Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nissan X-Trail T32 2019, 148 cai, motorina, cutie automata, 4x4, echipare N- Connecta
Last Updated: Mar 02 2024 10:30, Started by
bogwol
, Sep 06 2019 07:28
·
2
#127
Posted 01 October 2021 - 06:33
#128
Posted 09 November 2021 - 10:16
Salutare,
Revin si eu cu impresii mai noi dupa aproape 2 ani si jumatate si 43.000 Km facuti marea majoritate ( pste 90% ) in afara orasului . Nu am mai avut probleme de ordin tehnic, slava Domnului . Consumul mediu afisat este de 8,2 ; nu e nici mare, nici mic , as spune chiar potrivit pentru greutatea amsinii si gabaritul ei. Masina pe sosea se comporta intre foarte bine si excelent. Nu are nici un fel de vibratii , nici in mers , nici la relanti . Din contra, la relanti nu are absolut nici o vibratie; zici ca nu e pornit motorul . Si nu am folosit niciodata Start/Stopul . Dupe ce pornesc motorul , primul lucru pe care il face ste sa dezactivez Start/Stopul . Am mai avut in vara asta niste tentative de drumuri forestiere, fara nici un fel de pretentie de off road si masina s-a conportat execrabil . Pur si simplu nu este facuta pentru asa ceva. Cilindreea mica, lipsa cuplului si greutatea masinii impreuna cu lipsa unui reductor o face complet inutiliizabila pe un drum forestier cu o inclinatie un pic mai mare a pantei. Pur si simplu o data ce te-ai oprit in panta , este imposibil sa mai plecei de pe loc. Trebuie sa o turezi f mult, iar in acel moment roti;le incep sa patineze, ambreiajul sa miroasa , etc. Sistemul 4x4 la masina asta este strict de oras, niste borduri mai inalte, un pic de zapada si de noroi pe un drum neasfaltat din jurul Bucurestiului. Atat!! Restul e poveste .... Per ansamblu, daca nu ai nici o pretentie de off road sau de 4x4 mai serios, masina este excelenta. Este f confortabila, foarte spatioasa are o tinuta de drum buna... si la mine nu au mai aparut probleme in ultimul an ...... Sper sa tina asa ... |
#129
Posted 10 November 2021 - 12:41
Problema de care care vorbesti ref la plecarea in panta pe drum forestier cred ca e data mai degraba de lipsa cauciucurilor adecvate (banuiesc ca ai fost pe acolo cu cele de sosea/oras). Lipsa cuplu? 340 Nm nu mi se par chiar putini - ce sa mai zici de motorizare pe benzina atunci?
Eu am urcat pe un drum pietruit (nu f lung, vreo 200 m dar fragmentat de curbe), in panta (probabil 20-25%) si cu curbe in panta si nu m-a surprins neplacut..... Daca ai mers 90% in afara orasului nu prea aveai unde sa folosesti Start/Stop Edited by bogwol, 10 November 2021 - 12:45. |
#130
Posted 10 November 2021 - 21:00
Eu am avut 4 ani un Koleos 2 dupa 5 ani de Koleos 1. Acelasi sistem de tractiune imprumutat de la generatiile omoloage de la x-Trail, motorizare diferita. Opinia mea este ca in ceea ce priveste capabilitatea off road este printre cele mai bune sisteme lucru confirmat in diverse situatii cand am mers mai departe sau mai usor ca altii.
|
#131
Posted 11 November 2021 - 07:29
Din ce am inteles, sistemul actual de 4x4 de pe generatia noua de Xtrail este mai slab decat cel care era pe generatiile anterioare - cel putin asta spun cei care au Xtrail-uri mai vechi . Dar pentru un utilizator obisnuit care face "off road" din an in Paste, pe niste drumuri mai mult sau mai putin amenajate, eu zic ca e ok - cel putin eu nu am intalnit pana acum situatii in care sa raman blocat.
Edited by bogwol, 11 November 2021 - 07:30. |
#132
Posted 22 December 2022 - 13:51
Revin cu un update la cca 1 an de la ultimul comentariu: masina are acum cca 34.000 km fara niciun fel de probleme. Revizia de 1 an + combustibil si .... cam atat.
|
#133
Posted 12 January 2023 - 08:09
O intrebare pt cei cu masini similare: si voua vi se consuma placutele de frana destul de repede (17-18k km)? Mi se pare ca se duc cam repede. Am avut inainte o masina mai grea cu 300 kg (Citroen C5) la care schimbam placutele pe la 26-30k km.
Sunt mai proaste placutele care se pun pe Nissan? |
#134
Posted 10 July 2023 - 22:41
salut , as fi tentat de un Xtrail 2,0 cu 177cp nivel echipare tekna ,din 2018 , manuala, la 21000e , e una la SB... va rog daca stiti masina , sau aveti recomandari , as fi interesat , sfaturi etc. multumesc.
uite si VIN JN1TFNT32U0108715 salut , as fi tentat de un xtrail 2,0 cu 177cp nivel echipare tekna ,din 2018 , manuala, ... va rog daca stiti masina , sau aveti recomandari , as fi interesat , sfaturi etc. multumesc. uite si VIN JN1TFNT32U0108715 ma tot intreb daca la 21.k e ce trebuie... |
#135
Posted 02 March 2024 - 10:30
Update : masina a capotat de la AdBlue la 88k km. A aparut "Adblue level low" si counter-ul, am bagat 10L, nu s-a resetat. Am umplut rezervorul 2 zile mai tarziu si tot nu s-a resetat. Pe drum spre tara, counter-ul a ajuns la 0, sfat in aceasta situatie - nu opriti motorul ( nu il mai poti porni ).
La diesel-uri Nissan pare sa fie o problema generica faptul ca nu se reseteaza nivelul de Adblue, atat mecanica ( concept rezervor ) cat si software din ce am citit pe alte forumuri. Deprimant. Luni o sa sun pt asistenta la ei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users