Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Renault kangoo vs Citroën berlingo vs Peugeot partner

- - - - -
  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#91
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Vreo 350 de euro, nu e asa mult.

#92
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Cred ca e mai potrivit aici. Am fost azi sa vad un caddy 1.6 tdi 102 cai, 2013 156.000km. Masina arata ca noua, foarte pastrata. Interiorul ca nou, nicio zgaraietura nimic. Am facut o tura si mergea bine, fara probleme evidente. Apoi mi-a arata facturile de intretinere si mi-a dezvaluit ca a aninat un trotuar si a fost a reparata pe asigurare ca avea toate riscurile. Factura de reparatii era de 6000 de euro. In ea era si schimbat bara fata, farul dreapta, roata dreapta, bratul inferior dreapta,berceau ( puntea fata) radiator  apa si altele... 7000 de euro costa masina. Cica a fost reparata pe asigurare si a trecut 3 expertize.

Ce mi-a parut cam ciudat e ca la ralenti cu motorul la 90 de grade avea cam 950 de ture dar regulat ca ceasul.

#93
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Sa nu ramana fara final. Dupa cum am spus si in celalt topic, am gãsit cu mare greu un Mercedes citan 109 cdi (1.5 dci) de 90 de cai de la sfarsitul anului 2015 cu 118.000.  Unica masina din toate pe care le-am testat care merge perfect.

Acum dupa ce m-am dat putin cu ea sunt foarte multumit. 90 de cai mi se par suficienti pentru ea avand in vedere ca nu e masina de sport si nu car greutati mari. Se misca foarte bine, directia si suspensile sunt destul de echilibrate. Mult mai stabila si manevrabila comparativ cu berlingo pe care l-am avut si are suspensiile mult mai silentioase decat berlingo/partner al doilea model. Ala sufera rau la capitolul suspensii si directii, aproape toate aveau probleme in zona asta. Pozitia la volan mi se potribeste foarte bine, mult mai confortabila decat aveam in berlingo 1, totodata si scaunele sunt mult mai ferme, unora poate nu le place asta, mie imi place fiindca ma ajuta sa imi mentin spatele drept.  Pot sa stau cu orele in ea fara sa simt disconfort, in berlingo nu era cazul, dupa vreo 45 min simteam ca vreau sa cobor.

1.6 hdi de 92 cai se simte cam la fel ca acest 1.5 dci de 90, totusi hdi-ul parca e mai brutal la turatii mai mici dar se plafoneaza mai rapid, dci-ul trage mai liniar si mie imi place mai mult cum se conduce.

Schimbatorul de viteze merge uns! Consumul mediu e 6,3 l/100. Frana e foarte brutala, opreste in loc si rapid.  Unicul lucru care nu-mi place e ca in zona 2500-3000 ture intra in rezonanta caroseria si vuieste de-mi falfaie timpanele. Pana in  2500 e silentios si dupa 3000 iar se aude frumos. Speram ca se va ameliora dupa ce schimb uleiul dar nu. La ralenti lucreaza foarte frumos si regalat, fara vibratii excesive. In general o tin turata intre 1700 si 2500, e destul de fasneata in zona asta, doar cand vreau s-o mai incing putin sau vreau sa accelerez mai puternic o las sa urce pana la rosu, are puterea maxima la 4000. De aici si acceleratia destul de liniara pana la rosu.


I-am facut acasa schimbul de ulei, filtre, becuri, stergatoarele trebuie trimise inapoi ca nu mi-au venit modelul potrivit. Am cumparat si placutele de frana care-si asteapta vremea. O sa ma interesez daca e nevoie sa schimb si suportii motor. La e classe avand motorul greu ii schimb cam la fiecare 3 ani ca sa pastrez liniste in habitaclu.

Fata de e classe, filtrele sunt mai putin accesibile aici, ala de ulei e destul de adanc bagat, printre furtune, a fost nevoie sa cumpar cheie dedicata. Ala de aer la fel, a sa ai acces la el e nevoie sa mai demontezi chestii. La batranul w210 totul e super accesibil.

In rest ce sa zic, finisaje de utilitare, manere interioare de la usi scartaie, plasticuri de doi lei la interior dar nu ma deranjeaza. Important e ca are un designe frumos la interior si exterior, e functional si  placut la condus. Sper sa fie si fiabil. In orice caz dupa cum am mai spus, am vrut berlingo/partner dar nu am gasit unul sanatos la varsta asta si pretul acesta.

[attachment=2482208:20210118_101635.jpg]

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate