Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
recomandare bicicleta oras
Last Updated: May 18 2020 16:18, Started by
newbie13
, Feb 24 2020 14:44
·
0
#91
Posted 18 May 2020 - 08:15
Cu 1000 lei poti cumpara un dahon sh.
3 sau 5 viteze in butuc (sram). Au cam 12kg, se pliază usor, volum mic de depozitare. |
#92
Posted 18 May 2020 - 09:17
#93
Posted 18 May 2020 - 10:09
Tu te-ai uitat la o bicla de 5000 lei care cantareste cat o betoniera?
pai iti iei ceva aproapeidentic in 1500 lei si iti mai ramane si de o bere. sau asta sfatul meu e urmatorul, iti iei un ciclocross, uite si cubesi canondaledaca vrei firma si sa fie usoara. iar aripile si portbagajul le iei separat, ca sa pastrezi greutatea cat mai mica. alea care vin din fabrica sunt solide dar si foarte grele, te duci in magazin, le zici la aia ca vrei si aripi si portbagaj, si iti configureaza aia bicla cum vrei, si pastrezi si o greutate usoara. Dar un ciclocross bun fata de un citybike dinala e ca si un Toyota Land Cruiser fata de Lada Niva. Adica iti faci treaba cu ambele dar... Sau pana in 5000 lei iti iei una electrica, si cand obosesti mergi linistit, fara sa transpiri. |
#94
Posted 18 May 2020 - 10:58
Ann0nyym0us, on 18 mai 2020 - 06:57, said: E mai in spate la cursiere doar daca stai pe respectiva bicicleta ca pe una de oras, adica vertical. Daca stai in pozitie inclinata/aero, centrul de greutate se aliniază unde trebuie. Un cruiser, doua cruisere. O cursiera, doua cursiere. Bicicleta despre care era vorba e un cruiser. Adica o chestie de forma, fara niciun scop care in afara de dureri de spate si eventual de genunchi nu e buna la nimic. Unele persoane o considera draguta daca are culoarea potrivita. Edited by underb, 18 May 2020 - 10:59. |
#95
Posted 18 May 2020 - 11:03
unpuisor, on 18 mai 2020 - 10:09, said:
Tu te-ai uitat la o bicla de 5000 lei care cantareste cat o betoniera? pai iti iei ceva aproapeidentic in 1500 lei si iti mai ramane si de o bere. sau asta sfatul meu e urmatorul, iti iei un ciclocross, uite si cubesi canondaledaca vrei firma si sa fie usoara. iar aripile si portbagajul le iei separat, ca sa pastrezi greutatea cat mai mica. alea care vin din fabrica sunt solide dar si foarte grele, te duci in magazin, le zici la aia ca vrei si aripi si portbagaj, si iti configureaza aia bicla cum vrei, si pastrezi si o greutate usoara. Dar un ciclocross bun fata de un citybike dinala e ca si un Toyota Land Cruiser fata de Lada Niva. Adica iti faci treaba cu ambele dar... Sau pana in 5000 lei iti iei una electrica, si cand obosesti mergi linistit, fara sa transpiri. ce ziceti atunci de suspensii fata? recomandati sau nu? cat de grea e intretinerea? cat de bune sunt cele cu lock/reglaj? eu pana acum nu avut, si rotile de 26 de pana acum se cam indoaie la mersul prin Bucuresti. de exemplu sunt strazi unde au fost parcate masini in trecut, iar asfaltul e plin de gropite si mici delusoare acolo unde au stat masini. |
#96
Posted 18 May 2020 - 11:08
underb, on 18 mai 2020 - 10:58, said:
Cruisere nu cursiere. Un cruiser, doua cruisere. O cursiera, doua cursiere. Bicicleta despre care era vorba e un cruiser. Adica o chestie de forma, fara niciun scop care in afara de dureri de spate si eventual de genunchi nu e buna la nimic. Unele persoane o considera draguta daca are culoarea potrivita. Scuzati, am citit cu de-a fuga Intr-adevar, cruiser-ul are geometria dubioasa. |
#97
Posted 18 May 2020 - 14:42
daca vrei ceva unde sa stai mai vertical, gen mtb, sau city bike, nu recomand furca cu suspensii. Nici macar la cursiera sau ciclocross nu recomand, si la alea stai mult mai aplecat si simti in maini gropile mult mai tare.
Dupa parerea mea se recomanda la o bicicleta furca cu suspensii ori daca faci ceva ciclism profi si mergi in varf de munte, ori ba. Suspensiile alea daca nu sunt profesionale si usoare, si evident extrem de scumpe, sunt degeaba, pentru ca sunt aproape dublu ca greutate fata de o furca normala. E un moft de marketing. Pentru mers in oras sau chiar si un pic de trecking pe drum forestier de cateva ore merge o bicla cu furca fixa dar cu un kg in minus. mai bine niste ghidolina groasa buna si manusi bune cu gel decat furca cu suspensii. Trebuie sa zici ce buget ai, ce inaltime, ce greutate, si cum vrei sa mergi pe bicla, aplecat sau mai lejer. Sa stim ce iti recomandam. |
#98
Posted 18 May 2020 - 15:17
unpuisor, on 18 mai 2020 - 14:42, said:
daca vrei ceva unde sa stai mai vertical, gen mtb, sau city bike, nu recomand furca cu suspensii. Nici macar la cursiera sau ciclocross nu recomand, si la alea stai mult mai aplecat si simti in maini gropile mult mai tare. Dupa parerea mea se recomanda la o bicicleta furca cu suspensii ori daca faci ceva ciclism profi si mergi in varf de munte, ori ba. Suspensiile alea daca nu sunt profesionale si usoare, si evident extrem de scumpe, sunt degeaba, pentru ca sunt aproape dublu ca greutate fata de o furca normala. E un moft de marketing. Pentru mers in oras sau chiar si un pic de trecking pe drum forestier de cateva ore merge o bicla cu furca fixa dar cu un kg in minus. mai bine niste ghidolina groasa buna si manusi bune cu gel decat furca cu suspensii. Trebuie sa zici ce buget ai, ce inaltime, ce greutate, si cum vrei sa mergi pe bicla, aplecat sau mai lejer. Sa stim ce iti recomandam. bugetul e max 5500 de lei. am 180 cm, ~80 kg. nu vreau sa merg foarte aplecat, nu vreau ghidon curbat de cursiera. utilizarea preponderent in oras, dar nu ca mijloc de plimbare si promenada, ci ca deplasare eficienta. Dar nu vreau saracii din alea de 1000 de lei. Asa am deja. Vreau un upgrade inspre bine: piese mai calitative, neaparat loc de prindere portbagaj si aparatori. Multumesc anticipat pentru sfaturi! |
#99
Posted 18 May 2020 - 16:18
ok, am inteles ce vrei. Din pacate daca te duci pe bicle de oras sau trecking care au deja portbagaj si toate brizbrizurile, chiar daca sunt de firma, gen cube sau canondale sau cross, vin toate in 16-17 kg si mie mi se pare extrem de grele. Pana mea, am avut bicla de otel luata dupa olx la mana 3-a din anii 80 si avea 10 kg.
Daca te uiti la aceleasi firme dar la ciclocross si sari peste alea cu ghidon curbat, ci iei cu ghidon normal, drept, vezi ca ajung pe la 11 kg. Un portbagaj pleaca de la 540 grame pana pe la vreo 6-700 gr. Iar un set de aparatori asa mai serioase, nu dinalea subtiri au si ele vreo 350 grame. Deci un kg in plus. Mai pui si ceva lumini serioase si ajungi la maxim 1.3 kg plus alea 11.2-11.3 si iesi mai bine decat una de 16-17 kg. uite aicibicla ok. sau asta. canondale are 3 foi si ajuta mult. Eu la a mea am 2 si simt nevoia de 3. Dar nu au decat marime M. Trebuie testata sa vezi cum stai. Cube-ul vine in toate marimile si teoretic L ar fi mai potrivita pt tine. La astea vb cu baietii aia si ii rogi sa iti recomande niste aripi, portbagaj si lumini cat mai usoare si care sa se potriveasca. Si nu e necesar sa iei de la aia. Te uiti dupa bicla cat mai usoara sa se pupe cu ce vrei tu. sau, daca vrei sa intri in alta liga, si sa te dai cu ferrari nu cu toyota land cruiser, cauti ceva de carbon, sub 10 kg. din pacate noua nu gasesti in banii aia, dar pe olx sunt o groaza si poti prinde una buna. uite aicisau aicisau aiciasta e interesanta ca a facut-o electrica. Sunt curios cate kg are, ca e facuta de el. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users