Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
#12475
Posted 25 January 2022 - 13:28
Au trecut 48 ore, doua nopti de -6 si -8 grade. Mi-e frica sa ma uit cat a scazut de la 73%.
Apropo, la dealer au zis ca trebuie "priza cu impamantare", eu planuiam s-o incarc la tara (casa din 1970), unde nu cred ca exista asa ceva. E vreo problema de siguranta sau pur si simplu nu porneste incarcarea? |
#12476
Posted 25 January 2022 - 13:30
La voi cum merge limitatorul de viteza?
La mine se regleaza de la 30 km din 2 in 2 km cu butoanele + si - Celelalte butoane "RES" si " 0 "nu au nici un efect,se memoreaza km din " 0 " dar la oprirea masinii se pierde tot. Cand pornesc masina din nou nu trebuie sa am din nou valoarea memorata? |
#12477
Posted 25 January 2022 - 13:33
aurelgh, on 25 ianuarie 2022 - 10:02, said:
Azi am ajuns cu TAXI la serviciu. Eroare "Verifica sistem electric". Am reincercat de cateva ori si degeaba .Bateria de tractiune e la 58 %. Am sunat la VC sa reclam, Am sunat la Asistenta, dupa 3 apeluri a cate 10-15 minute in asteptare am reusit sa-i prind. Am pus multimetrul pe bateria de 12V sa verific tensiunea si aveam doar 11.2 - 10.9 V cu contactul pus. Nuu a ajutat opritul Media, ventilatoare.... Astept sa ma sune cei de la asistenta.Astept de 1 ora. Nu e normal.....Sper ca pana iarna viitoare sa se rezolve problema. Pana acum ma costat 25 de lei, dus la serviciu. Sa vedem cat ma tin fara masina, cica doar in service pot face diagnostic, si masina merge doar pe platforma..... Yup, a fost ger azi noapte prin nordul tarii (sub -20°C), sunt mai multi cu problema asta pe diverse forumuri, cineva zicea pe fb ca la vocea clientului i-au zis de vreo 30 de cazuri astazi. Nu stiu de ce ar da genul asta de informatie dar ma rog, dar ideea e ca doar pentru ca nu posteaza zeci de oameni nu inseamna ca problemele de genul sunt foarte izolate. E problematic, ca nu isi revine de la sine ca in multe alte cazuri. omaigadlolz, on 25 ianuarie 2022 - 13:28, said:
Apropo, la dealer au zis ca trebuie "priza cu impamantare", eu planuiam s-o incarc la tara (casa din 1970), unde nu cred ca exista asa ceva. E vreo problema de siguranta sau pur si simplu nu porneste incarcarea? Impamantarea nu e o inventie noua, ar trebui sa ai si la casa din 1970, si nu doar din considerente de incarcat masina electrica, sunt chestii de siguranta sistemului electric. Ar fi bine sa faci un efort sa-ti instalezi, ca se poate. Legat de incarcare, poate sa functioneze cateva zile si apoi intr-o zi sa nu mai functioneze de niciun fel. Sunt multi cu problema asta care insista ca ei au incarcat acolo o luna intreaga si apoi din senin nu porneste. Alti posesori insista ca e din cauza impamantarii. Deci sanse mari sa functioneze, dar din cand in cand sa-ti faca probleme. Cel mai sigur iti pui impamantare. Edited by TehCube, 25 January 2022 - 13:38. |
#12478
Posted 25 January 2022 - 14:27
omaigadlolz, on 25 ianuarie 2022 - 13:28, said:
Au trecut 48 ore, doua nopti de -6 si -8 grade. Mi-e frica sa ma uit cat a scazut de la 73%. Apropo, la dealer au zis ca trebuie "priza cu impamantare", eu planuiam s-o incarc la tara (casa din 1970), unde nu cred ca exista asa ceva. E vreo problema de siguranta sau pur si simplu nu porneste incarcarea? |
#12479
Posted 25 January 2022 - 14:57
Ok. Vreti sa radem putin?
Merge maica-mea azi sa ridice Spring-ul in Sighisoara, completeaza procesul verbal, ii arata oamenii masina, ii pun cauciucurile de vara in portbagaj... si, voiau sa ii arate cu incalzirea, etc - dau drumul, nimic, nu merge! A trebuit sa o lase acolo, se uita maine cineva in service la ea. Cum sa nu verifici masina inainte sa o predai? Context: -20C azi noapte, multe alte masini nu au pornit. Dar masina asta cred ca a stat in interior, nu a fost parcata afara! just wow. Alti posesori de sprin pe aici, ati avut probleme cu incalzirea pe la -15/20C? Edited by klaxhu, 25 January 2022 - 14:57. |
#12480
Posted 25 January 2022 - 15:24
aurelgh, on 25 ianuarie 2022 - 10:02, said:
Azi am ajuns cu TAXI la serviciu. Eroare "Verifica sistem electric". Am reincercat de cateva ori si degeaba .Bateria de tractiune e la 58 %. Am sunat la VC sa reclam, Am sunat la Asistenta, dupa 3 apeluri a cate 10-15 minute in asteptare am reusit sa-i prind. Am pus multimetrul pe bateria de 12V sa verific tensiunea si aveam doar 11.2 - 10.9 V cu contactul pus. Nuu a ajutat opritul Media, ventilatoare.... Astept sa ma sune cei de la asistenta.Astept de 1 ora. Nu e normal.....Sper ca pana iarna viitoare sa se rezolve problema. Pana acum ma costat 25 de lei, dus la serviciu. Sa vedem cat ma tin fara masina, cica doar in service pot face diagnostic, si masina merge doar pe platforma..... Eu am cumpărat din Lidl un powerbank de pornit masina ... nu știu dacă asta e denumirea corecta. 20220125_151650.jpg 275.96K 39 downloads 20220125_151626.jpg 308.55K 39 downloads Se incarca la un încărcător usb. Când la Nova mea e bateria slaba - și pe gerurile astea mereu e - pun powerbank-ul asta la bornele bateriei și Nova pornește din prima! Chiar când am sub 11 volți pe bateria masinii, si electromotorul nu se învârte deloc! Ai putea încerca asa ceva. Poate ai bateria slaba, si nu alimentează cine știe ce echipamente. LE Nova = Dacia Nova, prima masina de concepție românească 100%. Asta sa nu existe confuzii "ce e aia Nova"! Edited by Robert_Kiran, 25 January 2022 - 15:28. |
#12481
Posted 25 January 2022 - 15:28
Astăzi dimineața la -13 grade m-am gândit sa încarc puțin bateria (am încărcător de 7KW), surpriza a fost când încărcarea s-a stabilizat la 1,6 KW si 7A.
Am încercat si la Lidl după 20 km parcurși, dar a fost aceeași problema, se pare ca încărcarea la temperaturi scăzute este o adevărată problema. |
#12482
Posted 25 January 2022 - 16:44
Robert_Kiran, on 25 ianuarie 2022 - 15:24, said:
Încerc sa îmi dau cu părerea. Dacă aveai pe bateria de 12 volți 10,9 V, probabil ca aceasta era descărcată. Eu am cumpărat din Lidl un powerbank de pornit masina ... nu știu dacă asta e denumirea corecta. 20220125_151650.jpg 20220125_151626.jpg Se incarca la un încărcător usb. Când la Nova mea e bateria slaba - și pe gerurile astea mereu e - pun powerbank-ul asta la bornele bateriei și Nova pornește din prima! Chiar când am sub 11 volți pe bateria masinii, si electromotorul nu se învârte deloc! Ai putea încerca asa ceva. Poate ai bateria slaba, si nu alimentează cine știe ce echipamente. LE Nova = Dacia Nova, prima masina de concepție românească 100%. Asta sa nu existe confuzii "ce e aia Nova"! – un încărcător de baterie extern; – o baterie a unui alt vehicul" Deci nu poti folosi nici macar un redresor desi chiar nu inteleg care ar fi motivul, pana la urma este o simpla baterie de 12V. Edited by mihaimihai, 25 January 2022 - 16:45. |
#12483
Posted 25 January 2022 - 16:58
observ ca majoritatea celor de aici nu stiu chestii basic despre bateriile cu litiu. Nu ca ar fi ceva neobisnuit, sunt si ingineri care nu stiu desi exista goagle.
Bateria incarcata aproape de 100% (undeva 95-100%) pierde 5% din aceasta incarcare in primele 24h deci e normal ca ai incarcat bateria la 100% seara si dimineata are 97-98%. Asa sunt ele nu sunt defecte. In continuare descarcarea se stabilizeaza la 2% pe luna plus ce consuma bms si alte chestii auxiliare cum ar fi computerul de bord, incarcarea bateriei de 12V. Una peste alta inseamna undeva la 5-6% sau mai mult pe luna deci daca masina sta nefolosita dupa 2 zile de la incarcare o sa piarda cele 5% si in continuare cam 1% la 5 zile. Daca se merge cu ea dupa incarcare (sa zicem ai incarcat la 99% si ai mers cu ea pana la 90% nu o sa mai sesizati descarcarea aia de 5%). Cat despre situatia cu circuitele care dau erori la frig asta e, singura rezolvare e sa asteptati vara. Nu au ce sa faca cei de la Dacia decat sa le tot reseteze. Atata vreme cat nu schimba niste piese defectiunea va reveni. |
#12484
Posted 25 January 2022 - 16:59
Nu cred ca la electrice trebuie powerbank care sa iti dea amperaj pentru ca electromotorul sa invarteasca motorul ca la termice.
Un redresor e de ajuns ca sa incarci un pic bateria ca sa poata cupla contactorii de la bateria de tractiune. Scoti bornele de la baterie, o incarci si apoi pui bornele la loc. Probabil ca sub o anumita tensiune (11V sa zicem), contactorii nu mai cupleaza. Edited by CLAU03, 25 January 2022 - 16:59. |
|
#12485
Posted 25 January 2022 - 17:07
mihaimihai, on 25 ianuarie 2022 - 16:44, said:
Uite ce scrie in manual: "Pentru a evita deteriorarea vehiculului,este interzisă reîncărcarea bateriei secundare de 12 volţi folosind: – un încărcător de baterie extern; – o baterie a unui alt vehicul" Deci nu poti folosi nici macar un redresor desi chiar nu inteleg care ar fi motivul, pana la urma este o simpla baterie de 12V. |
#12486
Posted 25 January 2022 - 17:09
mihaimihai, on 25 ianuarie 2022 - 16:44, said:
Uite ce scrie in manual: "Pentru a evita deteriorarea vehiculului,este interzisă reîncărcarea bateriei secundare de 12 volţi folosind: – un încărcător de baterie extern; – o baterie a unui alt vehicul" Deci nu poti folosi nici macar un redresor desi chiar nu inteleg care ar fi motivul, pana la urma este o simpla baterie de 12V. |
#12487
Posted 25 January 2022 - 17:15
#12488
Posted 25 January 2022 - 17:29
laurentiuvincze, on 25 ianuarie 2022 - 17:09, said:
Scoti o borna de pe baterie si poti sa o incarci! ..... nu stiu cum porneşte Nova cu un powerbank de 12Ah pentru că, la symbol, demarorul absoarbe la pornire sute de amperi... punînd powerbankul în paralel cu bateria, nedeconectată din circuit, rişti să prăjeşti redresorul alternatorului Edited by AydenCJ, 25 January 2022 - 17:30. |
#12489
Posted 25 January 2022 - 17:44
AydenCJ, on 25 ianuarie 2022 - 17:29, said:
se recomandă ca borna minus să fie deconectată prima (dacă ea e la masa maşinii) ..... nu stiu cum porneşte Nova cu un powerbank de 12Ah pentru că, la symbol, demarorul absoarbe la pornire sute de amperi... punînd powerbankul în paralel cu bateria, nedeconectată din circuit, rişti să prăjeşti redresorul alternatorului 20220125_173952.jpg 498.69K 29 downloads 20220125_174126.jpg 290.17K 32 downloads Edited by Robert_Kiran, 25 January 2022 - 17:46. |
|
#12490
Posted 25 January 2022 - 18:27
seranunt, on 25 ianuarie 2022 - 15:28, said:
Astăzi dimineața la -13 grade m-am gândit sa încarc puțin bateria (am încărcător de 7KW), surpriza a fost când încărcarea s-a stabilizat la 1,6 KW si 7A. Am încercat si la Lidl după 20 km parcurși, dar a fost aceeași problema, se pare ca încărcarea la temperaturi scăzute este o adevărată problema. La mine acasa pe un circuit provizoriu, cu impamantare asa si asa la -4 grade ma arunca afara incarcatorul. Nu am calculat dar, da, incarca mai putin de 10A (incarcatorul livrat de Dacia), raportat la durata afisata in bord. NU cred ca au prevazut chinezii/ingenieurii regnault ca ''iarna nui ca vara'' |
#12491
Posted 25 January 2022 - 18:47
nu e ca nu au prevazut ei, ce nu stiti voi e ca bateriile cu litiu nu prea se pot incarca la temperaturi negative. Nu conteaza ca e spring sau Tesla. Tesla are un sistem de incalzire ca sa le incarce dar springul numai daca faci foc sub el. Masinile electrice sunt pentru zone calde.
|
#12492
Posted 25 January 2022 - 19:11
Bună seara! Știe cineva, pot fi modificați km în aplicație fără sa resincronizez mașina? Cineva "fură" (aplicația bănuiesc)..
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users