostul odata ce calatoriile nu (mai) sunt permise, doar pentru soferii de tir si cei care fac naveta intre Romania si Ungaria:
Promoțional, până la 31.03.2020 traficul de date efectuat în rețeaua Digi Mobil Ungaria este asimilat traficului național, în limita cantității disponibile, dar până la 50 GB/lunar, fără alte costuri suplimentare. sursa: https://www.digiroma...-mobila/roaming Edited by LunaCrystal, 27 April 2020 - 08:27. |
|
#88
Posted 27 April 2020 - 08:48
Înțeleg ca mocangeala s-a mutat la Telekom, pentru 1 euro primești de toate acolo. Ma gandesc ca poate ar fi mai potrivit pentru unii.
|
#90
Posted 27 April 2020 - 11:41
Ca devine nu-i rau... E organic, e firesc sa imbunatatesti... Si evident sa scumpesti, cand e cazul... E greu de cei care sunt premium si devin mass... Cei de pe partea cealalta a piramidei...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users