Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
PEUGEOT 107
Last Updated: May 05 2011 21:31, Started by
Edico
, Mar 16 2006 12:43
·
0
#19
Posted 10 April 2007 - 19:36
Pentru toti cei care inca mai gasesc deosebiri intre Peugeot 107, Toyota Aygo si Citroen C1
ESTE VORBA DE O SINGURA MASINA (da, am tipat) Toate sunt facute in aceeasi fabrica in cehia, pe aceeasi banda de fabricatie, difera doar blocurile optice si geamul de la portbagaj. Bafta multa Ps: prietena are Citroen C1 |
#20
Posted 11 April 2007 - 07:57
Intre timp am descoperit ca dealrul de la Citroen a fost un mare magar desi am cerut pretul pentru varinta nr.2 asta mi-a dat oferta pentru varianta C1 cheala comparand preturile intre cele doua am constat faptul ca e aceeasi Marie cu alta palarie.
Toyota este un pic mai scumpa. Dionescux poti te rog sa imi spui cum se comporta C1?Din folclorul de rigoare tot asta am auzit ca ajungi destul de rapid cu un Citroen nou la service in sensul ca sunt piesele mai proaste. Imi cer scuze daca intrebarile mele sunt din ciclul "o blonda isi achizitioneaza masina". |
#21
Posted 11 April 2007 - 08:09
nu prea are cum sa se strice mai repede pentru ca la masina asta cred ca 90% din piese sunt identice. Si sunt asamblate toate pe aceeasi banda. diferentele de pret cred ca vin din dotari si/sau politica comerciala a importatorului, care poate decide sa lucreze cu un adaos mai mic ca sa vanda mai bine decat ceilalti 2 fratiori
|
#22
Posted 11 April 2007 - 21:16
Ok, si eu am auzit din folclor nasoale despre citroen-uri.
Dar Citroen c1 nu e citroen, e toyota si de Toyota am auzit numai lucruri bune. Are 8 luni masina si nu a vazut serviceul decat pentru prima revizie. Hai sa-mi dau si eu cu parerea. Masina de femeie ? da directie foarte usoara, ambreiaj ca un fulg, cutie de viteza foarte lunga, in oras se merge lejer numai cu a II-a (ca sa nu oboseasca gagicile schimband vitezele), frane bune, caroserie galvanizata. Mie personal nu-mi place bordul, e prea de copii. pentru mai multe detalii vezi ca la citroen este forum (www.clubcitroen.ro) si la Peugeot este unul (www.pejo.ro). Intreaba acolo si vei primi sigur raspunsuri. Bafta Edited by dionescux, 11 April 2007 - 21:17. |
#23
Posted 12 April 2007 - 09:19
Negativ: tabla goala in interior, geamul spate care se deschide ca la coupe/microbuze...
|
#26
Posted 22 April 2007 - 13:26
Aya, on Apr 19 2007, 15:08, said: Dionescux multumesc pentru raspuns... In final m-am decis pentru Peugeot...sper sa fie intr-un ceas bun alegerea. Sper sa iau cat mai repede in primire buburuza. Iti spun eu ca nu o sa-ti para rau. Am 7000 km cu ea si merge chiar mai bine decat la inceput. Si cine spune ca e masina exclusiv de dame se insala amarnic. De unde naiba o fi aparut si diferentierea asta intre masini de dame si masini de domni??? |
#27
Posted 22 April 2007 - 13:29
#28
Posted 24 April 2007 - 14:45
Rival sa iti poarte noroc in continuare masinuta.
:)Saptamana viitoare sper sa fiu si eu spaima soselelor impreuna cu buburuza mea. E interesant cum le diferentiaza culoarea...acum sincera sa fiu sa vad un tip intr-un 107 rosu mi se pare destul de comic insa culorile mai masculine zic eu ca nu mai creaza aceasta diferenta.E opinie strict de femeie nepriceputa la masini. |
|
#29
Posted 24 April 2007 - 16:50
Hello all!
In primul rand ca sa clarific, sunt fost posesor de Logan, actual posesor de Colt, si mai conduc din cand in cand 107-le prietetenei mele. Am mers cu ea mai mult de 3000 km si pot sa zic urmatoarele: mica in exterior (se parcheaza usor) ok in interior, economica (mers sportiv 7,5 in oras) motor de Toyota (motor de turatie, eu zi ca se descurca cu greutatea masinii), la drum lung sta bine pe sosea exceptie facand influenta vantului lateral, directia este usoara dar nu problematic (conducatorii de logan stiu), acces ingust rau in portbagaj, transfer de mase MARE la franare mai ales la viteze mici cu rotile bracate, abs'ul si sistemul ala de asistenta la franarea in viraj intra cateodata la franari usoare in linie dreapta pe denivelari. Varianta pe care am mers e cea in 3 usi... cea in 5 mi se pare hidoasa cu chederu ala ca de tramvai/troleu la geamurile laterale spate. Daca imi mai amintesc mai updatez... Tinand cont de alternativele de pe piata consider ca e o alegere fericita pt o masina de femeie/oras. |
#30
Posted 27 April 2007 - 19:22
cum e cutia multi mode la aygo? e cutie automata sau manuala (gen sensodrive)?
|
#31
Posted 28 April 2007 - 08:29
De ieri sunt soferita de buburuza.
Mai neindemanateca la inceput dar pot sa spun ca trecerea de la Logan la Peugeot 107 e socanta.Cred ca in sfarsit o sa imi placa si mie sa conduc. Dionescux am me4rs lejer cu a IIa asa cum ai spus si tu ceea ce pentru mine a fost ideal ...inca am probleme cu schimbatul vitezelor. Sunt f happy de alegerea mea. Si multzam fain incurajarilor primite aici. Edited by Aya, 28 April 2007 - 08:31. |
#33
Posted 28 April 2007 - 12:27
Din toate punctele de vedere...
Dupa 3 ani de condus pot sa spun sincer faptul ca nici o secunda nu m-am simtit ok in postura de soferita desi toata lumea spunea ca dragul o sa imi vina cu timpul.Am condus doar pentru ca era musai. De doua zile insa nu imi vine sa ma mai dau jos de la volan desi inca imi mai exasperez colegii de trafic.: Am fost putin speriata pentru ca am citi pe forumuri de anumite zgomote pe care le face Peugeotul.La Logan eram stresata cand incepea motorul s aurle ca vrea viteaza a IIIa.Buburuza insa e superokiedokie din punctul asta de vedere.Trec usor la viteza mai mare in oras, ma strecor mult mai repede cu ea. Cat despre parcat... inca ma mai cred cat un tir dar incet incet ma adaptez la noile dimensiuni. Pentru mine chiar e o bucurie. Stiu ca suna comic tot ceea ce spun.Dar repet e strict parerea de gagica fara nici o pasiune pentru condus pana...ieri. |
|
#34
Posted 13 April 2008 - 22:29
rival, on Apr 22 2007, 14:26, said: Iti spun eu ca nu o sa-ti para rau. Am 7000 km cu ea si merge chiar mai bine decat la inceput. Si cine spune ca e masina exclusiv de dame se insala amarnic. De unde naiba o fi aparut si diferentierea asta intre masini de dame si masini de domni??? Scrie in manualul de utilizare ca e pt doamne! |
#35
Posted 29 April 2008 - 12:55
Eu am o singura problema cu masina asta...cand o conduc...ma ia toata lumea la misto...cred ca gandesc :"ia uite o femeie la volan, ia cumparat barbatul o pichineata rosie ca sa poata si ea parca...!!"...
Noroc ca am si o Laguna 2...imensa pe langa ea...atunci se linistesc de abia. Dar imi place masinuta, doar ca e un pic mai zgomotoasa din cauza de 3 pistoane, ...toata lumea ma intreaba daca e diesel!!! Cat va consuma voua in oras? |
#36
Posted 08 June 2008 - 13:19
o masina ok mi se pare Nissan Micra dar si Seat ibiza
ambele consuma putin, iar pentru oras sunt foarte ok |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users