Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Nissan X-Trail T32 2019, 148 cai, motorina, cutie automata, 4x4, echipare N- Connecta

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#19
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
un alt element negativ (sau asa mi se pare mie) pe care am uitat sa il mentionez: se pare ca Nissan nu a auzit nici acum de blocarea automata a usilor cand pleci de pe loc/depasesti o anumita viteza. In continuare are un buton pt blocarea usilor

 unbrutus, on 08 septembrie 2019 - 19:22, said:

pe reno.ro ai incercat?



este extrem de subtire; mai degraba aflu ceva de pe la englezi, dar am constatat ca exista posibilitatea sa fie usor diferita echiparea fata de cele din RO, plus ca mai exista posibilitatea sa nu inteleg la ce se refera cateoda; eu vorbesc engleza, dar cand intra in termeni tehnici si de multe ori nici nu sunt aia oficiali, ci vorbirea "dintre blocuri", nu prea inteleg la ce se refera....

#20
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Nu îmi aduc aminte bine dar blocarea ușilor după o anumite distanta/viteza se făcea dacă apăsați butonul de închidere al ușilor mai mult de 5-7 secunde (cred ca era cu motorul pornit dar nu sunt sigur, oricum încearcă și cu motor pornit și cu el oprit), o sa ai un semnal auditiv după ce preia comanda :)

#21
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

 MicroEdge, on 09 septembrie 2019 - 08:11, said:

Nu îmi aduc aminte bine dar blocarea ușilor după o anumite distanta/viteza se făcea dacă apăsați butonul de închidere al ușilor mai mult de 5-7 secunde (cred ca era cu motorul pornit dar nu sunt sigur, oricum încearcă și cu motor pornit și cu el oprit), o sa ai un semnal auditiv după ce preia comanda Posted Image
Mersi de sugestie; o sa incerc si asta desi ma indoiesc ca va merge: i-am intrebat pe cei de la Nissan si mi-au zis ca doar din buton......

#22
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
Am incercat chestia cu tinutul cateva secunde si nu a mers

Edited by bogwol, 09 September 2019 - 10:28.


#23
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
AUTOMATIC DOOR LOCKS
● All doors lock automatically when the vehicle
speed reaches 15 MPH (24 km/h).
● All doors unlock automatically when the ignition
is placed in the OFF position.
The automatic unlock function can be deactivated
or activated. To deactivate or activate
the automatic door unlock system, perform
the following procedure:
1. Close all doors.
2. Place the ignition switch in the ON position.
3. Within 20 seconds of performing Step 2,
push and hold the power door lock switch to
the position (UNLOCK) for more than
5 seconds.
4. When activated, the hazard indicator will
flash twice. When deactivated, the hazard
indicator will flash once.
5. The ignition switch must be placed in the
OFF and ON position again between each
setting change.
When the automatic door unlock system is deactivated,
the doors do not unlock when the ignition
switch is placed in the OFF position. To unlock

Uitasem de partea cu toate ușile închise. Testează deoarece trebuie sa meargă :)

#24
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
Ce ai gasit este pt X-Trail?
Eu nu am cum sa pun ignition in pozitia on, intrucat la mine masina porneste pe baza de apasare buton: ori apas si porneste motorul, ori nu apas si nu se intampla nimic...

#25
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

 bogwol, on 09 septembrie 2019 - 13:01, said:

Ce ai gasit este pt X-Trail?
Eu nu am cum sa pun ignition in pozitia on, intrucat la mine masina porneste pe baza de apasare buton: ori apas si porneste motorul, ori nu apas si nu se intampla nimic...


LE: am inecrcat si apsii de mai sus - nimic.
Oricum, am senzatia ca pasii de mai sus erau pt T31, si nu T32 pe care eu il am....

#26
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Nu apasa frana cand apesi butonul de start si va intra pe pozitia "on". Daca mai apesi odata va taia contactul. Daca tii calcata frana va porni motorul cand vei apasa a doua oara butonul.

Pt diesel iarna e bine sa stii sa pui contactul pt ca faci preincalzirea la bujii, iar la - 25 grade, poti repeta de doua ori pasul pentru a porni mai usor si nu a forta bateria.

#27
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017

 bogwol, on 09 septembrie 2019 - 13:01, said:

Ce ai gasit este pt X-Trail?
Eu nu am cum sa pun ignition in pozitia on, intrucat la mine masina porneste pe baza de apasare buton: ori apas si porneste motorul, ori nu apas si nu se intampla nimic...

Eu nu inteleg de ce majoritatea celor care au pornire la buton, de ce nu pun intai contactul(adica apasa doar butonul, fara frana) si apoi il mai apasa inca o data cu piciorul apasat pe frana/ambreiaj.
Cand aveati pornire din cheie, cum bagati cheia in contact ii si dadeati cheie?

#28
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Se mai întâmplă, eu la mine am "găsit" asta din greșeală :) cât trăim învățăm :)

#29
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 t-balt, on 09 septembrie 2019 - 14:34, said:

Nu apasa frana cand apesi butonul de start si va intra pe pozitia "on". Daca mai apesi odata va taia contactul. Daca tii calcata frana va porni motorul cand vei apasa a doua oara butonul.

Pt diesel iarna e bine sa stii sa pui contactul pt ca faci preincalzirea la bujii, iar la - 25 grade, poti repeta de doua ori pasul pentru a porni mai usor si nu a forta bateria.
lol deci presupui ca sistemul electronic de management nu e capabil sa stie sa faca totul cum sa fie cat mai bine pt masina ci stii tu mai bine?
eu zic ca e fix invers, nu trebuie repetat nimic, nu va porni mai usor si nu va forta bateria

bujiile transmit temperatura la care au ajuns si motorul va porni cand temperatura de incandescenta e atinsa. In motoarele moderne, nu se mai aplica regulile care le stiam noi de la ARO 244 diesel, de ex, bujiile sint pastrate aprinse si dupa pornirea motorului pt a ajuta la incalzire si multe alte asemenea mici smecherii care in zeci de ani de evolutii e normal sa apara, mai ales acum, cand emisiile trebuie sa scada cat mai rapid, deci motorul sa ajunga la temperatura de regim cat mai rapid.

probabil stresul pe baterie e de fapt mai mare folosind metoda ta manuala in 2 pasi

#30
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
:) din manualul masinii luat!

Place the ignition switch in the ON position. De-
press the brake pedal (Xtronic CVT model) or
the clutch pedal (MT model) and push the igni-
tion switch to start the engine.
For diesel engine models: Wait until the glow
indicator light goes out.

To start the engine immediately, push and re-
lease the ignition switch while depressing the
brake pedal or clutch pedal with the ignition
switch in any position.
4. Immediately release the ignition switch when the
engine starts. If the engine starts, but fails to run,
repeat the above procedures.

In traducere pt tine sistemul nu este asa destept pe cat il crezi tu.. Din experienta cand il pornesti direct cu frana calcata masina sare peste parte cu a pune contactul si a astepta ca bujiile sa se incalzeasca, ci va da sa porneasca aproape imediat motorul. Iarna la - 25 de grade cu bujiile neincalzite suficient doar vei consuma baterie cat demarorul se va chinui sa porneasca motorul..
E egal cu 0 ce face dupa ce e pornit motorul pt ca aia nu face parte din secvente de al porni.

Recomandarea mea cu a pune de doua ori contactul era pt vreme deosebit de rece sa ajuti masina incalzind mai bine bujiile si camera de ardere pt a permite o pornire mai usoara(daca ai motorina buna si nu a inghetat)

RECOMANDAREA FABRICANTULUI E SA PUI INTAI CONTACTUL, SA ASTEPTI SA SE STINGA SEMNUL PT BUJII, SA APESI PEDALA DE FRANA SI SA PORNESTI MOTORUL. :)

https://www.google.c...tQ79KLNjSFRzBgm
Pag 234

Mai mult:
If the engine is very hard to start in extremely cold
or hot weather, depress the accelerator pedal
and hold it. Push the ignition switch for up to 15
seconds while holding. Release the accelerator
pedal when the engine starts.

Edited by t-balt, 09 September 2019 - 19:56.


#31
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 t-balt, on 09 septembrie 2019 - 19:51, said:

In traducere
in traducerea ta, din pacate, ori nu intelegi, ori nu cunosti, nu e nici o problema, nu ne nastem invatati

 t-balt, on 09 septembrie 2019 - 19:51, said:

Din experienta cand il pornesti direct cu frana calcata masina sare peste parte cu a pune contactul si a astepta ca bujiile sa se incalzeasca, ci va da sa porneasca aproape imediat motorul. Iarna la - 25 de grade cu bujiile neincalzite suficient doar vei consuma baterie cat demarorul se va chinui sa porneasca motorul..
nu, nu sare, tu poti sa apesi cat vrei, el va astepta sa se incalzeasca bujiile, e ridicol sa crezi ca incearca pornirea unui motor cu bujiile reci :)
iti pot face o filmare pe masina mea eventual, dar trebuie sa fie mai frig.

Se vede ca timpul de la apasarea butonului pana la inceperea actionarii demarorului e un pic mai lung cand e f frig.
Nesemnificativ mai lung. De ce? pt ca pune si tu o bujie la 12 volti si vezi cat de rapid se inroseste... (f rapid)

#32
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
:)) acuma ce sa zici.. Prosti astia de la Nissan, nici ei nu stiu ce sistem au pe masina.

Te rog sa ma luminezi!

#33
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 t-balt, on 09 septembrie 2019 - 19:51, said:

Recomandarea mea cu a pune de doua ori contactul era pt vreme deosebit de rece sa ajuti masina incalzind mai bine bujiile si camera de ardere pt a permite o pornire mai usoara(daca ai motorina buna si nu a inghetat)

RECOMANDAREA FABRICANTULUI E SA PUI INTAI CONTACTUL, SA ASTEPTI SA SE STINGA SEMNUL PT BUJII, SA APESI PEDALA DE FRANA SI SA PORNESTI MOTORUL. Posted Image

https://www.google.c...tQ79KLNjSFRzBgm
Pag 234

Mai mult:
If the engine is very hard to start in extremely cold
or hot weather, depress the accelerator pedal
and hold it. Push the ignition switch for up to 15
seconds while holding. Release the accelerator
pedal when the engine starts.
recomandarea ta e ridicola la o masina moderna, iar recomandarea producatorului se refera la alte situatii datorate altor probleme, vezi mai atent ce scrie acolo: "hot weather"
Ne poti explica de ce e nevoie sa incalzesti bujiile de 2 ori cand e cald afara? :)

Si de ce e nevoie sa se apese pedala de acceleratie? mai ales la un diesel...

#34
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Ultima parte era vb de extreme situation hot weather or extremly cold si era suplimentar fata de procedura standard:)

recomandarea fabricantului e - contact, asteptat sa se stinga bujia si apoi pornit motorul.

Recomandarea ta e sa apesi start cu frana calcata si atat.

Recomandarea mea a fost din propria experienta, observand diferente in privinta asta.
Dar trebuie sa te legi de ceva cand nu iti iese ceea ce vrei:) plus daca ai contrargumente vin-o si cu explicatii/documentari, nu doar pasa mingea. Eu iti dau intotdeauna sursa.

Edited by t-balt, 09 September 2019 - 22:04.


#35
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
eu va las sa dezbateti tema cu apasat de x ori versus apasat o data.
Eu merg pe ideea ca masina isi gestioneaza singura incalzirea, aprinderea, etc si apas odata si o las pe ea sa porneasca cand doreste.
Revenind la masina, am descoperit din intamplare si unde erau nr de km parcursi; si eu care ma bucuram ca ii arat viitorului cumparator, peste vreo 10 ani, ca masina are doar 20.000 km Posted Image

 t-balt, on 09 septembrie 2019 - 19:51, said:


Mai mult:
If the engine is very hard to start in extremely cold
or hot weather, depress the accelerator pedal
and hold it. Push the ignition switch for up to 15
seconds while holding. Release the accelerator
pedal when the engine starts.

eu aici am o neclaritate: ce pedala de acceleratie sa eliberezi sau sa o tii, cand motorul porneste doar tinand apasata frana?

Edited by bogwol, 10 September 2019 - 06:42.


#36
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

 unbrutus, on 09 septembrie 2019 - 19:07, said:


lol deci presupui ca sistemul electronic de management nu e capabil sa stie sa faca totul cum sa fie cat mai bine pt masina ci stii tu mai bine?
eu zic ca e fix invers, nu trebuie repetat nimic, nu va porni mai usor si nu va forta bateria
[...]

La Freelancer 2, manualul recomanda ca la temperaturi externe foarte scăzute se facă mai întâi preîncălzirea bujiilor.

Am testat la -30 de grade. Pornirea este mult mai fină după 2-3 preîncălziri decât dat cheie din prima.

La -35 (ca mai jos nu am găsit încă în România) la pornirea din prima motorul făcea un zgomot infernal. Totul pornea mai finut și zgomotul părea mai atenuat după 2-3 preîncălziri.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate