Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sistem boxe pentru Dacia Logan 1 PH1
Last Updated: Feb 25 2020 10:36, Started by
flqrindb2020
, Feb 19 2020 14:34
·
0
#19
Posted 24 February 2020 - 21:42
underb, on 24 februarie 2020 - 08:50, said:
In mod normal trebuie izolate boxele de caroserie sau panouri de interior sa nu se transmita vibratia prin contact direct dar lumea nici macar nu stie de asa ceva. Din pacate "profesionistii" din domeniu sunt in cele mai multe cazuri doar niste baieri care integreaza niste componente intr-un sistem fara sa stie prea multe despre sunet. Trateaza problema cel mult dpdv electric si mai putin acustic. As putea sa pariez ca 90% dintre ei nu stiu nici ce lungime de unda ai la o anumita frecventa, chestie elementara de fizica, si nici la ce i-ar putea ajuta sau incurca. Ontopic, initiator, daca vrei rezultate, si le poti obtine chiar si cu dif mai slabe, va trebui sa iti construiesti o incinta in interiorul usii. De preferat pt niste dif la care gasesti volumul incintei si daca e cazul dimensiunile portului. Altfel nu iese mare branza. Tot de preferat ar fi sa scoti bassul din usi. |
#20
Posted 25 February 2020 - 09:19
Parca ziceai ca fidelitatea era sub asteptari.
Dpmdv, bassul trebuie sa fie in habitaclu, nu in portbagaj dar usile nu sunt locul potrivit pt frecv sub 80Hz. Vb de auditie adaptata spatiului ala si conditiilor reale, nu de conditii ideale. La frecvente mai joase deja trebuie incinta calculata iar usile sunt... usi. Pt ascultat la volum mare dar totusi rezonabil se poate monta un sub mai mic si in habitaclu. Dar in niciun caz legaz legat pe iesirea de putere a HU cum fac multi, sa preia distorsiunile aparute la putere mare cand HU incepe sa gafaie. Scutind HU de sarcina bassului, se poate scoate volum mai mare pe medii si inalte din el fara probleme. Inclusiv prin adaugarea de difuzoare daca folosesti filtre "taie jos". Filtrele care taie bassul vor tine impedanta suficient de sus ca sa nu fie probleme. Se pot face ca e usor sau cumpara. Edited by underb, 25 February 2020 - 09:29. |
#21
Posted 25 February 2020 - 10:36
T-am spus ca am muncit mai mult ca sa scot un sunet care imi convenea din ce aveam la dispozitie. Nu stau acum sa iti explic detaliile, daca puneai mana si iti faceai la masina ta(oricare ar fi aia), o investitie de peste 1500 de euro poate discutam pe alt nivel, asa teoretic stim toti. Eu am cerut sfaturi si am legat totul cap la cap cu profesionisti adevarati in domeniu, campioni la dB Drag si peste hotare, care stiu ce fac. Teoretic poate toti suntem pasionati si ne dam cu parerea, dar realitatea este alta. Nici un caz nu seamana cu altul, proiectul este unic pentru fiecare si un challenge in acelas timp pentru ca nu toti ne cumparam aceleasi difuzoare, filtre sau amplificatoare, nu mai spun de combinatiile dintre ele.
Cu 1000 W reali in portbagaj, poti pune tu orice subwoofer-as in habitaclu, ca nu-l vei auzii niciodata.(ca ordin de marime, bateria masinii era schimbata cu una de 100Ah si rezista doar 10 minute la 75% din volum cu motorul oprit. Putina lume rezista la maximum inregistrat de 136dB nivel de zgomot in habitaclu. Iar legat de filtre, cred ca am schimbat vreo 4 perechi. (Hifonics, JBL, Focal, MTX). Daca esti pasionat, ai timp si bani apuca-te, sa vezi ca iti ies peri albi dupa cateva luni. Dar daca vrei doar bubuiala, e simplu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users