Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
#12421
Posted 22 January 2022 - 15:58
zetubald, on 22 ianuarie 2022 - 12:06, said:
Cel mai ieftin i10 cu cutie automata este pe la 10-11.000 euro cu rabla scazuta. De ce compar cu cutie automata? Pt ca comparam mere cu mere, nu mere cu pere. Cutia automata este o optiune de confort, pe care la masinile termice trebuie sa o platesti, in timp ce la electrice e "inclusa", sa zicem. Si ca sa terminam cu discutiile astea despre cat costa masina cu rabla-fara rabla, pana la urma fiecare isi face calculul in functie de cati bani dispune, deci cat scoate din buzunar pt masina. Amortizarea se calculeaza tot in functie de cati bani iti scoate din buzunar. Pe mine cand ma intreaba cineva cat a costat masina eu raspund 8.000 euro, pt ca atat am platit eu pe ea... Restul e can-can. asta cu cutia automata e in functie de persoana. Nu toti sunt fani cutii automate. Oricum eu cred ca te-ai uitat la alte liste ca pretul nu e 11000 decat fara rabla. Attached Files |
#12422
Posted 22 January 2022 - 17:00
Andi03, on 22 ianuarie 2022 - 15:34, said: Multumesc pt raspunsuri. Exista varianta de echipare entry level gen Acces, fara aer, doar cu geamuri electrice ? si fara media nav La noi încă nu există, probabil ar fi ieșit prea ieftină. Ei și așa nu fac față comenzilor, deci preferă să vândă doar varianta mai scumpă, bănuiesc. |
#12423
Posted 22 January 2022 - 18:03
atw, on 22 ianuarie 2022 - 17:00, said:
În vest există varianta Confort, fără medianav, fără cameră de marșarier, fără roată de rezervă și fără opțiunea de încărcare rapidă. Pe de alta parte ma uit pe Renault.ro la configuratorul pt. ZOE si vad ca diferenta intre Zoe cu baterie de 40 kWh si Zoe cu baterie de 50 kWh e de doar 700 € asa ca ma intreb - oare cu cit ar fi fost mai scumpa o varianta de Spring cu o baterie de 40 kWh (adica pe linga varianta actuala sa fi existat posibilitatea sa optezi pt. o baterie mai mare ... cum e la Zoe) ? S-au alfel pusa intrebarea - ati fi dat cu 1500 € mai mult pt. un Spring cu baterie de 40 kWh ? PS - personal daca as fi pus in fata alegerii as da suma asta pt. diferenta la bateria de 40 kWh. Attached FilesEdited by adrian_r5, 22 January 2022 - 18:11. |
#12424
Posted 22 January 2022 - 18:25
aş fi dat dar să aibă şi un motor mai capabil şi să se încarce cu putere mai mare, şi dacă zice CCS 30KW sa fie şi vara şi iarna nu să încarce mai lent (după cum am citit pe ici colo) ... aşa ... nu.
Edited by AydenCJ, 22 January 2022 - 18:28. |
#12425
Posted 22 January 2022 - 18:39
Vă merge sincronizarea cu mașina? Mie de câteva ore nu-mi vede mașina pusă la încărcat deși am oprit și repornit încărcarea, ledul de sincronizare este aprins, ultimele date din aplicație sunt de la 13.
|
#12426
Posted 22 January 2022 - 19:02
pai daca vreti o masina cu baterie mai mare si motor mai puternic atunci probabil ca springul nu e ce cautati
Edited by chilly willy, 22 January 2022 - 19:03. |
#12427
Posted 22 January 2022 - 19:21
atw, on 22 ianuarie 2022 - 17:00, said:
În vest există varianta Confort, fără medianav, fără cameră de marșarier, fără roată de rezervă și fără opțiunea de încărcare rapidă. La noi încă nu există, probabil ar fi ieșit prea ieftină. Ei și așa nu fac față comenzilor, deci preferă să vândă doar varianta mai scumpă, bănuiesc. Multumesc de raspuns atw! |
#12428
Posted 22 January 2022 - 19:46
adrian_r5, on 22 ianuarie 2022 - 18:03, said:
La nemti vad ca diferenta intre cele doua variante de echipare e de 1300 € ... personal consider ca nu merita sa te zgîrcesti la suma asta avind in vedere ce primesti de banii respectivi. Pe de alta parte ma uit pe Renault.ro la configuratorul pt. ZOE si vad ca diferenta intre Zoe cu baterie de 40 kWh si Zoe cu baterie de 50 kWh e de doar 700 € asa ca ma intreb - oare cu cit ar fi fost mai scumpa o varianta de Spring cu o baterie de 40 kWh (adica pe linga varianta actuala sa fi existat posibilitatea sa optezi pt. o baterie mai mare ... cum e la Zoe) ? S-au alfel pusa intrebarea - ati fi dat cu 1500 € mai mult pt. un Spring cu baterie de 40 kWh ? PS - personal daca as fi pus in fata alegerii as da suma asta pt. diferenta la bateria de 40 kWh. Multumesc pt info Adrian! Varianta confort pare a fi trebuie dpmdv. Pe la un 6000 de euro max in Ro cu rable este un deal bun. 14'' steel wheels Side airbags in front and windowbags for front and rear emergency braking assistant light automatic ABS (anti-lock braking system) Front airbags for driver and front passenger (front passenger airbag can be deactivated) Central locking with radio remote control ESP (Electronic Stability Program) and Hill Start Assist LED daytime running lights ISOFIX child seat attachments on the rear outer seats Mobility kit (12V compressor and tire sealant) E-Call: Automatic emergency call Automatic door locking after starting On-board computer with 3.5 inch TFT display Manual air conditioning with pollen filter Eco mode for range optimization Rear seat backrest foldable (1/1) Rear electric windows Front electric windows Electrically adjustable exterior mirrors speed limiter Dacia Plug & Radio Charging cable type 2/type 2 (mode 3) Din punctul meu de vedere problema nu este masina-Springul ci pretul de 19200 de euro, adica cat cere Renault pe ea. La banii astia , hai 20000 sa fie rotund fara rable, un Sandero Comfort cu un motor electric cum are Zoe ar fi o oferta super. Realist, Springul ala full cam 6000 de euro cu rable ar trebui sa coste pt Ro. Oricum ei isi scot un profit mare din tichetele rabla. |
#12429
Posted 22 January 2022 - 20:07
#12430
Posted 22 January 2022 - 21:07
Andi03, on 22 ianuarie 2022 - 19:46, said: Multumesc pt info Adrian! Varianta confort pare a fi trebuie dpmdv. Pe la un 6000 de euro max in Ro cu rable este un deal bun. 14'' steel wheels Side airbags in front and windowbags for front and rear emergency braking assistant light automatic ABS (anti-lock braking system) Front airbags for driver and front passenger (front passenger airbag can be deactivated) Central locking with radio remote control ESP (Electronic Stability Program) and Hill Start Assist LED daytime running lights ISOFIX child seat attachments on the rear outer seats Mobility kit (12V compressor and tire sealant) E-Call: Automatic emergency call Automatic door locking after starting On-board computer with 3.5 inch TFT display Manual air conditioning with pollen filter Eco mode for range optimization Rear seat backrest foldable (1/1) Rear electric windows Front electric windows Electrically adjustable exterior mirrors speed limiter Dacia Plug & Radio Charging cable type 2/type 2 (mode 3) Din punctul meu de vedere problema nu este masina-Springul ci pretul de 19200 de euro, adica cat cere Renault pe ea. La banii astia , hai 20000 sa fie rotund fara rable, un Sandero Comfort cu un motor electric cum are ZOE ar fi o oferta super. Realist, Springul ala full cam 6000 de euro cu rable ar trebui sa coste pt Ro. Oricum ei isi scot un profit mare din tichetele rabla. |
|
#12431
Posted 22 January 2022 - 23:17
Andi03, on 22 ianuarie 2022 - 19:46, said:
Realist, Springul ala full cam 6000 de euro cu rable ar trebui sa coste pt Ro. Oricum ei isi scot un profit mare din tichetele rabla. Si realistic, la 8.000 de euro pe care i-am dat pe ea, nu exista alta varianta mai ieftina de masina noua si cu dotarile pe care le are. Acum, la 9.000 sau cat o ajunge cu noile preturi si conditii rabla, tot cred ca as fi luat-o in considerare tinand cont de costurile ulterioare de intretinere si exploatare. |
#12432
Posted 23 January 2022 - 00:16
44_de_cai, on 21 ianuarie 2022 - 12:42, said:
Daca tot e deschis subiectul franelor, mi-am amintit ca la mine sa inmoaie pedala. Adica, la semafor daca stau cu piciorul pe pedala mai mult de 10 secunde se inmoaie brusc (nu foarte mult dar sesizabil). Nu am avut insa nici o problema de franare si nici martori prin bord in cei 1100km. asa e si la mine, de la inceput pana in cei 3000km pe care ii am (90% in oras) eu cred ca asa functioneaza . si nu am intampinat nici o problema cu frana. singura problema care am intampinat-o pana acum, e ca .. cateodata cand pornesc masina da eroare la camera spate, si nu merge inainte sau inapoi. o opresc si o repornesc si e ok. si nu pot incarca cu type2 cand sunt grade negative. doar eu am problema asta? pe DC merge si la -10, numa sa stai 3 ore daca te tine foamea ))) Andi03, on 21 ianuarie 2022 - 17:44, said:
Salut , daca exista posesori de Dacia Spring pe acest forum am cateva intrebari : 1- in cat timp se incarca de la o priza normala de la 10-20% la 80-90% sau ceva asemanator? 2- la un mers mai sprinten prin oras cati km reali poti face? 3- pe vreme rece cat de repede baga caldura inauntru/ in cate minute ? 4- cum este la demaraj ca sa te bagi repede ? 5- pana acum a cedat ceva la ea, adica sa aibe probleme de contructie ? Multumesc. 2- iarna, vreo 100km, vara estimez 200km (sprinten) 3- mai repede ca orice termica si nici nu poti sta la maxim ca te coci, 1min e cald 4- perfecta 5- nimic 3000km. Edited by 3dward87, 23 January 2022 - 00:28. |
#12433
Posted 23 January 2022 - 00:45
#12435
Posted 23 January 2022 - 02:12
isr2002, on 22 ianuarie 2022 - 20:07, said:
Daca scrii "s-au altfel", scrie si "a-ti", ca sa fie treaba completa! De folosit virgule in text, ce sa mai zic....? Si ca sa vezi ca si tu esti supus greselii ... arunca o privire pe poza de mai jos Attached Files |
|
#12437
Posted 23 January 2022 - 10:37
@3dward87
Si eu m-am panicat pana acum de 2 ori ca nu porneste masina. A doua oara mi-am dat seama ca problema era intre scaun si volan. Nu pusesem contactul suficient ca sa apara OK pe bord 😂 M-a indus in eroare si faptul ca trebuia sa pornesc cu spatele si chiar daca nu e OK pe bord masina "intra" in R si porneste camera. Treaba cu nefunctionatul camerei am patit de vreo 2 ori, dar masina se putea misca. Cum adica nu poti incarca pe Type 2 la temperaturi negative ? Asa ceva nu am mai auzit. Eu am incarcat pana acum doar cu cele 2 incarcatoare portabile(original si cel de pe Ali) |
#12438
Posted 23 January 2022 - 11:11
Pentru cei care așteaptă mașina ( comenzi iulie-august), am primit termen de livrare in sapatana 5-7 (1-20 februarie).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users