Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Corporatiile si pretul liniei de cod pe secunda
#73
Posted 05 May 2019 - 18:57
Iulius-Foyas, on 05 mai 2019 - 18:43, said: nope, e din seria cum sa atingi productivitate maxima , cu randament maxim si costuri minime Si-n timp ce programati, cantati in cor: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T56ayGcu3kk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Firmele serioase (si reale!) se preocupa cat de cat si de cresterea si pastrarea programatorilor. Nu de cum sa munceasca niste copii pana la burn out. |
#74
Posted 05 May 2019 - 19:15
Quote
Se pare ca ai niste probleme majore in a intelege chestii simple. Ca de exemplu, cat te costa spatiul + electricitatea + hardwareul + mobila + restul acareturilor ca cei de mai sus sa-si faca treaba. Dar poti continua in acelasi mod ilogic, ca vad ca ai succesuri. face profit, ar schimba imediat strategia. Insa fac profituri mari , stai linistit, se invart banii cu basculanta. Nici o corporatie nu sta aici daca nu face profit. TS030, on 05 mai 2019 - 18:57, said:
Nu de cum sa munceasca niste copii pana la burn out. efectiv 90% in Romania din piata de servicii este gestionata de softurile facute de acesti copii fie in java fie in PHP. Si da din pacate este adevarat.Acesti copiii sunt doar o resursa umana care atunci cand se invecheste si nu mai da randament , nu mai prezinta interes si sunt inlocuiti cu altii tineri de pe bancile scolii si procesul se reia. Edited by Iulius-Foyas, 05 May 2019 - 19:16. |
#75
Posted 05 May 2019 - 19:33
Iulius-Foyas, on 05 mai 2019 - 19:15, said:
Sunt contabili care calculeaza aceste costuri. Iulius-Foyas, on 05 mai 2019 - 19:15, said:
Insa daca corporatiile au hotarat sa mearga pe licente GPL , atunci licentierea GPL le ajuta sa intre in graficul de generare a profitului, ca daca nu ar face profit, ar schimba imediat strategia. Iulius-Foyas, on 05 mai 2019 - 19:15, said:
Se pare ca acesti copii prin softul creat de ei , gestioneaza aceasta tara, doarece prin softurile facute de ei , va platiti facturile, faceti cumparaturi online, faceti rezervari on-line la ce vreti voi, efectiv 90% in Romania din piata de servicii este gestionata de softurile facute de acesti copii fie in java fie in PHP. |
#76
Posted 05 May 2019 - 20:11
dexterash daca esti suparat pe viata , iti recomand un curs de MBA si sunt sigur ca toate problemele tale se vor lamuri.
Quote categoria de romani pentru care singurele chestii bune sunt cele gratis si care gandesc doar de azi pe maine. hei poate release tau este exact ca la cei la Bioware cu Anthemul lor. 6 ani in dezvoltare si atunci cand iese , este stadiul alpha. nu mi-ar mira deloc, sa fie asa. Nu domnule, sa stii ca se poate face soft si repede si bine si cu licente gratis, iar pe termenul lung costul de mentenanta este minim , doarece este bine gandit, bine facut cu cele mai bune tehnologii enterprise, care coincidenta se intampla ca nu costa nici un ban. Noi nu suntem EA/Bioware Anthem. Edited by Iulius-Foyas, 05 May 2019 - 20:13. |
#77
Posted 05 May 2019 - 20:16
Observ o problema de concentrare: ai plecat de la pretul liniei de cod (adica o imbecilitate) si ai ajuns sa ne povestesti, intr-o romgleza de balta, diverse legate privind ceva frameworkuri gratuite si bune care sunt folosite intr-un mod pe care doar tu il stii si la costuri care nu conteaza.
|
#78
Posted 05 May 2019 - 20:38
Quote
ai plecat de la pretul liniei de cod ( Eu spun doar ce observ in realitate. Probabil daca aia de la EA/Bioware aveau toolurile de productitivitate pe care le avem noi in domeniul enterprise, nu le-ar fi luat 6 ani + 1 ca sa scoata un amarat de joc in stadiul alpha.Apropos am inteles ca ajunsere asa de "productivi" incat cica si-ar fi creat un fel de camera de plans: Many say they or their co-workers had to take “stress leave”—a doctor-mandated period of weeks or even months worth of vacation for their mental health. One former BioWare developer told me they would frequently find a private room in the office, shut the door, and just cry. “People were so angry and sad all the time,” they said. Said another: “Depression and anxiety are an epidemic within Bioware.” (https://kotaku.com/h...rong-1833731964) Ce sa le faci domne daca au ales un limbaj de programare care nu este facut pt productivitate, iar intelisensul este broken by default si trebuie sa dai 100 de euro pe pluginuri ca sa-l faci mentenabil, in timp ce limbajele facute pt productivitate vin cu IDE-uri si tooluri care fac acelasi lucruri insa gratis ? Dexterash asa de curiozitate, daca imi permiti si nu deranjez, voi cand o sa va instalati camera de plans ? Edited by Iulius-Foyas, 05 May 2019 - 20:39. |
#79
Posted 05 May 2019 - 20:40
#80
Posted 05 May 2019 - 20:43
dexterash, on 05 mai 2019 - 20:16, said:
Observ o problema de concentrare: ai plecat de la pretul liniei de cod (adica o imbecilitate) si ai ajuns sa ne povestesti, intr-o romgleza de balta, diverse legate privind ceva frameworkuri gratuite si bune care sunt folosite intr-un mod pe care doar tu il stii si la costuri care nu conteaza. |
#81
Posted 05 May 2019 - 20:48
@Iulius-Foyas eu zic să mai citești încă odată sau poate pentru prima dată articolul kotaku, poate îl înțelegi după mai multe lecturi. Problemele principale în cazul respectiv nu au fost plugin-urile sau IDE-urile...
|
#82
Posted 05 May 2019 - 20:50
Iulius-Foyas, on 05 mai 2019 - 20:38, said:
Eu n-am plecat de acolo, eu am plecat de la posibiliatetea de a adauga automat dependintele unui obiect printr-o scurtatura, iar acest feature a fost facut pentru productivitate. Apoi a venit MarianG si a intepretat intentionat gresit spusele mele ca sa creeze polemici, lasand minciuna asta cu raportul price/line-code. tu ai adresat problema la modul impertinent eu am inteles ce am putut, si anume faptul ca i-ai considerat pe ceilalti neproductivi (scriindu-si singuri dependintele), asa ca ti-am oferit posibilitatea sa ne arati cat de productiv esti pentru corporatie, nu pentru proiect. Edited by MarianG, 05 May 2019 - 20:51. |
|
#83
Posted 05 May 2019 - 20:50
Quote
@Iulius-Foyas eu zic să mai citești încă odată sau poate pentru prima dată articolul kotaku, poate îl înțelegi după mai multe lecturi. Problemele principale în cazul respectiv nu au fost plugin-urile sau IDE-urile... Edited by Iulius-Foyas, 05 May 2019 - 20:52. |
#85
Posted 05 May 2019 - 20:56
#86
Posted 05 May 2019 - 21:01
MarianG, on 05 mai 2019 - 20:50, said:
"care este scurtatura?", ... o intrebare tampita atat timp cat orice "IDE care se respecta" iti permite sa-ti personalizezi aceste scurtaturi tu ai adresat problema la modul impertinent eu am inteles ce am putut, si anume faptul ca i-ai considerat pe ceilalti neproductivi (scriindu-si singuri dependintele), asa ca ti-am oferit posibilitatea sa ne arati cat de productiv esti pentru corporatie, nu pentru proiect. Iar acel feature este un feature de productivitate, intr-un mediul enterprise nu se poate sa mergi cu scriere manuala de dependinte.Nici-un PM sau TL nu ti-ar accepta asa ceva. Ca tot acel feature face si partea complementara: daca scoti un obiect ca nu mai ai nevoie cand apelezi acel feature automati iti scoate dependintele din codul sursa. Pai daca ai avea sa zicem de modificat 30 de fisiere sursa, din care sa scoti dependinte ale unor obiecte vechi, ei bine cu acest feature se poate face in maxim o ora, altel manual iti ia o cam o jumate de zi. Nimeni in mediul enterprise nu accepta ca jumate de zi sa fii pierduta si logata in jira cu titlul: "scos dependinte din cod legacy " time = 4 hours. Vine PM-ul la tine imediat, si zice ca faci glume. Edited by Iulius-Foyas, 05 May 2019 - 21:03. |
#87
Posted 05 May 2019 - 21:04
ba ai fost impertinent, ai trantit intrebarea desi puteai sa intrebi daca exista "acel feature"
pentru tine mai importanta a fost scurtatura eu sper ca ati avut un week-en placut, mi-am lamurit dilema |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users