Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Nissan X-Trail T32 2019, 148 cai, motorina, cutie automata, 4x4, echipare N- Connecta

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#1
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
Salut

De cca 1, 5 luni sunt proprietarul unei masini noi cu caracteristicile din titlu, masina fiind Euro 6d cu AddBlue. Va impartasesc experientele mele cu aceasta masina pentru a aduce niscaiva clarificari celor ce sunt eventual interesati de o astfel de masina.
In aceasta scurta perioada am facut aprox 2.000 km, vreo jumatate in Bucuresti si jumatate in afara.
Puncte bune pentru masina:
- masina este spatioasa si in general confortabila. Spun in general confortabila pentru ca am constatat ca dupa cca 3 ore de condus incepe sa imi amorteasca posteriorul. Povestile pe care le vand ei cu scaunele proiectate impreuna cu NASA/ inspirate de NASA sunt o chestie de marketing. In schimb, la spate unde aveam probleme la unele masini la drum mai lung, totul este ok, cel putin deocamdata (nu am facut deocamdata drumuri mai lungi de 4 ore ca sa vad urmarile). Poate o fi valabila chestia cu gravity control pentru echiparea Tekna unde scaunele sunt de piele - nu cunosc amanunte.
- cutia CVT este excelenta, cel putin pt mine. Nu este foarte rapida la plecari de pe loc, dar am trecut de varsta in care ma interesau liniutele. In schimb, schimba vitezele fara sa simti, masina avand un parcurs "nesmucit" cum am vazut/simtit la altele. Cand o calci, motorul intai incepe sa "urle" si apoi creste in turatii, dar, repet, pentru stilul meu de condus este absolut ok (asta nu inseamna ca eu conduc batraneste). Ca un element cu potential risc, datorita schimbului de viteze insesizabil, risti sa ajungi la viteze mari fara sa iti dai seama. Eu, care zic ca am un stil de conducere destul de linistit in oras, m-am trezit de cateva ori ca am ajuns pe la 80-90 km/h fara sa imi dau seama.
- izolatia fonica este destul de ok (nu se ridica la nivelul unui Citroen C5 avut anterior, dar e la un nivel decent)
- camerele ce asigura o vedere de 360 grade la manevre la viteze mici: desi rezolutia nu este spectaculoasa, acopera foarte bine cam tot ce e in jurul masinii. Ce m-a surprins e ca si noaptea, la mers inapoi se vede foarte bine ce ai in spate. Impreuna cu senzorii de parcare fac o treaba buna.
- sistemul de actionare automata a stergatoarelor e calibrat foarte ok din cat am putut vedea pana acum (am prins doar o ploaie pana acum)
- aprinderea automata a farurilor: in general ok, doar intr-o dimineata  s-a incapatanat sa mearga cu farurile aprinse, desi eu purtam ochelari de soare
- sistemul 4x4 e ok, am urcat o panta de cca 15 grade pe un drum pietruit si motorul + cutia nu a dat semne ca ar avea probleme
- de cateva ori mi- s-a aprins in bord avertizarea ca ma apropii prea tare de cel din fata; nu am avut ocazia sa vad daca/ cum functioneaza sistemul de franare automata
- sistemul de sunet e decent; pe mine m-ar fi interesat sistemul Bose, dara acesta se gasea doar la ultimul nivel de echipare si am considerat ca nu merita sa dau 3.000 euro in plus doar pentru ata, celelalte dotari din pachetul Tekna nefiind interesante pentru mine

Puncte mai putin placute:
- asa cum mentionam mai sus, scaunele pot intra si la categoria placut si la mai putin placut
- oricat ar parea de ilar, nu reusesc sa gasesc unde iti arata nr de km parcursi pana acum; initial imi arata nr de km parcursi, dupa care am dat un reset trip pentru un drum mai lung si de atunci imi indica km parcuris de la resetare, nemaigasind pe nicaieri km totali parcursi de masina
- sistemul infotaiment este penibil; desi in toate reclamele/prezentarile pentru Europa iti arata noul sistem care suporta Apple Car si Android Auto, in Romania se aduc in continuare masini echipate cu modelul vechi care nu are aceste facilitati. Verbal, la comanda masinii mi s-a spus ca suporta AppleCar si Android Auto, dar dupa achizitie, cand i-am intrebat de ce nu reusesc sa conectez telefonul la masina "s-a descoperit" ca de fapt nu suporta. Tot aici mi s-a spus la momentul comenzii, si e trecuta si la caracteristicile masini, faptul ca radio suporta DAB; ei bine, nu suporta, simbolul de DAB neaparandu-mi pe nicaieri; Probabil, dupa iesire din garantie va fi primul lucru care il voi schimba pe masina.
- sistemul de compartimentare a portbagajului; desi in reclame apare sistemul in care segmentul dinspre bancheta poti sa il ridici mai sus ca o policioara si impreuna cu cel din fata pus vertical se creea ca o cutie, acest sistem nu este adus in Romania, putand doar pune pe vertical segmentul dinspre bara si creed o compartimentare cu el.
- la consum e discutabil; inca masina nu are f multi km ca sa zici ca s-a asezat motorul; pentru Bucuresti am obtinut consumuri intre 11 - 18 l/100 km (e drept ca strabat buricul Bucurestiului: Piata Victoriei - Garan de Nord -Eroilor - Palatul parlamentului); pentru afara am avut 2 drumuri mai lungi (Bucuresti -Rasnov -Brasov si retur), de cca 500 km fiecare, ambele in aceeasi locatie; la primul am obtinut un consum de 8,1 /100, in timp ce la al doilea am obtinut un consum de 7.2; cred ca incepe sa se aseze motorul si in privinta consumului si se va apropia de consumul real
- sistemul de start/stop: masina se opreste la semafor dar porneste singura dupa 20-30 secunde fara sa intervin absolut deloc. Am intrebat la service de acest aspect, dar mi s-a dat o explicatie savanta din care nu am inteles mare lucru, concluzia fiind ca " asa fac toate"
- la franare e o chestie enervanta: cand masina aproape e oprita, apare un zgomot si parca da putin inapoi. La fel, mi s-a spus din service ca o o chestie normala pentru cutia automata (e drept ca e prima automata pe care o posed, dar am mai condus cateva automate si parca nu am simtit chestia asta le ele).



Sa nu uit: nu va luati dupa configuratorul Nissan gasit pe site-ul lor: motorizarile respective puse acolo nu se ma vand din februarie 2019, dar nu au actualizat pana acum siteul. De asemenea, au survenit ceva modificari si in optiunile aflate in nivelele de echipare pe care le are masina.
Cam astea ar fi primele impresii.

Daca doriti si alte clarificari, va rog sa intrebati.

#2
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Sa te bucuri de ea, consumul mi se pare cam mare sigur nu e pe benzina motorul ? Posted Image
Asta cu asezatul motorului e un mit, de fapt incepi sa te obisnuiesti cu masina si de acolo mai scade un pic consumul, eu am 1.2 benzina si de la un 11% urban a scazut la 10-10,5% dupa 12.000 km. In Cluj ca sa nu creada lumea ca e ceva oras aerisit.

Edited by Remicade, 06 September 2019 - 07:46.


#3
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Sa ai parte de ea!

Legat de sistemul start/stop (vorbesc din experienta Dacia, care cred ca stii ca foloseste tehnologie Nissan-Renault): la receptia masinii, dealer-ul mi-a spus ca motorul porneste cand are consum mai mare si este necesara pornirea alternatorului pentru a sustine acel consum de curent. Daca ai aerul conditionat pornit, e normal sa porneasca, dar daca o face din senin, nu stiu cat de ok e.

Consumul, mit sau nu, coincide atat cu acel rodaj al masinii, cat si cu obisnuitul cu masina noua. Chiar daca ai cumpara doua masini identice, la distanta de un an una de alta, cu 0km, tot vei avea un consum mai mare cateva sute de km.

#4
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007
Start-stop porneste din mai multe motive: ori pleaca masina din fata, ori stai cu clima pe auto si porneste ca sa iti aduca temperatura din interior la un nivel confortabil

#5
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbogwol, on 06 septembrie 2019 - 07:28, said:

- sistemul infotaiment este penibil; desi in toate reclamele/prezentarile pentru Europa iti arata noul sistem care suporta Apple Car si Android Auto, in Romania se aduc in continuare masini echipate cu modelul vechi care nu are aceste facilitati. Verbal, la comanda masinii mi s-a spus ca suporta AppleCar si Android Auto, dar dupa achizitie, cand i-am intrebat de ce nu reusesc sa conectez telefonul la masina "s-a descoperit" ca de fapt nu suporta. Tot aici mi s-a spus la momentul comenzii, si e trecuta si la caracteristicile masini, faptul ca radio suporta DAB; ei bine, nu suporta, simbolul de DAB neaparandu-mi pe nicaieri; Probabil, dupa iesire din garantie va fi primul lucru care il voi schimba pe masina.

acest sistem nu este adus in Romania, putand doar pune pe vertical segmentul dinspre bara si creed o compartimentare cu el.

Sa nu uit: nu va luati dupa configuratorul Nissan gasit pe site-ul lor: motorizarile respective puse acolo nu se ma vand din februarie 2019, dar nu au actualizat pana acum siteul. De asemenea, au survenit ceva modificari si in optiunile aflate in nivelele de echipare pe care le are masina.
asta e unul din motive pt care tot mai multi isi cumpara chiar si masinile noi din germania, acolo nu se aduc masinile pt europa de est

View Postbogwol, on 06 septembrie 2019 - 07:28, said:

- sistemul de start/stop: masina se opreste la semafor dar porneste singura dupa 20-30 secunde fara sa intervin absolut deloc.
e suficient sa citesti manualul masinii, explica acolo: daca aerul conditionat e pornit, sau incalzirea... are nevoie de motor pornit dupa cateva secunde

#6
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,163
  • Înscris: 15.05.2008
sper sa ma insel,dar se pare ca vei avea un service de cacat,cum naiba sa dai astfel de explicatii,asa fac toate

#7
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,744
  • Înscris: 08.10.2004
exact asta gandeam si eu...ffs credeam ca am scapat de mentalitatea asta

#8
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postunbrutus, on 06 septembrie 2019 - 09:46, said:

e suficient sa citesti manualul masinii, explica acolo: daca aerul conditionat e pornit, sau incalzirea... are nevoie de motor pornit dupa cateva secunde

in cazul asta, este aproape fara efect start/stop, intrucat tot timpul va fi un consumator care va face ceva
acum vreo 4 ani am facut un drive test cu un Peugeot 308 cu sistem start/stop si parca acela nu pornea singur....

Ma deranjeaza mai putin start/stop (in fond pot sa il dezactivez oricand) cat mai ales scartiitul acela la franare si cu acel mic "soc"....

Edited by bogwol, 06 September 2019 - 11:47.


#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Dacă vei reuşi să te bucuri de ea, îţi doresc mulţi km fără incidente.
Nissan m-a dezamăgit în ultimii ani, atât reţeaua de dealeri, cât şi modelele scoase. Eu am Primera, dar asta a fost ultima berlină scoasă de această alianţă. x-Trail se vindea, atunci, la fel de bine precum Pathfinder, Primera, Almera şi Navara. Chiar şi Micra avea vânzări bune.
De când a început nebunia asta cu hibridele şi electricele, au ieşit Pulsar şi Leaf care nu m-au atras absolut deloc cu absolut nimic.
Văd că şi la tine se confirmă dezamăgirea mea din reţeaua de vânzări: una se promovează şi altceva se vinde.

Edited by PSC, 06 September 2019 - 11:58.


#10
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbogwol, on 06 septembrie 2019 - 11:44, said:

in cazul asta, este aproape fara efect start/stop, intrucat tot timpul va fi un consumator care va face ceva
acum vreo 4 ani am facut un drive test cu un Peugeot 308 cu sistem start/stop si parca acela nu pornea singur....

Ma deranjeaza mai putin start/stop (in fond pot sa il dezactivez oricand) cat mai ales scartiitul acela la franare si cu acel mic "soc"....
daca e umbra afara, e posibil sa nu necesite repornire AC

scartaitul si socul nu sint normale, dar despre asta e bine sa discuti cu alti proprietari cu aceeasi cutie/motor ca tine, pe forumul monomarca ai mai multe sanse

#11
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Dupa entuziasmul initial al doilea gest reflex va fi sa apesi pe butonul de Start/Stop. Nu exista nici o economie importanta dar te va lasa bateria mai repede chiar daca e speciala.

#12
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004
in primul rand, felicitari si s-o conduci cu placere!

in al doilea rand, am parcurs postul de 2 ori si n-am vazut pozele...   :(    sunt puse pe undeva si le-am ratat eu din graba? sau doar ai omis si urmeaza sa le pui in viitorul apropiat?    :)

partea cu Android Auto / carplay mi se pare o mare magarie. de cand folosesc carplay, n-as mai renunta la el. bine, daca ti l-au promis doar verbal e greu sa te certi cu ei. poate venea totusi la nivelul tekna? nu stiu, ma gandesc si eu....

singura chestie cu care nu sunt de acord este cutia cvt. cel putin eu nu ma inteleg deloc cu ea    :)    mi se pare relativ slaba comparativ cu restul cutiilor automate de pe piata, eu n-am mai vazut de ani buni cutie automata noua care sa smuceasca. cel putin cand nu vrei sa smuceasca. din fericire pentru toata lumea, nu mie trebuie sa-mi placa   :)

#13
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postborn2lose, on 06 septembrie 2019 - 12:21, said:

eu n-am mai vazut de ani buni cutie automata noua care sa smuceasca. cel putin cand nu vrei sa smuceasca. din fericire pentru toata lumea, nu mie trebuie sa-mi placa   Posted Image
am facut acum vreun an si ceva un drive test pe un Mondeo automat si efectiv simteai cand schimba vitezele, ceva intre senzatia de la cutia manuala si ce am acum la automata

Poze nu am pus, ca nu tin sa ma laud cu masina; am vrut doar sa scot in evidenta aspecte pozitive si mai putin pozitive la masina si sa va tin la curent cu problemele (sper cat mai mici si cat mai rare) ce vor apare in timp

View Postunbrutus, on 06 septembrie 2019 - 12:00, said:

dar despre asta e bine sa discuti cu alti proprietari cu aceeasi cutie/motor ca tine, pe forumul monomarca ai mai multe sanse

forumul monomarca e sublim dar lipseste cu desavarsire...

Edited by bogwol, 06 September 2019 - 12:58.


#14
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004
ciudat, cutiile de pe Ford chiar sunt cunoscute ca fiind foarte bune. nu in opinia mea, eu abia stiu cate viteze are masina mea, ci in opinia specialistilor care fac review-uri si conduc sute / mii de masini.

pozele nu le pui ca sa te lauzi... ci ca sa ne ajuti sa ne facem o impresie realista despre masina, ca de multe ori pozele gasite pe net sunt facute special pentru promovare, nu se pot compara cu pozele cuiva care foloseste zilnic masina si poate evidentia ce-i place, ce nu-i place... dar nu insist, inteleg ca poate fi o chestiune de intimitate, e alegerea ta    :) mie imi place sa vad poze 'reale' cu masinile colegilor de forum.

#15
herske

herske

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 26.12.2001
felicitari, e o masina reusita, motorul mi se pare bun.

sunt mirat ca Nissan nu introduce sistemul de ACC / pro pilot.

#16
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Poate nu vrea sa pună poze deoarece :"Chiar daca din momentul postarii, proprietatea asupra tuturor mesajelor revine SoftNews NET, dreptul moral de autor si responsabilitatea continutului apartin in totalitate celor care au postat respectivele mesaje."
Felicitări pentru achizitie :)

#17
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbogwol, on 06 septembrie 2019 - 12:57, said:

forumul monomarca e sublim dar lipseste cu desavarsire...
pe reno.ro ai incercat?

View Postborn2lose, on 06 septembrie 2019 - 17:35, said:

ciudat, cutiile de pe Ford chiar sunt cunoscute ca fiind foarte bune. nu in opinia mea, eu abia stiu cate viteze are masina mea, ci in opinia specialistilor care fac review-uri si conduc sute / mii de masini.
unde ai auzit asta? Cutiile automate Ford sint un dezastru continuu de multi ani

#18
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Din cate stiu,cele Aisin montate pe anumite modele/motoare sunt fiabile.
Restul sunt cu pb.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate