Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 

Nissan X-Trail T32 2019, 148 cai, motorina, cutie automata, 4x4, echipare N- Connecta

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#127
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postpaul_kelso, on 30 septembrie 2021 - 11:53, said:

Salut, voua va vibreaza capota? Atat la relanti cat si in sarcina? Mentionez ca masina nu a suferit accident.
nu doar capota; simt o vibratie in masina mai mare decat la alte masini. dar, vorba romanului, se pare ca "asa e toate"

#128
redeagle222

redeagle222

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 30.03.2015
Salutare,

Revin si eu cu impresii mai noi dupa aproape 2 ani si jumatate si 43.000 Km facuti  marea majoritate ( pste 90% ) in afara orasului .
Nu am mai avut probleme de ordin tehnic, slava Domnului :). Consumul mediu afisat este de 8,2 ;  nu e nici mare, nici mic ,  as spune chiar potrivit pentru greutatea amsinii si gabaritul ei.
Masina pe sosea se comporta intre foarte bine si excelent. Nu are nici un fel de vibratii , nici in mers ,  nici la relanti . Din contra, la relanti nu are absolut nici o vibratie; zici ca nu e pornit motorul . Si nu am folosit niciodata Start/Stopul . Dupe ce pornesc motorul , primul lucru pe  care il face ste sa dezactivez Start/Stopul .
Am mai avut in vara asta niste tentative de drumuri forestiere, fara nici un fel de pretentie de off road si masina s-a conportat execrabil . Pur si simplu nu este facuta pentru asa ceva. Cilindreea mica, lipsa cuplului si  greutatea masinii  impreuna cu lipsa unui reductor o face complet inutiliizabila pe un drum forestier cu o inclinatie un pic mai mare a pantei. Pur si simplu o data ce te-ai oprit in panta ,  este imposibil sa mai plecei de pe loc. Trebuie sa o turezi f mult, iar in acel moment roti;le incep sa patineze, ambreiajul sa miroasa , etc.  Sistemul 4x4 la masina asta este strict de oras, niste borduri mai inalte, un pic de zapada si de noroi pe un drum neasfaltat din jurul Bucurestiului. Atat!! Restul e poveste ....

Per ansamblu, daca nu ai nici o pretentie de off road sau de 4x4 mai serios, masina este excelenta. Este f confortabila, foarte spatioasa are o tinuta de drum buna... si la mine nu au mai aparut probleme in ultimul an ...... Sper sa tina asa ... :)

#129
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
Problema de care care vorbesti ref la plecarea in panta pe drum forestier cred ca e data mai degraba de lipsa cauciucurilor adecvate (banuiesc ca ai fost pe acolo cu cele de sosea/oras). Lipsa cuplu? 340 Nm nu mi se par chiar putini - ce sa mai zici de motorizare pe benzina atunci?
Eu am urcat pe un drum pietruit (nu f lung, vreo 200 m dar fragmentat de curbe), in panta (probabil 20-25%) si cu curbe in panta si nu m-a surprins neplacut.....
Daca ai mers 90% in afara orasului nu prea aveai unde sa folosesti Start/Stop

Edited by bogwol, 10 November 2021 - 12:45.


#130
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Eu am avut 4 ani un Koleos 2 dupa 5 ani de Koleos 1. Acelasi sistem de tractiune imprumutat de la generatiile omoloage de la x-Trail, motorizare diferita. Opinia mea este ca in ceea ce priveste capabilitatea off road este printre cele mai bune sisteme lucru confirmat in diverse situatii cand am mers mai departe sau mai usor ca altii.

#131
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
Din ce am inteles, sistemul actual de 4x4 de pe generatia noua de Xtrail este mai slab decat cel care era pe generatiile anterioare - cel putin asta spun cei care au Xtrail-uri mai vechi . Dar pentru un utilizator obisnuit care face "off road" din an in Paste, pe niste drumuri mai mult sau mai putin amenajate, eu zic ca e ok - cel putin eu nu am intalnit pana acum situatii in care sa raman blocat.

Edited by bogwol, 11 November 2021 - 07:30.


#132
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
Revin cu un update la cca 1 an de la ultimul comentariu: masina are acum cca 34.000 km fara niciun fel de probleme. Revizia de 1 an + combustibil si .... cam atat.

#133
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
O intrebare pt cei cu masini similare: si voua vi se consuma placutele de frana destul de repede (17-18k km)? Mi se pare ca se duc cam repede. Am avut inainte o masina mai grea cu 300 kg (Citroen C5) la care schimbam placutele pe la 26-30k km.
Sunt mai proaste placutele care se pun pe Nissan?

#134
castelan

castelan

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 24.05.2017
salut , as fi tentat de un Xtrail 2,0 cu 177cp nivel echipare tekna ,din 2018 , manuala, la 21000e , e una la SB... va rog daca stiti masina , sau aveti recomandari , as fi interesat , sfaturi etc. multumesc.

uite si VIN JN1TFNT32U0108715

salut , as fi tentat de un xtrail 2,0 cu 177cp nivel echipare tekna ,din 2018 , manuala, ... va rog daca stiti masina , sau aveti recomandari , as fi interesat , sfaturi etc. multumesc.

uite si VIN JN1TFNT32U0108715

ma tot intreb daca la 21.k e ce trebuie...

#135
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,625
  • Înscris: 26.10.2003
Update : masina a capotat de la AdBlue la 88k km. A aparut "Adblue level low" si counter-ul, am bagat 10L, nu s-a resetat. Am umplut rezervorul 2 zile mai tarziu si tot nu s-a resetat. Pe drum spre tara, counter-ul a ajuns la 0, sfat in aceasta situatie - nu opriti motorul ( nu il mai poti porni ).
La diesel-uri Nissan pare sa fie o problema generica faptul ca nu se reseteaza nivelul de  Adblue, atat mecanica ( concept rezervor ) cat si software din ce am citit pe alte forumuri.
Deprimant. Luni o sa sun pt asistenta la ei.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate