Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

De ce nu intra Romania in Schengen?

* * * - - 7 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6694 replies to this topic

#55
doxan

doxan

    Disident politic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,506
  • Înscris: 22.12.2015

View PostdaniMMM, on 12 septembrie 2019 - 20:08, said:

In Schengen? Cu toti violatorii si pedofilii eliberati de infractorii psd? Cum sa deschizi usa unor vite ca dragnea, dancila, tariceanu, kelemen care au scuipat incontinuu pe UE?
Povesti pescaresti, Italia are infractionalitate mai mare ca Romania ! Nu mai vorbim de UK ! Ai vizitat vreodata Londra ? Trebuie sa mergi cu rucsacul in fata si sa-l ti strans cu mainile. Eu in Bucuresti am scapat de doua ori anul trecut portofelul intr-un peron de la Piata Victoriei iar de fiecare data m-au alertat cetatenii ca l-am pierdut. Si culmea, ultima oara era vorba chiar de un rrom care mi l-a dat, am ramas chiar si eu surprins cand am vazut ca era un minoritar.
Nu mai generalizati, ca nu sunt toti romanii hoti si criminali, avem si multi omeni cinstiti care-si vad de treaba lor. Nu ai sa vezi nicaieri in Europa, popor mai constincios in privinta platii darilor pentru proprietati precum romanii.

Edited by doxan, 12 September 2019 - 20:31.


#56
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Posttomaso, on 12 septembrie 2019 - 20:18, said:

Există o discuție (fără prea mare logică imho) despre cum ar concura Constanța (portul de comtainere de la Agigea Sud) cu Rotterdam și că olandezii ar vrea să cumpere cu japca portul românesc,  comdiționând accesul în Schengen de chestia asta.
Sa stii ca nu mi se pare chiar asa batuta in cap chestia asta. La foamea care e, astia se mai multumesc si cu firimituri.

#57
vio69a

vio69a

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 69,266
  • Înscris: 28.05.2013

View PostdaniMMM, on 12 septembrie 2019 - 20:08, said:

In Schengen? Cu toti violatorii si pedofilii eliberati de infractorii psd? Cum sa deschizi usa unor vite ca dragnea, dancila, tariceanu, kelemen care au scuipat incontinuu pe UE?

Adica totul se raporteaza numai la ultimii 4 sni ?
Pana atunci eram cu un picior intreg si altul pana la genunchi in shengen, eram de-un leat cu europenii ????

Ce ne place sa ne furam caciul si sa pozam in victime.....


View PostdaniMMM, on 12 septembrie 2019 - 20:08, said:

In Schengen? Cu toti violatorii si pedofilii eliberati de infractorii psd? Cum sa deschizi usa unor vite ca dragnea, dancila, tariceanu, kelemen care au scuipat incontinuu pe UE?

Edited by vio69a, 12 September 2019 - 20:36.


#58
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Este o pedeapsã,o decizie politicã
Olandezii și alții sunt vinovați

#59
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostCris007, on 12 septembrie 2019 - 14:32, said:

cand matale prin modul in care ai venit cu acest subiect ("Iohannis") ai si inceput cu intoxicarile si cu apropouri rusofile ("sa dam cu pumnu in masa la bruxelles")

Daca se poate, de ce sa n-o faca?
Pana cand nu se va implementa un speech control strict pe internetu romanesc o sa avem doar gunoi de acest tip aruncat din basculanta peste tot.

View Postdoxan, on 12 septembrie 2019 - 20:28, said:

Nu mai vorbim de UK ! Ai vizitat vreodata Londra ? Trebuie sa mergi cu rucsacul in fata si sa-l ti strans cu mainile.

i-auzi plm tre' sa-mi amintesc clar chestia asta A PATRA OARA cand merg.

View PostCris007, on 12 septembrie 2019 - 14:51, said:

care uzurpeaza statul de drept

Partea misto e ca daca vrem sa ne dezvoltam in regim de mare viteza tot doar cu uzurparea statului de drept se va intampla

Cum decide instanta ca trebuie procedat in cazul acestei atomocentrale?
*judecatorul verifica plicul adus direct de la guvern*
ahem, am decis...se face
se face


Asta cu "statu de drept" e o plictiseala, un detaliu plicticos si cliseic. Nu e cu nimic diferit de raspunsul ala clasic, ce pasiuni ai? Imi place sa ascult muzica, sa ies cu prietenii si plimbarile in natura. Ok. Fun.
Hai sa trecem la nivelul chestiilor concrete ca de vorbe si limbaj de lemn s-a plictisit absolut toata lumea.

Edited by shefu_de_combinat, 12 September 2019 - 20:42.


#60
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Postdoxan, on 12 septembrie 2019 - 20:28, said:

Italia are infractionalitate mai mare ca Romania
Asta nu inseamna nimic. Italia e de-a lor de mult. Noi suntem ultimii veniti, trebuie sa ne prezentam exemplar.

#61
mircea_rambo

mircea_rambo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,429
  • Înscris: 08.06.2019
Constanta nu poate concura cu Rotterdam dintr-un motiv foarte simplu. Pe o raza de 300 km in jurul portului Rotterdam se concentreaza cam 75% din economia europeana. Fabrici, uzine, depozite, centre de cercetare, birouri, tot ce vreti.

#62
vio69a

vio69a

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 69,266
  • Înscris: 28.05.2013

View PostFlat, on 12 septembrie 2019 - 20:35, said:

Este o pedeapsă,o decizie politică
Olandezii și alții sunt vinovați

Dece sunt vinovati, de catastrofa de pe toate drumurile, de statutul rudimentar al satului si oraselor mici, de mentalitatea de "sa ne dea domne ca destul am avut lipsuri" de asta sunt vinovati olandezii si altii?

#63
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View PostPaz, on 12 septembrie 2019 - 20:32, said:


Sa stii ca nu mi se pare chiar asa batuta in cap chestia asta. La foamea care e, astia se mai multumesc si cu firimituri.

Nu-i nicio scofală portul Agigea în economia transportului mărfurilor din Asia către UE.
Mai ales cu timpii de tranzit.
Ieși mai ieftin și mai rapid să imporți pe Rotterdam, Hamburg față de Agigea.  Ca firmă românească tot mai ieftin este pe vestul Europei și mai rapid.

Nope, este fără suport irl, de fapt.
Plus  că Agigea nu are capacitate și nici marile transportoare de contaienere nu urcă mai sus de Bosfor,  pentru că nu au ce să descarce prin zonă.
Se face transbordare în Cipru (de regulă) de pe dihania cât stdionul pe vapoare mai mici,  costă,  papă timp, e complicat.

Ca să vezi ce aveau în cap creatorii teoriei astea.   Ziceau că pun containerele pe barje și că le duc pe Dunăre până la Hamburg, pe nu știu ce canale Dunăre - Rin.
Și că pentru asta ar muri olandezii de stres.  


#64
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postmircea_rambo, on 12 septembrie 2019 - 20:36, said:

Constanta nu poate concura cu Rotterdam dintr-un motiv foarte simplu. Pe o raza de 300 km in jurul portului Rotterdam se concentreaza cam 75% din economia europeana. Fabrici, uzine, depozite, centre de cercetare, birouri, tot ce vreti.

Unul din momentele rare in care un pesedist mai zice si chestii lucide.

https://en.wikipedia...iki/Blue_Banana

#65
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Buey, si-au exprimat dorinta sa cumpere ?

#66
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,655
  • Înscris: 10.08.2009
Io cred ca daca romanii si bulgarii ar fi destepti ar intra de mana in shengen.
Foarte repede.
Poa sa stea olanda in cap si in coada.Posted Image
da avem politicieni prosti si trimitem idioti acolo ca madam grapini si vv dancila.

#67
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View Postmircea_rambo, on 12 septembrie 2019 - 20:36, said:

Constanta nu poate concura cu Rotterdam dintr-un motiv foarte simplu. Pe o raza de 300 km in jurul portului Rotterdam se concentreaza cam 75% din economia europeana. Fabrici, uzine, depozite, centre de cercetare, birouri, tot ce vreti.

Corect.
Plus logistica impecabilă,  drumurile,  legile bune care ajută firmele de transport să fie eficiente și ieftine,  concentrarea depozitelor și a marilor forme de transport pe șosea.

Un container de 40'  este descărcat la ora 10AM și la 16PM este la Koln în curtea beneficiarului.
În RO contaienerul stă zile întregi până primește liberul de vamă, nu importă că-i import definitiv sau doar tranzit.   Ca să duci un container de la Agigea la Praga trebuie ca o formă să facă traducerea facturii pentru vama românească, chiar și la tranzit.   Adică să scrii cu pixul pe factură (exact cum se aude, fără exagerare)  7000 perechi chiloți,  5000 șosete cu mânecuță,  20000 de bikini.    Fără marcă, de specificat musai.   Apoi vone vama și zice "vreau să deschid,  să nu scrie Pictoria Secret pe bikini".   Nu există noțiunea vest europeană  a pusului containerului pe camion direct din vapor și drumul rapid.   Iar actele trimise doar online.   La noi ți se cere B/L an original, toate cele trei copii,  trimise prin curier la comisionar.   Nici chinezii nu mai trimit B/L în original,  au trecut și ei pe online.   Al noi vor cu ștampilă,  dar furnizorii nu au ștampilă, este o demență birocratică care lucrează în favoarea tuturor celorlalte porturi concurente.   Ca fapt divers,  dacă aduc un container pe ruta Asia >Valencia > RO, de la Valencia pe camion până în Ro,  merge mai repede și costă la fel ca prin Agigea.   Un container adus din China costă 1100 USD Shenzen- Agigea,   600-700 euro prestațiile în port și 850-1000 euro din CT la  Caransebeș.   Timpul mediu de transport cu toate cele este de 40 zile.    Pe Valencia este de 30-32 zile.   Pe Rotterdam/Hambrug 25-30 zile.

#68
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Si CE, ne grãbim undeva
Ajung chiloții când ajung, asta e

#69
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Posttomaso, on 12 septembrie 2019 - 20:57, said:

Un container adus din China costă 1100 USD Shenzen- Agigea,   600-700 euro prestațiile în port și 850-1000 euro din CT la  Caransebeș.   Timpul mediu de transport cu toate cele este de 40 zile. Pe Valencia este de 30-32 zile.   Pe Rotterdam/Hambrug 25-30 zile.

Interesante informatii, n-am avut niciodata notiunea de cat costa.

View PostFlat, on 12 septembrie 2019 - 20:59, said:

Si CE, ne grăbim undeva
Ajung chiloții când ajung, asta e

Lol ma bugetarii patriei socialiste fata-n fata cu economia just-in-time.

N-are ce sa iasa prost.
Veti fi inlocuiti. Veti fi asimilati. Veti fi eliminati. Una din 3 sau toate la un loc.

Edited by shefu_de_combinat, 12 September 2019 - 21:00.


#70
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Posttomaso, on 12 septembrie 2019 - 20:57, said:

Corect.
Plus logistica impecabilă,  drumurile,  legile bune
Stai tu linistit ca lucrurile nu intotdeauna sunt ceea ce par a fi. Poate tocmai legile ii imping pe ei sa-si faca un punct de import undeva la capatul Europei intr-o tarisoara saraca si corupta.

Nu ca as sti ceva concret si stiu ca vorbim doar vorbe dar, intreb din nou: si-au exprimat dorinta sa cumpere la noi ? Daca e asa, atunci de ce ?

#71
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View PostFlat, on 12 septembrie 2019 - 20:59, said:

Si CE, ne grăbim undeva
Ajung chiloții când ajung, asta e

Da.
Știi cum face Schenker și Duvembeck pentru a duce zecile de camioane cu Ford și Logan în UE și Rusia?
Pleacă tirul de la Craiova.  La  Arad îl așteaptă cap tractor care preia remorca,  în 15 minute s-a făcut schimbul, apoi la Linz în terminalui RO-LA schimbă din nou capul tractor cu alt șofer. De ce?  Pentru că astfel se evită timpii de odihnă obligatorii, iar încărcătura nu așteaptă 6 ore ca să doarmă șoferul.   Este crucial ca transportul să ajungă în 24-32 ore de la Ford Craiova la concesionar.  Nu ajunge?  Firma de transport este penalizată.  4 oreîn vamă este mult prea mult.

O zi de întărziere poate însemna refuzul recepției și rămâi cu marfa în brațe.

Ai văzut cum este când comanzi ceva online și stai în sevraj așteptând coletul?  Iar dacă ajunge după 5 zile te enervezi și nu-l mai ridici?

În altă ordine de idei,  eficiența în transport se calculează în câți bani poate produce un mijloc de transport în unitatea de timp.  
Un camion,  la fel ca un avion sau vapor trebuie să fie tot timpul în marș.   Pauzele înseamnă pierdere financiară.  Cu cât transporți mai mult,  cu atât ești mai eficient.

Schengen înseamnă reducerea costurilor și creșterea câștigului pentru economie.   Toți plătim prin prețurile mai mari la toate faptul că nu suntem acolo.  Crede cineva că pierde firma de transport?  Compensează prin mărirea prețului.   Românii pierd bani zi de zi,  secundă de secundă pentru că nu suntem în Schengen.   Fiecare dintre noi, nu doar unii.




#72
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Posttomaso, on 12 septembrie 2019 - 21:21, said:

Știi cum face Schenker și Duvembeck pentru a duce zecile de camioane cu Ford și Logan în UE și Rusia?
Pleacă tirul de la Craiova.  La  Arad îl așteaptă cap tractor care preia remorca,  în 15 minute s-a făcut schimbul, apoi la Linz în terminalui RO-LA schimbă din nou capul tractor cu alt șofer. De ce?  Pentru că astfel se evită timpii de odihnă obligatorii, iar încărcătura nu așteaptă 6 ore ca să doarmă șoferul.   Este crucial ca transportul să ajungă în 24-32 ore de la Ford Craiova la concesionar.  Nu ajunge?  Firma de transport este penalizată.
E hai Tomasso ca esti baiat inteligent, mai lasati legendele astea. Se trage tare sa se faca cat mai multe transporturi ca sa iasa banul. Nu pt ca te pedepseste cineva.
E adevarat ca de la cat sunt de psihopati unii afaceristi romani te astepti la orice, dar nu asa functioneaza in occident.
Si firma de transporturi e facuta din oameni, si ei pot trimite la plimbare pe unii si sa-si caute alti clienti.

View Posttomaso, on 12 septembrie 2019 - 21:21, said:

Schengen înseamnă reducerea costurilor și creșterea câștigului pentru economie.
Da, asta e clar, italienii deja le sarisera in cap austriecilor cand au indraznit sa le opreasca cateva tiruri la granita ca sa-i caute de migranti.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate