Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Renault kangoo vs Citroën berlingo vs Peugeot partner

- - - - -
  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#1
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Cred ca am mai deschis candva un topic asemanator.

Am nevoie de o camioneta de tavaleala zilnic pe drumuri scurte cam 10-20 km intr-o directie si ma intereseaza sa fie cat mai fiabila, sa nu am batai de cap cu ea si sa fie cat mai ieftina si simpla la intretinere.   Important e sa si coste putin ca nu o iau de suflet ci pentru lucru.

Ma uit la astea de prin 2005-2008 care se gasesc la 3000-4000 de euro. Mai mult nu am pentru a investi in ea. Daca nu merita in niciun caz, o sa mai adaug sa iau ceva mai nou.

Habar nu am despre motorizarile astea. Care sunt mai fiabile, care mai problematice. Vad pe multe anunturi 1.6 hdi cu doar 120.000 si cu motor deja schimbat sau factura pentru inlocuit turbo de 2500 de euro. Ce dracu? Atat costa sa inlocuiesti o turbina la un amarat de partner? Eu la batranul meu ochios e320 cdi am inlocuit turbina singur, desi era inca functionala dar am gasit una reconditionata cu doar 160 de euro ca noua.

Am mai vazut intr-un anunt kangoo din 2012 si zice ca are o problema de segmenti. Nci nu stiu ce sa gandesc. Mai face de luat o utilitara din 2005-2010 ? Sau mai bine sa ma uit doar la noi?

https://www.leboncoi...eage=min-150000

Cam dintre astea am de ales. Interesant pare Citroën-ul din primele anunturi, e din 2011 la 3200 de euro. Dar motorizarea 1.4 hdi. Asa motor mic pentru o utilitara e suficient?

https://www.leboncoi...1736642119.htm/

Edited by vinciun, 17 January 2020 - 14:53.


#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
De ce nu un Caddy ?

#3
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Citroen Berlingo si Peugeot Partner am avut la fosta firma (erau masinile de oras pentru chioscurile de presa). Erau destul de bune. Ultimii 3-4 ani de utilizare nu prea au mai fost intretinute la modul ca revizia se facea mai mult dupa ureche, dar tineau cu casa. Nu prea se stricau, nu piese importante. Dupa ce am plecat (de peste un an, deci dupa aproape 5 ani de cand le stiu eu), am inteles ca una din ele a fost trasa pe dreapta (troncanea serios), si cealalta a plecat la firma mama in Timisoara.

Consumul am inteles ca nu prea era cel dorit (bine, patronul era cam zgarcit, ar fi vrut sa mearga pe aer), dar erau si hartanite. Mergeau aproape non-stop. Tin minte ca am vazut un kilometraj de vreo 350.000-400.000 la una din ele, dar nu mai tin minte la care.

De Renault Kangoo ma abtin. Nu stiu ce sa-ti recomand la el. Nu m-am impiedicat de unul ca sa stiu ce hibe ar avea sau care sunt punctele forte.

#4
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Fiat Doblo ?

#5
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015

 waterman, on 17 ianuarie 2020 - 14:54, said:

De ce nu un Caddy ?

Ca nu-i francez si sunt mai rare aici in Franta.

#6
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Eu știu că toate sunt fiabile, am avut tangență cu toate trei și dacă ai grijă de ele, vorba colegului de mai sus, țin cu casa. Numai că nimeni nu le vinde de bune ci ca să scape de ele atunci când încep să ceară mai mulți bani.

#7
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Altfel e mare diferenta de intretinere intre o utilitara si un break?

De exemplu acesta: https://www.leboncoi...1710804576.htm/

#8
nino852

nino852

    CENZURAT,autosuspendat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,713
  • Înscris: 10.05.2012
La vechimea asta eu m-as uita la motorul cel mai fiabil, restul se vede cand o cumperi,la testare.
La Renault stiu ca motorul de 1,5D e ok,la Peugeot si Citroen ,1,6HDI e fiabil,mai ales daca ai si ceva de carat.
Daca nu ai marfa, mergi pe break, ai sanse mai mari sa nu fie chinuit prea tare.
Nu stiu in Franta cum este,dar la noi impozitul si taxele sunt mai mari la autoutilitara,la fel asigurarea.

Edited by nino852, 17 January 2020 - 15:20.


#9
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Important e sa incapa in el un post de sudat pe gaz, doua trei valize cu scule si ceva materiale. Niste tevi lungi le pun deasupra, un boyler de apa calda sau o centrala termica de 24kw incape in oricare.

 nino852, on 17 ianuarie 2020 - 15:16, said:

La vechimea asta eu m-as uita la motorul cel mai fiabil, restul se vede cand o cumperi,la testare.
La Renault stiu ca motorul de 1,5D e ok,la Peugeot si Citroen ,1,6HDI e fiabil,mai ales daca ai si ceva de carat.

pai asta intreb si eu. Care e mai fiabil.

Sa merite cumparat la varsta asta. Altfel mai bine pas si caut finantare pentru nou. Vreau sa lucrez cu ea, sa-mi fie disponibila oricand, la orice ora. Nu sa stau prin garajuri sau sa citesc nopti intregi pe forumuri de ce se aude scartait acolo sau o vibratie dincolo.

#10
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

 vinciun, on 17 ianuarie 2020 - 14:53, said:

Cred ca am mai deschis candva un topic asemanator.

da, pe acesta

#11
bdx100

bdx100

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,508
  • Înscris: 03.06.2019
Cauta un combi  , un Logan 1,5 ar fi o alegere f buna , ca tine f bine la tavaleala si-s si ieftine . Sau un Lodgy 1,5

Edited by bdx100, 17 January 2020 - 15:34.


#12
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015

 Dany_Darke, on 17 ianuarie 2020 - 15:29, said:



da, pe acesta

Asa e. Nu tineam minte cum se numeste. Dar vreau sa ramana acesta deja.

 bdx100, on 17 ianuarie 2020 - 15:31, said:

Cauta un combi  , un Logan 1,5 ar fi o alegere f buna , ca tine f bine la tavaleala si-s si ieftine . Sau un Lodgy 1,5

nu-i ieftin tare nici loganul de ocazie.

Uite ce mi-a aparut pastrand aceiasi bani si anul.

https://www.leboncoi...gdate=2006-2011

Din Md daca mai pun 3000 il iau nou nout.

#13
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Turbina aia a fost 2500 de euro pt ca s-a facturat una noua si manopera pe firma.
A ta a fost 600 de euro pt ca nu ai avut manopera, nu a fost noua si probabil ca nici factura. Nu mergea asa ceva la o masina pe firma.

Cauta ceva pe benzina. Sunt mai ok la vechimea aia si mai putin muncite. Stiu ca sunt rare.
Nu neglija nici alte variante daca vrei sa ai sanse sa gasesti ceva bun. Opel, Dacia, VW, Fiat...

Importanta e starea ca ma gandesc ca banii nu ii faci din transport si din timp pierdut pe drum ci din acrivitatea prestata la locatia in care te duci. Deci muncesti mult si te deplasezi putin din timp, nu invers ca nu are sens.
Adica stare buna + mers nu foarte mult cu ea = love la o masina veche.
Degeaba e fiabila daca e coapta si tot schimbi cate ceva la ea.

Edited by underb, 17 January 2020 - 15:46.


#14
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
https://dacia.md/car...-mcv/index.html

E 8000 cel mai ieftin Logan mcv nou in Moldova. Daca il las cu numere moldovenesti fac economie enorma si la asigurare.

Dar motorul de 1...

#15
mviorel

mviorel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 29.06.2009
O remorca dupa actuala masina nu ar fi o solutie? Alte solutii: Opel H Break, Autoutilitara/Autoturism Opel Vivaro.

Edited by mviorel, 17 January 2020 - 15:47.


#16
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015

 underb, on 17 ianuarie 2020 - 15:44, said:

Turbina aia a fost 2500 de euro pt ca s-a facturat una noua si manopera pe firma.
A ta a fost 600 de euro pt ca nu ai avut

160 nu 600. E un pic peste un plin de motorina, de asta am si luat-o pe negandite desi a mea era inca buna. Fara factura nimic, am schimbat-o singur in trei ore. Nu necesita codare, programare nimic. Lucru bun o masina de generatie veche pentru acei care iubesc sa bricoleze.

#17
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ca sa o tii cu numere de MD, va trebui sa fie pe numele unei persoane cu rezidenta in MD.
Daca e pe numele tau esti obligat sa il inmatriculezi in FR, fiind rezident.
Altfel, nu iti poate nimeni interzice sa circuli cu masina aia in Fr daca ai inspectie tehnica la zi si asigurare si nici nu poate obliga nimeni pe cineva care nu a vazut Franta sa inmatriculeze o masina acolo.

Dar sincer, daca nu o iei pe firma si nu parcurgi cine stie ce distante cu ea, nu cred ca merita o masina noua pt ce vrei tu.

Edited by underb, 17 January 2020 - 15:53.


#18
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Conform site-ului acesta
https://www.autodisc...V-73-6470-5.php
Diferenta de pret ar fi de o mie de euro Md vs Franta.

Pai daca eu am rezidenta si in Md de ce nu as putea sa o inmatriculez pe numele meu? Daca ma opreste politia le spun ca circul, ba Md ba Franta, ca nu stau doar intr-un loc. Sau nu merita bataile de cap?

Da, nu o iau pe firma ci pe numele meu. Sunt autoentrepreneur, adica lucrez pe contul meu nu pe al vre unei firme si tinant cont ca va fi folosita exclusiv pentru distante scurte de 10-20km intr-o directie nu stiu daca  o sa sar de 15.000 km pe an. Pentru distante mai lungi vreau sa pastrez batranul e classe, tot l-am adus la conditie pana in momentul in care deja mi-e mila de el sa-l harbuiesc prin Paris sa mi-l loveasca toti in parcari.

De asta am si plecat de la ideea de 3000 de euro buget pentru o masina de tavaleala.


Edited by vinciun, 17 January 2020 - 16:02.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate